Klopt, maar bij een racistisch getint feest ligt dat anders. Het is geen 1990 meer. De wereld en tradities veranderen. Binnen nu en 5 jaar zal zwarte Piet voor 99% verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 01:46 schreef Tmarus het volgende:
[..]
Maar ook die kun je weer omdraaien natuurlijkEr zijn ook tradities die al heel lang bestaan en zullen blijven bestaan.
Dat het racistisch (getint) zou zijn, is al een paar jaar discussie over. De een vindt van wel, de ander van niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 01:50 schreef wollah het volgende:
[..]
Klopt, maar bij een racistisch getint feest ligt dat anders. Het is geen 1990 meer. De wereld en tradities veranderen. Binnen nu en 5 jaar zal zwarte Piet voor 99% verdwenen zijn.
Ieder jaar wordt de groep voorstanders kleiner.
Zeker nu met al dat BLM gedoe zal dat alleen maar sneller gaan.
Laten we hem dan 'donker' blauw maken, dan kunnen ze daar weer om gaan zeiken.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 01:33 schreef wollah het volgende:
[..]
Voorstanders zijn net zo achterlijk als tegenstanders. Daarom zeg ik, maak zwarte Piet gewoon blauw, dan zijn we van dit gezeik af. Een andere oplossing bestaat namelijk niet.
BLM zou moeten zijn ALL LIVES MATTER.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 01:50 schreef wollah het volgende:
[..]
Klopt, maar bij een racistisch getint feest ligt dat anders. Het is geen 1990 meer. De wereld en tradities veranderen. Binnen nu en 5 jaar zal zwarte Piet voor 99% verdwenen zijn.
Ieder jaar wordt de groep voorstanders kleiner.
Zeker nu met al dat BLM gedoe zal dat alleen maar sneller gaan.
Je spreekt jezelf tegen. Je zegt dat je het niet belangrijk vind dus dan vind je het ook niet belangrijk als zwarte Piet niet meer bruin isquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:58 schreef JannekeC5 het volgende:
[..]
Laten we hem dan 'donker' blauw maken, dan kunnen ze daar weer om gaan zeiken.
En hoeveel procent van de Nederlandse bevolking is tegen: 0,01%
Waarom wordt dat door de media niet onderzocht /medegedeeld.
Laten we het eens omdraaien, stel zwart is wit: 't zal mij aan mijn r**t roesten: Ik maak mij om deze onbelangrijke dingen niet druk, net als al die demonstranten tegen racisme: HALLO; WE ZITTEN MIDDEN IN EEN PANDEMIE, stelletje s*kkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |