Er komt in ieder geval een verrassing, wat nog niet is gelekt volgens Venturebeat.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat voor / welke calibratie dan?
1 maand EA Access is nu 0,99 dus ik zat even te kijken wat ze voor leuks hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er komt in ieder geval een verrassing, wat nog niet is gelekt volgens Venturebeat.
Ik verwacht dat ME Trilogy, Dead Space Trilogy en Skate 3 of Trilogy een remaster/remake gaan krijgen omdat de huidige games gewoon niet goed zijn. Criterion is weer bezig met Need For Speed (Hot Pursuit 2010 GODENGAME). Battlefield komt volgend jaar en er schijnt een Battlefield 3 Remaster/Remake te komen. Nou ja Anthem en Dragon Age heb ik weinig vertrouwen in.
Heat is wel aardigquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
1 maand EA Access is nu 0,99 dus ik zat even te kijken wat ze voor leuks hebben.
Niet veel.![]()
Wel inclusief NFS Heat nu
RTing heb ik ook gebruikt voor mijn oude tv.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
De sterkte van het OLED licht, contrast etc. afhankelijk van de kamer waar je TV staat.
Ik had eerst de standaard instellingen maar dat was veel te vel, vooral ‘s avonds bij een donkere kamer.
Volgens mij moet je wel betalingsgegevens koppelen terwijl ik nu gewoon altijd met ideal betaal, dus te veel moeite.quote:
Ja precies, het filmpje heb ik van die pagina inderdaad. Elke game heeft dan ook weer z'n eigen HDR settings, bij de meeste games is het makkelijk maar RE7 heeft een of andere rare 'both sides needs to be the same color' (zwart en wit) maar dat lukt me niet.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
RTing heb ik ook gebruikt voor mijn oude tv.
Hieronder een iets uitgebreidere link dan alleen dat filmpje (maar wellicht heb je die ook al gezien).
https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/c9-oled/settings
Colour Gamut schijnt ie automatisch te doen (je kunt als het goed is kiezen tussen Auto en Wide).
Een jaartje genomen en nauwelijks die games gespeeld.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wel betalingsgegevens koppelen terwijl ik nu gewoon altijd met ideal betaal, dus te veel moeite.
Het het zoveel potentie. Gedurende de 2? maanden van de into the jungle release was het perfectquote:
Als het skate is ga ik mn stront verliezenquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er komt in ieder geval een verrassing, wat nog niet is gelekt volgens Venturebeat.
Ik verwacht dat ME Trilogy, Dead Space Trilogy en Skate 3 of Trilogy een remaster/remake gaan krijgen omdat de huidige games gewoon niet goed zijn. Criterion is weer bezig met Need For Speed (Hot Pursuit 2010 GODENGAME). Battlefield komt volgend jaar en er schijnt een Battlefield 3 Remaster/Remake te komen. Nou ja Anthem en Dragon Age heb ik weinig vertrouwen in.
bf5 was tofquote:
Mass effect trilogy is toch een cash succes van jewelste.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als het skate is ga ik mn stront verliezen
sowieso, zou bijna gek zijn als ze het niet doenquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:52 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mass effect trilogy is toch een cash succes van jewelste.
Je hebt de assets, je hebt een storyline, je hebt een geschikte engine, je hebt een mega fanbase.
Respect, heb je ze nu alle 3?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:37 schreef dud0r het volgende:
Hoppa shadow of the tomb raider platinum is binnen
quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:37 schreef dud0r het volgende:
Wat loop je nou obstinaat te doen dan, breur?quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bf5 was tof
maar ik vond hardline ook heel nice, deed me aan CS denken in multiplayer
Nee alleen deze. Heb rise nog wel op de harde schijf staan maar die heeft online trophiesquote:Op donderdag 18 juni 2020 00:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Respect, heb je ze nu alle 3?
Ik heb ze wel gespeeld maar geen plats, de games zijn een completionist hel.
Op naar de 40 DLC trophies.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:37 schreef dud0r het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Op naar de 40 DLC trophies.
Je hebt de definitive edition toch?
metabots waren tofquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:43 schreef KennyPowers het volgende:
Hadden we het hier laatst niet over Medabots? Die GBA games worden nu geport naar Switch.
Die wil ik (met trophies)
Doe maar weer dure woorden gebruiken, wil je even laten zien dat je VWO gedaan hebtquote:Op donderdag 18 juni 2020 06:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat loop je nou obstinaat te doen dan, breur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |