abonnement Unibet Coolblue
pi_193549218

Best Kept Secret vindt plaats op vrijdag 11 juni, zaterdag 12 juni, en zondag 13 juni 2020 op Beekse Bergen in Hilvarenbeek.

Tickets:
https://www.bestkeptsecret.nl/tickets/

Eerder op Best Kept Secret:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Line-Up:
Vrijdag:
BadBadNotGood
Black Lips
Dj Fett Burger
Dj Python
Dope Lemon
Ela Minus
Eve Owen
FAKA
FAUZIA
Giant Rooks
Jamie XX
JFDR
Metronomy
Mina & Bryte
Octavian
OM
Pip Blom
Roi Perez
Soccer Mommy
Squid
Surfbot
Tinariwen
Tropical Fuck Storm
The National
Violet
Waltzburg
Yín Yín

Zaterdag:
100 Gecs
Barker (Live)
Catfish And The Bottlemen
COUCOU CHLOE
Dj Assault
Dj Shadow
Fontaines D.C.
Girl Band
Girl Ray
Jarvis Cocker persents Jarv Is...
King Gizzard & The Lizard Wizard
Marika Hackman
Marina Satti & Fonés
Meetsystem
Minmal Violence
Otim Alpha
Pottery
Rolling Blackouts Coastal fever
S10
Sampa The Great
Simo Cell
SORRY
The Homesick
The Strokes

Zondag:
Angel Bat Dawid
Automatic
Belle & Sebastian
Black Country, New Road
Black Midi
Courtney Marie Andrews
DIIV
Donna MIssal
GHUM
Irreversible Entanglements
Jessica Pratt
Khruangbin
KOKOKO!
Los Bitches
Massive Attack
MICH
Mura Masa
The Avalanches
The Milk Carton Kids
WIES
Yellow Days

2019 aftermovie:

Website: http://www.bestkeptsecret.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/BKSFestival/?fref=ts
Youtube: https://www.youtube.com/user/BKSfestival
Twitter: https://twitter.com/BKSfestival

[ Bericht 1% gewijzigd door indiaantje89 op 30-06-2020 08:59:30 ]
pi_193549277
Vrijdag dus de rest van de namen. Verwacht veel namen die van 2020 meekomen naar 2021.
pi_193589721
Vanavond 2 namen op 3FM

YĪN YĪN & Pottery dus.

[ Bericht 25% gewijzigd door indiaantje89 op 12-06-2020 07:35:27 ]
pi_193597301
pi_193597371
Jamie XX lijkt de enige nieuwe naam te zijn? Verder zit er alles wel bij denk ik wat ik eigenlijk dit jaar wilde zien.
pi_193597801
Matig voor mij ;(
pi_193597802
Al, National, Strokes, Fontaines _O_
pi_193598163
Ik kom hier een beetje op uit:

Vrijdag:
The National. Black Lips, OM, Tropical Fuck Storm, Dj Python, 100 Gecs, Soccer Mommy, Squid

Zaterdag:
The Strokes, Dj Shadow, Jarvis Cocker, Girl Band, Pottery..

Zondag:
Massive Attack, Diiv, The Avalanches, Black Country New Road, Irrevissible Eantaglements, Jessica Pratt
pi_193598371
Ik ken verdomd weinig namen, maar ik wil er wel heen. Want beste festival van Nederland _O_
pi_193609109
Lekker weertje als we nu bij The National hadden gestaan. :P
pi_193609305
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:33 schreef Tourniquet het volgende:
Lekker weertje als we nu bij The National hadden gestaan. :P
In de onweer :D
pi_193610456
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:33 schreef Tourniquet het volgende:
Lekker weertje als we nu bij The National hadden gestaan. :P
Dit verzacht de pijn van het uitgestelde feestje wel een beetje :P Het blijft ook maar regenen :')
pi_193854534
+Khruangbin en King Gizzard & The Lizard Wizard erbij.
pi_193854602
Ze zijn goed bezig :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193854797
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:15 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn goed bezig :Y
Meh.. mag wel spannender toch? Voor mij categorie Metronomy, Catfish And The Bottlemen.
pi_193854961
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:52 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Meh.. mag wel spannender toch? Voor mij categorie Metronomy, Catfish And The Bottlemen.
Ja maar ik vind het beide prima sub-namen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193855126
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja maar ik vind het beide prima sub-namen
Ik vond ze beide vorige keren niet veel aan. Maar zo te lezen ben ik een van de weinige :D.
pi_193855551
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:32 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik vond ze beide vorige keren niet veel aan. Maar zo te lezen ben ik een van de weinige :D.
Smaken verschillen natuurlijk :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193855915
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Smaken verschillen natuurlijk :P
Gelukkig wel :P
  dinsdag 30 juni 2020 @ 11:06:40 #20
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193856308
Zo jammer dat ik de vrijdag heel matig vind. Toch maar eens over nadenken.
pi_193856932
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:06 schreef peaceman het volgende:
Zo jammer dat ik de vrijdag heel matig vind. Toch maar eens over nadenken.
Die subs zijn matig die dag.. en ja ik weet dat je geen fan bent van de headliner ;). Met Black Lips, OM, Tinariwen, Tropical Fuck Storm, Dj Python, Soccer Mommy, Pip Blom, Squid vermaak ik me wel die dag.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 11:58:16 #22
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193857041
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Die subs zijn matig die dag.. en ja ik weet dat je geen fan bent van de headliner ;). Met Black Lips, OM, Tinariwen, Tropical Fuck Storm, Dj Python, Soccer Mommy, Pip Blom, Squid vermaak ik me wel die dag.
Die andere twee dagen zijn dik in orde, maar die vrijdag vind ik echt matig voor mij.
pi_193857128
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:58 schreef peaceman het volgende:

[..]

Die andere twee dagen zijn dik in orde, maar die vrijdag vind ik echt matig voor mij.
Tsja.. als je die 2 andere dagen de moeite vind dan zou ik gewoon lekker weekend kaartje nemen,. Die vrijdag een beetje chillen en rustig aan doen. Genieten van het uitzicht op het meer, neem een cocktail erbij of een lekker biertje. Lekker eten, en kijk even tussendoor een bandje. Is het niks dan ga je weer chillen...
  dinsdag 30 juni 2020 @ 12:59:53 #24
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193858002
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 12:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Tsja.. als je die 2 andere dagen de moeite vind dan zou ik gewoon lekker weekend kaartje nemen,. Die vrijdag een beetje chillen en rustig aan doen. Genieten van het uitzicht op het meer, neem een cocktail erbij of een lekker biertje. Lekker eten, en kijk even tussendoor een bandje. Is het niks dan ga je weer chillen...
Ja zonder verder verplichten zou ik dat ook doen, maar die vrijdag kost me wel een vrije dag. En ik heb al wat andere festivals op de planning staan. Dus keuzes keuzes...
pi_193858199
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 12:59 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ja zonder verder verplichten zou ik dat ook doen, maar die vrijdag kost me wel een vrije dag. En ik heb al wat andere festivals op de planning staan. Dus keuzes keuzes...
Ik spaar dit jaar veel vrije dagen op vanwege een gebrek aan festivals :')
pi_193858699
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 12:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Tsja.. als je die 2 andere dagen de moeite vind dan zou ik gewoon lekker weekend kaartje nemen,. Die vrijdag een beetje chillen en rustig aan doen. Genieten van het uitzicht op het meer, neem een cocktail erbij of een lekker biertje. Lekker eten, en kijk even tussendoor een bandje. Is het niks dan ga je weer chillen...
Zo zien bij mij alle dagen er uit :@ Grootste reden om naar BKS te gaan: zo chill _O_
B&B in de buurt geboekt, lekker op het fietsje heen&weer naar een normaal bed. Heerlijk!
Enige vereiste is mooi weer :P
pi_193858737
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 13:58 schreef Piles het volgende:

[..]

Zo zien bij mij alle dagen er uit :@ Grootste reden om naar BKS te gaan: zo chill _O_
B&B in de buurt geboekt, lekker op het fietsje heen&weer naar een normaal bed. Heerlijk!
Enige vereiste is mooi weer :P
Welke B&B als ik vragen mag? :@
pi_193858795
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 13:58 schreef Piles het volgende:

[..]

Zo zien bij mij alle dagen er uit :@ Grootste reden om naar BKS te gaan: zo chill _O_
B&B in de buurt geboekt, lekker op het fietsje heen&weer naar een normaal bed. Heerlijk!
Enige vereiste is mooi weer :P
Ik ben binnen een klein halfuurtje thuis. Dus ik rijd ook dagelijks op en neer (ik hoef niet iedere dag te drinken, en met een paar man kan je dat makkelijk afwisselen). Op het festival ben ik meestal wel bandjes aan het checken. Al vind ik het soms ook heerlijk om aan de waterkant te chillen.
pi_193858806
FOK!meet bij @indiaantje89 *O*
pi_193858850
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 14:01 schreef Leonos het volgende:

[..]

Welke B&B als ik vragen mag? :@
Zie DM :)
  dinsdag 30 juni 2020 @ 14:25:49 #31
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_193859023
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 13:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik spaar dit jaar veel vrije dagen op vanwege een gebrek aan festivals :')
Tja ik heb een maximum wat ik mag meenemen en ook een gezin. Dus kan dat niet helemaal zelf bepalen wat ik overhoud.
Maar goed zal niet gelijk uitverkopen denk ik
pi_197549930
Iemand op Festileaks had gekeken wat er te boeken viel binnen het resort van de Beekse Bergen. Hij kon daar niet boeken in de weekenden van: 11-13 juni (BKS), 9-11 juli (Woo-Hah!), 20-22 augustus (Decibel Outdoor) èn 10-12 september.

Mogelijk dat ze die 10-12 september gebruiken als uitwijkdatum voor BKS? Klopt ook een beetje met de verhalen die om Primavera hangen natuurlijk.
pi_197551477
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand op Festileaks had gekeken wat er te boeken viel binnen het resort van de Beekse Bergen. Hij kon daar niet boeken in de weekenden van: 11-13 juni (BKS), 9-11 juli (Woo-Hah!), 20-22 augustus (Decibel Outdoor) èn 10-12 september.

Mogelijk dat ze die 10-12 september gebruiken als uitwijkdatum voor BKS? Klopt ook een beetje met de verhalen die om Primavera hangen natuurlijk.
Dat zou denk ik niet onverstandig zijn. Als het qua maatregelen al mag in juni (waar ik een hard hoofd in heb), denk ik dat het bijna onmogelijk is om de organisatie rond te krijgen. Alleen al qua tourschema's van de artiesten bijvoorbeeld.
pi_198186259
BKS gaat niet door dit jaar, krijg net een mail.

quote:
We balen er enorm van je wederom te moeten teleurstellen, maar het gaat ook dit jaar niet lukken om Best Kept Secret te organiseren volgens de standaard die je van ons mag verwachten. We hebben er alles aan gedaan om tot een andere uitkomst te komen, maar helaas is er te veel onzekerheid over het begin van het festivalseizoen en blijkt verplaatsen naar een later moment in de zomer van 2021 onhaalbaar.

Je hebt bij Beekse Bergen een verblijf met tickets voor Best Kept Secret geboekt. Je boeking wordt niet omgezet naar volgend jaar en komt automatisch te vervallen. Dit betekent dat we het reeds door jou betaalde bedrag volledig zullen terugbetalen. We streven er naar het orderbedrag (incl. servicekosten) binnen een termijn van 4 weken terug te storten op de rekening waarvan de betaling aan ons heeft plaatsgevonden. Je hoeft hiervoor zelf geen actie te ondernemen.

We danken je voor het vertrouwen in Best Kept Secret. Hopelijk kijk je net als ons uit naar een nieuwe editie en zien we je in 2022!

Team Best Kept Secret en Beekse Bergen
https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2021/februari/BKS.htm

quote:
Het besluit is genomen, de onzekerheid weg: Best Kept Secret gaat in 2021 wederom niet door. Organisator Friendly Fire is een van de eerste organisatoren die zo’n besluit neemt. En ook de randvoorwaarden zijn opvallend: het festival wordt niet uitgesteld maar afgelast. Streep eronder, op naar volgend jaar. ‘Je moet eerlijk zijn naar jezelf en naar iedereen.’

De kersverse festivaldirecteur Maurits Westerik had zich er iets anders bij voorgesteld. Hij maakte de overstap vanaf platenmaatschappij Beggars naar Friendly Fire en verheugde zich het roer over te nemen van Best Kept Secret; een geoliede machine, die zijn waarde bewezen heeft in het festivalcircuit. Hij kwam nog niet eens aan één editie toe, want ook in 2021 gaat Best Kept Secret niet door. De reden is bekend: corona. ‘We voelden het al aankomen’, zegt Westerik. ‘Je bent op alle scenario’s voorbereid, maar eerlijk is eerlijk: niets is zeker. Best Kept Secret is voor ons heel belangrijk, en dat is ook zo voor onze bezoekers en de bands. Je doet het 100% goed of je doet het niet.’

Met de keuze onttrekt Best Kept Secret zich aan de grote trend in festivalland, waar de een na de ander verplaatst naar augustus of september. Voor Best Kept Secret was dat niet realistisch, zegt Maurits Westerik. ‘Het was simpelweg niet haalbaar. Het terrein is niet beschikbaar in die periode, en bovendien moet je dan gaan werken aan een heel nieuw programma. Wij hebben een internationaal programma, met artiesten waarvoor de routing heel belangrijk is. Een artiest uit bijvoorbeeld Canada of Nieuw-Zeeland komt niet voor één show, maar speelt zes, zeven festivals om de tour rendabel te maken. Ik vraag me af of het hele internationale tourverkeer überhaupt op gang gaat komen deze zomer.’

Ook naar de trouwe bezoeker vindt Westerik het een goed signaal om definitief een streep te zetten onder het jaar 2021. Onlangs nog werd bekend gemaakt dat festivals hun tickets nog een jaar langer geldig mogen laten, maar Best Kept Secret kiest er nu voor iedereen zijn geld terug te geven. ‘Dat hebben we vorig jaar beloofd, dus dat willen we doen. Vorig jaar heeft 95% van de mensen zijn ticket behouden, eigenlijk alleen op een paar bruiloften en zwangerschappen na. Het vertrouwen dat mensen daarmee uitspreken heeft ons enorm goed gedaan, kan ik wel vertellen. Maar we willen hun geld niet nog een jaar vast houden.’

Mensen kochten vorig jaar hun ticket natuurlijk ook op basis van een programmering. Een flink deel daarvan verhuisde mee naar 2021, waaronder de headliners. ‘Artiesten wilden dat zelf ook heel graag. Belofte maakt schuld, en dat wilden we graag. We zaten toen ook in een positie van overmacht. We zaten drie maanden in de crisis toen we ons programma gingen doorplaatsen.’ Maar BKS kan en wil het programma niet nog een jaar vasthouden en de ontwikkelingen in de muziek staan ook niet stil. Ook in 2020 en 2021 kwamen er talloze goede albums uit, meldden nieuwe spannende acts zich aan het front. Het is simpelweg geen optie om in 2022 met een programma uit 2020 te zitten. ‘Je moet eerlijk zijn tegen jezelf en eerlijk tegen iedereen.’

Het betekent uiteraard wel dat alle ticketgelden opgehoest moeten worden. Vaak klonk de waarschuwing dat die beslissing funest zou zijn voor organisatoren, maar volgens Maurits Westerik gaat Best Kept Secret deze keuze overleven. ‘Het kost ons niet de kop. We nemen afscheid van de onzekerheid, want die stip aan de horizon waar we allemaal op hopen is er gewoon nog niet, in elk geval niet als je zo vroeg in het seizoen zit als wij. Je kan die financiële risico’s niet nemen met andermans geld. Wij gaan op volle kracht vooruit met een schone lei, en iedereen is welkom.’


[ Bericht 50% gewijzigd door Tourniquet op 24-02-2021 20:15:31 ]
pi_198186872
Pff treurig nieuws. Had toch klein beetje hoop in verzette datum naar September maar helaas.
pi_198187058
De verhuizing naar september klonk als een mooie optie, jammer dat dat niet gelukt is!
  Moderator donderdag 25 februari 2021 @ 00:08:42 #37
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_198191065
Jammer, ik vrees dat er nog veel gaan volgen
pi_198192857
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:42 schreef BillDauterive het volgende:
De verhuizing naar september klonk als een mooie optie, jammer dat dat niet gelukt is!
MIsschien onszelf ook een beetje voor de gek gehouden. Geheel onverwachts is het niet natuurlijk, maar toch deed het zeer gisteravond.

Eindelijk The Strokes eens zien :'(
pi_198194881
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 09:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

MIsschien onszelf ook een beetje voor de gek gehouden. Geheel onverwachts is het niet natuurlijk, maar toch deed het zeer gisteravond.

Eindelijk The Strokes eens zien :'(
Volgend jaar hopelijk weer een kans. Al weet ik niet of BKS het aandurft om een artiest 2 jaar na het uitbrengen van een album te laten headlinen.
pi_198195018
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:24 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Volgend jaar hopelijk weer een kans. Al weet ik niet of BKS het aandurft om een artiest 2 jaar na het uitbrengen van een album te laten headlinen.
Ze gaan echt voor nieuwe namen gok ik. Betreft The Strokes staat dit in hun FAQ namelijk:
quote:
Maar ik wilde The Strokes zo graag zien…
Wij keken er ook erg naar uit, The Strokes stonden op #1 als het gaat om droomheadliners… Ze hebben voor zover bij ons bekend nog geen concrete plannen voor 2022. Hopelijk gaat het ooit gebeuren!
pi_198195241
Meh, geen festivals maar dit jaar dan.
Volgend jaar knallen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198195935
quote:
4s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:45 schreef Leonos het volgende:
Meh, geen festivals maar dit jaar dan.
Volgend jaar knallen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198196002
Zuur maar begrijpelijk -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202303783
Donderdag ALLE 2022 namen en volgende week dinsdag voorverkoop.

quote:
Dear Best Kept Friends,

Het is een tijd geleden dat jullie van ons gehoord hebben, maar ondanks de stilte zaten wij zeker niet stil en zijn we jullie support niet vergeten! Als zeer gewaardeerde ticket buyer van Best Kept Secret willen we je heel graag meenemen in onze plannen voor de splinternieuwe editie in 2022.

In de afgelopen tijd hebben met ons team keihard gewerkt om jullie straks compleet te verrassen, vermaken en verblijden met een geheel vernieuwd programma dat beter is dan ooit tevoren. Niet alleen het muziekprogramma, maar ook daarbuiten hebben we ons opnieuw uitgevonden: er is meer te beleven dan ooit op Best Kept Secret. Een muziek-overstijgende totaalervaring, met een vernieuwde terreinindeling, nieuwe area’s en vele nieuwe samenwerkingen met chef-koks, kunstenaars en artiesten. Kortom, wij kunnen niet wachten dit nieuwe feest met jullie te gaan vieren!

So here we go: via dit bericht willen we jullie als eerste laten weten dat we aanstaande donderdag 25 november om 12:00 in één klap het volledige programma van Best Kept Secret 2022 lanceren. En op dinsdag 30 november om 12:00 gaan alle weekendtickets voor Best Kept Secret in de verkoop via onze website bestkeptsecret.nl.

We zijn terug van weggeweest en helemaal klaar om dit met jou te vieren! Samen gaan we de tijd van ons leven hebben op het nieuwe Best Kept Secret festival. En heerlijk genieten van de voorpret. We zien elkaar op 10, 11 en 12 juni 2022!

Ik wens jullie het allerbeste, and that’s no secret!

Speak soon,

Maurits Westerik
Festivaldirecteur Best Kept Secret
pi_202304505
Hoop toch dat The Strokes terugkeren.
pi_202304934
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoop toch dat The Strokes terugkeren.
National svp
pi_202305135
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:28 schreef Leonos het volgende:

[..]
National svp
Ik heb het idee dat ik die vorig jaar nog gezien heb Lowlands....
pi_202305173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:45 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat ik die vorig jaar nog gezien heb Lowlands....
Ging dat door dan? Niet echt gevolgd...
Ik wacht nog op die integrale show van dat ene album, of was dat DTRH? :@
pi_202305184
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:49 schreef Leonos het volgende:

[..]
Ging dat door dan? Niet echt gevolgd...
Ik wacht nog op die integrale show van dat ene album, of was dat DTRH? :@
Nee dat zou BKS 2020 zijn (High Violet), en 2021 zouden ze gewoon komen en 2022... who knows?
pi_202305216
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Nee dat zou BKS 2020 zijn (High Violet), en 2021 zouden ze gewoon komen en 2022... who knows?
Ja, voor de 2020 editie had ik kaarten. Duurt wel lang dat COVID gedoe :P
pi_202305254
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:52 schreef Leonos het volgende:

[..]
Ja, voor de 2020 editie had ik kaarten. Duurt wel lang dat COVID gedoe :P
COVID? Nog nooit van gehoord :{ is dat een leuke band?
pi_202329554
Nog 1,5 uur te gaan, ben erg benieuwd waarmee ze gaan komen en wat de aanpassingen aan het concept gaan zijn.

Fijn dat er een pre-sale is voor oude kaarthouders, al was het misschien niet zo slim om die code al via de mail te delen zo ver van tevoren :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202330396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Nog 1,5 uur te gaan, ben erg benieuwd waarmee ze gaan komen en wat de aanpassingen aan het concept gaan zijn.

Fijn dat er een pre-sale is voor oude kaarthouders, al was het misschien niet zo slim om die code al via de mail te delen zo ver van tevoren :D
Ik benieuwd, de verwachtingen liggen hier niet super hoog. En wat betreft de presale... dat zal allemaal wel meevallen toch?
pi_202330505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Nog 1,5 uur te gaan, ben erg benieuwd waarmee ze gaan komen en wat de aanpassingen aan het concept gaan zijn.

Fijn dat er een pre-sale is voor oude kaarthouders, al was het misschien niet zo slim om die code al via de mail te delen zo ver van tevoren :D
Wanneer is die presale? Ik had tickets voor 2020 maar weet van niets?

Net e-mail ontvangen :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Tourniquet op 25-11-2021 12:22:22 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 25 november 2021 @ 11:04:58 #55
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_202330791
DTRH heeft iig alvast maar gedropt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_202330802
quote:
6s.gif Op donderdag 25 november 2021 11:04 schreef D_A het volgende:
DTRH heeft iig alvast maar gedropt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde topic broer
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 25 november 2021 @ 11:08:02 #57
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_202330832
quote:
4s.gif Op donderdag 25 november 2021 11:06 schreef Leonos het volgende:

[..]
Verkeerde topic broer
Geeft ook wel weer aan wat er ongeveer niet op BKS staat :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_202330839
quote:
6s.gif Op donderdag 25 november 2021 11:08 schreef D_A het volgende:

[..]
Geeft ook wel weer aan wat er ongeveer niet op BKS staat :7
Omdenken
pi_202331092
https://vimeo.com/event/1568389/022f53c665

Als alles komt wat St Paul nu draait kunnen we o.a. verwachten: dEUS, David Byrne (of Mavis Staples, hij draaide een Staples Singers cover van Slippery People), Fontaines D.C., Porridge Radio, Altin Gün, Boy Pablo, Nick Cave, The Strokes

[ Bericht 6% gewijzigd door Tourniquet op 25-11-2021 11:46:26 ]
pi_202331707
Metronomy, Big Thief, Froukje, King Gizzard, alt-J
pi_202331709
En Alt-J de derde headliner
pi_202331758
SPOILER: Program 2022
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 25 november 2021 @ 12:02:14 #63
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_202331777
Da's zo gek nog niet.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 25 november 2021 @ 12:03:22 #64
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_202331796
Jammer dat Alt-J zo'n enorme kutband is.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_202331817
Ik ken er echt amper iets van _O- Maar BKS is dan ook niet echt mijn genre qua muziek. Toch ga ik er graag heen, want fijn festival O+
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 12:05:47 #66
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202331836
Ook een leuke line-up ^O^
pi_202331851
Prima line-up! Maar lijkt me nog niet "volledig"?
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 12:08:04 #68
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_202331874
The Strokes, Nick Cave, Beach House, Big Thief, Cassandra Jenkins
pi_202331932
Dat is een meer dan prima comeback-lineup :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 november 2021 @ 12:16:33 #70
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_202331991
quote:
6s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:03 schreef D_A het volgende:
Jammer dat Alt-J zo'n enorme kutband is.
Hee doe eens niet :R oO/
pi_202332000
Hebben ze een "live" podium geschrapt? In de lijst t/m Luz lijken me de One / Two / Three / Five namen, daarna overig en Four. Maar t/m Luz zijn het 'maar' 50 namen, dat is niet genoeg voor 3 dagen 4 podiums toch? Volgens BKS is dit het volledige programma.
pi_202332082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
Hebben ze een "live" podium geschrapt? In de lijst t/m Luz lijken me de One / Two / Three / Five namen, daarna overig en Four. Maar t/m Luz zijn het 'maar' 50 namen, dat is niet genoeg voor 3 dagen 4 podiums toch? Volgens BKS is dit het volledige programma.
In 2019 waren er eigenlijk ook maar 3
One, Two en Five.
Three was overdag weinig te doen
en Four was ook voornamelijk St.Paul
pi_202332124
En de prijzen zijn stukken duurder geworden. De namen die bekend zijn gemaakt zijn erg tof, dus er is een keuze gemaakt voor kwaliteit ipv kwantiteit.

Ik weet niet of ik dit echt tof vind.
pi_202332127
Alt-J 10-6
The Strokes 11-6
Nick Cave 12-6
pi_202332150
Meh, kan hier weinig mee.
pi_202332532
https://3voor12.vpro.nl/a(...)-2022-programma.html

quote:
Een nieuwe indeling van het festivalterrein
Het klinkt als een echt Best Kept Secret-programma, maar het festival is het afgelopen jaar ‘met een schone lei begonnen’, vertelt directeur Maurits Westerik opgetogen. ‘We zijn met allerlei nieuwe ideeën en initiatieven in de weer gegaan. We wilden onszelf opnieuw uitvinden.’ Zo is het terrein behoorlijk op de schop gegaan. De entree wordt anders (‘vergelijk het alsof je vanuit de bossen via de suburbs in de stad terecht komt: je voelt de ruimte, de onthaasting en de reuring’), en de ruimtes tussen de stages worden belangrijker. Er komt een nieuw podium genaamd The Secret, op de plek van het voormalige FIVE komt nu Playground Love en Kiosk Radio (een soort Brussels zusje van Red Light Radio) krijgt een eigen stage op een eilandje. ‘We zijn vanuit de area’s gaan bouwen, daarna pas denken we aan de staging. De ruimtes tussen de stages worden veel belangrijker.’
  donderdag 25 november 2021 @ 14:47:06 #77
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202334174
Misschien een kaartje voor zondag halen. :)
pi_202401719
Iemand al door de pre-sale heen voor accomodaties? Sta sinds 9:00 in de wachtrij.

Edit: uiteindelijk gelukt, maar veel accomodaties waren al uitverkocht helaas. Dus we hadden niet de eerste keuze. De "speciale pre-sale link" voor accomodaties was wel een wassen neus, er was totaal geen verschil tussen de link in de e-mail of gewoon gelijk naar bestkeptsecret.beeksebergen.nl gaan. :')

[ Bericht 42% gewijzigd door Tourniquet op 30-11-2021 10:57:14 ]
pi_202403708
Wat een verschrikkelijke site dit jaar :(

Was de hele presale vergeten door afspraken, maar sta nu in de reguliere wachtrij

Edit: en in the pocket 8-)

[ Bericht 22% gewijzigd door TheVulture op 30-11-2021 12:25:30 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203388568
De artisten zijn nu per dag bekend. Dagtickets gaan in de verkoop op dinsdag 1 februari om 11:00.

Vrijdag:
ALT-J
JAMIE XX
LEON BRIDGES
SIGRID
JESSIE WARE
ALTIN GÜN
MAVIS STAPLES
JOHN TALABOT
ELIAS MAZIAN
SAD NIGHT DYNAMITE
GENESIS OWUSU
DIIV
ICEAGE
FAYE WEBSTER
WIES
4B2M
YASMIN WILLIAMS
GIANT ROOKS
BEST KEPT CONSCIOUSNESS
THE CASBAH
CLUB SMEDERIJ
CONEY ISLAND BY KIOSK RADIO
DE PONT MUSEUM
EURO PIZZA RESTAURANT
FC SLOWCOURT
FILMS IN THE FOREST
IS THIS IT BY BENNY BLISTO
JOP VISSERS VORSTENBOSCH
KARTJE KILO
THE LODGE BY ALESSANDRO DA FIES
MUZIEKGIETERIJ MAASTRICHT
NATURAL WINE BY TROPPO GIOVANE
PLAYGROUND LOVE
ROSA SAKER BY GERT WESSELS
SECRET ARTISTS IN RESIDENCE
HET SPROKKELBOS
ST. PAUL'S BEST KEPT SECRETS
TENUE DE NÎMES
VINTAGE FASHION BY KILO KILO
VINYL RECORDS BY SOUNDS
WILDER LAND

Zaterdag:
THE STROKES
BEACH HOUSE
FONTAINES D.C.
BOY PABLO
BIG THIEF
DEUS
METRONOMY
FROUKJE
SEF & HET EL SALVADOR ENSEMBLE
BEACH BUNNY
PORRIDGE RADIO
KEIYAA
KIKAGAKU MOYO
JENSEN MCRAE
YĪN YĪN
JUST MUSTARD
GUSTAF
BEST KEPT CONSCIOUSNESS
THE CASBAH
CLUB SMEDERIJ
CONEY ISLAND BY KIOSK RADIO
DE PONT MUSEUM
EURO PIZZA RESTAURANT
FC SLOWCOURT
FILMS IN THE FOREST
IS THIS IT BY BENNY BLISTO
JOP VISSERS VORSTENBOSCH
KARTJE KILO
THE LODGE BY ALESSANDRO DA FIES
MUZIEKGIETERIJ MAASTRICHT
NATURAL WINE BY TROPPO GIOVANE
PLAYGROUND LOVE
ROSA SAKER BY GERT WESSELS
SECRET ARTISTS IN RESIDENCE
HET SPROKKELBOS
ST. PAUL'S BEST KEPT SECRETS
TENUE DE NÎMES
VINTAGE FASHION BY KILO KILO
VINYL RECORDS BY SOUNDS
WILDER LAND

Zondag:
NICK CAVE & THE BAD SEEDS
MURA MASA
KING GIZZARD & THE LIZARD WIZARD
SAMPA THE GREAT
WOLF ALICE
SOULWAX
SKY FERREIRA
BLACK MIDI
JEHNNY BETH
AMENRA
CASSANDRA JENKINS
HOLLY HUMBERSTONE
AUTOMATIC
SPELLLING
LUZ
BEST KEPT CONSCIOUSNESS
THE CASBAH
CLUB SMEDERIJ
CONEY ISLAND BY KIOSK RADIO
DE PONT MUSEUM
EURO PIZZA RESTAURANT
FC SLOWCOURT
FILMS IN THE FOREST
IS THIS IT BY BENNY BLISTO
JOP VISSERS VORSTENBOSCH
KARTJE KILO
THE LODGE BY ALESSANDRO DA FIES
MUZIEKGIETERIJ MAASTRICHT
NATURAL WINE BY TROPPO GIOVANE
PLAYGROUND LOVE
ROSA SAKER BY GERT WESSELS
SECRET ARTISTS IN RESIDENCE
HET SPROKKELBOS
ST. PAUL'S BEST KEPT SECRETS
TENUE DE NÎMES
VINTAGE FASHION BY KILO KILO
VINYL RECORDS BY SOUNDS
WILDER LAND
  zaterdag 26 februari 2022 @ 13:44:48 #81
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_203846025
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:46 schreef Tourniquet het volgende:
De artisten zijn nu per dag bekend. Dagtickets gaan in de verkoop op dinsdag 1 februari om 11:00.
Imo zijn dit te weinig live-artiesten, slechts 52. Elke andere editie waren het er een stuk meer. In 2022 moeten we het helaas ook doen met 1 podium minder.

Het is maar zeer de vraag of er nog wat bij gaat komen qua bands, omdat de mail van 25 november het over "het volledige programma" had.

Lijkt erop dat BKS een enorme bezuinigingslag heeft moeten maken. Maar dan krijgen we dus minder optredens, terwijl we wel ¤50 meer aftikken voor een passe-partout. En leuk die long table dinners met exclusieve maaltijden van chef-koks, maar voor het langzaam verorberen van een veel te dure maaltijd koop ik geen kaartje.

Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 26 februari 2022 @ 13:48:17 #82
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_203846062
Gisteren kwam dit persbericht nog wel naar buiten, maar dat betreft alleen namen voor de dj-area's.

Niks mis met een stage waar verschillende dj's plaatjes achter elkaar draaien, maar ik denk niet dat de vaste BKS-bezoeker per se behoefte heeft aan drie area's waar je geen live muziek kunt vinden. Die trouwe bezoeker maakt liever moeilijke keuze in het eigen blokkenschema, omdat er drie toffe artiesten tegelijk op het podium staan.

https://festileaks.com/20(...)n-en-nachtprogramma/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 18:31:53 #84
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204580468
quote:
Beach House laat zeg. In vergelijking met andere jaren wel mager.
pi_204585387
De zaterdag wel tof voor mij met Fontaines DC en Strokes achter elkaar. Misschien toch maar dat dagje gaan. De rest vind ik niet zo relevant en ga al naar Down The Rabbit Hole
pi_204947451
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 18:31 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Beach House laat zeg. In vergelijking met andere jaren wel mager.
Vooral die vrijdag :Z
pi_204972314
Toch maar goed dat BKS volgende week is. Wat een regen vandaag.
pi_204972669
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
Toch maar goed dat BKS volgende week is. Wat een regen vandaag.
Yup komen we goed weg, volgend weekend ziet er stukken beter uit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zondag 5 juni 2022 @ 23:21:12 #89
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204973116
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
Toch maar goed dat BKS volgende week is. Wat een regen vandaag.
En The Strokes dit weekend aan de covid.
pi_204985645
Ik moet wel zeggen dat mijn zin na twee jaar pauze nog wel echt moet komen, de line-up is denk ik wel de zwakste van alle BKS'en tot nu toe voor mijn gevoel. Daarnaast is het blokkenschema dan ook nog zo dat de acts die wel de moeite waard zijn ook nog overlappen -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205005840
Bijna weekend en dan lekker elke dag naar bks. Ik heb er wel zin in ga me wel vermaken ondanks de niet te sterke lineup. :P
pi_205006351
Programmawijzigingen:

The FAYE WEBSTER (Friday - The Secret 17:00 - 17:45) slot is now taken by GIANT ROOKS and the opening slot (14:30 - 15:15) will see EMY take the stage. Please see the updated timetable for more information.

JUST MUSTARD (Saturday - The Secret 17:00 - 17:45) is replaced by THE GOA EXPRESS

HOLLY HUMBERSTONE (Sunday - The Secret 19:00 - 19:45) is replaced by THE HAUNTED YOUTH.
pi_205011386
Het weer lijkt perfect te worden. Alle spullen liggen al klaar, nog even en ik ga naar BKS.
Fijn weekend allemaal! :D
pi_205018676
Zo eerste dag zit er op, en hoewel ik er vooraf niet extreem veel zin in had zoals bij eerdere edities viel het vandaag weer prima in elkaar.

Terrein is flink op de schop gegaan, waarbij The Secret als 3e grote podium tegen de uitgang ligt, waardoor er in het midden ruimte ontstaat voor een dj/dancepodium

Verder is het eten natuurlijk lekker maar takkeduur en blijft se sfeer prima. Het is qua drukte eigenlijk precies goed. Genoeg volk voor een feestje maar ook nergens te lange rijen.

Top 3 vandaag:

1. Jessie Ware, absolute topper van de dag met een geweldige dans en discoshow van A tot Z, met 4 briljante backingvocals/dansers.

2.Sigrid, prima optreden met haar fijne popliedjes en sterke vocals

3. Altin Gun, lekker mediterraans opzwepend

Met Alt-J blijf ik een haatliefde verhouding houden, soms slaapverwekkend met uitzondering van de hitjes, gelukkig zit er in het nieuwe werk wat meer tempo en melodie.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205019883
Sigrid was erg goed. Een stuk beter dan verwacht.
En de cider bar is er weer. Helaas hebben ze dezelfde ciders als de vorige editie en ken ik de meeste nu wel.
Op naar dag twee, op naar dEUS, Fontaines DC en The Strokes
pi_205019926
Grootste minpunt voor mij: de Casbah is veel en veel te klein. Ik blijf maar bij one en two rondhangen, daar is wel plek
pi_205019957
En natuurlijk de prijzen. 6,40 voor een grote patat met saus had ik niet verwacht.
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 21:16:54 #98
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_205025209
Jezus dat Fontaines DC kunnen me een partijtje spelen, tering.

Big Thief ook _O_ O+
pi_205025908
Iemand nog bij Tramhaus geweest vrijdag? Heb het ternauwernood overleefd. Wat een show. _O- _O_
pi_205027597
Julian Casablancas helaas kneiter lam/stoned. :{ :')
pi_205027824
Strokes vallen echt vies tegen, puur door de staat waarin Casablanca verkeert
pi_205027929
WTF The Strokes, dit was echt bizar slecht... Je zou de gage moeten terug kunnen vragen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205028327
Ik was na 2 nummers naar de wc gegaan en daarna door meer secret gelopen. Goed vermaakt met een vage Aziatische band die iets van Stoner met surf invloeden speelde.
  Moderator zondag 12 juni 2022 @ 00:46:52 #104
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_205028376
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 23:57 schreef TheVulture het volgende:
WTF The Strokes, dit was echt bizar slecht... Je zou de gage moeten terug kunnen vragen.
Heel matig ja.
pi_205028755
Yin Yin was erg vet _O_
pi_205029610
Sowieso gisteren niet m'n beste dag gehad. Metronomy redde de dag, The Vices waren prima. Bij Froukje was het een geoliede machine, misschien zelfs wel iets te strak geregisseerd. Haar teksten tussendoor kwamen wat gekunsteld over.

Voor de rest weinig hoogtepunten, waarschijnlijk door verkeerde keuzes.

Naast de flater van The Strokes viel Fontaines DC ook erg tegen, maar dat ligt vooral aan mezelf. Ik trek die zanger gewoon geen uur achter elkaar, terwijl er op zichzelf best prima liedjes tussen zitten.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205030304
The Strokes speelden erg goed, alleen de zanger viel buiten de boot. Ach ja, ik heb me toch vermaakt gisteren. Boy Pablo was een onverwacht hoogtepunt.
  zondag 12 juni 2022 @ 11:20:58 #108
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_205030316
Veel plezier vandaag bij Nick _O_
pi_205038076
Nick Cave was in een woord fantastisch O+

Een van de beste live-optredens die ik ooit heb gezien _O_

Arcade Fire was fantastisch op BKS in 2017, maar dit was echt next level...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205038105
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 00:59 schreef TheVulture het volgende:
Nick Cave was in een woord fantastisch O+

Een van de beste live-optredens die ik ooit heb gezien _O_

Arcade Fire was fantastisch op BKS in 2017, maar dit was echt next level...
Was fenomenaal goed ja. _O_ O+
  maandag 13 juni 2022 @ 12:34:17 #111
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_205040338
Ja dat effect heeft Nick vaker.

Fijn dat het zo goed was!
pi_205051915
Hoe vonden jullie de nieuwe terreinindeling? Ik vond het wel verfrissend alle nieuwe plekjes en paden, alleen lopen tussen de Two en The Secret was wel ver steeds. The Floor is wel een blijvertje w.m.b.. Wat een tomeloze energie van St. Paul die daar 3 dagen lang vrijwel constant de boel heeft staan hosten en ook zelf veel gedraaid heeft.

Deze gasten waren ook weer briljant trouwens, zondagmiddag na aankomst op het terrein denk wel een half uurtje blijven kijken. _O-

twitter


quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 00:37 schreef Basp1 het volgende:
Ik was na 2 nummers naar de wc gegaan en daarna door meer secret gelopen. Goed vermaakt met een vage Aziatische band die iets van Stoner met surf invloeden speelde.
Kikagaku Moyo. _O_

Die gaan er helaas wel mee stoppen na dit jaar. ;(
pi_205053499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 21:29 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe vonden jullie de nieuwe terreinindeling? Ik vond het wel verfrissend alle nieuwe plekjes en paden, alleen lopen tussen de Two en The Secret was wel ver steeds. The Floor is wel een blijvertje w.m.b.. Wat een tomeloze energie van St. Paul die daar 3 dagen lang vrijwel constant de boel heeft staan hosten en ook zelf veel gedraaid heeft.

Deze gasten waren ook weer briljant trouwens, zondagmiddag na aankomst op het terrein denk wel een half uurtje blijven kijken. _O-

[ twitter ]
[..]
Kikagaku Moyo. _O_

Die gaan er helaas wel mee stoppen na dit jaar. ;(
Afstand tussen Two en The Secret was wel iets te groot, maar ik snap wel dat je zo wil creeren dat alles wordt gebruikt. Als je The Secret in het midden legt ipv The Floor is het achterste gedeelte denk ik toch een beetje een dooiere hoek.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205053562
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 22:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Afstand tussen Two en The Secret was wel iets te groot, maar ik snap wel dat je zo wil creeren dat alles wordt gebruikt. Als je The Secret in het midden legt ipv The Floor is het achterste gedeelte denk ik toch een beetje een dooiere hoek.
Ja, ik snap de keuze ook wel hoor, de bezoekers zijn op die manier ook beter verspreid over het terrein.
pi_205053597
Het (teken) bos met al die eettentjes is wel heel gezellig zo. Ik vind die one en toe alleen zo dicht bij elkaar. En de two is zo slecht begaanbaar als het al wat drukker is (omdat hij zo dicht bij de rand staat). En de one. Er waren maar weinig acts die daar speelden en tot hun recht kwamen. Veels te groot en te weinig grote/geschikte bands.
Aldus.
pi_205053743
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 22:54 schreef Z het volgende:
Het (teken) bos met al die eettentjes is wel heel gezellig zo. Ik vind die one en toe alleen zo dicht bij elkaar. En de two is zo slecht begaanbaar als het al wat drukker is (omdat hij zo dicht bij de rand staat). En de one. Er waren maar weinig acts die daar speelden en tot hun recht kwamen. Veels te groot en te weinig grote/geschikte bands.
Dat is al wel vanaf het begin van BKS een beetje het probleem. Veel van de acts buiten de echte dagafsluiters en de subheadliner komen op de One in de problemen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205067648
Rapportage van 3voor12 op NPO Start:
https://www.npostart.nl/b(...)1-2024/VPWON_1341460

[ Bericht 2% gewijzigd door Tourniquet op 16-06-2022 19:04:00 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')