oh leukquote:Op zondag 14 juni 2020 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
Had door de aarde in mijn geveltuin allemaal zaad wat ik nog had liggen gemend en zie nu overal groene stipjes opkomen.Heb echt al van denk 8 mensen complimenten gehad voor die bakken.
Leg er een gastenboek bijquote:Op zondag 14 juni 2020 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
Had door de aarde in mijn geveltuin allemaal zaad wat ik nog had liggen gemend en zie nu overal groene stipjes opkomen.Heb echt al van denk 8 mensen complimenten gehad voor die bakken.
Ik steeds vertellen dat het gewoon goedkope cementbakken zijn, hoop dat meer mensen het gaan doen.quote:
ik hoorde van de buuf dat je de tegels bij de gemeente kan inleveren voor plantjes. Maar misschien zijn dat alleen tuintegelsquote:Op zondag 14 juni 2020 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik steeds vertellen dat het gewoon goedkope cementbakken zijn, hoop dat meer mensen het gaan doen.
Ja lijkt me niet dat ze het fijn vinden als je hun eigen trottoir een beetje gaat opbrekenquote:Op zondag 14 juni 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoorde van de buuf dat je de tegels bij de gemeente kan inleveren voor plantjes. Maar misschien zijn dat alleen tuintegels
Klopt bij operatie Steenbreek en geldt voor alle tegels. Maar als je stoeptegels eruit haalt moet je die bewaren zodat je als je geen geveltuin meer wilt of er nieuwe bewoners komen je de stoep weer kan herstellen.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoorde van de buuf dat je de tegels bij de gemeente kan inleveren voor plantjes. Maar misschien zijn dat alleen tuintegels
quote:Op zondag 14 juni 2020 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lijkt me niet dat ze het fijn vinden als je hun eigen trottoir een beetje gaat opbreken![]()
Is er niet allang een reiger langs geweest die hem eruit gehaald heeft dan?quote:Op zondag 14 juni 2020 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn vijvertje schoonmaken maar ben een beetje bang voor de kikker.
Nope en ook mijn kat heeft hem nog niet gevangen. Zijn er ook meerdere volgens mij en ik schrik altijd zo van ze.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er niet allang een reiger langs geweest die hem eruit gehaald heeft dan?
KWERRRRK KWERRRRKquote:Op zondag 14 juni 2020 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope en ook mijn kat heeft hem nog niet gevangen. Zijn er ook meerdere volgens mij en ik schrik altijd zo van ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |