Omdat dit de perfecte kans is. Die tptb met beide handen hebben aangepakt. BLM, Antifa, de media. Allemaal onderdeel van de machine.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:50 schreef Hamzoef het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom deze persoon als icoon tegen racisme genomen wordt.
Betalen met vervalst geld. Onder meth en nog een drug in de auto stappen. En niet meewerken met de politie.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:54 schreef spinazieruiker het volgende:
Hij was onlangs verhuisd en had sindsdien zijn leven flink gebeterd.
Zijn reputatie zal zeker meegespeeld hebben in hoe de politie hem tegemoet heeft getreden maar dat is geen rechtvaardiging voor wat ze met hem hebben gedaan.
Oh, dat wist ik niet. Maar goed, hij heeft regels overtreden met dode als gevolg. Daar moet hij voor boeten.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:54 schreef spinazieruiker het volgende:
Hij was onlangs verhuisd en had sindsdien zijn leven flink gebeterd.
Zijn reputatie zal zeker meegespeeld hebben in hoe de politie hem tegemoet heeft getreden maar dat is geen rechtvaardiging voor wat ze met hem hebben gedaan.
Hij heeft weer een rotte appel uit de samenleving verwijderd, eigenlijk verdient hij krediet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:56 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Maar goed, hij heeft regels overtreden met dode als gevolg. Daar moet hij voor boeten.
Iemand die met vals geld betaalt doden lijkt me niet iets om toe te juichen. En al had hij een moord gepleegd, dan nog moet er een proces komen. Ik weet niet of deze agent bewust deze crimineel gedood heeft, maar hij heeft tegen de regels gehandeld met een dode als gevolg, dus logisch En terecht dat hij daar verantwoording voor af moet leggen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:58 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Hij heeft weer een rotte appel uit de samenleving verwijderd, eigenlijk verdient hij krediet.
Maar hoe dan ook krijgt hij nu te veel eer, terwijl hij gewoon onzuiver mens was. Vooral dat gekniel, echt rot op.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:01 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Iemand die met vals geld betaalt doden lijkt me niet iets om toe te juichen. En al had hij een moord gepleegd, dan nog moet er een proces komen. Ik weet niet of deze agent bewust deze crimineel gedood heeft, maar hij heeft tegen de regels gehandeld met een dode als gevolg, dus logisch En terecht dat hij daar verantwoording voor af moet leggen.
Ja, maar als je om je huidskleur vaak onterecht aangehouden wordt, snap ik wel dat daar protest tegen komt. In dit geval was hij blijkbaar echter gewoon met een reden aangehouden!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:17 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook krijgt hij nu te veel eer, terwijl hij gewoon onzuiver mens was. Vooral dat gekniel, echt rot op.
Als je niks gedaan hebt ben je zo weer buiten, zelf ook meegemaakt.
Ja, dat heb ik zelf dus ook gehad. Bijna 2 keer maar toen zeiden omstanders dat ik niet degene was die ze zochtenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:20 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, maar als je om je huidskleur vaak onterecht aangehouden wordt, snap ik wel dat daar protest tegen komt. In dit geval was hij blijkbaar echter gewoon met een reden aangehouden!
Dit is de lezing van de mensen die de politie erbij haalden.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:56 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Betalen met vervalst geld. Onder meth en nog een drug in de auto stappen. En niet meewerken met de politie.
Idd verbeterd
Zeker dat laatste betwist ook niemand.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dit is de lezing van de mensen die de politie erbij haalden.
En dan nog. Onschuldigheid is niet een voorwaarde voor verontwaardiging over de politie die een kwartier lang op iemand zit die niet kan ademen.
En zwangere vrouwen een pistool tegen de buik aandrukt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:42 schreef JFT1987n het volgende:
Het is niet belangrijk dat Floyd een crimineel was.
Jawel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:42 schreef JFT1987n het volgende:
Het is niet belangrijk dat Floyd een crimineel was.
Misschien geen rolmodel, maar wel representatiefquote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:53 schreef JANdeDERDE het volgende:
De beste man heeft een zwangere donkere vrouw overvallen in haar eigen huis.
Dmv een pistool tegen der buik te drukken.
Het was een drugsverslaafde crimineel. Rolmodel voor zwart amerika? Ik hoop het toch niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |