quote:Ja tuurlijk hadden we al wel een paar ruzietjes gehad maar dat heeft iedereen wel eens.. maar er spookt de laatste paar dagen een hele hoop in me kop: me examen cijfers die ik maar niet terug krijg.
Op vrijdag 17 januari 2003 21:39 schreef Roderick het volgende:
naa 11 maanden in 1 keer uit ??? na een russie, ik denk dat je haar gewoon even de tijd moet geven....
Bos van 100 rozen sturen met aan iedere roos 'het spijt me' of zo... Iets heel origineels, onverwachts.
quote:Wel goed idee maar ik denk dat ik het ga probeeren wat ze hier eerder al hebben geplaatst..
Op vrijdag 17 januari 2003 21:43 schreef Fearlezz het volgende:
Op je knieen! Smeken om vergeving etcBos van 100 rozen sturen met aan iedere roos 'het spijt me' of zo... Iets heel origineels, onverwachts.
quote:Ja dat is echt heel makkelijk gezegt haar de ruimte geven maar ik hou nog zielsveel van d'r en het word echt moeilijk om haar de ruimte te geven, Er gaat ook gewoon geen seconde voorbij dat ik aan d'r denk..
Op vrijdag 17 januari 2003 21:44 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Haar vooral de ruimte geven lijkt , en als zij met vragen naar jou toe komt beantwoorden en zo eerlijk mogelijk zijn.
quote:het probleem is ook nog eens dat sandy (me vriendin) ook nog eens niet zover van me weg woont, en hoorde vandaag van vriendinnen van d'r dat ze ene frank leuk vind hek d'r gebeld en ze zei ja ik vind frank leuk maar dat is alles.. dus sja maarja ik denk dat ik haar gewoon met rust moet laten en haar verder ff geen aandacht meer moet geven..
Op vrijdag 17 januari 2003 21:52 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ja maar als je nu gaat claimen dan rent ze nog harder weg en ben je haar helemaal kwijt . Good things come to those who wait.
quote:Ik heb al heel wat gepost hier op fok maar ik vind dat hier echt gewoon geweldig goede steun word gegeven..
Op vrijdag 17 januari 2003 21:57 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat ook weer niet , stel je gewoon op als vriend , ben er voor haar als ze het nodig heeft . Zorg dat je binnen bereik bent , en niet helemaal van het toneel verdwijnt , maar ook niet weer te dicht zodat je haar claimt.
quote:Maarja ik ben zo bang dat ze niet meer verlieft op me word
Op vrijdag 17 januari 2003 22:02 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat weet ik wel zeker .
quote:Nee tuurlijk dwing ik haar niet verlieft op me te worden maar toch hoop ik stiekem dat ze deze week me toch wel gaat missen..ik bedoel we hebben echt zoveel dingen gedaan die zo leuk enzo waren ik hoop gewoon dat ze me gaat missen .
Op vrijdag 17 januari 2003 22:10 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Je kan iemand niet dwingen verliefd op je te worden en zeker dan leidt claimerig gedrag juist meer totdat het contact verbroken word .
quote:Net op msn maar ondanks al deze opties om te wachten hield ik het niet meer vol ik m oest weten waar ik aan toe was en sja daar kwam iets anders uit wat ik had verwacht namelijk dat ze verder wil als maatjes terwel ik meer wil als maatjes ik wil d'r smorgens weer tegen me aanvoelen enzo, maarja dat zit er niet meer in.
Op zaterdag 18 januari 2003 16:57 schreef sabientje het volgende:
dr niet meer gesproken?
Zoek je iemand die op op kan vrolijken, tref je mij
quote:Jij kan me dus niet oprvrolijken
Op zondag 19 januari 2003 14:19 schreef Argento het volgende:
Het zit je echt niet mee he...Zoek je iemand die op op kan vrolijken, tref je mij
quote:Als je dat zou kunnen doen maarja je weet niet hoe ze d'r uitziet...
Op zondag 19 januari 2003 19:47 schreef Argento het volgende:
Ik woon in Arnhem. Zal ik het ff voor je doen? Das wel het minste dat ik je kan bieden.
quote:Ja bedankt sabientje sja ik kon het gister niet meer langer volhouden dat ik steeds een grote bek van d'r kreeg als we elkaar sprken of zagen, dus ben ik gister naar haar toe gegaan en gezegt dat ik zo niet verder wil met d'r.Heb me kussen bij d'r op gehaald en verder is dat hoofdstuk voor mij afgesloten..
Op donderdag 23 januari 2003 22:23 schreef sabientje het volgende:
hoe is het nu?
je moet jezelf niet zo gek laten maken!!!!
stel dat ze nu met die andere jongen aan t kloten is, wat betekende jij dan voor haar? laat haar gaan, ze komt er toch nog wel achter dat waar ze mee bezig zou zijn geen oplossing is al zo snel nadat jullie relatie over is. Ze denkt waarschijnlijk dat ze er wel al aan toe is, maar dat is niet zo. Laat haar maar fouten maken, en probeer t jezelf niet te veel aan te trekken! moeilijk, maar proberen! ben maar boos op haar, dat is t makkelijkste voor jezelf!
succes! xx
Ben wel benieuwd of jullie nog afgesproken hebben? en of er iets uitgepraat is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |