abonnement Unibet Coolblue
pi_193640199
Zijn er FOKkers die in Portugal wonen en werken die hun ervaring kunnen delen, en wat de verschillen zijn in grote lijnen met Nederland qua werk, belastingen, wonen enzovoort?

Ik heb gekeken maar kon niet echt een topic vinden in de history, en met de droevige search ook niet.
As above, so below.
  maandag 15 juni 2020 @ 14:25:51 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193640222
Gebruik de search in mycroft eens.

Weet dat er FOK!kers gewoond hebben maar de meeste zijn niet meer actief of inmiddels alweer weg.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194057922
Ik wil best mijn ervaringen delen. Heb er jaren gewerkt. En bezit er een nederig stulpje.
pi_194084850
quote:
11s.gif Op maandag 15 juni 2020 14:24 schreef Mijk het volgende:
Zijn er FOKkers die in Portugal wonen en werken die hun ervaring kunnen delen, en wat de verschillen zijn in grote lijnen met Nederland qua werk, belastingen, wonen enzovoort?

Ik heb gekeken maar kon niet echt een topic vinden in de history, en met de droevige search ook niet.
Ken er wel een klein aantal mensen die er wonen en werken, maar als ondernemer. Alles is er echt spotgoedkoop, van huisvesting tot dagelijkse uitgaven, maar de lonen zijn ook erg laag. Voor Nederlanders is er volgens mij wel redelijk wat te doen, er zitten veel callcenters maar ik meen ook een aantal grote namen in de IT dus wie weet is er wat voor je.

Zou eens checken op sites als Monsterboard ofzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')