abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 juni 2020 @ 22:01:07 #26
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_193591586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:20 schreef Cynic het volgende:

[..]

Bij jullie kan alles inmiddels gewoon weer doorgaan toch?
Ja, alles is weer open, geen social distancing etc en sport evenementen etc. gaan weer beginnen dit weekend.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 11 juni 2020 @ 22:02:23 #27
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_193591617
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:00 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

_O-
Ik heb alle biografieėn van de grote darters. :P

Ook heb Ik een paar leuke boeken over hoe het wielrennen ooit gestart is. Soort freak races.

En bergbeklimmers. Zelf gedaan maar natuurlijk nooit zo hoog. Bizar.

Sowieso reisboeken. Aanrader: Congo van redmond o Hanlon.
Heb je Alone on the wall van Alex Honnold ook al gelezen?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_193591657
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:02 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Heb je Alone on the wall van Alex Honnold ook al gelezen?
Eh nee. Aanrader? De docu volgens mij wel gezien. Over El Capitan solo I ongezekerd?

Messner ooit gelezen? Joe Simpson heb ik alles van, touching d the void is het minste boek. Geweldig leuk geschreven.

Sorry voor de off-topic. Ik zal het weer over rennen hebben.
Whatever...
pi_193591752
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:00 schreef Spanky78 het volgende:
Ik heb alle biografieėn van de grote darters.
Heb ik een afwijking als ik dan eerst denk aan hun buikomvang?

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja, alles is weer open, geen social distancing etc en sport evenementen etc. gaan weer beginnen dit weekend.
Woonde ik maar in Nieuw-Zeeland.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_193591763
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:06 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Heb ik een afwijking als ik dan eerst denk aan hun buikomvang?
Nee? Fordham _O_
Whatever...
pi_193591788
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:06 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee? Fordham _O_
Ik kon daar dus nooit naar kijken. Die vond ik zo vies eruitzien dat ik de tv uitzette. Letterlijk.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_193591809
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik kon daar dus nooit naar kijken. Die vond ik zo vies eruitzien dat ik de tv uitzette. Letterlijk.
Is geen sport man. Was een grapje.
Whatever...
pi_193592108
Net even rustig 5km gelopen, kon vooral aan mijn kuiten voelen dat ik eea op topsnelheid gelopen heb de laatste tijd ;)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 11 juni 2020 @ 22:31:51 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193592419
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:08 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Is geen sport man.
Oei, de trash talk is begonnen in onze strijd, zie ik.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193592526
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oei, de trash talk is begonnen in onze strijd, zie ik.
Ben jij een darter dan? _O-
Whatever...
pi_193592541
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:21 schreef RunnerAdd het volgende:
Net even rustig 5km gelopen, kon vooral aan mijn kuiten voelen dat ik eea op topsnelheid gelopen heb de laatste tijd ;)
Geweldige tijd op de 3 van jou. Mooi hoor.
Whatever...
  donderdag 11 juni 2020 @ 22:56:40 #37
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_193593278
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:03 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Eh nee. Aanrader? De docu volgens mij wel gezien. Over El Capitan solo I ongezekerd?

Messner ooit gelezen? Joe Simpson heb ik alles van, touching d the void is het minste boek. Geweldig leuk geschreven.

Sorry voor de off-topic. Ik zal het weer over rennen hebben.
Het is een aanrader als je van climbing houd. Het is een interessant boek, maar er wordt wel veel climbing lingo gebruikt en in detail sommige beklimmingen beschreven.
Ik had gehoopt iets meer over "de persoon Honnald" gehoopt te lezen ipv puur over de klimmer Honnald.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_193593987
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:28 schreef Spanky78 het volgende:
Ik kwam ooit mijn eerste ultra runner tegen in een berghut. Die was even 2500 meter omhoog komen rennen. Iedereen in berg sportkleding en klimmers met ijzerwaren. Komt die gast in een loop shirtje en loopschoenen binnen voor een koffie. Wij vertrokken.

Serieus lastig pad, voor ervaren wandelaars. Ik geloofde mijn ogen niet. Is wel 15 jaar geleden. Wij waren onderweg naar beneden en hij kwam vrolijk groetend langs gehuppeld als een gems ofzo.
De mensen bij wie ik ooit de beklimming van de Kilimanjaro heb geboekt zijn dus ook van die skyrunners.
Ik had een hike van 6 dagen geboekt (met een dagje acclimatiseren), die man had het Britse record en deed er 10 uur over, zijn vrouw minder dan 14 uur. (Hij zit nu in de politiek in Engeland, zat bij de UKIP. :D )
Destijds vond ik het indrukwekkend, maar had ik nog geen idee hoe knap dat was.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 juni 2020 @ 06:44:45 #39
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193595684
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:34 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ben jij een darter dan? _O-
Nee maar ik kijk er graag naar :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193595922
Nieuwe schoenen gekocht O+
Voor het eerst licht corrigerende schoenen, want het bleek op de videoopname dat ik een lichte schaatsbeweging maak en dat mogelijk de oorzaak ie van m'n blaren waar ik al jaren last van heb.
Ben benieuwd hoe het gaat met deze. En ze zijn nog verdomd mooi ook :D

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_193595955
Vanochtend intervalletjes gelopen. Het was benauwd en het ging waardeloos.
Blij dat ik die 1500m niet gepland had.
Aan de andere kant, dan was ik daar nu wel al mooi vanaf geweest :{
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_193596345
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Het is een aanrader als je van climbing houd. Het is een interessant boek, maar er wordt wel veel climbing lingo gebruikt en in detail sommige beklimmingen beschreven.
Ik had gehoopt iets meer over "de persoon Honnald" gehoopt te lezen ipv puur over de klimmer Honnald.
Ik heb zelf (ooit, een beetje) geklommen. Dus ik weet wat een schlinge is, een nut of een serac. Ik kan je de boeken van Joe Simpson aanraden. Hij heeft een beroemd boek geschreven - Touching the void, maar daarna heeft hij 4-5 erg leuke reis-klimboeken geschreven. Met hilarische taferelen op de karakoram highway, maar ook zijn geschiedenis als klimmer en hoeveel vrienden hij heeft verloren (op elke pagina gaat er wel een vriend dood). Met erg veel humor geschreven en ik kon daar echt heerlijk in ronddwalen, die wereld.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:22 schreef wyccie het volgende:

[..]

De mensen bij wie ik ooit de beklimming van de Kilimanjaro heb geboekt zijn dus ook van die skyrunners.
Ik had een hike van 6 dagen geboekt (met een dagje acclimatiseren), die man had het Britse record en deed er 10 uur over, zijn vrouw minder dan 14 uur. (Hij zit nu in de politiek in Engeland, zat bij de UKIP. :D )
Destijds vond ik het indrukwekkend, maar had ik nog geen idee hoe knap dat was.
Bizar inderdaad. De Kilimanjaro is natuurlijk nog een stuk hoger, alhoewel je niet hoeft te klimmen, een pittige berg om op te komen juist vanwege de hoogte.

Die kerel die wij tegenkwamen was gewoon aan het trainen.... idioot om te zien toen. Tegenwoordig kom je overal op hoogte runners tegen, nu is het heel normaal.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 06:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee maar ik kijk er graag naar :9
Echt? Als ik niet in slaap kan komen zou het misschien nog werken bij mij.
Whatever...
pi_193596437
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:57 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik heb zelf (ooit, een beetje) geklommen. Dus ik weet wat een schlinge is, een nut of een serac. Ik kan je de boeken van Joe Simpson aanraden. Hij heeft een beroemd boek geschreven - Touching the void, maar daarna heeft hij 4-5 erg leuke reis-klimboeken geschreven. Met hilarische taferelen op de karakoram highway, maar ook zijn geschiedenis als klimmer en hoeveel vrienden hij heeft verloren (op elke pagina gaat er wel een vriend dood). Met erg veel humor geschreven en ik kon daar echt heerlijk in ronddwalen, die wereld.
[..]

Bizar inderdaad. De Kilimanjaro is natuurlijk nog een stuk hoger, alhoewel je niet hoeft te klimmen, een pittige berg om op te komen juist vanwege de hoogte.

Die kerel die wij tegenkwamen was gewoon aan het trainen.... idioot om te zien toen. Tegenwoordig kom je overal op hoogte runners tegen, nu is het heel normaal.
[..]

Echt? Als ik niet in slaap kan komen zou het misschien nog werken bij mij.
Wel erg grimmig, de boeken van Simpson (heb Touching the void en Schimmenspel gelezen).
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:21:32 #44
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193596613
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:11 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

vrijdag t/m maandag
Capiche!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:27:07 #45
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_193596713
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:21 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Capiche!
Da's dus nu. Zet 'm op! ^O^
F means you're fucked
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:36:40 #46
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193596862
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:06 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee? Fordham _O_
Ik vergeet nooit meer dat Fordham geļnterviewed werd op sbs6 en dat hij een flesje bier kreeg, die natuurlijk volledig weg viel in die dikke worsteklauwen van 'm. Hij zette 'm aan z'n mond, de camera ging echt een split second even van 'm weg (dus ongeveer 180 graden de andere kant op) en toen hij weer terug in beeld was zette hij 't lege flesje weg _O-

Man man wat zoep'n die vent B:)B

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Da's dus nu. Zet 'm op! ^O^
Heanig an. Vanmiddag ^O^

[ Bericht 23% gewijzigd door Daywalk3r op 12-06-2020 10:02:42 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 12 juni 2020 @ 10:19:53 #47
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193597584
Ben wel benieuwd wie de als eerde de leiding zal nemen na de 1500 meter. :)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  vrijdag 12 juni 2020 @ 10:30:33 #48
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193597741
Wat een hitte weer vandaag en morgen. Zondag is wel goed te doen zie ik.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 10:33:47 #49
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193597779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een hitte weer vandaag en morgen. Zondag is wel goed te doen zie ik.
Oja, ik ga op 't warmst van de dag. Nouja, het zijn maar +/- 6 minuutjes
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193597910
Ik heb jullie advies nodig. In het vorige deel van deze reeks heb ik dit gisteren gepost:

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:40 schreef Welten het volgende:
Ik kom me hier even melden. Ik heb me door 2 vrienden laten overhalen om over een week of 5 een trail van 20 kilometer met 1000 hoogtemeters door de Ardennen te doen.

Ik voetbal, doe aan krachttraining en doe af en toe een WOD / circuittraining. Echt hardlopen is al wat jaren geleden. Ik geloof niet dat ik in de laatste 5 jaar meer dan 10 kilometer aan een stuk heb gelopen.
Ik heb mezelf dus opgelegd om tweemaal per week te gaan trainen: een rustige duurloop en een stuk op een wat hoger tempo. Vanmorgen zo'n 6,7 kilometer in 35,5 minuten gelopen, tempo lag precies op 5:20. Al met al best tevreden.
Deze zondag ga ik voor een rustiger duurloopje, tempo rond de 6:00 of zelfs iets langzamer voor zo'n 11 a 12 kilometer. Dit probeer ik een paar weken vol te houden, probeer hier nog eens een loopje met wat hoogtemeters te zien en dan zien we wel hoe we er over 5 weken staan, haha.

Aan de goede voornemens zal het niet liggen. Ik laat 1 krachttraining per week schieten, heb nog 1 weekendje weg gepland staan waar ik ga alcohol ga drinken (de overige weekenden offer ik op om te kunnen trainen) en we gaan die dag (en het hele weekend weg, met een club) vooral genieten van de loop en de natuur.

Wie weet ga ik het nog leuk vinden. ;)
Vandaag, 1 dag later, heb ik niet echt spierpijn. Adviseren jullie een kort herstelloopje (paar kilometer)? Ik wandel sowieso elke dag een uur of anderhalf. A.s. zondag ga ik voor een rustige duurloop van zo'n 10 kilometer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')