230 euro, daar ligt hij vast van wakker.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wel strafbaar
De boete voor het in de hand hebben van een mobiele telefoon tijdens het rijden is op dit moment 230 euro.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 08:53 schreef Sushilover het volgende:
ad.nl/auto/presentator-to(...)amborghini~a441ddfc/
Oh nee he dacht even dat Dave Roelvink de nieuwe presentator van TopFlopGear was.
Vermoedelijk is de auto met zijn extreem dikke achterbanden in een slip geraakt, mogelijk als gevolg van aquaplaning.quote:Op donderdag 18 juni 2020 08:53 schreef Sushilover het volgende:
ad.nl/auto/presentator-to(...)amborghini~a441ddfc/
Oh nee he dacht even dat Dave Roelvink de nieuwe presentator van TopGear was.
quote:Volgens de presentator zelf lag er olie op de weg.
Een IQ test lijkt me in dit geval nog beterquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:48 schreef Idisrom het volgende:
Misschien moet je voor het besturen van Lamborghini's beter eerst een rijbewijs B++ halen.
Misschien moeten alle auto's een Dave Roelvink-slot ingebouwd krijgen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:48 schreef Idisrom het volgende:
Misschien moet je voor het besturen van Lamborghini's beter eerst een rijbewijs B++ halen.
Hier 114k voor betalenquote:Op zondag 2 augustus 2020 00:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
TE KOOP: De door Dave in de prak gereden Lamborghini
De Lamborghini die door Dave Roelvink in de prak is gereden staat te koop. Op foto’s is te zien dat de neus van de peperdure Lamborghini Huracán er nog altijd af ligt…
Een schadebedrijf heeft de bolide te koop gezet voor een zacht prijsje van 114.750 euro. Dat is minder dan de helft van de nieuwprijs van ruim 276.000 euro, schrijft Autoweek.
[ afbeelding ]
In de verkooptekst is te lezen dat Dave’s ongeluk veel schade heeft veroorzaakt. De bestuurdersairbag, die van de passagier en die in de linkerstoel, zijn defect. Op foto’s is te zien dat de auto er wel heel anders uitziet dan tijdens het ongeluk van Dave en niet alleen door de gehavende neus. De auto is nu namelijk knalgroen, nu de bronskleurige wrap is verwijderd. De kilometerstand staat op 52.000 km.
De auto is niet van Dave zelf, maar van ‘Mo Bicep’. De dj deelde de ochtend na het ongeluk zelf een foto van de in de prak gereden Lamborghini waar hij kort daarvoor nog zelf in reed. “Na het wegslippen van de auto ben ik vannacht de macht over het stuur verloren”, schreef Dave. “Godzijdank ben ik er vrijwel zonder letsel vanaf gekomen.”
https://www.shownieuws.nl(...)gereden-lamborghini/
Dan zou Dave niet meer naar buiten mogen, dat vind ik weer net wat te ver.. nee eigenlijk best een goed idee!quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een IQ test lijkt me in dit geval nog beter
En of je er eigenlijk dan nog winst op zou kunnen maken met opknappen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 06:06 schreef trustychords het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd hoeveel je vervolgens lichter bent als je het ding laat restaureren.
Mwah, je hebt zo'n halve ton speling ten opzichte van de goedkoopste schadevrije exemplaren, maar onderdelen voor zo'n ding zijn niet goedkoop (alleen al voor de voorbumper ben je duizenden euro's verder) en dan heb je de structurele schade nog niet eens aangepakt. Waarbij de noodzakelijkheid dat het exact weer tot fabriekspecificaties wordt hersteld wat zwaarwegender is dan bij een gewonere straatauto.quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En of je er eigenlijk dan nog winst op zou kunnen maken met opknappen.
Of te wel die schadeprijs moet nog met minstens 25.000 naar beneden wil je deze auto met een beetje winst kunnen opknappen en doorverkopen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mwah, je hebt zo'n halve ton speling ten opzichte van de goedkoopste schadevrije exemplaren, maar onderdelen voor zo'n ding zijn niet goedkoop (alleen al voor de voorbumper ben je duizenden euro's verder) en dan heb je de structurele schade nog niet eens aangepakt. Waarbij de noodzakelijkheid dat het exact weer tot fabriekspecificaties wordt hersteld wat zwaarwegender is dan bij een gewonere straatauto.
De verzekeraar, het schadeherstelbedrijf is gecontracteerd om de wagen namens de verzekeraar te verkopen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:24 schreef Tyr80 het volgende:
Hoe lopen die geldstromen dan? De verzekeraar van Dave / Mo keert toch uit? Wie vangt dan de 114k als het wrak verkocht wordt?
Is geen lease.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De verzekeraar, het schadeherstelbedrijf is gecontracteerd om de wagen namens de verzekeraar te verkopen.
Die Mo zal de dagwaarde of aankoopwaarde hebnen ontvangen (ligt aan de voorwaarden) en kan daarvoor een "nieuwe" lambo kopen. Maar waarschijnlijk zal die lambo wel geleased zijn.
Of Gas Monkey Garage.quote:
Volgens mij werd toen het echte werk uitbesteed. TV-automonteursquote:Op zondag 2 augustus 2020 10:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Of Gas Monkey Garage.
Die hebben eerder een peperdure gecrashte auto (F40) helemaal volgens Ferrari specificaties hersteld.
Sprak ooit iemand die vitamine pilletjes verkocht. Die van Etos waren paar euro per potje en hun potjes 25¤quote:Op donderdag 18 juni 2020 07:55 schreef Alaianaya het volgende:
Hoe komen al die sportschoolhouders aan zulke auto’s? Deze gasten ook al:
[ afbeelding ]
Te duurquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |