Als de kist lang vochtig is, najaar en winter door en de nodige weken in de zomer in ons kikkerland dan gaat het hout langzaam verteren. Mos, algen en schimmelsporen vliegen overal rond zelfs in je huis. Die zullen je kistje vinden en wanneer het hout voldoende vochtig is en een goed klimaat dan heb je na een lange natte periode de paddenstoelen erin groeien. Vooral er in, schimmels houden van koel, donker en vochtig. Ze versnellen het rottingsproces.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:49 schreef Nico987 het volgende:
Jouw verhaal lezend kan ik hem dan misschien juist beter niet afsluiten, zodat het vocht dat er dan in komt ook weer uit kan. Het speelgoed is allemaal buitenspeelgoed, dat slingerd nu ook in weer en wind buiten, dus kan wel wat hebben, maar nat worden en weer drogen is idd wat anders dan dagen vochtig blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop