abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193603752
Ik heb dus huidtype 0, lijk wit, word onmogelijk bruin, maar ik verbrand op een of andere manier ook nooit. Vandaag 8 uur lang in de volle zon doorgebracht, onbeschermd om het nog eens te testen. Ik ben niet verbrand maar ik ben ook niet verkleurd.
Ik heb gingers in mijn familie, zelf ben ik dat niet, maar ik heb duidelijk wel de huid van ginger maar dan zonder sproeten.

Om voor het eerst eens niet compleet voor lul te lopen in de zomer ben ik bereid om een zelfbruiner te proberen.

Ooit had ik iets geprobeerd maar ik werd oranje en dus liep compleet voor lul.

Maar welke? Wie heeft ervaring met een product dat echt werkt, waarbij je geen oranje tint krijgt. Gewoon iets dat natuurlijk oogt . Ik hoef niet heel bruin te worden maar gewoon dat witte wil ik wegwerken en ik heb geen flauw idee wat ik het beste kan aanschaffen.

Ik zat zelf aan zoiets te denken? https://www.bol.com/nl/p/(...)on/9200000132121806/

Maar werkt dit bij iedereen? Ik snap er niks van.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  Spellchecker vrijdag 12 juni 2020 @ 17:55:25 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193604281
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:55 schreef maily het volgende:
Kan best dat dat bij jou niet werkt.
Dat zou mij niets verbazen aangezien ik echt een aparte huid heb die blijkbaar niet reageert op de zon.
Ik had vroeger wel eens zelfbruiners geprobeerd maar bij slechts een verkleurde ik en werd ik oranje.
Maar ik wil toch , nu 15 jaar later opnieuw een poging wagen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193604361
Ik krijg vaak opmerkingen over mijn lijkwitte huid. In de zomer opmerkingen als" jij moet zeker nog op vakantie gaan je bent nog zo wit"
Toen ik nog op kantoor werkte zeikte ook veel mensen over mijn witte huid.
Ik denk dat dit soort opmerkingen gemaakt worden omdat mensen verwachten dat ik wel kan verkleuren vanwege mijn donker haar en ogen.
Maar vanwege mijn ginger achtergrond is dat onmogelijk. Waarom ik zelf geen ginger ben is mij een raadsel aangezien beide kanten rood/oranje zijn van mijn familie.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  vrijdag 12 juni 2020 @ 18:30:54 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193604399
Waarom zou je iets aantrekken van die opmerkingen? Gewoon lekker wit blijven en uit de zon blijven.
/huidkanker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Spellchecker vrijdag 12 juni 2020 @ 18:39:40 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 12 juni 2020 @ 18:40:42 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193604539
Op de verpakking kijken. Is ie donkerbruin, dan niet kopen. Je moet een heel lichtbruin teintje hebben.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 18:42:24 #8
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_193604562
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:28 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik krijg vaak opmerkingen over mijn lijkwitte huid. In de zomer opmerkingen als" jij moet zeker nog op vakantie gaan je bent nog zo wit"
Best irritant ja, kan ik me zo voorstellen.

Heb je weleens een zonnebrand met bronzer geprobeerd?

pi_193604570
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:39 schreef maily het volgende:
Heb je rode ogen? :@
Nee hoor ik ben geen albino. Ik heb donker groene ogen geloof ik.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193604645
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:42 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Best irritant ja, kan ik me zo voorstellen.

Heb je weleens een zonnebrand met bronzer geprobeerd?

[ afbeelding ]
Nee, heb je daar geen pigment voor nodig? Dat heb ik namelijk niet. Ik weet nog dat ik als kind ontelbaar veel sproeten had in mijn gezicht maar die zijn allemaal weggetrokken of zo. Daarom weet in dat ik huidtype 0 heb. Ik verkleur nooit en ik verbrand ook nooit, blijkbaar.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193604786
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Op de verpakking kijken. Is ie donkerbruin, dan niet kopen. Je moet een heel lichtbruin teintje hebben.
Ja dat is mijn doel. Een hele lichte tint. Nog donkerder worden zou onnatuurlijk ogen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193604793
Misschien moet je trump ff bellen, en vragen wie zijn spraytan doet.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  Spellchecker vrijdag 12 juni 2020 @ 19:16:19 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193605040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:58 schreef Bzzzzt het volgende:
Misschien moet je trump ff bellen, en vragen wie zijn spraytan doet.
_O-
pi_193605106
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:58 schreef Bzzzzt het volgende:
Misschien moet je trump ff bellen, en vragen wie zijn spraytan doet.
Ik denk dat een te bruine kleur niet bij mij past, alhoewel ik wel donker haar heb. Ik weet het niet zeker eigenlijk. Bovendien blijft zo’n spray tan niet lang genoeg zitten en is teveel gedoe om bij te houden.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193605137
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:46 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb dus huidtype 0, lijk wit, word onmogelijk bruin, maar ik verbrand op een of andere manier ook nooit. Vandaag 8 uur lang in de volle zon doorgebracht, onbeschermd om het nog eens te testen. Ik ben niet verbrand maar ik ben ook niet verkleurd.
Ik heb gingers in mijn familie, zelf ben ik dat niet, maar ik heb duidelijk wel de huid van ginger maar dan zonder sproeten.

Om voor het eerst eens niet compleet voor lul te lopen in de zomer ben ik bereid om een zelfbruiner te proberen.

Ooit had ik iets geprobeerd maar ik werd oranje en dus liep compleet voor lul.

Maar welke? Wie heeft ervaring met een product dat echt werkt, waarbij je geen oranje tint krijgt. Gewoon iets dat natuurlijk oogt . Ik hoef niet heel bruin te worden maar gewoon dat witte wil ik wegwerken en ik heb geen flauw idee wat ik het beste kan aanschaffen.

Ik zat zelf aan zoiets te denken? https://www.bol.com/nl/p/(...)on/9200000132121806/

Maar werkt dit bij iedereen? Ik snap er niks van.
Je loopt niet voor lul met je witte huid. Je bent zoals je bent. Mensen die hierover zeiken moet je negeren.
pi_193605156
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:30 schreef golfer het volgende:
Waarom zou je iets aantrekken van die opmerkingen? Gewoon lekker wit blijven en uit de zon blijven.
/huidkanker.
Ja vaak genoeg trek ik mij er niks van aan... maar dan toch als het zomer is en je bent enige die albino wit is voelt aardig zelfbewust.
Met deze witte kleur lijk ik ook altijd wel ziek.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193605228
Ik heb toch maar deze even snel gekocht https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl

Maar er staat:
Gebruikswijze en werking
Geslacht
Voor vrouwen
Huidtype
Alle huidtypes

Dus dit werkt alleen bij vrouwen?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193605245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:42 schreef -Deluzion- het volgende:
Nee hoor ik ben geen albino. Ik heb donker groene ogen geloof ik.
Je bent kleurenblind?
pi_193605258
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:33 schreef Chia het volgende:

[..]

Je bent kleurenblind?
Die is wel goed bedacht.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193605271
Ik zou toch eens een tijdje probeeen op de natuurlijke manier bruin te worden ipv smeersels te gebruiken.

En als je toch smeersels gaat gebruiken verdeel ze dan wel heel goed, anders krijg je strepen op je huid. Ipv een egaal effect.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_193605284
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:33 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Die is wel goed bedacht.
Is toch vreemd dat je dat niet zeker van jezelf weet. Ook als je kleurenblind bent trouwens, want dan vraag je toch aan anderen welke kleur je ogen hebben?
pi_193605296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:34 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik zou toch eens een tijdje probeeen op de natuurlijke manier bruin te worden ipv smeersels te gebruiken.
Ben bijna 40 jaar, ik ken mijn huid inmiddels wel. Ik kan niet bruin worden, zelfs niet lichtjes. Alleen als ik heel lang de zon in ga dan verbrand ik vermoed ik. Normaal gesproken verkleur ik niet en verbrand ik niet.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193605301
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja vaak genoeg trek ik mij er niks van aan... maar dan toch als het zomer is en je bent enige die albino wit is voelt aardig zelfbewust.
Met deze witte kleur lijk ik ook altijd wel ziek.
Ik vind mensen met een lichte teint er niet uit zien alsof ze ziek zijn hoor. Dat is eigenlijk alleen als iemand plotseling veel bleker is dan gewoonlijk.
pi_193605330
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:35 schreef Chia het volgende:

[..]

Is toch vreemd dat je dat niet zeker van jezelf weet. Ook als je kleurenblind bent trouwens, want dan vraag je toch aan anderen welke kleur je ogen hebben?
Ook die twijfelen.
Ik zou zeggen bekijk mijn oogoperatie eens. vanaf 2:23.

De ene keer lijkt het blauw en de andere keer groen.. precies wat mensen ook zeggen.
Maar ik zou zeggen groen/blauw met groen als overhand.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 12-06-2020 19:54:02 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193605488
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:36 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik vind mensen met een lichte teint er niet uit zien alsof ze ziek zijn hoor. Dat is eigenlijk alleen als iemand plotseling veel bleker is dan gewoonlijk.
Ik denk dat het effect van ziek ogen bij mij versterkt wordt omdat ik heel donker haar heb. Als ik rood haar had gehad dan zou men het als normaal zien denk ik.
Roodharigen hebben meestal ook sproeten dus dan lijk je ook niet geheel bleek in de zomer. Ik heb donker haar zonder sproeten en ben albino wit.
Ik heb nu 8 uur lang doorgebracht in de zon in een open gebied, en ben niet eens verkleurd :') en ook niet verbrand.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Deluzion- op 12-06-2020 19:55:21 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193605574
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Je loopt niet voor lul met je witte huid. Je bent zoals je bent. Mensen die hierover zeiken moet je negeren.
Doe ik ook, maar toch ben ik erg zelfbewust van het feit dat ik zo bleek ben in de zomer. Soms zit ik ermee. soms ook niet.
Er is nooit iemand geweest in mijn leven die zei dat ik er goed uitzag dus ik doe er alles aan om er fatsoenlijk uit te zien.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  vrijdag 12 juni 2020 @ 20:07:10 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193605730
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:31 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb toch maar deze even snel gekocht https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl

Maar er staat:
Gebruikswijze en werking
Geslacht
Voor vrouwen
Huidtype
Alle huidtypes

Dus dit werkt alleen bij vrouwen?
Ja, je krijgt er grote tieten van. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Spellchecker vrijdag 12 juni 2020 @ 20:09:00 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193605752
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Je loopt niet voor lul met je witte huid. Je bent zoals je bent. Mensen die hierover zeiken moet je negeren.
Dat is wel heel zwart-wit :+
pi_193606441
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 20:09 schreef maily het volgende:

[..]

Dat is wel heel zwart-wit :+
Eigenlijk heeft ze wel gelijk... je moet het negeren, maar dat lukt niet altijd. Eigenlijk zijn beledigingen ook wel behulpzaam soms. Dan weet je in elk geval wat je kan doen om jezelf te verbeteren.
helaas zijn veel problemen niet op te lossen dus moet je je erbij neerleggen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  vrijdag 12 juni 2020 @ 21:08:12 #30
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193606585
Vervelend probleem is dat ja, ik snap het wel een beetje.
Ik kan ook een week lang op vakantie in de zon lopen zonder dat mijn huid ook maar iets bruiner wordt. Verbranden doe ik wel eens, maar ook niet veel. Soms krijg je dan van die opmerkingen dat je er bleek uit ziet en zeker als je slecht geslapen hebt zie je dat gelijk.

Als mensen zeggen: 'wat zie jij er slecht uit!', dan is het lastig dat te negeren.

Er bestaan wel pilletjes met caroteen, die van binnenuit je huid je huid een klein beetje 'warmer' maken, dat je net van die bleekheid af bent. Dan slik je elke dag zo'n capsule. Maar ik heb dat nooit geprobeerd.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 21:20:49 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_193606771
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:34 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik zou toch eens een tijdje probeeen op de natuurlijke manier bruin te worden ipv smeersels te gebruiken.

En als je toch smeersels gaat gebruiken verdeel ze dan wel heel goed, anders krijg je strepen op je huid. Ipv een egaal effect.
Wat een onzin. Sommige mensen worden gewoon niet bruin

Ik gebruik de zelfbruiner van Dove. Lichtste versie. Soms ook nog gemengd met een bodylotion om vlekken te voorkomen.
Niet op je gezicht gebruiken. Daarvoor bestaan druppeltjes die je met een dagcreme kunt mengen. Kun je zelf de intensiteit bepalen. Overigens liever minder dan meer gebruiken als je een lichte huid hebt. Anders is het lelijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_193606776
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:08 schreef BasEnAad het volgende:
Vervelend probleem is dat ja, ik snap het wel een beetje.
Ik kan ook een week lang op vakantie in de zon lopen zonder dat mijn huid ook maar iets bruiner wordt. Verbranden doe ik wel eens, maar ook niet veel. Soms krijg je dan van die opmerkingen dat je er bleek uit ziet en zeker als je slecht geslapen hebt zie je dat gelijk.

Als mensen zeggen: 'wat zie jij er slecht uit!', dan is het lastig dat te negeren.

Er bestaan wel pilletjes met caroteen, die van binnenuit je huid je huid een klein beetje 'warmer' maken, dat je net van die bleekheid af bent. Dan slik je elke dag zo'n capsule. Maar ik heb dat nooit geprobeerd.
Precies ja.
Ik heb mezelf zojuist even met NIVEA Q10 Firming + Bronze Body Lotion ingesmeerd. Is vrij nieuw en het belooft een lichte tint te geven na 10 dagen. Ik ben benieuwd maar ik verwacht niet veel.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  Spellchecker vrijdag 12 juni 2020 @ 21:24:55 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193606833
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:20 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Precies ja.
Ik heb mezelf zojuist even met NIVEA Q10 Firming + Bronze Body Lotion ingesmeerd. Is vrij nieuw en het belooft een lichte tint te geven na 10 dagen. Ik ben benieuwd maar ik verwacht niet veel.
Elke dag een foto maken en het begin- en eindresultaat hier posten.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 21:25:09 #34
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193606838
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:20 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Precies ja.
Ik heb mezelf zojuist even met NIVEA Q10 Firming + Bronze Body Lotion ingesmeerd. Is vrij nieuw en het belooft een lichte tint te geven na 10 dagen. Ik ben benieuwd maar ik verwacht niet veel.
Ik ben ook benieuwd of het wat is :D
pi_193606840
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat een onzin. Sommige mensen worden gewoon niet bruin

Ik gebruik de zelfbruiner van Dove. Lichtste versie. Soms ook nog gemengd met een bodylotion om vlekken te voorkomen.
Niet op je gezicht gebruiken. Daarvoor bestaan druppeltjes die je met een dagcreme kunt mengen. Kun je zelf de intensiteit bepalen. Overigens liever minder dan meer gebruiken als je een lichte huid hebt. Anders is het lelijk.
Dit is heel moeilijk om aan het verstand te brengen bij mensen. Bijna iedereen denkt dat mensen met lichte huid bruin kunnen worden als ze maar lang genoeg de zon in gaan en zichzelf insmeren. Maar zonder pigment is dat onmogelijk.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  vrijdag 12 juni 2020 @ 21:29:23 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_193606888
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dit is heel moeilijk om aan het verstand te brengen bij mensen. Bijna iedereen denkt dat mensen met lichte huid bruin kunnen worden als ze maar lang genoeg de zon in gaan en zichzelf insmeren. Maar zonder pigment is dat onmogelijk.
Ach. Ik krijg nooit meer opmerkingen. Was vroeger anders inderdaad. Mocht het me nu nog overkomen zou ik gewoon over color shaming beginnen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_193606933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ach. Ik krijg nooit meer opmerkingen. Was vroeger anders inderdaad. Mocht het me nu nog overkomen zou ik gewoon over color shaming beginnen.
Idd, daar dacht ik ook al aan... ik als wit persoon ben echt regelmatig beledigd om mijn huidskleur, niet daar een drama van maak of zo, maar het is wel gebeurd. En daar hoor je nooit iets over uiteraard. Maar het begon al op de basisschool met die opmerkingen.
Maar je hebt gelijk dat je vroeger veel vaker dit soort opmerkingen kregen. Nu denken mensen het als ze mij zien maar durven het niet meer te zeggen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  vrijdag 12 juni 2020 @ 21:33:37 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193606945
Ik kwam vroeger weinig in de zon en als ik dan weer tot witste was bestempeld zei ik dat ik geen rimpels later kreeg.
pi_193606975
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kwam vroeger weinig in de zon en als ik dan weer tot witste was bestempeld zei ik dat ik geen rimpels later kreeg.
Dat is bij mij ook uitgekomen, ik ben nu een redelijk ouwe lul maar van rimpels is geen sprake.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193607022
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:35 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat is bij mij ook uitgekomen, ik ben nu een redelijk ouwe lul maar van rimpels is geen sprake.
Nou tel je zegeningen.

Ik heb Bali Body in huis, is een faketan die ik impulsief bestel heb :+ maar durf het niet te gebruiken. Nog nooit gedaan. Schijnt wel goed te zijn want mensen zijn er heel erg lyrisch over.

Misschien zo maar proberen en dan laat ik het je morgen wel weten.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 21:39:09 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193607030
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:35 schreef -Deluzion- het volgende:

... ik ben nu een redelijk ouwe lul maar van rimpels is geen sprake.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:36 schreef -Deluzion- het volgende:

Ben bijna 40 jaar, ...
Piepkuiken dus nog.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 juni 2020 @ 21:40:54 #42
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193607056
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kwam vroeger weinig in de zon en als ik dan weer tot witste was bestempeld zei ik dat ik geen rimpels later kreeg.
Dat dan weer wel!
pi_193607110
Is ook een tactiek van J.Lo. Zo min mogelijk zon.
pi_193607929
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:39 schreef golfer het volgende:

[..]

[..]

Piepkuiken dus nog.
Ook wel eens fijn om te horen :)
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193608333
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:38 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Nou tel je zegeningen.

Ik heb Bali Body in huis, is een faketan die ik impulsief bestel heb :+ maar durf het niet te gebruiken. Nog nooit gedaan. Schijnt wel goed te zijn want mensen zijn er heel erg lyrisch over.

Misschien zo maar proberen en dan laat ik het je morgen wel weten.
Prima ja ik ben benieuwd.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  vrijdag 12 juni 2020 @ 23:12:24 #46
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_193608737

Make-up voor een kleurtje, afhankelijk van hoeveel je smeert word je bruiner. Geniaal spul voor rokjesdag.
Prrrrr
pi_193612460
Je kan niet en wit zijn en niet verbranden noch verkleuren. Tenzij je een of andere mutant bent, wat mij op basis van je topics ook niets zou verbazen.
pi_193613198
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:07 schreef Cockwhale het volgende:
Je kan niet en wit zijn en niet verbranden noch verkleuren. Tenzij je een of andere mutant bent, wat mij op basis van je topics ook niets zou verbazen.
Ja dus wel. Misschien als ik dagenlang de zon ik ga uiteindelijk wel verbrand. Ik vermoed dat mijn huid erg dik is en daardoor niet verbrand

zo uniek is het nou ook weer niet https://www.reddit.com/r/(...)u_dont_tanburn_when/

[ Bericht 15% gewijzigd door -Deluzion- op 13-06-2020 13:09:24 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_193613296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:28 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik krijg vaak opmerkingen over mijn lijkwitte huid. In de zomer opmerkingen als" jij moet zeker nog op vakantie gaan je bent nog zo wit"
Toen ik nog op kantoor werkte zeikte ook veel mensen over mijn witte huid.
Ik denk dat dit soort opmerkingen gemaakt worden omdat mensen verwachten dat ik wel kan verkleuren vanwege mijn donker haar en ogen.
Maar vanwege mijn ginger achtergrond is dat onmogelijk. Waarom ik zelf geen ginger ben is mij een raadsel aangezien beide kanten rood/oranje zijn van mijn familie.
En je bent zo onzeker dat je jezelf nu bruin wil spuiten? Lekker boeiend toch. Ik word zelf ook nauwelijks bruin en ben binnen 3 dagen weer zo wit als melk, boeiend!
pi_193614661
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:21 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En je bent zo onzeker dat je jezelf nu bruin wil spuiten? Lekker boeiend toch. Ik word zelf ook nauwelijks bruin en ben binnen 3 dagen weer zo wit als melk, boeiend!
Soms... alleen als ik een zomers gevoel krijg dan baal ik wel... Mja het is niet meer zo erg meer als toen ik nog in de 20 was, toen zat ik er veel meer mee.
Sommige collega's worden een soort goud/bruin en dat oogt aantrekkelijk... maar ja die zijn dan weer kaal en ik weer niet.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')