abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:00:21 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7960675
Ik had een gesprek met een meisje aan de telefoon die had het over BSM of BDM ofzo?? En of ik dat wel wilde... onwetend zei ik maar ja, maar toen zei ze later dat dat DAT was.. (toen zei ik maar dat we daar nog maar eens over moesten praten) dus toch maar niet... lijkt me erg pijnlijk.. brr, zo'n plastieke staaf in je kont... ... (een echte moet ik ook niet trouwens hoor.). Wie hebben dat wel eens geprobeerd? En hoe was dat? voor man en vrouw?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7960686
nou als je nou die snol van je weer is ziet , smeer je anus in met vaseline en laat je is neuken
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:01:26 #3
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7960692
met wat voor mensen bel jij ?
  Voormalig Sport Koningin vrijdag 17 januari 2003 @ 22:01:36 #4
35237 Nuongirl
pi_7960699
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:01 schreef Joene het volgende:
nou als je nou die snol van je weer is ziet , smeer je anus in met vaseline en laat je is neuken
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_7960713
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had een gesprek met een meisje aan de telefoon die had het over BSM of BDM ofzo?? En of ik dat wel wilde... onwetend zei ik maar ja, maar toen zei ze later dat dat DAT was.. (toen zei ik maar dat we daar nog maar eens over moesten praten) dus toch maar niet...
Ze was te duur
pi_7960719
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:01 schreef Joene het volgende:
nou als je nou die snol van je weer is ziet , smeer je anus in met vaseline glijmiddel en laat je is neuken
pi_7960781
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:02 schreef RAiDEN het volgende:

Ze was te duur

De hoer!
  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:06:30 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7960806
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:05 schreef thecrook het volgende:

[..]

De hoer!

het was gewoon een normaal meisje die hier in de buurt woont , c-ker geen hoer. maar wel geil
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7960807
lijkt me geen prettige gebeurtennis. Try it... :R
pi_7960813
!! mijn aars blijft maagdelijk tot mn dood and beyond!
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7960828
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

het was gewoon een normaal meisje die hier in de buurt woont , c-ker geen hoer. maar wel geil

Bij jou woont alles in de buurt man!
pi_7960845
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:06 schreef The_Wanderer het volgende:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.

Necrofilie schijnt veel voor te komen

pi_7960852
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:07 schreef swopfile het volgende:

[..]

Bij jou woont alles in de buurt man!

hij verhuist steeds naar een buurt waar de meest geile meiden wonen , waarmee die zn vrouw waarmee hij een open relatie heeft besodemietert of van plan is dat te doen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_7960859
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

het was gewoon een normaal meisje hoertje die hier in de buurt woont , c-ker geen hoer. maar wel geil

pi_7960876
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:08 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zo zeker van zijn.

Necrofilie schijnt veel voor te komen

Daar vind ik wel wat op als t zover is . Dan ga ik er vanuit dat ik nog ff heb .
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7960884
Als je nou eens eerst gewoon ging neuken BHFH?
En daarna eventueel met voorbindlullen gaat stoeien..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:10:01 #17
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_7960891
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:06 schreef The_Wanderer het volgende:
hoop je idd
...some more happy little trees!!
pi_7960892
quote:
het was gewoon een normaal meisje

[Dit bericht is gewijzigd door aphx op 17-01-2003 22:10]

tabula rasa
pi_7960899
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had een gesprek met een meisje aan de telefoon die had het over BSM of BDM ofzo?? En of ik dat wel wilde... onwetend zei ik maar ja, maar toen zei ze later dat dat DAT was.. (toen zei ik maar dat we daar nog maar eens over moesten praten) dus toch maar niet... lijkt me erg pijnlijk.. brr, zo'n plastieke staaf in je kont... ... (een echte moet ik ook niet trouwens hoor.). Wie hebben dat wel eens geprobeerd? En hoe was dat? voor man en vrouw?
BDSM: Bondage; Discipline; Sado-masochisme, oftewel een verzamelnaam voor sm en sm related dingen.

Je laten neuken met een voorbindlul door een meisje kan sm zijn, hoeft niet...............
Ligt maar net aan de instelling van jezelf....

Maar verder kan ik je niet helpen, heb nog nooit een man genomen met een voorbindlul(wel een dame)

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7960918
Hoogwaardig Onderbroekenlolgehalte topik met een beschadigde beeldvorming van de eigenste jeugd als bestaansgrond. Door lieden zoals jij BHFH komt de samenleving in groot gevaar, kijk naar Barend en van Dorp straks, Bolkestein gaat het vast nog over verantwoordelijkheid hebben.
pi_7960919
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:10 schreef erodome het volgende:

[..]

BDSM: Bondage; Discipline; Sado-masochisme, oftewel een verzamelnaam voor sm en sm related dingen.

Je laten neuken met een voorbindlul door een meisje kan sm zijn, hoeft niet...............
Ligt maar net aan de instelling van jezelf....

Maar verder kan ik je niet helpen, heb nog nooit een man genomen met een voorbindlul(wel een dame)

pst : op BHFH topics hoef je niet serieus te reageren , hij is een beetje ziek
  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:14:37 #22
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_7960993
Sja, het wordt meer gedaan geloof ik, maar ik vraag me een beetje af wat voor plezier een meisje daar aan beleefd. Moet ook wel zeggen dat ik niet zo thuis ben in dat wereldje van meesteressen bla.

Mopje:

Jantje van 16 jaar komt thuis en zegt tegen zijn moeder: "mam ik heb vandaag voor het eerst geneukt!"
Moeder: "JANTJE! ga naar je kamer!"
Pa komt thuis, ma tegen pa: "Pa, jantje kwam thuis dat ie vandaag voor het eerst geneukt had, helemaal trots en al ! Ga hem eens even de waarheid vertellen!"
Pa naar boven, naar de kamer van Jantje: "Jantje, ik begrijp dat jij vandaag geneukt hebt, op je 16e nog wel! Ik ben helemaal trots! Ik neukte pas voor het eerst toen ik 20 was! Alleen moeder is een beetje pissig dus ik ga je nu flink uitfoeteren maar je moet je er maar niks van aantrekken hoor, ik ben echt heel trots op je!"
Dus pa begint te roepen en te tieren, zodat moeder het wel zeker gehoord moet hebben. Eindelijk is pa klaar met jantje, zegt ie nog maar eens extra tegen m hoe trots ie wel niet is op zijn 16 jarige zoon
"En jantje, zeg eens, ga je nou morgen weer neuken! "
"Nee pa, morgen niet, ik heb nu pijn aan mijn hol!"

vond m wel toepasselijk in deze

[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 17-01-2003 22:22]

From outer space
  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:17:27 #23
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7961043
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:14 schreef UTO het volgende:

"Nee pa, morgen niet, ik heb nu pijn aan mijn hol!"

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_7961078
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:01 schreef Fliepke het volgende:
met wat voor mensen bel jij ?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_7961158
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: