abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 juni 2020 @ 16:12:37 #226
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193657304
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:25 schreef Jimbo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar sowieso mn 2e run van de game al dus het is even opfrissen dit, prima game voor zo tussendoor erdoorheen te runnen.
Ik heb deze game best vaak uitgespeeld. Eerst survivor en survivor+ en later grounded en grounded+.

Het moeilijkste stuk vind ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goede tweede plek krijgt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest zou ik kiezen op survivor/grounded:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Left Behind:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kort samengevat: TLOU wordt pas moeilijk op survivor/grounded als stealth geen optie is en als je van meerdere kanten aangevallen kunt worden (geen recht pad dus) en altijd achter je moet kijken en niet de tijd hebt om rustig alles voor je te snipen (als het mensen zijn) of pijl en boog (als het clickers zijn).

Wat ik verwacht van TLOU2. Ik denk dat deel 1 goed was omdat ze alle vrijheid hadden om een uniek verhaal neer te zetten. Omdat je maar bepekt bent in ammo is dit een game voor mensen die liever tactisch nadenken in plaats van wild rondschieten. Bij dit deel zijn ze zeer beperkt want het moet aansluiten op de events van deel 1. Mensen hebben een (hoge) verwachting en ze kunnen niet een risico nemen door iets heel anders te doen waardoor mensen teleurgesteld raken. Men heeft al een verwachting ervan. Bij de eerste game wist niemand vantevoren hoe goed het uiteindelijk zou zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ixnay op 16-06-2020 16:20:55 ]
pi_193657313
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

[..]

Ik heb er een hekel aan om anderen om hulp te vragen :@
Daarom bieden ze het aan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 16:23:07 #228
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_193657416
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

[..]

Dit ja. Tenzij je op 2 uur rijden woont ofzo, maar er had vast wel even iemand willen helpen :).
SoM komt volgens mij bij ons uit de buurt (rotterdam) dus kleine moeite ff aan te wippen en die TV aan te slingeren.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_193657430
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:23 schreef Jimbo het volgende:

[..]

SoM komt volgens mij bij ons uit de buurt (rotterdam) dus kleine moeite ff aan te wippen en die TV aan te slingeren.
Ik zit in het oosten des lands he ;)

Geen Rotterdammert, helaas.
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 16:26:01 #230
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_193657449
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:12 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik heb deze game best vaak uitgespeeld. Eerst survivor en survivor+ en later grounded en grounded+.

Het moeilijkste stuk vind ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goede tweede plek krijgt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest zou ik kiezen op survivor/grounded:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Left Behind:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kort samengevat: TLOU wordt pas moeilijk op survivor/grounded als stealth geen optie is en als je van meerdere kanten aangevallen kunt worden (geen recht pad dus) en altijd achter je moet kijken en niet de tijd hebt om rustig alles voor je te snipen (als het mensen zijn) of pijl en boog (als het clickers zijn).

Wat ik verwacht van TLOU2. Ik denk dat deel 1 goed was omdat ze alle vrijheid hadden om een uniek verhaal neer te zetten. Omdat je maar bepekt bent in ammo is dit een game voor mensen die liever tactisch nadenken in plaats van wild rondschieten. Bij dit deel zijn ze zeer beperkt want het moet aansluiten op de events van deel 1. Mensen hebben een (hoge) verwachting en ze kunnen niet een risico nemen door iets heel anders te doen waardoor mensen teleurgesteld raken. Men heeft al een verwachting ervan. Bij de eerste game wist niemand vantevoren hoe goed het uiteindelijk zou zijn.
Moet zeggen dat de moeilijkheidsgraad, zeker een 2e / 3e keer me alles meevalt (ok dit is ook easy, dat legt een hoop uit :') )
Maar ik merk vooral dat ik fucking blind ben :') Heb elke run een deur overgeslagen in uni waardoor ik een toolkit mis... niet één keer, niet twéé keer maar minimaal 3x, en ben nu ook weer in de cutscene geweest waardoor ik niet terug kan en geen save heb :r
Achja deze plat was toch niet voor me weggelegd :Y

Jij hebt TLOU 2 sowieso al in preorder staan denk ik zo? :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 16 juni 2020 @ 16:31:55 #231
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193657536
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:26 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Moet zeggen dat de moeilijkheidsgraad, zeker een 2e / 3e keer me alles meevalt (ok dit is ook easy, dat legt een hoop uit :') )
Maar ik merk vooral dat ik fucking blind ben :') Heb elke run een deur overgeslagen in uni waardoor ik een toolkit mis... niet één keer, niet twéé keer maar minimaal 3x, en ben nu ook weer in de cutscene geweest waardoor ik niet terug kan en geen save heb :r
Achja deze plat was toch niet voor me weggelegd :Y

Jij hebt TLOU 2 sowieso al in preorder staan denk ik zo? :+
TLOU hoor je minimaal op normal te spelen. Anders is het spannende van de game weg.

Omdat ik TLOU1 op de hogere difficulties gespeeld heb twijfel ik of ik niet meteen op hard moet beginnen. Ik game alleen tegenwoordig nog nauwelijks en een eerste keer is altijd lastiger. Ik denk dat het normal wordt.

En ik heb hem niet gepreorderd. Ik denk dat ik hem in het weekend download.
pi_193657668
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:23 schreef Jimbo het volgende:

[..]

SoM komt volgens mij bij ons uit de buurt (rotterdam) dus kleine moeite ff aan te wippen en die TV aan te slingeren.
Regio Nijmegen.

Maar allen bedankt voor het aanbod ^O^
Maar het is al betaald, en als er wat mis gaat met de montage (het is een flinterdun scherm immers), dan is dat op hun conto.
Dus dan wacht ik maar gewoon. Geen ramp.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193657703
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Regio Nijmegen.

Maar allen bedankt voor het aanbod ^O^
Maar het is al betaald, en als er wat mis gaat met de montage (het is een flinterdun scherm immers), dan is dat op hun conto.
Dus dan wacht ik maar gewoon. Geen ramp.
Wijchen present
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_193658198
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:26 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Moet zeggen dat de moeilijkheidsgraad, zeker een 2e / 3e keer me alles meevalt (ok dit is ook easy, dat legt een hoop uit :') )
Maar ik merk vooral dat ik fucking blind ben :') Heb elke run een deur overgeslagen in uni waardoor ik een toolkit mis... niet één keer, niet twéé keer maar minimaal 3x, en ben nu ook weer in de cutscene geweest waardoor ik niet terug kan en geen save heb :r
Achja deze plat was toch niet voor me weggelegd :Y

Jij hebt TLOU 2 sowieso al in preorder staan denk ik zo? :+
Was gisteren nog langs de uni geweest. Volgens mij zat die achter een deur die alleen open ging met een shiv. Vlakbij die workbench.
pi_193658243
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fuck TLOU eerst Desperados spelen _O_
Bij mij gaf de track & trace weer eens meer ellende dan dat je er wat aan had, maar ik heb hem nu ook. Hoe bevalt 'ie bij jou?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193658268
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 14:27 schreef Jimbo het volgende:

[..]

pik zeg dat dan gewoon dan kan je hier toch ff hulp vragen
Ik moet nog 3 houten jaloezieën plaatsen :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193658269
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Bij mij gaf de track & trace weer eens meer ellende dan dat je er wat aan had, maar ik heb hem nu ook. Hoe bevalt 'ie bij jou?
Nog niet aan kunnen beginnen, enkel tutorial gedaan.

Echt kut dat deze gasten niet de rechten op Commandos hebben. Die kunnen die game echt wel tof maken. Die remasters die er op de consoles nog aankomen gaan denk vrij kut zijn. Maar Desperados werkt echt zo ontzettend smooth op de consoles, net als Shadow Tactics.

Blijft lekker nostalgisch genre.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_193658320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:23 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nog niet aan kunnen beginnen, enkel tutorial gedaan.

Echt kut dat deze gasten niet de rechten op Commandos hebben. Die kunnen die game echt wel tof maken. Die remasters die er op de consoles nog aankomen gaan denk vrij kut zijn. Maar Desperados werkt echt zo ontzettend smooth op de consoles, net als Shadow Tactics.

Blijft lekker nostalgisch genre.
Commando's was echt een bazengame. Ik weet al die levels nog uit mijn hoofd en het was iets van 20 jaar geleden dat ik dat speelde.
Als deze half zo goed is dan ben ik tevreden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 17:27:54 #239
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_193658344
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:18 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Was gisteren nog langs de uni geweest. Volgens mij zat die achter een deur die alleen open ging met een shiv. Vlakbij die workbench.
klopt, en die ben ik al zooo vaak voorbijgelopen nu :'(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 17:28:12 #240
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_193658349
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik moet nog 3 houten jaloezieën plaatsen :P
nou niet jaloers worden he :6
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_193658360


Hij is inderdaad binnen gekomen *O*
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_193658369
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:28 schreef Jimbo het volgende:

[..]

nou niet jaloers worden he :6
Ik woon itt State wel in Rotterdam dus daar kan ik niet jaloers op zijn :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193658399
Update van 2 a 3 uur }:|
Dan maar even eten
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 17:38:19 #244
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_193658499
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:28 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is inderdaad binnen gekomen *O*
mothafucka....
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 17:38:39 #245
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_193658503
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik woon itt State wel in Rotterdam dus daar kan ik niet jaloers op zijn :P
Southside toch?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_193658566
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:38 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Southside toch?
Croos
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193658614
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 16 juni 2020 @ 17:52:13 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193658725
Wat een liefde in dit topic. Laatste tijd echt prima te doen hier.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')