Waarom wil iemand dat in des hemelsnaam nou weten, vraag je je misschien af (of niet). Nou ja, het is weer bijna 14 februari he.... Dus als er iemand tips heeft, heel graag!
quote:inderdaad ook Zwolle.
Op vrijdag 17 januari 2003 21:11 schreef Daaniejelluh het volgende:
Amsterdam, Rotterdam, Zwolle... (en deze laatste weet ik niet zeker)
quote:Zal ik ook zeker proberen natuurlijk! Als ik eenmaal wat in mijn hoofd heb gehaald dan zal ik dat ook doen ook. Omdat het nu buiten kantooruren valt ben ik voornamelijk aangewezen op internet, en tot nu toe heb ik nog niet eens kunnen vinden wat die stempels betekenen. Ik vermoed dat het distributiecentra zijn, maar zeker weten doe ik het niet....
Op vrijdag 17 januari 2003 21:19 schreef Daaniejelluh het volgende:
Je zou het iig even kunnen proberen, misschien krijg je dit wél iemand aan de lijn die het begrijpt! Of je zou eerst nog ff op internet kunnen zoeken...maar of je daar iets zult vinden weet ik niet. Give it a try!!
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 21:08 schreef UltraNerd het volgende:
Als je een brief verstuurd hebt, wordt er over de postzegel een stempel gezet met de plaats waar de post is behandeld. Weet iemand, of hebben jullie tips hoe ik erachter kan komen, wat alle mogelijke plaatsnamen zijn die op deze stempels terecht kunnen komen?Waarom wil iemand dat in des hemelsnaam nou weten, vraag je je misschien af (of niet). Nou ja, het is weer bijna 14 februari he....
Dus als er iemand tips heeft, heel graag!
Waar besteed jij je tijd aan :|
quote:Je hebt ook stempels van Sittard
Op zaterdag 18 januari 2003 10:34 schreef ChrisJX het volgende:
Den Bosch, iig voor Limburg. Als je in Maastricht een kaart op de bus doet die 3 straten verder moet aankomen, gaat je kaart dus helemaal naar Brabtant...
Vroeger was Roosendaal er ook, iig voor Breda e.o., maar het kan zijn dat dat nu ook Den Bosch is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |