abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193551690
Zijn jullie weleens gematst door de politie in een verkeerssituatie? Bijvoorbeeld bij een snelheidsovertreding of verkeerd parkeren.

Laatst nog veels te hard op de snelweg een marechaussee wagen ingehaald. Die haalde op hun beurt mij weer in en lichtte het bordje op met "matig snelheid". Daarna elkaar een duimpje gegeven en heb ik de snelheid laten zakken.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 13:52:36 #2
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_193551711
Ik ben een keer een eenrichtingsstraat aan de verkeerde kant ingereden, waarop een agent aan de andere kant me stond op te wachten :') Ik kreeg een waarschuwing en daarmee was het klaar, gelukkig.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 13:55:35 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193551753
Ja een keertje toen ik zonder licht fietste en een keer toen ik stil stond met de auto waar het niet mocht.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 14:00:08 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193551806
Bij zonder licht fietsen geven ze vaak als de dagen weer korter worden eerst een paar dagen alleen een waarschuwing voor ze je een boete geven (is mijn ervaring dan)
pi_193552105
Ja, ben begin dit jaar door een agent in burgerauto van de snelweg gehaald (een grijze Volvo, maar opeens gingen zwaailamp en "volgen" aan). Op de parkeerplaats zei hij dat ik wel erg snel reed. Ik zei dat ik inderdaad veel te snel reed (ging rond de 160) en dat ik geen excuus had. Geen boete gekregen. Was overigens rond 05:30 's ochtends in Brabant op een doordeweekse dag, op weg naar werk.

Ik denk dat het meespeelde dat het erg rustig was, en dat ik verder niet aan het kleven was of gevaarlijk reed.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_193552153
Nee.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193552284
Ik ben ooit door rood gelopen terwijl er twee agenten stonden te wachten voor het rode licht. Had ze niet gezien. Zei de ene agent ook nog even wat te hard tegen de ander: "Voor sommigen geldt rood licht niet..". Waarop ik antwoordde: "Ik wil wel even terug lopen hoor!" voordat ik het doorhad. Op het moment dat ik het zei, kreeg ik het door en ben ik maar snel de menigte in gedoken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_193552350
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 13:52 schreef Tijn het volgende:
Ik ben een keer een eenrichtingsstraat aan de verkeerde kant ingereden, waarop een agent aan de andere kant me stond op te wachten :') Ik kreeg een waarschuwing en daarmee was het klaar, gelukkig.
Precies dit.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_193552390
Ik denk toch wel zo een beetje in een derde van de keren dat ik staande gehouden ben.

Eentje die ik me kan herinneren was dat we met 2 wagens over de A2 gingen. Ik de bob en in de andere wagen een bob. Verder vol met dronken lui. We werden aangehouden en zouden eigenlijk het rijbewijs in moeten leveren. (meer dan 50km te hard)

Maar we waren aan de kant gezet op de vluchtstrook van de snelweg. Dus 2 bobs en een stuk of 6-8 dronken gasten die dan aan de kant van de snelweg stonden. We kwamen er vanaf met een boete voor een lagere snelheid.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 15:02:08 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193552473
Ik nooit.
Mijn vriendin altijd :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_193552490
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 14:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ja, ben begin dit jaar door een agent in burgerauto van de snelweg gehaald (een grijze Volvo, maar opeens gingen zwaailamp en "volgen" aan). Op de parkeerplaats zei hij dat ik wel erg snel reed. Ik zei dat ik inderdaad veel te snel reed (ging rond de 160) en dat ik geen excuus had. Geen boete gekregen. Was overigens rond 05:30 's ochtends in Brabant op een doordeweekse dag, op weg naar werk.

Ik denk dat het meespeelde dat het erg rustig was, en dat ik verder niet aan het kleven was of gevaarlijk reed.
En je mocht daar 130? Wel geluk gehad want dat was geen malse boete geworden :P
  dinsdag 9 juni 2020 @ 15:06:54 #12
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_193552528
Nee, de staandehoudingen zijn ook op 1 hand te tellen. Wel 'gematst' door degene die over boetes gaan (OM? CJIB?) Bezwaar ingediend tegen een meting van 32 te hard na correctie en enkel de bevestiging daarvan ontvangen. Dat is nu een jaar of 6 geleden, dus ik neem aan dat ze die 330 euro 'kwijtgescholden' hebben :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 15:15:40 #13
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_193552621
Aantal keer zelfs.

Een keer voor een kapot achterlicht wat ik ter plaatse mocht fixen. Een keer voor snelheid, een jonge ik en een golfje waren aan het stoplichtracen. En een keer voor het voeren van mistlampen terwijl dat niet nodig was.

Waren allemaal met mijn eerste auto, ik denk dat ze zoiets hadden van: Oh das een jonkie, we gaan die ff goed laten schrikken!
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 15:33:43 #14
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_193552849
Ooit een bestraffend vingertje van de agente in de auto naast mij gekregen toen ik de navigatie op mijn telefoon in zat stellen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_193552933
om de boot te halen in Rotterdam op hoge snelheid gereden. merkte een politiebusje achter mij en deze bleven volgen. eenmaal bij de parkeerplaats kreeg ik de vraag of ik nog ver moest met deze auto en of dat wel verantwoord was. het barrel waar ik in reed was aardig verroest.
de agenten gingen de auto bekijken en veranderde van mening. Blijkbaar waren de agenten gek van Ford, ze vonden het ineens een klassieker en waren er van overtuigd dat alles goed zou komen.

geen boete gekregen, leuk gepraat dat oude Ford auto's helemaal te gek zijn. Paar maanden daarna is de auto naar de sloop gegaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193553427
Een keer toen ik bezig was met iets af te stellen aan mijn auto en ik daardoor veel testritjes maakte om te kijken of mijn veranderingen ook verbeteringen waren. Op een gegeven moment deed ik in de haast de gordel niet meer om en werd staande gehouden.
Agent: Ik kan me vergissen maar volgens mij had je je gordel niet om.
Ik: Je vergist je niet, ben em vergeten omdat.... blablabla
Agent: Omdat je zo eerlijk bent hou ik het dit keer bij een waarschuwing.
^O^

Een andere staandehouding was omdat telkens als ik remde mijn achteruitrijlamp(en) gingen branden, later bleek dat een slechte massa te zijn.
Agent: Wist je dat de achteruitrijlampen gaan branden als je remt?
Ik: Nee, wist ik niet. Ik rij eigenlijk nooit achter mezelf.
Ook deze agent liet het bij een waarschuwing en liet me beloven het te repareren.
Maar ik moest nog zo'n 100 km voor ik thuis was en wou graag problemen voorkomen dus vroeg ik hem of ik een bewijsje kon krijgen dat ik hier al op aangesproken was.
Agent: Zeker wil ik je wel een bewijs geven maar dat is dan in de vorm van een bekeuring.
Ik: Euh....... Ik gok het er wel op. :+
Zonder verdere problemen thuis gekomen en zsm de lampjes gefikst.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:49:24 #17
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193553692
Een keer toen ik echt m'n dag niet had 2x door rood en ook veel te hard, echt veel te hard. Als in politie kon me nauwelijks bijhouden. Na een tijdje toch echt in m'n binnenspiegel en jawel hoor kutzooi het is een politieauto. Stoplicht voor me op rood, zij stoppen naast me kijken me allebei aan. Raampje gaat naar beneden. Ik doe mijn raampje ook naar beneden. "ff rustig aan he" "ja ja sorry" het werd groen en ik mocht weer door. Ik denk serieus dat ze me gematst hadden omdat het Kerst was :')
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:50:36 #18
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_193553706
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 15:02 schreef Hyperdude het volgende:
Ik nooit.
Mijn vriendin altijd :(
Doe maar niet alsof je niet weet hoe dat komt B-)
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:54:30 #19
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193553755
Ben vroeger trouwens ook veel gematst met blowen en autorijden. Toen had je die test ook nog niet dus ik denk dat het ook stukje was van ze hebben geen zin om het allemaal te bewijzen maar echt vaak zat staande gehouden als 18 jarig petje en dan raampje naar beneden en een wietdamp uit de auto en zo. Of echt dat ze je op een verlaten parkeerplaats aantreffen met z'n 4e in de auto allemaal blowen. Volgens mij kom je daar tegenwoordig echt niet meer mee weg.

Gelukkig doe ik zulke dingen nooit meer dus waren alle waarschuwen het wel waard uiteindelijk _O_
pi_193553758
Zo en niet te zuinig ook. Kwam een kruispunt naderen met forse snelheid (max is 50) omdat ik graag nog het groene verkeerslicht wilde halen. Gaandeweg kwam ik al tot de realisatie dat het een net wel net niet verhaal zou worden, tot ik ineens op de kruisende weg een politieauto zag staan. Vol in de ankers en echt een metertje of 5-10 doorgegleden met een partij rook en stank van heb ik jou daar, maar wel netjes voor de stopstreep tot stilstand gekomen. Die agenten trekken echt slakkenstand op en kijken heel aandachtig naar mij, m'n auto en de enorme mistige wolk die langs me heen trekt. Gek genoeg reden ze gewoon door, ze hebben me niet eens aan de kant gezet :7
Don't follow me, I'm just a man.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:55:13 #21
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_193553769
Toen mijn rijbewijs ter plekke werd ingevorderd heeft de politieman mijn auto naar huis gereden.

Dat was wel aardig!
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:58:43 #22
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193553819
Trouwens ook best wel vaak gehad dat je meerdere vergrijpen hebt gepleegd en ze dan maar 1 of 2 bekeuringen uitschrijven. Ook wel eens met de scooter toen ik 16 was op 80km/u geklokt door ondercover politie achter me (had geen spiegels dus had niks door en ook nog muziek in). Bij de laatste bocht van de straat van m'n ouders toen toch aan de kant gezet door me bijna omver te rijden. Kreeg ik alleen een boete voor het gebruiken van de rijbaan i.p.v. het fietspad buiten de bebouwde kom.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:01:39 #23
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193553856
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 15:06 schreef Mano_ het volgende:
Nee, de staandehoudingen zijn ook op 1 hand te tellen. Wel 'gematst' door degene die over boetes gaan (OM? CJIB?) Bezwaar ingediend tegen een meting van 32 te hard na correctie en enkel de bevestiging daarvan ontvangen. Dat is nu een jaar of 6 geleden, dus ik neem aan dat ze die 330 euro 'kwijtgescholden' hebben :D
Zal niet te vroeg juichen ik moest een keer voorkomen na 5 jaar voor een overtreding van 30 te hard in bebouwde kom :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 21:23:33 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_193558354
Vaak zat, altijd snelheid op de snelweg.. ik rijd netjes, ga terug naar rechts, en rijd doorgaans alleen hard als ik de ruimte heb, en dan doen ze niet zo spastisch; krijg je dat rustig aan handje, gooi je de CC er 20 omlaag en klaar, iedereen blij..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 9 juni 2020 @ 21:29:31 #25
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_193558472
1x op de middelbare school. Licht controle. Ik had mijn licht niet aan, iedereen kreeg een boete, maar bij mij zeiden ze "ow jij ben t". Ik mocht doorfietsen.
Wakadoodle!
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 21:48:18 #26
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_193558820
Ben sws nauwelijks aangehouden sinds ik mn rijbewijs heb.
Een keertje maar dat ik random werd staande gehouden omdat de agent in kwestie vond dat ik hem 'voorrang' had moeten verlenen. Echter reed hij stapvoets en leek het alsof hij ging stilstaan waardoor ik dacht van, oké.... Dan niet he. En daarom reed ik dus maar door.

Dat legde ik vervolgens ook zo aan hem uit en toen was het van "aha, oke" en mocht ik weer verder. Vrij zinloos was dat, of je het überhaupt matsen kan noemen weet ik niet :')
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:26:15 #27
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_193560893
Ik ben wel eens 20 meter voor mijn huis staande gehouden. Ik reed op een autoweg, uiteraard met Iets van 130km/h. Dacht de agent in kwestie een rijbewijs in te kunnen vorderen, omdat er 50km/h te hard gereden.
Het rekensommetje uitgelegd en het verschil tussen autoweg en provinciale weg en toen kreeg ik een waarschuwing met de mededeling dat het vastgelegd werd in hun systemen. Nooit meer iets van vernomen, en ik heb toch tijden veel te hard gereden.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_193561129
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:26 schreef lipje het volgende:
Ik ben wel eens 20 meter voor mijn huis staande gehouden. Ik reed op een autoweg, uiteraard met Iets van 130km/h. Dacht de agent in kwestie een rijbewijs in te kunnen vorderen, omdat er 50km/h te hard gereden.
Het rekensommetje uitgelegd en het verschil tussen autoweg en provinciale weg en toen kreeg ik een waarschuwing met de mededeling dat het vastgelegd werd in hun systemen. Nooit meer iets van vernomen, en ik heb toch tijden veel te hard gereden.
Hier vroegah ook zo'n stuk weg waar altijd discussie over was. Het stukje amsterdamsestraatweg tussen Maarssen en Utrecht. Werkelijk elke agent die ik sprak beweerde dat het 50km was, maar destijds reed je de bebouwde kom uit en later weer in zonder verdere borden. Agenten en hun feitenkennis :')
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193561150
160 op de ring A10 (100km). Meting van 150 en na correctie 140km. 40km te hard dus.

Echter gebruikte die lummel de verkeerde feitcode. 40 te hard op een n-weg/autoweg ipv te hard op een autosnelweg. Waardoor het een Transactievoorstel werd, ipv een Mulder boete, met een veel hoger bedrag.

Tegen een T kun je niet in bezwaar, dus voor laten komen. Rechter moest het even nakijken en maar kwam tot de conclusie dat het opgegeven feitcode niet correct was en voor een Mulderfeit, de rechtbank geen boetes kon opleggen.

Nooit meer hoeven te betalen.
.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:47:14 #30
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_193561287
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:37 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Hier vroegah ook zo'n stuk weg waar altijd discussie over was. Het stukje amsterdamsestraatweg tussen Maarssen en Utrecht. Werkelijk elke agent die ik sprak beweerde dat het 50km was, maar destijds reed je de bebouwde kom uit en later weer in zonder verdere borden. Agenten en hun feitenkennis :')
In Bergschenhoek had je de randweg, vroeger was die buiten de bebouwde kom, toen plompte men er een woonwijk langs en werd het ineens binnen de bebouwde kom. Echter de voorrang bordjes stonden nog na het kruispunt, wat buiten de bebouwde kom betekend.

Helaas gingen ze daar niet op snelheid controleren. Dus een paar keer een auto in de berm geparkeerd en een keertje een statief neergezet. Je zag de hardrijders stapvoets voorbij rijden _O-
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_193561318
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:47 schreef lipje het volgende:

[..]

In Bergschenhoek had je de randweg, vroeger was die buiten de bebouwde kom, toen plompte men er een woonwijk langs en werd het ineens binnen de bebouwde kom. Echter de voorrang bordjes stonden nog na het kruispunt, wat buiten de bebouwde kom betekend.

Helaas gingen ze daar niet op snelheid controleren. Dus een paar keer een auto in de berm geparkeerd en een keertje een statief neergezet. Je zag de hardrijders stapvoets voorbij rijden _O-
Ja hier hebben ze de welbekende doorgetrokken streep en rijbaanafzettingen uit de kast getrokken naast dat ze de bebouwde kommen op elkaar lieten aansluiten.
Don't follow me, I'm just a man.
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 23:54:46 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193561400
Laatst nog. Ik had een verboden in te rijden bord over het hoofd gezien die voor een parkeerplaats stond.

Sowieso vaag dat een parkeerplaats met 10 plaatsen eenrichtingsverkeer heeft 8)7

Ik gaf aan dat ik niet uit desbetreffend dorp kwam en eigenlijk vooral keek waar de brievenbus zat van het bedrijf zat waar ik iets in de bus moest doen.
En dat het wel erg dom zou zijn een overtreding te begaan nadat ik net voorgang had verleend aan hun :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193561418
Ik vermoed dat ze wat slaperig waren, gaf om 3u 's nachts een politieauto van rechts geen voorrang en kreeg parkeerboete thuis.
Nooit meer wat van gehoord.
pi_193561493
Hoe kunnen mensen politiewagens geen voorrang geven :') die dingen zie je van een triljard kilometer afstand
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193561505
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 00:07 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Hoe kunnen mensen politiewagens geen voorrang geven :') die dingen zie je van een triljard kilometer afstand
Was zo dronken als een toeter.
pi_193561517
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2020 00:09 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Was zo dronken als een toeter.
Zij ook denk ik :D
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193561520
Ik ben één keer zo ongelofelijk gigantisch hard gegund door een motoragent, ik ben die vent nog steeds enorm dankbaar, maar vraag me stiekem wel een beetje af wat hem bezielde _O-
Nou goed ik werkte destijds ploegendiensten in Woerden en we hadden die week een avonddienst.

Wat eigenlijk meer regel dan uitzondering was, waren de afterworksessies. Dit kon variëren van je het parkje voor het station zitten om 7 uur in de ochtend met halve liters aan onze lippen, tot autosessies op het industrieterrein met de nodige drank en herbs tot homesessies bij één van onze destijds lieftallige collega's.

Die avond hadden we een autosessie en het was behoorlijk uitgelopen. Niet alleen qua tijd, ik voelde hem ook behoorlijk hangen. Nu naderhand zo'n situatie geweest waar ik overduidelijk m'n eigen grens compleet over het hoofd zag en overmoedig werd. Ik was dus zo kort als een koekie en op weg naar de oprit a12 richting Utrecht. Overal was het zo dood als maar wezen kon en ik kon overal doorrijden (de agent beweerde zelfs nog dat ik door rood had gereden, als dit klopt heb ik het niet eens gezien :') ).
Vlak voor de oprit bij het stoplicht stond een beveiligersbusje op de rechterbaan en we waren elkaar een beetje aan het opjutten. So far so good 2 of 3 stoplichten verder de laatste bocht om de snelweg op te duiken. Ik sta op links en hij op rechts, het wordt groen en we beginnen te gassen. Nou ja in de bocht totaal de macht over het stuur verloren en ik schoof zo van de linkerbaan over de rechterbaan zo de berm in. Best een knal al met al, maar op dat moment was ik heel eventjes enorm blij dat ik de beveiliger niet geraakt had, heel eventjes, want een seconde later staat er een motoragent naast me. Ik zag m'n leven als een flits voorbij gaan, want ik dacht ja nu kan ik op m'n knieën gaan om m'n executie te ontvangen. Ik stap snel uit en het gesprek verliep ongeveer zo:
Agent: Goeiedag dat ging niet helemaal goed hè?
Ik: Nee we waren elkaar al even aan het opjutten en een beetje aan het racen, maar wat hier net gebeurde is voor mij ook ongekend
Agent: Ja ik zag het al inderdaad en volgens mij reed je even daarvoor ook nog door rood
Ik: Nee meneer dat vind ik erg ongeloofwaardig, ik heb hier enorm geblunderd en mezelf behoorlijk overschat, maar ik rij niet snel door rood (klopte destijds nog)
Agent: Nou oké, doe je rustig aan? Rij voorzichtig.
Ik: *proberende m'n extase niet te tonen* ja zeker meneer ik heb de schrik er ook enorm inzitten
Agent: oké kalm aan

Mijn auto stond op dat moment dus in de berm naast de oprit van de snelweg nadat hij me kansloos uit de bocht zag vliegen na kleuterklas praktijken met een andere weggebruiker. Hij heeft niet eens om m'n rijbewijs gevraagd laat staan dat ik zo kort was als een koekie. Ik dus voorzichtig m'n auto de berm uitgereden zo de snelweg op _O-

Enorm bedankt nog voor die O+ O+ O+

[ Bericht 96% gewijzigd door SebSwe2.0 op 10-06-2020 00:27:20 ]
Don't follow me, I'm just a man.
  Moderator woensdag 10 juni 2020 @ 00:40:58 #38
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_193561659
Mazzel voor jou, maar basically zat je dus dronken, al racend achter het stuur? :{

Echt niet oke dat je daarmee bent weggekomen als je het mij vraagt :N
pi_193561672
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 00:40 schreef dick_laurent het volgende:
Mazzel voor jou, maar basically zat je dus dronken, al racend achter het stuur? :{

Echt niet oke dat je daarmee bent weggekomen als je het mij vraagt :N
Stiekem heeft dat me ook altijd nog een soort van beziggehouden, want het is een behoorlijk risico wat je toch ook aangaat als agent dan :D uiteindelijk natuurlijk midden in de nacht netjes 100 rechterbaan 2 handen aan het stuur naar huis gereden, want m'n hart zat in m'n keel, maar ik zou zelf ook die beslissing niet hebben gemaakt denk ik _O-
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193561689
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 00:10 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Zij ook denk ik :D
Was begin jaren 80, volgens mij hadden ze nog geen blaaspijpjes en me meenemen vonden ze teveel gedoe blijkbaar.
  woensdag 10 juni 2020 @ 00:48:17 #41
451005 Grems
Clown World
pi_193561698
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 13:52 schreef Tijn het volgende:
Ik ben een keer een eenrichtingsstraat aan de verkeerde kant ingereden, waarop een agent aan de andere kant me stond op te wachten :') Ik kreeg een waarschuwing en daarmee was het klaar, gelukkig.
Ook zo ja
  woensdag 10 juni 2020 @ 00:56:48 #42
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_193561728
Gematst en genaaid tegelijk.

Kreeg vorig jaar juli een boete omdat ik mijn mobiel als koplamp gebruikt op de fiets. Middagje stappen op zondag was wat laat geworden en ik had mijn licht niet mee (koplamp kan je eraf halen, kutsysteem Gazelle, moet je dus wel eraf halen want anders zit ie er als je terugkomt bij je fiets niet meer op).

Maar goed, had dus wel wat biertjes op (laten we het maar op aangeschoten houden), moest ik stoppen. Ik had een mobiel in mijn hand (en met die hand tegelijk het stuur vast zegmaar), dus ik vroeg krijg ik een boete. Zegt ie ja, dus ik denk, fuck it, en fiets verder. Pakt ie me (classic) bij mijn bagagedrager "Denk je dat je ervandoor kunt", ik zeg "Ja, ik heb hier geen zin in" :')

Wat me vooral stak is dat ik probeerde het goed te doen door te zorgen voor enige vorm van verlichting voorop mijn fiets (achter zit wel gewoon vast aan mijn fiets). Niet gedacht aan die mobiel in de handen wetgeving die net van kracht was, wat in mijn ogen overigens terecht is (voor appen/afleiding etc op de fiets, niet voor iets in je hand houden). En het stomste is dat die boete ¤95 was, terwijl zonder licht fietsen was ¤55. Had ik achteraf dus veel beter niet kunnen zorgen voor verlichting (hoezo krom). Maar die laatste boete kreeg ik niet erbij, want ik had toch eigenlijk wel licht :')

Samen met dronken fietsen had ik drie boetes kunnen hebben. Dus gematst (maar zo voelt het niet).
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_193561767
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2020 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
Gematst en genaaid tegelijk.

Kreeg vorig jaar juli een boete omdat ik mijn mobiel als koplamp gebruikt op de fiets. Middagje stappen op zondag was wat laat geworden en ik had mijn licht niet mee (koplamp kan je eraf halen, kutsysteem Gazelle, moet je dus wel eraf halen want anders zit ie er als je terugkomt bij je fiets niet meer op).

Maar goed, had dus wel wat biertjes op (laten we het maar op aangeschoten houden), moest ik stoppen. Ik had een mobiel in mijn hand (en met die hand tegelijk het stuur vast zegmaar), dus ik vroeg krijg ik een boete. Zegt ie ja, dus ik denk, fuck it, en fiets verder. Pakt ie me (classic) bij mijn bagagedrager "Denk je dat je ervandoor kunt", ik zeg "Ja, ik heb hier geen zin in" :')

Wat me vooral stak is dat ik probeerde het goed te doen door te zorgen voor enige vorm van verlichting voorop mijn fiets (achter zit wel gewoon vast aan mijn fiets). Niet gedacht aan die mobiel in de handen wetgeving die net van kracht was, wat in mijn ogen overigens terecht is (voor appen/afleiding etc op de fiets, niet voor iets in je hand houden). En het stomste is dat die boete ¤95 was, terwijl zonder licht fietsen was ¤55. Had ik achteraf dus veel beter niet kunnen zorgen voor verlichting (hoezo krom). Maar die laatste boete kreeg ik niet erbij, want ik had toch eigenlijk wel licht :')

Samen met dronken fietsen had ik drie boetes kunnen hebben. Dus gematst (maar zo voelt het niet).
Zo zou ik het ook onder geen enkel beding noemen hoor laten we wel eerlijk zijn :D gematst is ook al zo'n woord wat je hoort als je te hard hebt gereden, maar ze geen meting hebben. Ja lul niet zo slap je kunt geen boete uitschrijven, dat is geen matsen :D
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193561918
Nee, maar ook nog nooit aangehouden. 1x door rood lopen.
Gino ♥
pi_193562682
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 15:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En je mocht daar 130? Wel geluk gehad want dat was geen malse boete geworden :P
Ja 130 inderdaad.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_193564813
Heel vaak. Een keer aangehouden omdat ik te hard reed en hij reed in een undercover Golf. Een keer staande gehouden omdat ik bij haaientanden toch nog even door reed (kon makkelijk vond ik). Twee keer aangehouden voor rijden op trambaan. Een keer aangehouden met 40 km/u te hard en een paar biertjes, maar nog onder de grens. Allemaal geen boete voor gehad, dus ik weet niet of het geluk is of mensen gewoon medelijden met me hebben als ze me zien :')

Ging ook een keer (midden in de nacht) 250 km/u door een trajectcontrole. Kreeg uiteindelijk een boete op de mat met 179 km/u... dus 49 km/u te hard waardoor het niet tot een rechter komt etc. Heb geen idee hoe dat kan maar misschien dat daar iemand achter de knoppen me ook gematst heeft??

Nu ik dit allemaal zo bekijk ben ik best lucky :') maar goed dit is wel over een vrij lange periode. Ben ook eens genaaid toen ik inhaalde over een doorgetrokken streep en er politie achter me reed maar ze moesten naar een andere melding. De volgende dag belde ze me dat ze mijn kenteken wel hadden genoteerd en alsnog een boete gaan opsturen. Maar dat is echt de enige keer... en die boete was natuurlijk ook terecht.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 00:11 schreef SebSwe2.0 het volgende:

Enorm bedankt nog voor die O+ O+ O+
Maar denk je dat hij je matste, of gewoon niet door had dat je gedronken had? Ik mag hopen dat laatste, want als hij alcohol rook en je door rood en in de berm zag rijden vind ik het wel een beetje dubieus om je te laten gaan :')
Facts don't care about your feelings
  woensdag 10 juni 2020 @ 12:45:35 #47
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_193566341
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Heel vaak. Een keer aangehouden omdat ik te hard reed en hij reed in een undercover Golf. Een keer staande gehouden omdat ik bij haaientanden toch nog even door reed (kon makkelijk vond ik). Twee keer aangehouden voor rijden op trambaan. Een keer aangehouden met 40 km/u te hard en een paar biertjes, maar nog onder de grens. Allemaal geen boete voor gehad, dus ik weet niet of het geluk is of mensen gewoon medelijden met me hebben als ze me zien :')

Ging ook een keer (midden in de nacht) 250 km/u door een trajectcontrole. Kreeg uiteindelijk een boete op de mat met 179 km/u... dus 49 km/u te hard waardoor het niet tot een rechter komt etc. Heb geen idee hoe dat kan maar misschien dat daar iemand achter de knoppen me ook gematst heeft??

Nu ik dit allemaal zo bekijk ben ik best lucky :') maar goed dit is wel over een vrij lange periode. Ben ook eens genaaid toen ik inhaalde over een doorgetrokken streep en er politie achter me reed maar ze moesten naar een andere melding. De volgende dag belde ze me dat ze mijn kenteken wel hadden genoteerd en alsnog een boete gaan opsturen. Maar dat is echt de enige keer... en die boete was natuurlijk ook terecht.
[..]

Maar denk je dat hij je matste, of gewoon niet door had dat je gedronken had? Ik mag hopen dat laatste, want als hij alcohol rook en je door rood en in de berm zag rijden vind ik het wel een beetje dubieus om je te laten gaan :')

Dat zal wel staande gehouden zijn ipv. aangehouden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_193566378
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Heel vaak. Een keer aangehouden omdat ik te hard reed en hij reed in een undercover Golf. Een keer staande gehouden omdat ik bij haaientanden toch nog even door reed (kon makkelijk vond ik). Twee keer aangehouden voor rijden op trambaan. Een keer aangehouden met 40 km/u te hard en een paar biertjes, maar nog onder de grens. Allemaal geen boete voor gehad, dus ik weet niet of het geluk is of mensen gewoon medelijden met me hebben als ze me zien :')

Ging ook een keer (midden in de nacht) 250 km/u door een trajectcontrole. Kreeg uiteindelijk een boete op de mat met 179 km/u... dus 49 km/u te hard waardoor het niet tot een rechter komt etc. Heb geen idee hoe dat kan maar misschien dat daar iemand achter de knoppen me ook gematst heeft??

Nu ik dit allemaal zo bekijk ben ik best lucky :') maar goed dit is wel over een vrij lange periode. Ben ook eens genaaid toen ik inhaalde over een doorgetrokken streep en er politie achter me reed maar ze moesten naar een andere melding. De volgende dag belde ze me dat ze mijn kenteken wel hadden genoteerd en alsnog een boete gaan opsturen. Maar dat is echt de enige keer... en die boete was natuurlijk ook terecht.
[..]

Maar denk je dat hij je matste, of gewoon niet door had dat je gedronken had? Ik mag hopen dat laatste, want als hij alcohol rook en je door rood en in de berm zag rijden vind ik het wel een beetje dubieus om je te laten gaan :')

Nee hij stond op de rijbaan en ik in de berm :') hij zal het ongetwijfeld aan m'n ogen hebben kunnen zien, maar ruiken betwijfel ik. Dat het geluk me bijzonder goed gestemd was die dag was me wel duidelijk _O-
Don't follow me, I'm just a man.
  woensdag 10 juni 2020 @ 12:51:37 #49
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193566419
Ja meermaals, maar soms ook niet.

Ik denk dat als je de politie normaal te woord staat je daar ook veel meer mee gedaan krijgt dan boos worden, gillen, smoesjes/liegen of schelden.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_193566429
Voor jaren terug flink gassend door een parkeergarage heen.
Dat klonk zo lekker met mijn sportuitlaat :')

Bij het verlaten van de garage, stond daar ome agent op de fiets.

Hij zei, of je uitlaat is lek, of je hebt er wat aan gedaan met een knipoog.

Toen ik zei dat die in ieder geval niet lek was.
Kreeg ik een waarschuwing, en zou ik de volgende keer een boete krijgen
pi_193566558
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:45 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dat zal wel staande gehouden zijn ipv. aangehouden.
Oh ja haha, ben nooit naar een politiebureau gesleurd inderdaad :P

quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:48 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Nee hij stond op de rijbaan en ik in de berm :') hij zal het ongetwijfeld aan m'n ogen hebben kunnen zien, maar ruiken betwijfel ik. Dat het geluk me bijzonder goed gestemd was die dag was me wel duidelijk _O-
Ja maar je was dan niet kacheltje lam neem ik aan want dan herken je het wel, zelfs op afstand.

quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:51 schreef daNpy het volgende:

Ik denk dat als je de politie normaal te woord staat je daar ook veel meer mee gedaan krijgt dan boos worden, gillen, smoesjes/liegen of schelden.
Dat denk ik ook want ik ben nooit boos geworden en ga ook nooit met ze in discussie. Eerlijk gezegd zat ik ook wel een beetje erop te wachten om een keer een boete te krijgen. Reed zelfs in m'n Tesla dus denk je misschien dat die agent ook wel denkt die heeft geld genoeg... maar nee ik kwam er toch weer mee weg O-)
Facts don't care about your feelings
  Moderator woensdag 10 juni 2020 @ 13:02:14 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193566560
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:51 schreef daNpy het volgende:
Ik denk dat als je de politie normaal te woord staat je daar ook veel meer mee gedaan krijgt dan boos worden, gillen, smoesjes/liegen of schelden.
Dat sowieso.
Werd keertje aangehouden bij een algehele controle op een vrijdagavond.
Ik had m'n rijbewijs en groene kaart bij me, hield me aan de toegestane snelheid en had niet gedronken. Toen alles in orde was bevonden werd m'n broertje op de schouder geklopt door het raam. "En als meneer de bijrijder even z'n gordel om doet wens ik jullie verder een goede reis"
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193567626
Kutdag gehad op mn werk en daarna op de motor weer naar huis. Voor me een auto die toch al niet opschiet in de stad. Die auto gaat vol op de rem voor oranje. Uitwijken is dan een beter idee dan remmen en ik besluit alsnog maar door te rijden ondanks dat er opeens een politiemotor naast me blijkt te staan. Niet helemaal slim dus.

Mijn verklaring was als hier boven beschreven. Ik kreeg de mededeling dat hij het doorrijden in aanwezigheid van een agent als minachting zag (ik dom genoeg nog zeggen dat is alsnog stoppen hypocriet vond). In ieder geval wilde hij die kutdag niet nog erger maken en tenzij er een roodlichtcamera stond zou ik er mee wegkomen.

Deze houding van oom agent heeft op mijn rijgedrag heel veel meer positieve invloed gehad dan welke boete dan ook. Nogmaals bedankt na bijna twintig jaar.
pi_193567808
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:02 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Oh ja haha, ben nooit naar een politiebureau gesleurd inderdaad :P
[..]

Ja maar je was dan niet kacheltje lam neem ik aan want dan herken je het wel, zelfs op afstand.
[..]

Dat denk ik ook want ik ben nooit boos geworden en ga ook nooit met ze in discussie. Eerlijk gezegd zat ik ook wel een beetje erop te wachten om een keer een boete te krijgen. Reed zelfs in m'n Tesla dus denk je misschien dat die agent ook wel denkt die heeft geld genoeg... maar nee ik kwam er toch weer mee weg O-)
Ik had teveel op. Punt.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 14:08 schreef qajariaq het volgende:
Kutdag gehad op mn werk en daarna op de motor weer naar huis. Voor me een auto die toch al niet opschiet in de stad. Die auto gaat vol op de rem voor oranje. Uitwijken is dan een beter idee dan remmen en ik besluit alsnog maar door te rijden ondanks dat er opeens een politiemotor naast me blijkt te staan. Niet helemaal slim dus.

Mijn verklaring was als hier boven beschreven. Ik kreeg de mededeling dat hij het doorrijden in aanwezigheid van een agent als minachting zag (ik dom genoeg nog zeggen dat is alsnog stoppen hypocriet vond). In ieder geval wilde hij die kutdag niet nog erger maken en tenzij er een roodlichtcamera stond zou ik er mee wegkomen.

Deze houding van oom agent heeft op mijn rijgedrag heel veel meer positieve invloed gehad dan welke boete dan ook. Nogmaals bedankt na bijna twintig jaar.
Kan me wel wat voorstellen bij de uitleg van de agent. Netjes opgelost ook.
Don't follow me, I'm just a man.
  woensdag 10 juni 2020 @ 19:28:40 #55
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_193572470
Een keer 5 meter fietspad genomen met mijn voiture. Motoragent gaf me alleen een waarschuwing. En een keer 100km/h op een 70km/h weg. Ik liep langszaam in op een grijze Golf en dat bleek politie te zijn. Hij zette me aan de kant met de opmerking: "Ik rij 90 en jij loopt op me in. Dat kan niet op een 70km/h weg". Ook alleen waarschuwing.

O ja, en een keer op de brommer. Ik reed iets van 65km/h en er kwam een motoragent naast me rijden die me gebaarde dat ik rustiger moest rijden. Ik snelheid laten zakken naar 40km/h en hij reed gewoon door. Maar dan hebben we het over 1986, of zoiets.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_193607211
160 op de ring waar je 100 mocht in een Golf 1 td 1.6. Undercover agent. Z'n verbazing was groot toen hij vroeg of het een GTI was en ik antwoorde Nee een diesel:)
Hij had een melding dus heeft me gematst.

Verder stond ik nog eens dronken een plaspauze te nemen na het stappen bij een parkeerplaats aan de snelweg. Draaide me om terwjil ik m'n broek omhoog hees... KLPD... Ik stak m'n handen in de lucht en zei oeps ik doe nu alles fout wat maar kan:D
Kreeg het advies volgende keer wat verder het gras in te lopen ipv naast de picnick tafel te pissen :)
Kreeg gelukkig geen blaastest anders was het een duur avondje geworden.

Rijden met gaatje in de uitlaat en blijkbaar een kapot achterlicht. Volle 100% controle... maar ze waren aardig en kreeg maar 1 boete. Ze kozen de uitlaat. Bleek wel een milieudelict twv 280,- euro....

Rechts inhalen op de snelweg. Motoragent in stromende regen. Kreeg een waarschuwing. Hij was het nog met me eens ook dat linksplakkers nooit een boete krijgen :)

Maargoed dan zijn er nog veel meer gevallen waarin ik gewoon een dikke boete kreeg...
  vrijdag 12 juni 2020 @ 22:20:45 #57
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193607701
Gematst nee.

In de periode dat ik een Golf reed werd ik wel anders bekeken door de politie en dat was niet in positieve zin. Mogelijk terecht.
pi_193617779
Kreeg een keer geen voorrang met ritsen, daarna die gast per ongeluk afgesneden maar dacht fuck hem dus ging niet verontschuldigen, ging ie me volgen, bleek een agent in burger _O-

Uiteindelijk geen boete gehad omdat we tijdens het praatje respect voor elkaar kregen ofzo :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_193619183
Een keer op kerstavond reed ik naar huis met 200km/h op de teller waar je 120 mocht.
Word ik ineens ingehaald door een golf die daarna voor me gaat rijden en het bord stop politie gaat aan.

Ik stoppen en die kerel zei: ik heb eigenlijk helemaal geen tijd voor jou want ik ben onderweg naar een melding maar rij is normaal man.
Toen stapte hij in en reed hij hij weg.
pi_193619729
Een keer per ongeluk vol door rood met een bedrijfswagen, kruispunt was vrij en andere baan had wel groen, ik stond halverwege het kruispunt op een veilig stukje (thv een middenberm) stil en te wachten tot we alsnog groen kregen..
Achter me stond een politiewagen die wilde afslaan, geen boete gezien. (Denk dat het een hoge pief was die geen zin had in papierwerk, was vlak bij het hoofdkantoor van de nationale politie :@ )
dag
pi_193766853
Laatst nog.

Parkeerplaats bij de Albert Heijn is éénrichtingsverkeer, maar we hadden geen zin om om te rijden voor het plekje pal vooraan.
Bij het uitstappen stond er ineens Golfje met twee agenten erin voor onze neus. Hij begon wel meteen met "Ik ga geen bekeuring uitdelen, maar ..... <preek>".
pi_193767307
Lang geleden op de fiets. Had mijn achterlicht vergeten aan te zetten, stopy er een politieauto naast mij en sprak me daar op aan. Preek over veiligheid enzo(waar ze volkomen gelijk in hadden). Toen keek ik nog eens goed naar die politieauto, had ie zelf zijn verlichting niet aan :')
Toen ik ze daar op wees was het "Als we nou allebei onze lampjes aan doen, dan laten we het er maar bij."
A mind with a heart of it's own
pi_193784034
Ik reed vroeger rond in oude gammele Fiat Panda, had ik gekocht met dit stickertje op de achterruit.


Ik had zoiets van ach, laat maar zitten dat ding... :) En het heeft blijkbaar geholpen ook... Werd ooit wachtend voor een verkeerslicht door Oom Motoragent geattendeerd op een defect remlicht. En hij wenste me een prettige dag verder.. ^O^
pi_193784042
Nee. Ik ben zwart.
  donderdag 25 juni 2020 @ 15:31:15 #65
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193784081
Met de scooter aangehouden, vlakbij school. Agent controleert mijn papieren, ik had mn B rijbewijs al, allemaal prima!
Zegt de agente die er bij staat: Maar die uitlaat is niet origineel op dit model he?
Snel weggereden, die agent had al "prima" gezegd. Trut :r

In Duitsland onder een boete uitgekomen omdat de pinautomaat het niet deed. Had geen cash bij natuurlijk O-)
In Frankrijk omdat ik een ticket wilde, ofwel bewijs van de bekeuring... laat maar dan (corrupt? Nee joh).

In Nederland omdat ik gewoon normaal deed tegen de agenten, en het bedrag erg hoog was tov het vergrijp (van baan wisselen op rotonde waar dat niet mag :') en ik oprecht de initieele intentie had om te draaien en daarom op de binnenste baan zat.)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_193786784
Op de brommer staande gehouden door een agent. Moest mee naar de rollerbank, dus zag de bui al hangen. Vervolgens willen we richting het bureau rijden, komt er net een scooter de hoek om gescheurd met iemand erop zonder helm. Die was natuurlijk de lul en ik mocht doorrijden met de woorden “jou pak ik nog wel”. Daar was niks aan gelogen, drie dagen later heeft dezelfde agent me wel op de rollerbank gezet en een boete gekregen.

Dus gematst, maar drie dagen later toch de lul :') . Overigens geen bekeuring voor de uitlaat, dus alsnog een beetje wel.
  donderdag 25 juni 2020 @ 21:29:22 #67
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_193789569
Ik reed een keer om 2 uur 's nachts door ons dorp met 70. Nooit op die auto gelet achter mij en ineens zie ik in mijn spiegel STOP POLITIE. Ik dacht dat ik de sjaak was met 20 km/h te hard, maar ze wilden alleen mijn rijbewijs zien en een alcoholtest afnemen en verder niks. Dat was dus ook wel mazzel.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_193804427
Ja op de N209 ik was aan het kijken of ik niet verkeerd reed en reed door donker oranje meteen ging er zo'n stop politie bordje aan. Ik kreeg een waarschuwing heel coulant van de beste man vond ik het is niet echt een weg waar je dat kunt doen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194049483
Gisterenochtend vroeg toch een aardige ervaring met een motoragent die zelf ook aan het spelen was.

Op de dijk bij Ursem is het 60, maar aangezien er in velden of wegen niemand te bekennen was effe lekker de bochtjes gepakt in de Swift GTI.

Ik kijk altijd goed in de spiegels, maar uit het niets reed daar een BMW van de politie in mijn kielzog. Die moet dik 140 hebben gereden.

Tot een brug over de ringdijk reed hij even achter ons aan, knikte goedkeurend naar de auto en ging er zelf weer als een haas vandoor op de volgende dijkweg.
  woensdag 15 juli 2020 @ 12:30:01 #70
53151 T42
Pinball Wizard
pi_194098728
Jah wok plaats van boete
pi_194437627
Een jaar of 15 geleden werd mijn beurs gejat bij de AH toen ik stond af te rekenen bij de kassa.
Ik bedacht me geen moment en pak het doosje eieren wat voor mij stond, en wilde een ei gooien naar de dief.
Helaas raakte ik de dief niet maar smeet een agent die toevallig net ook in de AH was keihard met dat ei in het gezicht. Hele gezicht besmeerd, zijn witte hemd wat ze toen nog hadden, was me een ravage.
Hij wilde mij bekeuren voor beledigen van ambtenaar in functie maar toen ik hem uitlegde waarom ik dat ei gooide zei hij: "tis goed zo" en sprintte besmeurd met ei en al achter de dief aan. En hij heeft hem gepakt hoorde ik later.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:42:59 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194439494
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 00:52 schreef hartloper het volgende:
Een jaar of 15 geleden werd mijn beurs gejat bij de AH toen ik stond af te rekenen bij de kassa.
Ik bedacht me geen moment en pak het doosje eieren wat voor mij stond, en wilde een ei gooien naar de dief.
Helaas raakte ik de dief niet maar smeet een agent die toevallig net ook in de AH was keihard met dat ei in het gezicht. Hele gezicht besmeerd, zijn witte hemd wat ze toen nog hadden, was me een ravage.
Hij wilde mij bekeuren voor beledigen van ambtenaar in functie maar toen ik hem uitlegde waarom ik dat ei gooide zei hij: "tis goed zo" en sprintte besmeurd met ei en al achter de dief aan. En hij heeft hem gepakt hoorde ik later.
Was het een Albert Hein vrachtwagenż Of op het districenter? Of wat snap je niet aan ' in het verkeer'?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194439636
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 08:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Was het een Albert Hein vrachtwagenż Of op het districenter? Of wat snap je niet aan ' in het verkeer'?
Jij bent ook leuk op feestjes zeker :')

Een ei vol in een agent zn porum gooien is altijd een goed verhaal. _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 09:09:29 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194439726
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 08:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Jij bent ook leuk op feestjes zeker :')

Een ei vol in een agent zn porum gooien is altijd een goed verhaal. _O_
Alleen als ze KC Citroen hebben >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194440787
Dat het ook in je opkomt om een ei te gooien naar iemand die je portemonnee jat :') alsof dat hem wat interesseert. Ren er achteraan dan luie vetzak :(
Facts don't care about your feelings
pi_194453934
Tijdens nachtdienst met 110km met aanhanger over de snelweg zoefen is het me twee keer gebeurd dat de inhalende auto plots naast me afremde en de passagier (agent) gebaarde dat ik rustiger moest rijden.

Ook een keer met geleende auto in de avondschemering aan de kant gezet. Er verscheen een bordje STOP POLITIIE in mijn achteruitkijkspiegel. Aan de achterkant van de auto waarin ik reed bleek de verlichting het niet te doen (achteraf: zekering stuk). Ik was een paar honderd meter bij mijn bestemming vandaan. Agenten zijn achter me aan gereden naar de bestemming en daarmee was het klaar.
pi_194454015
Telefoon op de fiets mocht niet kreeg waarschuwing voor

Terwijl ik aan de verkeerde kant bij een rotonde overstak en een verbodsbord in reed was niet erg genoeg.

Met telefoon op de fiets wel, vage agent, geen boete
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 07:51:47 #78
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194454027
Toen ik nog niet heel lang m’n rijbewijs had ben ik na wat asociaal rijgedrag op de snelweg (kleven en te hard rijden etc.) wel eens stopgezet door een zwart VW busje met ledjes in de grille. Kwam er met een waarschuwing vanaf, snapte er zelf niks van, wellicht zat ie al buiten z’n diensttijd ofzo? Had duur af kunnen lopen denk ik...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 23:03:37 #79
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_194466871
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 13:52 schreef Tijn het volgende:
Ik ben een keer een eenrichtingsstraat aan de verkeerde kant ingereden, waarop een agent aan de andere kant me stond op te wachten :') Ik kreeg een waarschuwing en daarmee was het klaar, gelukkig.
Dit.

En 2 jaar terug aangehouden terwijl ik onder invloed naar huis aan het rijden was. was al in mijn eigen straat en werd staande gehouden.

Kende de agent mijn hele leven al (dorpsgenoot) en zat altijd bij zijn dochter in de klas, mocht het nooit weer doen :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_194488989
Gematst niet maar wel een leuke ervaring.

Ik was op de motor en als ik richting mijn wijk ga heb ik nog een autoweg waar je 100 mag. Hier even open getrokken tot 150, stoute ik. En aan de andere kant passeerde ik een politie auto. Direct bij het volgende stoplicht kwam er een motoragent mijn weg op een haalde mij in.

Toen stonden wij voor het stoplicht, hij voor mij en deed zijn bordje volg politie aan. Shit dacht ik. Toen ging het stoplicht op groen en schoot hij keihard weg. Dus bij het volgende stoplicht vroeg ik wat nou de bedoeling was, toen zei hij: dit was je kans om even legaal je gas open te trekken.

Ik weet nou nog steeds niet of die politie auto er wat mee te maken had. Vond het wel een toffe actie.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 08:38:37 #81
483689 Delain1987
Eenvoudige boerenlul
pi_194499798
alleen een paar keer gehad dat ze je laten denken dat ze je gematst hebben.

van die situaties: we laten het bij een waarschuwing, om later te bedenken dat ze geen poot hadden om op te staan als ze wel een bekeuring uitgeschreven hadden.

bijvoorbeeld de eerste keer dat ze mij met de brommer aanhielden, beweren dat ik 80 reed maar ze geen officiële meting hadden kunnen doen. Nee nogal wiedes, dat ding liep niet harder als 65.
Normal is not the norm, it's just a uniform
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')