abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 juni 2020 @ 09:31:37 #1
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_193579418
*G* O+ Welkom in de R&P Relaties SC O+ *G*
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 11 juni 2020 @ 09:32:31 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_193579424
en mijn buurjongen is niet verstandelijk beperkt voor zover wij weten _O-
gewoon een kutkind zonder ouderlijks gezag.

Die ouders zitten er gewoon naast in de tuin en zeggen er niks van.
  donderdag 11 juni 2020 @ 09:34:26 #3
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_193579449
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:32 schreef gcjoel het volgende:
en mijn buurjongen is niet verstandelijk beperkt voor zover wij weten _O-
gewoon een kutkind zonder ouderlijks gezag.

Die ouders zitten er gewoon naast in de tuin en zeggen er niks van.
Misschien is dat nog wel erger _O-
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_193579509
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ja, weetje. Mijn buurjongetje is best wel sneu eigenlijk. Hij is verstandelijk gehandicapt en kan niet praten. Ik hoor hem altijd alleen maar 'aaaah' en 'eeehhh' en 'ooooh' schreeuwen. Moeder grijpt nooit in, die zit altijd alleen maar op dr telefoon. Arm kind ;(

Mijn broertje is ook verstandelijk gehandicapt. Niet zo zwaar als mijn buurjongetje vermoedelijk is, maar mijn broertje kon ook de boel bij elkaar schreeuwen. Mijn ouders zaten daar tenminste bovenop, die wisten op een gegeven moment ook hoe ze hem het best en snelst weer rustig konden krijgen. Mijn buurjongetje heeft wat dat betreft heel erg pech met zijn moeder ;(
Ergens aan de andere kant van het water bij mij achter heb ik dat ook. Op sommige warme dagen lijkt het alsof die in de tuin wordt gezet zonder verder iemand erbij. Ik hoor dan alleen dat kind geluid maken. Dat geluid is het best te omschrijven als het geluid dat katten maken als ze boos tegenover elkaar staan.
pi_193579528
Hier staan ook weleens kinderen op het pleintje gewoon naar elkaar te krijsen omdat het kan ;( Ouders zijn een winkel in of zitten op een terras en laten die kinderen daar dan los. En het GALMT.
Tap tap tap
pi_193579602
Maar dat is eigenlijk het enige dat ik kan noemen waar ik soms "last" van heb.

Niks te klagen eigenlijk O+
pi_193579616
Moet zeggen dat ik redelijk geluk heb met de buurkinderen. Over het algemeen weinig last van. Kan alleen de buurman soms wel schieten. Staat ie zaterdagochtend om 8.15 met een van die kinderen te voetballen met veel kabaal. Fijn dat jik wakker bent, maar er zijn mensen die wel uit willen slapen :{ Of hij laat dochterlief in alle vroegte buiten rondjes fietsen met gegil.
Kun je dat kind niet kwalijk nemen, die kan nog geen klokkijken en is lekker aan het spelen.

Oh en zo nu en rammen ze lekker ongecontroleerd op de piano als ik nog lig te snurken. Maar het eeuwig oefenen van deuntjes op die piano door de buurvrouw is minstens zo irritant. Dat gaat langer door.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 11 juni 2020 @ 09:53:24 #8
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_193579683
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:48 schreef rival het volgende:
Maar dat is eigenlijk het enige dat ik kan noemen waar ik soms "last" van heb.

Niks te klagen eigenlijk O+
Hier is het verder ook prima. Dat ene kind is eigenlijk alleen nu sinds corona veel thuis en buiten. Hiervoor was dat niet zo.
Vooral lastig als je werkt en je even moet concentreren.
  donderdag 11 juni 2020 @ 09:54:24 #9
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_193579693
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:49 schreef DrMarten het volgende:
Moet zeggen dat ik redelijk geluk heb met de buurkinderen. Over het algemeen weinig last van. Kan alleen de buurman soms wel schieten. Staat ie zaterdagochtend om 8.15 met een van die kinderen te voetballen met veel kabaal. Fijn dat jik wakker bent, maar er zijn mensen die wel uit willen slapen :{ Of hij laat dochterlief in alle vroegte buiten rondjes fietsen met gegil.
Kun je dat kind niet kwalijk nemen, die kan nog geen klokkijken en is lekker aan het spelen.

Oh en zo nu en rammen ze lekker ongecontroleerd op de piano als ik nog lig te snurken. Maar het eeuwig oefenen van deuntjes op die piano door de buurvrouw is minstens zo irritant. Dat gaat langer door.
Mijn irritante buurjongen heeft ook een drumstel. Zo blij dat wij er niet direct naast wonen _O-
  donderdag 11 juni 2020 @ 09:56:33 #10
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_193579713
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:49 schreef DrMarten het volgende:
Moet zeggen dat ik redelijk geluk heb met de buurkinderen. Over het algemeen weinig last van. Kan alleen de buurman soms wel schieten. Staat ie zaterdagochtend om 8.15 met een van die kinderen te voetballen met veel kabaal. Fijn dat jik wakker bent, maar er zijn mensen die wel uit willen slapen :{ Of hij laat dochterlief in alle vroegte buiten rondjes fietsen met gegil.
Kun je dat kind niet kwalijk nemen, die kan nog geen klokkijken en is lekker aan het spelen.

Oh en zo nu en rammen ze lekker ongecontroleerd op de piano als ik nog lig te snurken. Maar het eeuwig oefenen van deuntjes op die piano door de buurvrouw is minstens zo irritant. Dat gaat langer door.
Damn :D
Ik ben wel heel blij dat ik in deze buurt geen instrumenten heb gehoord, maar daarvoor zijn het ook allemaal veel te arme sloebers _O-
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_193579820
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mijn irritante buurjongen heeft ook een drumstel. Zo blij dat wij er niet direct naast wonen _O-
mijn buren zijn met trompet, keyboard en luidruchtige trampoline zijn gelukkig verhuisd.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_193579835
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Damn :D
Ik ben wel heel blij dat ik in deze buurt geen instrumenten heb gehoord, maar daarvoor zijn het ook allemaal veel te arme sloebers _O-
dat zegt niks. die hebben dan misschien geen muziekinstrumenten maar zetten de geluidsinstallatie gewoon extra hard.
altijd gezellig inde pauperbuurt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_193579837
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mijn irritante buurjongen heeft ook een drumstel. Zo blij dat wij er niet direct naast wonen _O-
Dit net die piano is niks vergeleken bij de nieuwe huisgenote die we kregen in het studentenhuis, die saxofoon bleek te spelen. Krijg je ineens een msn-bericht van een andere huisgenoot "Godverdomme, er blaast 'r hier een op een toeter!"
A mind with a heart of it's own
  donderdag 11 juni 2020 @ 10:07:31 #14
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_193579849
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:06 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat zegt niks. die hebben dan misschien geen muziekinstrumenten maar zetten de geluidsinstallatie gewoon extra hard.
altijd gezellig inde pauperbuurt.
Ja, die hebben we hier ook wel, maar die zitten gelukkig net ver weg genoeg dat ik ze niet hoor :D
Zo'n pleintje waar ze met de hele buurt een trampoline hebben neergezet voor de kids, waar met warm weer een watermat met zeep ligt en waar ze dan met zn allen rondom zitten met muziek, bier en bbq _O-
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_193579875
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ja, die hebben we hier ook wel, maar die zitten gelukkig net ver weg genoeg dat ik ze niet hoor :D
Zo'n pleintje waar ze met de hele buurt een trampoline hebben neergezet voor de kids, waar met warm weer een watermat met zeep ligt en waar ze dan met zn allen rondom zitten met muziek, bier en bbq _O-
de ergste tokkies zijn gelukkig uit de buurt verjaagd. als die verjaardag hadden, had de hele buurt hier last van.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  donderdag 11 juni 2020 @ 10:11:32 #16
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_193579886
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]

de ergste tokkies zijn gelukkig uit de buurt verjaagd. als die verjaardag hadden, had de hele buurt hier last van.
Gelukkig maar :D
Hier is het andersom. De tokkies jagen de 'gewone' mensen weg, omdat ze hier met zo ontzettend veel zijn _O-
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_193579923
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Gelukkig maar :D
Hier is het andersom. De tokkies jagen de 'gewone' mensen weg, omdat ze hier met zo ontzettend veel zijn _O-
nou ja, het mooie was: de oppertokkies woonden hier in 1 huis met de ouders van de man. Wat verder niemand wist was, dat ze officieel een sociale huurwoning (met huursubsidie) in een dorp verderop hadden, dat ze dan weer illegaal onderverhuurden aan iemand anders :')
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  donderdag 11 juni 2020 @ 10:15:39 #18
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_193579929
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nou ja, het mooie was: de oppertokkies woonden hier in 1 huis met de ouders van de man. Wat verder niemand wist was, dat ze officieel een sociale huurwoning (met huursubsidie) in een dorp verderop hadden, dat ze dan weer illegaal onderverhuurden aan iemand anders :')
Jezus _O-
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 11 juni 2020 @ 10:16:38 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_193579943
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nou ja, het mooie was: de oppertokkies woonden hier in 1 huis met de ouders van de man. Wat verder niemand wist was, dat ze officieel een sociale huurwoning (met huursubsidie) in een dorp verderop hadden, dat ze dan weer illegaal onderverhuurden aan iemand anders :')
Je bent tokkie of niet!
pi_193579980
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nou ja, het mooie was: de oppertokkies woonden hier in 1 huis met de ouders van de man. Wat verder niemand wist was, dat ze officieel een sociale huurwoning (met huursubsidie) in een dorp verderop hadden, dat ze dan weer illegaal onderverhuurden aan iemand anders :')
Dat is nog eens de V.O.C-mentaliteit!
pi_193580059
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Gelukkig maar :D
Hier is het andersom. De tokkies jagen de 'gewone' mensen weg, omdat ze hier met zo ontzettend veel zijn _O-
Ik ik zit in een buurt met meer gepensioneerden.
Ik vrees dat zij ons zien als de tokkies. :'(
Vakman pur sang
  donderdag 11 juni 2020 @ 10:25:11 #22
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_193580067
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik ik zit in een buurt met meer gepensioneerden.
Ik vrees dat zij ons zien als de tokkies. :'(
Grote kans :D
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_193580106
De mensen om me heen zijn zo stil.
Dan zit ik buiten en hoor je pas na een uur.
“Nou wat ist lekker hè?” “Wat zeg ie” “lekker het weer”
“Ja doe nog maar koffie” “joah hè” :9
Vakman pur sang
  donderdag 11 juni 2020 @ 10:28:15 #24
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_193580119
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik ik zit in een buurt met meer gepensioneerden.
Ik vrees dat zij ons zien als de tokkies. :'(
Hoef je niet voor te vrezen hoor _O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_193580167
mijn nieuwe buren zijn een lesbisch koppel.
weinig last van, al hadden ze maandag avond wel erg luidruchtig seks.
Ik wilde eigenlijk applaudisseren toen ze klaar waren.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')