abonnement Unibet Coolblue
pi_193658555
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben elkaar gisteren 11 jaar geleden ontmoet *O*
Ik zat echt :o toen jij ineens vertelde dat je én een vriend hebt én hij bij je introk.
Van 0 naar 100 :D *;
pi_193658573
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:36 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het wrange is ( voor ons),
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
affijn, er is meer, niet voor hier.
Oh, wat pijnlijk en akelig. :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193658582
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O-

Ik was begonnen met gitaar spelen. Maar daar krijg je pijnlijke vingers van en au clair de la lune is stom. Dus dat heb ik denk ik 2x gedaan. Heel misschien 3x.
Ik blijf ook steken bij open akkoorden en beetje tokkelen.
Heb op de een of andere manier ook geen zin om les te nemen.. dit is wat het is en ik vind het leuk om te doen.

Ooit misschien als ik niet meer werk ga ik op les. Wie weet :D
pi_193658615
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:19 schreef Isabeau het volgende:

En over galstenen/cholelithiasis gesproken weet ik de risicofactoren nog. De 5 F's.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
Volgens de onderzoekers waar mijn pepergalnootrotsjes nu zijn heeft het ook te maken met het jojo effect, crashdieëten en zuks.
pi_193658616
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:42 schreef Blues het volgende:

Ik blijf ook steken bij open akkoorden en beetje tokkelen.
Heb op de een of andere manier ook geen zin om les te nemen.. dit is wat het is en ik vind het leuk om te doen.

Ooit misschien als ik niet meer werk ga ik op les. Wie weet :D
Bij mij zou les nemen wel een oplossing zijn. Dan zou ik namelijk ook wel oefenen, want je wilt de volgende les geen flater slaan :+

Het is wel een heel leuk instrument :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193658619
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:44 schreef Blues het volgende:

:o
Volgens de onderzoekers waar mijn pepergalnootrotsjes nu zijn heeft het ook te maken met het jojo effect, crashdieëten en zuks.
Klopt :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juni 2020 @ 17:45:06 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193658623
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:36 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het wrange is ( voor ons),
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
affijn, er is meer, niet voor hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2020 @ 17:45:39 #108
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193658633
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klopt :Y
oh. dan krijg ik vast binnenkort ook pepernoten -O-
wat is de link precies?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2020 @ 17:46:28 #109
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193658640
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij mij zou les nemen wel een oplossing zijn. Dan zou ik namelijk ook wel oefenen, want je wilt de volgende les geen flater slaan :+

Het is wel een heel leuk instrument :Y
ik zou een half uur voor de les nog even wat oefenen .. en dan teleurgesteld zijn dat ik het nog steeds niet kan :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193658641
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:45 schreef Barreltje het volgende:

oh. dan krijg ik vast binnenkort ook pepernoten -O-
wat is de link precies?
Hier heb je een link https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16350561/
Scheelt typen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193658658
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:46 schreef Barreltje het volgende:

ik zou een half uur voor de les nog even wat oefenen .. en dan teleurgesteld zijn dat ik het nog steeds niet kan :+
Dit klinkt als mijn piano-carrière (waar mijn ouders veel geld aan kwijt waren :X voel me nog schuldig)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juni 2020 @ 17:48:22 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193658665
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier heb je een link https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16350561/
Scheelt typen.
mooi.. heb ik iets anders te doen terwijl mijn werkgereateerde probleem te ingewikkeld is -O-

enabler! :{w
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193658677
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:48 schreef Barreltje het volgende:

mooi.. heb ik iets anders te doen terwijl mijn werkgereateerde probleem te ingewikkeld is -O-

enabler! :{w
Hush, aan het werk jij!

werkt dat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193658689
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:22 schreef Barreltje het volgende:
Ik geef dus bij voorbaat op als iets "te ingewikkeld" is.
Dan zie ik door de bomen het bos niet meer, dan denk ik dat ik te dom ben en het toch niet snap en de laatste tijd ook veel:" had ik nou maar beter opgelet op school/werk/de afgelopen 30 jaar" }:|

Uiteindelijk lukt het wel omdat ik nou eenmaal de taak heb gekregen, alhoewel er ook een aantal taken door mij gewon niet uitgevoerd worden en daar kraait dan nooit meer iemand naar..

Hier ging alles met 2 vingers in mn neus. Ik kan me niet Herrineren dat ik ooit huiswerk op de basisschool had, behalve voor Franse les en blokfluit les .

Ik heb dus ook nooit geleerd om te leren..DE reden om van gym3 naar havo 4 te gaan, want ik bleef zitten op Latijn, Frans,Duits en aardrijkskunde.. stampvakken.. wiskunde, scheikunde, natuurkunde ging me veel beter af, want dat moest je gewoon begrijpen en ik vond het altijd enorm leuk om te puzzelen.. de havo zonder al teveel moeite gehaald met 7es en 8en. "Nog even" VWO erachter gedaan dat was ook niet al te lastig met de partiële dubbeling van stof, dus ik hoefde weer geen moeite te doen..

En toen kwam de universiteit. Waar ik ineens een heel boek moest kennen en kunnen in 3 maanden tijd.. en dat ging niet :+
Haha nou dat...
al had ik het op het hbo... van eerste half jaar 4 maanden ziek geweest... (echt ziek ook)
Dus de laatste maand met brak zeer lijf naar mn tentamens gesleept... en toch de hoogste cijfers van mijn klas op dat moment.

Daarna was ik definitief en megadure particuliere opleiding... dus nog een jaar dat bedrag betalen... dat ging gewoon niet.

Nu ben ik een schoolvoorbeeld slimmerik... namelijk alsnog mn school niet afgemaakt... en jaren onder niveau gewerkt... maar nu eindelijk(!) werk dat ik echt heel graag doe.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 17:52:11 #115
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193658723
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier heb je een link https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16350561/
Scheelt typen.
ik begrijp dit niet geloof ik :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hoe lees ik nou het hele artikel? :o

even een nuance aanbrengen, ja ik kan het door google translate halen, maar dan nog begrijp ik de medische termen die er staan niet.. vooral " and increased nucleation due to changes in bile arachidonate and glycoprotein concentrations" doet me bibberen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 16 juni 2020 @ 17:57:23 #116
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193658797
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha nou dat...
al had ik het op het hbo... van eerste half jaar 4 maanden ziek geweest... (echt ziek ook)
Dus de laatste maand met brak zeer lijf naar mn tentamens gesleept... en toch de hoogste cijfers van mijn klas op dat moment.

Daarna was ik definitief en megadure particuliere opleiding... dus nog een jaar dat bedrag betalen... dat ging gewoon niet.

Nu ben ik een schoolvoorbeeld slimmerik... namelijk alsnog mn school niet afgemaakt... en jaren onder niveau gewerkt... maar nu eindelijk(!) werk dat ik echt heel graag doe.
ik deed " even" HBO.. waarbij mijn huisgenoote die bij mij in de klas zat niet begreep dat ik een tentamen een dag van tevoren ging bestuderen en dat zij een week nodig had om voor hetzelfde tentamen een lager cijfer te halen.. en ik had 7ens ofzo.. meer effort wilde ik er ook niet insteken :+

en daarna toch maar weer wel de TU gaan doen, want ik had geen zin om tegen een glazen plafond aan te zitten omdat ik " maar " HBO gedaan had ( true story op mijn afstudeer plek) dus deed ik nog even 3 jaar TU .. alhoewel ik over 2 vakken wel 4 jaar gedaan heb :o :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193658840
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:36 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het wrange is ( voor ons),
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
affijn, er is meer, niet voor hier.
Och wat triest. Is er misschien nog (na corona) een herdenkings mogelijkheid?
We have far more in common than that which devides us..
pi_193658856
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:52 schreef Barreltje het volgende:

ik begrijp dit niet geloof ik :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hoe lees ik nou het hele artikel? :o

even een nuance aanbrengen, ja ik kan het door google translate halen, maar dan nog begrijp ik de medische termen die er staan niet.. vooral " and increased nucleation due to changes in bile arachidonate and glycoprotein concentrations" doet me bibberen
Dit is de PDF: https://onlinelibrary.wil(...)-8528.1993.tb00008.x

Als je minder kcal binnen krijgt, dan is er minder reden voor je gal om naar de darm te worden getransporteerd en krijg je dus ophoping van gal in je galblaas (stasis). Ook wordt de gal meer verzadigd met cholesterol omdat er door het afvallen meer cholesterol vrij komt in het lichaam. De gal zelf verandert verder van samenstelling (meer arachidonzuur en glycoproteinen) en deze stoffen kunnen rond een punt klusteren. Zie de nucleation als de opbouw van een toverbal: steeds weer een laagje. En zo bouw je galstenen op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193658972
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:36 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het wrange is ( voor ons),
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
affijn, er is meer, niet voor hier.
Ach, wat hard voor jullie ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193659110
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:27 schreef Clubsoda het volgende:
In het kader van goed nieuws oogstte ik vandaag drie peultjes! *O*
Van hoeveel planten? :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_193659167
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik zou een half uur voor de les nog even wat oefenen .. en dan teleurgesteld verbaasd zijn dat ik het nog steeds niet kan :+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_193659217
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:22 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat hebben wij gedaan. Een jaar bij elkaar 8-)
:D 3 :D

*boks*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 16 juni 2020 @ 18:30:04 #123
63722 z80
I fink you freaky
pi_193659300
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hou ons op de hoogte! Ik word graag positief verwacht *O*

Taaitaai met chocola erop doen ze geloof ik ook niet, hè?

Oh maar wacht, ik heb in Denemarken wel iets lebkuchen-achtigs op dat daarop leek, mét chocola. En dat werkte prima.

Komt wel goed dus.
In Duitsland wel. Om die mooie glimmende dobbelstenen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193659307
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 18:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Van hoeveel planten? :D
Zes. Een vakje van de vierkante meter. Er komt nog meer aan hoor, getuige de bloemetjes, maar deze waren nu klaar.

Edit: er staan er zes, deze drie kwamen van eentje, hooguit twee.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 18:31:45 #125
63722 z80
I fink you freaky
pi_193659323
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja en de hele dag door gras eten zou ook niet mijn hobby zijn.
We hadden het over paarden toch?
Een paart is niet bepaald vegetarisch. Als hij/zij de kans krijg gaat er ook vlees naar binnen. Kuikentjes zijn een heerlijk hapje.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')