abonnement Unibet Coolblue
pi_193612954
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:45 schreef BE het volgende:

[..]

:Y Ik heb 2 recepten voor je.

Deze maak ik al een jaar ongeveer en is echt zo onwijs lekker! :o
Geen koolhydraten, wel veel kcals door de noten.

[ afbeelding ]

(In dat doorgestreepte staat Stevia, dat vind ik echt heel smerig, dus ik gebruik agave siroop, maar volgens mij moet zonder op zich ook wel kunnen.)

En deze is dus uit het nieuwe eetplan, maar die heb ik nog niet gemaakt. Hier zit ook havermout in:

[ afbeelding ]
Die onderste spreekt me wel aan :) Hoe lang kan je zoiets bewaren?
  zaterdag 13 juni 2020 @ 11:50:14 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_193612965
Geen idee. Die bovenste maak ik eens in de paar weken, dus dat kan afgesloten in een pot best een tijdje. Het zijn natuurlijk vnml droge ingrediënten.

Mocht iemand willen, ik heb het receptenboek in een wetransfer staan, als je me je mailadres dm't stuur ik hem door. ;)
***
pi_193613052
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:50 schreef BE het volgende:
Geen idee. Die bovenste maak ik eens in de paar weken, dus dat kan afgesloten in een pot best een tijdje. Het zijn natuurlijk vnml droge ingrediënten.

Mocht iemand willen, ik heb het receptenboek in een wetransfer staan, als je me je mailadres dm't stuur ik hem door. ;)
Ok! Ik ga dat morgen eens maken. Ik ben wel een beetje klaar met brood als ontbijt. En muesli/cruesli zit toch vaak een hoop suiker in.
pi_193613259
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ok! Ik ga dat morgen eens maken. Ik ben wel een beetje klaar met brood als ontbijt. En muesli/cruesli zit toch vaak een hoop suiker in.
Maar cruesli. O+
pi_193613279
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:15 schreef lunapuella het volgende:
Oh nee, dieetpraat. :N Begrijp me niet verkeerd, ik ben oprecht blij dat het voor jou werkt hoor, maar ik vind het zo'n naar en triggerend onderwerp.
Even uit nieuwsgierigheid. Waarom triggerend? :)
pi_193613552
Griekse yoghurt met cruesli en honing :9
Zit veel te veel suiker in en veel vet enzo, maar dan heb ik geen honger meer tot lunchtijd en dat scheelt zoveel snaaien dat het elkaar wel opheft geloof ik.

Zo blij trouwens met de aanschaf van het zwembad! 3 meter doorsnede en 76 cm hoog, dus de jongens kunnen er beide (net) in staan. Vriend heeft een heel solarsysteem zelf gefabriceerd.
En de jongens vinden het zo leuk om te zwemmen. En doordat het blijft staan ook niet erg als ze er geen uren in willen, want het kost geen moeite.
Hete zomer, kom maar doorrrrr *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_193614814
Hazelnoten zijn ook lekker bij de yoghurt. Zijn bij Aldi het goedkoopst. :)
pi_193615186
Wij hebben onze bakfiets deze week binnengekregen. De eerste 50 km staan op de teller en ik ben fan. Wat een zaligheid!

Ontbijt: magere naturel kwark met vers fruit. Fruit afhankelijk van wat we in huis hebben dus even een opsomming O+ : blauwe bessen, aardbeien, druiven, banaan, framboos, appel of mango.
pi_193615295
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:50 schreef BE het volgende:
Geen idee. Die bovenste maak ik eens in de paar weken, dus dat kan afgesloten in een pot best een tijdje. Het zijn natuurlijk vnml droge ingrediënten.

Mocht iemand willen, ik heb het receptenboek in een wetransfer staan, als je me je mailadres dm't stuur ik hem door. ;)
You know mine :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 16:33:27 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_193615770
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:47 schreef LeSage het volgende:
Griekse yoghurt met cruesli en honing :9
Zit veel te veel suiker in en veel vet enzo, maar dan heb ik geen honger meer tot lunchtijd en dat scheelt zoveel snaaien dat het elkaar wel opheft geloof ik.

Zo blij trouwens met de aanschaf van het zwembad! 3 meter doorsnede en 76 cm hoog, dus de jongens kunnen er beide (net) in staan. Vriend heeft een heel solarsysteem zelf gefabriceerd.
En de jongens vinden het zo leuk om te zwemmen. En doordat het blijft staan ook niet erg als ze er geen uren in willen, want het kost geen moeite.
Hete zomer, kom maar doorrrrr *O*
Dan zou ik bijna zeggen 'probeer dat eerste recept eens' en ipv stevia doe je er dan honing door. Winwin! :Y
***
  zaterdag 13 juni 2020 @ 16:42:57 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193615916
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 15:39 schreef Malteser het volgende:
Wij hebben onze bakfiets deze week binnengekregen. De eerste 50 km staan op de teller en ik ben fan. Wat een zaligheid!

Ontbijt: magere naturel kwark met vers fruit. Fruit afhankelijk van wat we in huis hebben dus even een opsomming O+ : blauwe bessen, aardbeien, druiven, banaan, framboos, appel of mango.
waar laten jullie die bakfiets eigenlijk ? :+

onze buren ja dezelfden zetten hun bakfiets in een parkeervak. ( we hebben hier geen opritten en/of prive prakeerplaatsen en vooral een parkeer probleem :o ) op de stoep is ook geen porem, want dan kan niemand er meer langs.

ik snap dat die dingen heel handig zijn voor ouders, maar voor de rest van de wereld zijn het ondingen :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193616086
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 16:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

waar laten jullie die bakfiets eigenlijk ? :+

onze buren ja dezelfden zetten hun bakfiets in een parkeervak. ( we hebben hier geen opritten en/of prive prakeerplaatsen en vooral een parkeer probleem :o ) op de stoep is ook geen porem, want dan kan niemand er meer langs.

ik snap dat die dingen heel handig zijn voor ouders, maar voor de rest van de wereld zijn het ondingen :o
Hij staat in onze garage. Of als ik hem gedurende de dag vaker nodig heb op onze oprit/in de achtertuin.
pi_193616366
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 16:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

waar laten jullie die bakfiets eigenlijk ? :+

onze buren ja dezelfden zetten hun bakfiets in een parkeervak. ( we hebben hier geen opritten en/of prive prakeerplaatsen en vooral een parkeer probleem :o ) op de stoep is ook geen porem, want dan kan niemand er meer langs.

ik snap dat die dingen heel handig zijn voor ouders, maar voor de rest van de wereld zijn het ondingen :o
heel eerlijk: wat maakt t uit of je daar je 2e auto neerzet of je bakfiets? Maar ik snap dat t lastig is hoor..
Ik vind t soms ook irritant als er zo'n electrische langskomt.. Die gaat best wel hard en houdt dan geen enkele rekening met de fietsende kleuters die nog eenbeetje slingeren.. Dat zie ik hier nog een keer misgaan..
pi_193617288
Mijn man heeft de wasmachine zelf gefixt met hulp van een YouTube-filmpje die het exacte probleem toonde. *O*
  zaterdag 13 juni 2020 @ 19:39:27 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193617603
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 19:08 schreef vencodark het volgende:
Mijn man heeft de wasmachine zelf gefixt met hulp van een YouTube-filmpje die het exacte probleem toonde. *O*
Yeey voor jouw man!
  zaterdag 13 juni 2020 @ 19:44:01 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193617662
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 17:28 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]

heel eerlijk: wat maakt t uit of je daar je 2e auto neerzet of je bakfiets? Maar ik snap dat t lastig is hoor..
Ik vind t soms ook irritant als er zo'n electrische langskomt.. Die gaat best wel hard en houdt dan geen enkele rekening met de fietsende kleuters die nog eenbeetje slingeren.. Dat zie ik hier nog een keer misgaan..
Buurjongen van mijn ouders parkeert z’n scooter in het parkeervak. Elke keer als ik daar achteruit in moet parkeren ben ik bang dat ik de scooter raak
  zaterdag 13 juni 2020 @ 19:59:09 #117
327807 Mariposas
יה&#14
pi_193617814
Vreemd dat ze een parkeerplek voor de bakfiets gebruiken. Het is niet toegestaan, dus je kunt ze daar gerust op aanspreken. Geldt trouwens ook voor brommers en scooters. Is er geen betaald parkeren en dus controle in jullie wijk, barreltje? Ik moet zeggen dat ik nooit bakfietsen tegenkom die gebruikmaken van een parkeerplek. Hier staat ie overigens in onze voortuin.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 13 juni 2020 @ 20:59:00 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_193618539
Maar als je geen voortuin hebt (zoals wij bij ons oude huis) en hij past niet door de brandgang in de achtertuin, moet je dan maar de hele stoep blokkeren? Je moet toch ergens met je fiets heen...?

Niet dat ik een bakfiets heb, maar ik vraag het me toch af.

En verder ben ik alweer vergeten waar het over ging. We hebben vandaag het asbestplafond uit de garage gehaald, hem helemaal uitgemest, schoongemaakt, voorzien van rekken, weer ingeruimd en daarna de hele oprit enzo schoon gespoten en m'n fiets gepoetst en nu ben ik moe.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_193618610
Dan neem je gewoon geen bakfiets?
Voor ons is dat de belangrijkste reden om geen bakfiets te nemen, we kunnen dat ding niet fatsoenlijk stallen.
pi_193618727
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:13 schreef Vicky het volgende:

[..]

Eerst hard aan de klus
Wat moeten jullie allemaal doen in de nieuwe woning? Gaat het lukken in de tijd? Spannend he 😊
  zaterdag 13 juni 2020 @ 21:11:28 #121
319308 Tink89
To live is to dance
pi_193618755
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:03 schreef Elleska het volgende:
Dan neem je gewoon geen bakfiets?
Voor ons is dat de belangrijkste reden om geen bakfiets te nemen, we kunnen dat ding niet fatsoenlijk stallen.
En hoe neem je dan je 3 kinderen, tassen en jezelf mee naar school of zwemles?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 13 juni 2020 @ 21:20:55 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_193618937
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:11 schreef Tink89 het volgende:

[..]

En hoe neem je dan je 3 kinderen, tassen en jezelf mee naar school of zwemles?
Te voet, in een auto, twee achterop jouw fiets en de derde op de aanhangfiets, inklapbare fietskar achter je fiets... geen drie kinderen als je ze niet zonder bakfiets kunt vervoeren. Er zijn best wat bakfietsloze opties te verzinnen :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_193618993
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:11 schreef Tink89 het volgende:

[..]

En hoe neem je dan je 3 kinderen, tassen en jezelf mee naar school of zwemles?
Lopend, zelf laten fietsen, een fiets waarop 3 zitjes kunnen, aanhangfiets, fietskar, verhuizen, enzovoort.
Ligt ook een beetje aan het leeftijdsverschil maar er zijn zoveel opties. Als je geen bakfiets kwijt kan is dat gewoon geen optie.
pi_193619050
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:09 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Wat moeten jullie allemaal doen in de nieuwe woning? Gaat het lukken in de tijd? Spannend he 😊
Keuken, badkamer en aanbouw
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_193619147
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:20 schreef Sjeen het volgende:
geen drie kinderen als je ze niet zonder bakfiets kunt vervoeren.
Die is alleen wat lastig wanneer de tweede zwangerschap een tweeling blijkt te zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')