Er moet er ook een hier, daar zitten alleen maar door de NOS geïndoctrineerden.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:04 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
TV / Centraal De Jensen Show-topic #4
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:29 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er moet er ook een hier, daar zitten alleen maar door de NOS geïndoctrineerden.
Heldin. Al word ik wel erg moe van deze man en denkt dat hij vooral deze mening hebt om weer in het nieuws te komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:51 schreef SuperHartje het volgende:
Dat wist ik niet maar dank u!
Een topic in de BNW hoek kan er wel bij
Denkt dat hij vooral deze mening hebt ?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heldin. Al word ik wel erg moe van deze man en denkt dat hij vooral deze mening hebt om weer in het nieuws te komen.
Ik wil ook een topic over Jensen in ttkquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Denkt dat hij vooral deze mening hebt ?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Denkt dat hij vooral deze mening hebt ?
Hij is ook wel een beetje luid. Net als Alex Jones.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heldin. Al word ik wel erg moe van deze man en denkt dat hij vooral deze mening hebt om weer in het nieuws te komen.
Daar kijkt hij heel veel van af heb ik het idee, zijn manier van praten en bepaalde zinnen die Alex Jones in het engels heeft uitgesproken.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hij is ook wel een beetje luid. Net als Alex Jones.
Dat is het vooral lolquote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:34 schreef schommelstoel het volgende:
Ik vraag mij sterk af of hij alles geloofd wat hij meld in zijn youtube programma, of dat hij gewoon een markt heeft gevonden die naar hem luistert.
dat heeft ie reeds gedaan, de laatste 20 jaar bij mainstream radio en tv..quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Die bolle verdient eindelijk zijn geld en zegt nu dat hij de waarheid spreekt. Met zijn talkshow deed hij toch precies dezelfde act.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |