abonnement Unibet Coolblue
pi_193566856
Volgens mij is er nog geen topic over deze nieuwe serie op NPO 3 die sinds een paar weken wordt uitgezonden op maandag tot en met donderdag om 20.25 uur. Afleveringen duren circa 25 minuten.

Deze serie (volgens mij een remake van een Belgisch concept) gaat over het wel en wee van een vriendengroep die een paar jaar geleden een gezamenlijke vriend hebben verloren en dat trauma is nog steeds van invloed op de onderlinge verhoudingen en zorgt ook voor nieuwe verwikkelingen.

Ik heb zelf een inhaalslag gemaakt via NPO Plus en het is zeer de moeite waard. Er wordt sterk geacteerd door een grotendeels niet zo bekende cast en de verhaallijnen/dialogen zijn erg realistisch. Datzelfde geldt voor de filmlocaties, zoals het gebruik van echte huizen en veel buitenlocaties.



[ Bericht 8% gewijzigd door TheVulture op 11-06-2020 09:36:49 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193579702
Inderdaad helemaal niets mis mee. Kijkt lekker weg.
pi_193579862
Kijkcijfers online zijn ook erg goed zag ik...dagelijks standaard op 1 over alle zenders heen met bijna het dubbele aantal streams tov nummer 2

Op TV kijken er dagelijks zo'n 250000 kijkers, wat ook best ok is voor NPO 3 op dat timeslot.

In Belgie gaan ze inmiddels richting seizoen 3 dus ik hoop dat ze er hier ook een vervolg aan gaan geven.

[ Bericht 16% gewijzigd door TheVulture op 11-06-2020 10:14:58 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193589253
Vanavond laatste ep.
pi_193589355
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:39 schreef Nielojram75 het volgende:
Vanavond laatste ep.
Van de week ;) Seizoen duurt nog 3 weken volgens mij
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193589394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:39 schreef Nielojram75 het volgende:
Vanavond laatste ep.
Vanavond deel 16 van 25, bij mijn weten :)
pi_193589413
Heerlijke serie, was vorige week vrijdag pissig toen ik er klaar voor zat en er niks kwam, kun je nagaan hoe verslavend het is
pi_193589882
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:47 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

Vanavond deel 16 van 25, bij mijn weten :)
https://www.moviemeter.nl/series/season/18330
Hier staan er maar 12...
pi_193590032
quote:
Misschien omdat de rest nog niet uitgezonden was toen die pagina werd aangemaakt op moviemeter...?
Volgende week komt deel 17 t/m 20 volgens de tv-gids, en dan de week erna de resterende 5 lijkt mij.
pi_193591483
Ik vind het ook wel vermakelijk, maar wel flauw dat we nu tot maandag moeten wachten om te horen wie de vader is.
pi_193591908
Op NPO Plus staan de afleveringen van volgende week al klaar... ik heb aflevering 17 inmiddels gezien. Complimenten voor het spel van alle acteurs maar die moeder van Saar steelt wel de show de laatste paar afleveringen _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193591966
Kun je even in een spoiler zetten wie de vader is? Ik heb geen plus.
pi_193594043
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:14 schreef kitano het volgende:
Kun je even in een spoiler zetten wie de vader is? Ik heb geen plus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193661020
Ik heb de bekendmaking van de vader kennelijk gemist in de uitzending van gisteren...
Het werd wel duidelijk, daar niet van.
Er is niet echt een punt gemaakt of wel?
pi_193661636
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb de bekendmaking van de vader kennelijk gemist in de uitzending van gisteren...
Het werd wel duidelijk, daar niet van.
Er is niet echt een punt gemaakt of wel?
Mwah min of meer wat iedereen het liefste wilde, al zie ik het niet snel meer goed komen tussen Nora en Feras.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193661947
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 21:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mwah min of meer wat iedereen het liefste wilde, al zie ik het niet snel meer goed komen tussen Nora en Feras.
We zullen het zien, ik vond het vooral jammer dat er geen 'groots' moment werd uitgelicht waarin de uitslag van de vaderschapstest aan bod kwam.
Morgen weer kijken!
pi_193662092
Er zitten zowieso vaak flinke tijdsprongen in het verhaal tussen de afleveringen. Dat doen ze denk ik bewust om het wat minder soap opera te maken.

Dat Feras de vader is, is volgens mij juist om het extra wrang te maken dat als Nora niks gezegd had en met Pieter de dna test had gedaan, Feras van niks had hoeven weten.
pi_193663173
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 21:28 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

We zullen het zien, ik vond het vooral jammer dat er geen 'groots' moment werd uitgelicht waarin de uitslag van de vaderschapstest aan bod kwam.
Morgen weer kijken!
Ik vond het zo wel prima gedaan... ze kregen alle 3 de mail met de uitslag en daarna zag je hun blikken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193666129
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vond het zo wel prima gedaan... ze kregen alle 3 de mail met de uitslag en daarna zag je hun blikken.
Ah, bedankt! Die exacte scene heb ik kennelijk gemist!
En....te weinig geduld om terug te kijken :)
pi_193669055
Kijkcijfers van de streams zijn wel prima, er kijken dagelijks 100000 mensen de streams en die kijken gemiddeld zo'n 3 afleveringen (63 minuten).

De kijkcijfers op TV zitten rond de 300000 inclusief herhaling.

Hoop echt dat er een tweede seizoen komt, zou ook wel een beetje sneu zijn van BNNVara als ze dat niet doen op basis van de exposure. Ze hebben de serie zelf richting NPO3 gepushed ipv het oorspronkelijke NPO1.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193695077
Zo, seizoen 1 afgerond via NPO Plus... balen dat het afgelopen is want het is best verslavend. Wel fijn dat alle geheimen rondom Gijs wel op tafel komen en er wat zaken afgerond worden.

Op naar seizoen 2 O+ O+ O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193721702
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:08 schreef TheVulture het volgende:
Zo, seizoen 1 afgerond via NPO Plus... balen dat het afgelopen is want het is best verslavend. Wel fijn dat alle geheimen rondom Gijs wel op tafel komen en er wat zaken afgerond worden.

Op naar seizoen 2 O+ O+ O+
Ik ook net klaar, heerlijke serie dus idd laat seizoen 2 maar komen O+
pi_193801681
Is het al zeker dat er een tweede seizoen komt?

Vond S1 leuk om te volgen, gelukkig geen cliffhanger aan het einde zoals bij bijvoorbeeld Oogappels.
pi_193803842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 15:15 schreef Kanaroe het volgende:
Is het al zeker dat er een tweede seizoen komt?

Vond S1 leuk om te volgen, gelukkig geen cliffhanger aan het einde zoals bij bijvoorbeeld Oogappels.
Nope nog niet zeker, zou het wel echt raar vinden als het er niet komt. Reacties en recensies zijn unaniem lovend, het is inclusief uitgesteld kijken het best scorende NPO3 programma op de uitzenddagen en ook qua onlinekijkers veruit het populairste programma.

Als BNNVara daarmee niet tevreden is hadden ze het niet op NPO3 maar op NPO1 moeten programmeren.

Maar ergens ben ik er toch bang voor dat ze het gaan cancellen -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193805329
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 17:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nope nog niet zeker, zou het wel echt raar vinden als het er niet komt. Reacties en recensies zijn unaniem lovend, het is inclusief uitgesteld kijken het best scorende NPO3 programma op de uitzenddagen en ook qua onlinekijkers veruit het populairste programma.

Als BNNVara daarmee niet tevreden is hadden ze het niet op NPO3 maar op NPO1 moeten programmeren.

Maar ergens ben ik er toch bang voor dat ze het gaan cancellen -O-
Ah, bedankt! Maar hoezo denk je dat het niet doorgaat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')