die folie gaat er pas omheen als je het restje wil bewaren en het in de koelkast doet!
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 21:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
die folie gaat er pas omheen als je het restje wil bewaren en het in de koelkast doet!
quote:Dof straalt het meeste uit en neemt het minst op. Dus...
Op vrijdag 17 januari 2003 21:52 schreef Moonah het volgende:
De glimmende kant boven. Die reflecteert de meeste warmte. en de warmte moet immers richting pizza.
[Dit bericht is gewijzigd door swopfile op 17-01-2003 21:55]
quote:Ja, dat doe ik dus ook altijd, maar dan blijft de folie aan de pizza plakken...
Op vrijdag 17 januari 2003 21:52 schreef Moonah het volgende:
De glimmende kant boven. Die reflecteert de meeste warmte. en de warmte moet immers richting pizza.
quote:Oh. Nou, beetje olie opsmeren dan
Op vrijdag 17 januari 2003 21:54 schreef gelly het volgende:[..]
Ja, dat doe ik dus ook altijd, maar dan blijft de folie aan de pizza plakken...
quote:Daarom bakpapier.
Op vrijdag 17 januari 2003 21:54 schreef gelly het volgende:[..]
Ja, dat doe ik dus ook altijd, maar dan blijft de folie aan de pizza plakken...
quote:Hmm, dat maar eens proberen dan.
Op vrijdag 17 januari 2003 21:55 schreef MissLuna het volgende:[..]
Daarom bakpapier.
Plakt niet, glimt ook niet, en het maakt niet uit welke kant je boven doet
quote:jaja...
Op vrijdag 17 januari 2003 22:02 schreef Hezhi het volgende:
Volgens de Allerhande:
"De twee verschillende zijden van de folie zijn het gevolg van het productieproces. De aluminiumfolie draait aan het einde hiervan in twee lagen tussen zware persen door. De kant die in contact komt met de pers krijgt een mooi glimmend uiterlijk. De andere niet. Het maakt niet uit welke zijde je gebruikt."
quote:Rooster gebruiken.
Op vrijdag 17 januari 2003 21:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
quote:Volgens mij neemt de doffe kant het beste warmte op en straalt die ook het beste uit.... Vergelijk het maar met zwart en wit. Wit wordt in de zon niet snel warm, zwart wel en omgekeerd was ook zo (correct me if i'm wrong)...
Op vrijdag 17 januari 2003 21:54 schreef swopfile het volgende:[..]
Dof straalt het meeste uit en neemt het minst op. Dus...
quote:Magnetron zeker???
Op vrijdag 17 januari 2003 22:11 schreef tRiZzZ het volgende:
ik doe altijd hele andere dingen met mijn aluminiumfolie
Het maakt inderdaad niet heel erg veel uit. Je moet er wel voor zorgen dat het folie licht is ingevet. Bakpapier kan ook, maar dan moet je wel even op de temperatuur letten. Je hebt anders kans dat het papier in de fik vliegt.
quote:hmmmmzz nooit last van gehad
Op vrijdag 17 januari 2003 22:19 schreef MSXUser het volgende:[..]
Magnetron zeker???
Het maakt inderdaad niet heel erg veel uit. Je moet er wel voor zorgen dat het folie licht is ingevet. Bakpapier kan ook, maar dan moet je wel even op de temperatuur letten. Je hebt anders kans dat het papier in de fik vliegt.
we gebruiken ook altijt bakpapier en hebben er eik nog nooit op gelet
quote:Dit is de trut, de hele trut en niets dan de trut.
Op vrijdag 17 januari 2003 22:02 schreef Hezhi het volgende:
"De twee verschillende zijden van de folie zijn het gevolg van het productieproces. De aluminiumfolie draait aan het einde hiervan in twee lagen tussen zware persen door. De kant die in contact komt met de pers krijgt een mooi glimmend uiterlijk. De andere niet. Het maakt niet uit welke zijde je gebruikt."
quote:Gewoon op de bakplaat gaat ook hoor, van te voeren wel ff invetten met boter!
Op vrijdag 17 januari 2003 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Op het rooster! Fuck bake-papjee, alu-folie oid!
eet smakelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |