Wel fijn voor die oom en tante maar ik vond het zo raar hoe het gebracht werd op tv. Alsof hij al met haar aan het rommelen was voor zij overleed. Maar ja, wat jij ook zei, als ze samen nog mooiejaren hebben gehad is dat fijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn tante en oom hadden zo'n soort relatie. Mijn oom kende een dame al langer. Mijn tante was al niet zo ok qua gezondheid. Ze vond het prima hoe gek het ook klinkt, ze overleed en mijn oom en zijn vriendin hebben nog mooie jaren samen gehad. De kinderen wisten ervan dus dat was geen probleem. Als de kinderen het niet geweten zouden hebben is het misschien een ander verhaal.
Haha echt heh die bankquote:
Ik dacht dat het nieuwe afleveringen zijn. Ik herken ze zo niet in ieder geval.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:39 schreef Momo het volgende:
2 jaar geleden en 2017, dit is een herhaling dan?
Bert zei dat die ruzie van 2 jaar geleden een paar jaar na 2017 was, zijn dus wel recente opnames.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:39 schreef Momo het volgende:
2 jaar geleden en 2017, dit is een herhaling dan?
Lekker oude koeien maximaal uitmelken, ook de EO doet hetquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:56 schreef Arcee het volgende:
Maar dit pikken we niet, Bert. Alleen maar 1 diner en een te lange, laffe terugblik.
Ja, waardeloos. Wil best terugblikken erbij, niet in plaats vanquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:56 schreef Arcee het volgende:
Maar dit pikken we niet, Bert. Alleen maar 1 diner en een te lange, laffe terugblik.
Bedankt voor de reminderquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:59 schreef praadje het volgende:
Vanavond weer de start van een nieuw seizoen
Wat ik lees is er 1 ruzie en 1 iemand die in het zonnetje wordt gezet. Dus de vernieuwde versie inderdaad. Beetje jammer wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:17 schreef Magica het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder![]()
Nog steeds die vernieuwde versie zeker?
Toch wel leuk om te zien, en bijzonder triest verhaal. Aparte kerel met die snor en bretels.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat ik lees is er 1 ruzie en 1 iemand die in het zonnetje wordt gezet. Dus de vernieuwde versie inderdaad. Beetje jammer wel.
Ik snap die kerel wel dat hij niet door een limosine opgehaald wil worden. Staat de hele straat te loeren. Ik vond het excuus van broer ook een beetje lafjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:03 schreef Dutch_view het volgende:
Bijzondere kledingstijl ook, aangever Danny komt in korte broek in het restaurant en boze oom in een Max Verstappen shirt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |