ben ook onder de indrukquote:Op maandag 8 juni 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow dat ging best vlot, naar Buda-maatstaven
Was nog sneller gegaan als ik niet na een halve minuut pas door had dat ik de lapo hadquote:Op maandag 8 juni 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow dat ging best vlot, naar Buda-maatstaven
Kan ik dat ergens lezen?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende: [..] Nee die was toen al volwassen, intrigerende en prachtige vrouw is dat zeg qua uiterlijk. Dat verhaal van haar is vrij misselijkmakend
![]()
Welquote:
Dit jaquote:Op maandag 8 juni 2020 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben ook helemaal klaar met dat moeizame gedoe, maar zo moeilijk zijn deze regeltjes ook weer niet. Supermarktpersoneel heeft er ook niet om gevraagd.
Dit is wel een beetje discriministisch om te zeggen hoor.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Chinezen en vriendelijk?
Ze bestaan wel maar het zit niet echt in de aard van het beestje zeg maar![]()
Centjes vinden ze wel leuk
Belgen centjes jaquote:Op maandag 8 juni 2020 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Chinezen en vriendelijk?
Ze bestaan wel maar het zit niet echt in de aard van het beestje zeg maar![]()
Centjes vinden ze wel leuk
ze mieren noemen mag wel?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje discriministisch om te zeggen hoor.
Een topic heeft inmiddels 302 posts als standaard?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lopen ze tegen mij te klagen dat ik traag was, maar eigenlijk was jij de slak
Ja ik was bezig de Geflambeerde Gerbil weer in ere te herstellen.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lopen ze tegen mij te klagen dat ik traag was, maar eigenlijk was jij de slak
zal jouw es flamberenquote:Op maandag 8 juni 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was bezig de Geflambeerde Gerbil weer in ere te herstellen.
Die benoeming is dan ook meer dan welverdiend en dat ligt lekker helemaal aan henzelfquote:Op maandag 8 juni 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje discriministisch om te zeggen hoor.
Soms ga ik nog langer doorquote:Op maandag 8 juni 2020 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Een topic heeft inmiddels 302 posts als standaard?
Zou je wel willen he psychopaatquote:
Komend weekend weer toch?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin in van die avonden dat je tot diep in de nacht op het balkon kunt genieten van de rust. Dankje erbij alles, heerlijk
nee gaat keihard onweren johquote:
Onweerquote:Op maandag 8 juni 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee gaat keihard onweren joh![]()
En ik heb piketdienst. Dus geen drankjes
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
met dat in vooruitzicht hoop ik niet aangenomen te worden als neusprikkert
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Charmeoffensief van buufje en eigenlijk ben ik vrij geil
Dat vindt je toch zo leuk?quote:
Oh ik dacht zomers weerquote:Op maandag 8 juni 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee gaat keihard onweren joh![]()
En ik heb piketdienst. Dus geen drankjes
Mensen als je gnoombuurman bepotelenquote:Op maandag 8 juni 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
Zou eigenlijk alleen moeten hopen wel aangenomen te worden om hem te kunnen mishandelen als hij zich komt laten testenquote:
Maak je hem dan wijs dat die prikker in zijn plasser moet?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou eigenlijk alleen moeten hopen wel aangenomen te worden om hem te kunnen mishandelen als hij zich komt laten testen
ieuw neequote:Op maandag 8 juni 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak je hem dan wijs dat die prikker in zijn plasser moet?
quote:
quote:bepotelen
(iemand) ongevraagd erotisch aanraken
Bel aan en zeg dat je zijn nieuwe thuistandarts bent.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou eigenlijk alleen moeten hopen wel aangenomen te worden om hem te kunnen mishandelen als hij zich komt laten testen
ja das het toch :pquote:Op maandag 8 juni 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Intussen krijg ik hier de slappe lach van het woord neusprikker
Denk dat je het toch uiteindelijk niet gaat doenquote:Op maandag 8 juni 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja we gaan het zienquote:
hoezo niet?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk dat je het toch uiteindelijk niet gaat doen
Zo, etenstijd hier nu
Eerst even oefenen met Claus.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:22 schreef Arch-Indar het volgende:
GGD doet toch ook SOA tests? Mag je straks met wattenstaaf heel ergens anders in prikken.
"Loonstrook? Laat me je pisbuis maar zien, daar heb ik meer aan!"quote:
Hoi bal!quote:
Wellicht. Maar ben zo weer weg.quote:
ik ga met hem midgetgolfen.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:31 schreef Modus het volgende:
Maar je ging toch passen voor Claus' rebound worden?
nou ja er zijn ook mensen die gewoon niet alleen kunnen zijnquote:Op maandag 8 juni 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
In theorie heeft een volwaardige relatie anderhalf jaar nodig om netjes afgesloten te worden zodat men weer verder kan zonder rugzakjes maar goed ik weet dit en ik kan niet zeggen dat me dit ooit gelukt is
Eh, 3 maanden. Werkt nog steeds.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
In theorie heeft een volwaardige relatie anderhalf jaar nodig om netjes afgesloten te worden zodat men weer verder kan zonder rugzakjes maar goed ik weet dit en ik kan niet zeggen dat me dit ooit gelukt is
Ja daar zijn huisdieren voor uitgevonden.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja er zijn ook mensen die gewoon niet alleen kunnen zijn
I know. Maar heel hard tegen hem zeggen dat er niet geneukt gaat worden en toch afspreken, zijn voor heel veel mannen tegenstrijdige signalen. Just sayin'.quote:
Slechts anderhalf jaar?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
ja das niet mijn verantwoording he.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
I know. Maar heel hard tegen hem zeggen dat er niet geneukt gaat worden en toch afspreken, zijn voor heel veel mannen tegenstrijdige signalen. Just sayin'.
O, hij zal ongetwijfeld toch hopen op meer.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
kan niet zo zijn dat ik daar verantwoordelijk voor ben
ja maar dat doen alle mannenquote:Op maandag 8 juni 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, hij zal ongetwijfeld toch hopen op meer.
Daarom zei ik ook in theorie, meestal pak ik de voordeursleutel af en geef die aan een ander doorquote:
Ja, ik had er wat meer tijd voor nodigquote:Op maandag 8 juni 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de chique nette periode die rouw nu eenmaal nodig heeft.
nou als ik dan op date ga dan wel met iemand die ik aantrekkelijk vind ja maar dat betekent niet dat ik hem dan ook het bed in sleur...quote:Op maandag 8 juni 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
En jij ook, anders was het niet zo belangrijk dat hij er cute uitzag op die stream vandaag
Ja heb er ook wel een keer langer voor nodig gehad, voor mezelf danquote:Op maandag 8 juni 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had er wat meer tijd voor nodig
Is iets een date als die optie bij voorbaat uitgesloten is?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als ik dan op date ga dan wel met iemand die ik aantrekkelijk vind ja maar dat betekent niet dat ik hem dan ook het bed in sleur...
uhm ja?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is iets een date als die optie bij voorbaat uitgesloten is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja definitie van date:quote:
Kan allebei toch?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is iets een date als die optie bij voorbaat uitgesloten is?
Dus dan is het geen date.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja definitie van date:
Dating is een Engelse term die ook in het Nederlands gangbaar is en verwijst naar het hebben of maken van afspraakjes met een kandidaat-partner. De essentie van daten is dat twee personen die elkaar nog niet of nauwelijks kennen, tijdens de date nader tot elkaar komen.
de eerste date.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Is met Claus neuken al pertinent uitgesloten, of gaat het alleen om deze eerste 'date'.
O, dus de ban op bedsleuren geldt alleen voor de eerste date? Maar je gaat wel serieus daten met hem? Dan had ik het verkeerd begrepenquote:Op maandag 8 juni 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nader tot elkaar komen en kandidaat-partner.
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:45 schreef UitStraling het volgende:
"Ooooooh jij, dit doe ik normaal nooit op een eerste date"
Met die intentie heb ik vrijdag afgesproken jaquote:Op maandag 8 juni 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dus de ban op bedsleuren geldt alleen voor de eerste date? Maar je gaat wel serieus daten met hem? Dan had ik het verkeerd begrepen
Dit zijn zulke zure kansloze opmerkingen altijdquote:Op maandag 8 juni 2020 19:45 schreef UitStraling het volgende:
"Ooooooh jij, dit doe ik normaal nooit op een eerste date"
Omdat het best apart werk is en dit helpt ook nietquote:Op maandag 8 juni 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo niet?Ze hadden nauwelijk eisen.
ja dat je dapper was
Snap dit niet. Zou echt nooit uitkering willen boven eigen geld verdienen als ik de keuze hadquote:Op maandag 8 juni 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja we gaan het zienWas mij nou niet helemaal duidelijk wat de taak was van de vrouw die ik sprak. Kon haar nog wel appen. Dus als het nou echt mooi weer wordt kan ik appen en vragen wanneer het neusprikkken begint
Vond dat tegenvallen toen ik het atquote:
En als het die dag nou onmeunig begint te jeuken?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met die intentie heb ik vrijdag afgesproken ja
Dat kan me op dat moment evenveel schelen als de ballen van Sinterklaasquote:Op maandag 8 juni 2020 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit zijn zulke zure kansloze opmerkingen altijd
Ik dacht dat je hem had afgeserveerd nadat je ontdekte dat hij net uit een relatie kwam ditdat. Maar mijn informatie is achterhaaldquote:Op maandag 8 juni 2020 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met die intentie heb ik vrijdag afgesproken ja
nou ja dat is wel een dingetjequote:Op maandag 8 juni 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem had afgeserveerd nadat je ontdekte dat hij net uit een relatie kwam ditdat. Maar mijn informatie is achterhaal
Wat is er eigenlijk zuur aan, ik vind het altijd wel schattig ergens?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit zijn zulke zure kansloze opmerkingen altijd
Ligt aan de penislengte iddquote:Op maandag 8 juni 2020 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan allebei toch?
Je hebt mensen die hebben makkelijk seks en je hebt mensen die hebben wat langer nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt aan de penislengte iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je denkt dat ik zoiets daadwerkelijk zou appen?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat het best apart werk is en dit helpt ook niet
[..]
Snap dit niet. Zou echt nooit uitkering willen boven eigen geld verdienen als ik de keuze had
Dan moet er even een wattenstaafje in?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
En als het die dag nou onmeunig begint te jeuken?
Wat bedoel je?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je denkt dat ik zoiets daadwerkelijk zou appen?
nou ja we gaan het zienquote:
Ja en wat bedoel je daarmee zelf te zeggen dan?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja we gaan het zienWas mij nou niet helemaal duidelijk wat de taak was van de vrouw die ik sprak. Kon haar nog wel appen. Dus als het nou echt mooi weer wordt kan ik appen en vragen wanneer het neusprikkken begint
het was een grapje...?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja en wat bedoel je daarmee zelf te zeggen dan?
"Ik heb er heel veel zin in en ik hoop tegen beter weten in dat je niet ziet hoe totaal ongeschikt ik ben".quote:Op maandag 8 juni 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja en wat bedoel je daarmee zelf te zeggen dan?
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wandel zo eens naar de grote AH voor een grote boodschap.
Uhm... ok.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Met hem wel he.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:58 schreef Molo het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)ontlasting~a3adb936/
Ik kliktequote:Op maandag 8 juni 2020 19:58 schreef Molo het volgende:
'Opnieuw supermarkt binnenstad Dordrecht besmeurd met ontlasting'
https://www.ad.nl/dordrec(...)ontlasting~a3adb936/
'Ook Albert Heijn binnenstad Dordrecht bezoedeld met urine'quote:Op maandag 8 juni 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar de kleine AH voor een kleine boodschap dan?
Met mijquote:
Wel een goed ideequote:Op maandag 8 juni 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met mij
(samen met mij dan he, niet met mijn hoofd gaan midgetgolfen en zulke rare dingen)
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met mij
(samen met mij dan he, niet met mijn hoofd gaan midgetgolfen en zulke rare dingen)
Ik heb eerst nog de Beekse Bergen van je tegoed.quote:
Ja rode panda beertjesquote:Op maandag 8 juni 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eerst nog de Beekse Bergen van je tegoed.
nee was publiciteits- stuntquote:Op maandag 8 juni 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ene Tim Akkerman wil voor 500 man optreden in een vliegtuig.
Zijn er 500 man die Tim Akkerman kennen?
Moet je voor de claus-bitterbal date doen, live like a lion or like a gerbil, your choice.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'hoe noem je zo'n veld waar boeren op werken'quote:Op maandag 8 juni 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
O voor de hele sc een bus afhuren.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja nu zijn er 500.000 man die denken "Oh ja dat was die mongool van dat vliegtuig"quote:
als je er tussen haakjes bij zet (die van Di-rect) of (die van dat programma de beste zangers)quote:Op maandag 8 juni 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Donderdag naar de Beekse Bergen @LTVDK en @bitterbalquote:Op maandag 8 juni 2020 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je voor de claus-bitterbal date doen, live like a lion or like a gerbil, your choice.
Weet niet eens of het eigenlijk al wel weer open is en als dat zo is of er niet een hele wachtrij is?quote:Op maandag 8 juni 2020 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je voor de claus-bitterbal date doen, live like a lion or like a gerbil, your choice.
Dat je dan zo'n vliegtuig vroegtijdig laat 'landen' om van de mongolen uit je nazie af te zijnquote:Op maandag 8 juni 2020 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nu zijn er 500.000 man die denken "Oh ja dat was die mongool van dat vliegtuig"
Voor de Julianatoren moet je online inschrijven, denk voor zoiets ookquote:Op maandag 8 juni 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet eens of het eigenlijk al wel weer open is en als dat zo is of er niet een hele wachtrij is?
Wat dacht je van Kane?quote:Op maandag 8 juni 2020 20:13 schreef Modus het volgende:
Di-rect. Da's toch wel 1 van de meest genante dieptepunten uit de NL muziekhistorie.
die zijn toch ook weer open nu?quote:
0800-beekse bergen, nu even bellen en je weet het hup hup hupquote:Op maandag 8 juni 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet eens of het eigenlijk al wel weer open is en als dat zo is of er niet een hele wachtrij is?
Aaaaaa die vieze zweeterdquote:
Moest toen zo hard hier om lachenquote:Op maandag 8 juni 2020 20:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh was hun bestaan alweer bijna vergeten.
Ja.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:16 schreef Amarantha het volgende:
Moet bij Kane wel altijd aan Guusje Nederhorst denken.
Moet ik eerst dat vrouwmens de rivieren over zien te krijgen.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
0800-beekse bergen, nu even bellen en je weet het hup hup hup
De enige reden dat we ze nog enigszins genadig zijn.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:16 schreef Amarantha het volgende:
Moet bij Kane wel altijd aan Guusje Nederhorst denken.
Ik hoor het al, smoesjesquote:Op maandag 8 juni 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik eerst dat vrouwmens de rivieren over zien te krijgen.
quote:
En toen had je ipv je avondeten 3 ons chocolade weggewerkt?quote:Op maandag 8 juni 2020 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van de week ook iets wat raar smaakte. Dus toen snel chocola gepakt en dat smaakte nog goed. Pfoe.
Nee het bleef bij een kleine Mars. Goed h?quote:Op maandag 8 juni 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen had je ipv je avondeten 3 ons chocolade weggewerkt?
Klinkt niet echt als een volwaardige maaltijd.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het bleef bij een kleine Mars. Goed h?
Daarna nog een naar afval smakend pak melk met klontjes leeggedronkenquote:Op maandag 8 juni 2020 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van de week ook iets wat raar smaakte. Dus toen snel chocola gepakt en dat smaakte nog goed. Pfoe.
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarna nog een naar afval smakend pak melk met klontjes leeggedronken?
In dieettopic hebben mensen het echt opvallend vaak over 'een kleine koek' 'een kleine mars' of 'een kleine brownie'quote:Op maandag 8 juni 2020 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het bleef bij een kleine Mars. Goed h?
Na Dinand heeft Woezel en Pip echt groot gemaakt en dat is bedacht door Guusje dus ergens zo gek niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:17 schreef Molo het volgende:
Dat het enige goede waar je aan herinnerd wordt, je dode vrouw is. Ook wel een sneunesslevel wat je niet kunt toppen hoor
Nou ja om aan te geven dat het geen full-size reep wasquote:Op maandag 8 juni 2020 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
In dieettopic hebben mensen het echt opvallend vaak over 'een kleine koek' 'een kleine mars' of 'een kleine brownie'![]()
Walgelijk, schijtmarketinghype datquote:Op maandag 8 juni 2020 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na Dinand heeft Woezel en Pip echt groot gemaakt en dat is bedacht door Guusje dus ergens zo gek niet.
Ik ken hem niet maar ben gewoon niet kapot van de muziek.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb wel eens gedroomd over Dinand. Kreeg ik ruzie met hem...![]()
![]()
![]()
Ik mag hem dus niet, en daar ben ik ook niet alleen in volgens mij...
Het vergeten kind is ook iets uit het nalatenschap van Guusje..quote:Op maandag 8 juni 2020 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na Dinand heeft Woezel en Pip echt groot gemaakt en dat is bedacht door Guusje dus ergens zo gek niet.
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb wel eens gedroomd over Dinand. Kreeg ik ruzie met hem...![]()
![]()
![]()
Ik mag hem dus niet, en daar ben ik ook niet alleen in volgens mij...
Die kleine marsen zijn wel het slechtste dat je kan kopen, daar eet je er altijd meer van dan de bedoeling isquote:Op maandag 8 juni 2020 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
In dieettopic hebben mensen het echt opvallend vaak over 'een kleine koek' 'een kleine mars' of 'een kleine brownie'![]()
Hoef je je niet over te verantwoorden johquote:Op maandag 8 juni 2020 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja om aan te geven dat het geen full-size reep was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitterbal be likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik had een pak melkquote:Op maandag 8 juni 2020 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Schijnt niet zo te zijnquote:Op maandag 8 juni 2020 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kleine marsen zijn wel het slechtste die je kan kopen, daar eet je er altijd meer van dan de bedoeling is
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:23 schreef Modus het volgende:
Claus be likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitterbal be likeRough loveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik ook, maar toen was ik 8 ofzo.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond Guusje wel leuker dan Babette en Katja...
Claus be likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitterbal be likeBitterbal morst geen koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die doet dat met thee, wat net van de kook af is..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Katja is gewoon geflipt maar als vent zijnde zou ik haar keihard doenquote:Op maandag 8 juni 2020 20:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond Guusje wel leuker dan Babette en Katja...
Ik loop gewoon een teringeind per dag zodat ik gewoon lekker kan snoepen zonder het moeilijk te hoeven verantwoordenquote:Op maandag 8 juni 2020 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Schijnt niet zo te zijn
De drempel die een nieuwe kleinverpakking openen opwerpt zorgt al voor meer bewustzijn en daardoor begrenzing van snaaien
Ja dat je net zo goed meteen een grote had kunnen pakken.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kleine marsen zijn wel het slechtste dat je kan kopen, daar eet je er altijd meer van dan de bedoeling is
Claus be likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitterbal be likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat al op de middelbare, dus was al in de puberfase beland...quote:
Ga je nou Weizen met melk drinkenquote:
Ik heb vandaag een pak scholiertjes op joh.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoef je je niet over te verantwoorden joh
Kokend frituurvetquote:Op maandag 8 juni 2020 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bitterbal morst geen koffie![]()
Die doet dat met thee, wat net van de kook af is..
Ja, die is ook al de 50 gepasseerd dacht ik, dus was toen ook al eind dertig/begin 40quote:Op maandag 8 juni 2020 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Katja is gewoon geflipt maar als vent zijnde zou ik haar keihard doen
Babette is echt te verlept, toen al
Goed manquote:Op maandag 8 juni 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop gewoon een teringeind per dag zodat ik gewoon lekker kan snoepen zonder het moeilijk te hoeven verantwoorden
Dat is toch n portie?quote:Op maandag 8 juni 2020 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een pak scholiertjes op joh.
De Jumbo variant, Veghels Vechtertje, is ook best goed te eten en ook zo op...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een pak scholiertjes op joh.
Ze was 28 toen dat nummer Ademnood uitkwam. En was toen al niet bepaald lekker meerquote:Op maandag 8 juni 2020 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die is ook al de 50 gepasseerd dacht ik, dus was toen ook al eind dertig/begin 40
Ja ik noem die dingen allemaal scholiertjes al waren deze van de Boni. Prentjes.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Jumbo variant, Veghels Vechtertje, is ook best goed te eten en ook zo op...
Oh, dan heb ik een verkeerd beeld. Maar goed ik was even vergeten dat Ademnood ook al een jaar of 25 geleden is...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze was 28 toen dat nummer Ademnood uitkwam. En was toen al niet bepaald lekker meer
Ik kom nooit bij de Boni, die zit ook niet hier volgens mij...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik noem die dingen allemaal scholiertjes al waren deze van de Boni. Prentjes.
Hoogvliet en Picnic hebben hetzelfde assortiment.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Boni, die zit ook niet hier volgens mij...
Voel jij je ook zo oudquote:Op maandag 8 juni 2020 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik een verkeerd beeld. Maar goed ik was even vergeten dat Ademnood ook al een jaar of 25 geleden is...![]()
![]()
Vroeger vond ik Katja maar een beetje eng, tegenwoordig zou die wel met grote afstand op 1 hebben gestaan.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Katja is gewoon geflipt maar als vent zijnde zou ik haar keihard doen
Babette is echt te verlept, toen al
Hoogvliet zit ook niet hier. En bij Picnic bestel ik niet. Ik woon boven een Jumbo, dus zie het voordeel van online bestellen niet zo..quote:Op maandag 8 juni 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoogvliet en Picnic hebben hetzelfde assortiment.
Die van de AH eigen merk zijn ook wel prima, zaanse huisjes geloof ik.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik noem die dingen allemaal scholiertjes al waren deze van de Boni. Prentjes.
Soms wel, maar meestal voel ik me echt geen 39, maar meer eind twintig...quote:
Ja wordt oud Bosjequote:Op maandag 8 juni 2020 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik een verkeerd beeld. Maar goed ik was even vergeten dat Ademnood ook al een jaar of 25 geleden is...![]()
![]()
Damn, hoogvliet ben ik echt al jaren niet meer geweest.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoogvliet en Picnic hebben hetzelfde assortiment.
Ze was en is ook eng. Maar ook lekkerquote:Op maandag 8 juni 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger vond ik Katja maar een beetje eng, tegenwoordig zou die wel met grote afstand op 1 hebben gestaan.
De zus van Katja, Birgit vind ik dan wel weer meer richtingquote:Op maandag 8 juni 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger vond ik Katja maar een beetje eng, tegenwoordig zou die wel met grote afstand op 1 hebben gestaan.
Ik ben vooral van Katja gaan houden, door de persiflage van Jessica in Pittige tijdenquote:
Eigenlijk gewoon allebei welquote:Op maandag 8 juni 2020 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zus van Katja, Birgit vind ik dan wel weer meer richting![]()
gaan.
Goede vriend van me heeft haar wel eens een paar weken gedaan vroeger maar daarin was hij niet de enige, een keer een moeilijke zin zeggen en die had je in bed en dan hield ze je de hele nacht wakkerquote:
Zij heeft wel wat meer klasse iddquote:Op maandag 8 juni 2020 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zus van Katja, Birgit vind ik dan wel weer meer richting![]()
gaan.
Jaja lampjes vervangen..quote:Op maandag 8 juni 2020 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Zo douchen en twee lampen vervangen bij de buurvrouw
Ik zou me eerst afdrogen,nat een lamp vervangen zou ik niet aanraden..quote:Op maandag 8 juni 2020 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Zo douchen en twee lampen vervangen bij de buurvrouw
*Ik doe de deur dicht*quote:Op maandag 8 juni 2020 20:36 schreef Bos81 het volgende:
Maar als ik aan Birgit denk, denk ik weer aan":
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ja ik zing gewoon keihard mee
"Ik doe de deur dicht."quote:Op maandag 8 juni 2020 20:36 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het hhhhggggggaat niehiet.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:36 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijkquote:Op maandag 8 juni 2020 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben vooral van Katja gaan houden, door de persiflage van Jessica in Pittige tijden![]()
Niks mis mee voor een nachtjequote:Op maandag 8 juni 2020 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goede vriend van me heeft haar wel eens een paar weken gedaan vroeger maar daarin was hij niet de enige, een keer een moeilijke zin zeggen en die had je in bed en dan hield ze je de hele nacht wakker
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*Ik doe de deur dicht*
'Jij doet helemaal niks dicht vriend'
[ afbeelding ]
Ik heb een tijdje terug die grap bij mijn dochter uitgehaald waarbij je vraagt of iemand de deur dicht wil doen en dan als ze m dicht willen doen vragen of ze m vanaf de andere kant dicht willen doenquote:Op maandag 8 juni 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ik doe de deur dicht."
Ok doei.
Kort liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:
Ik ken echt alleen maar Onderweg..quote:Op maandag 8 juni 2020 21:04 schreef gianni61 het volgende:
Abel maakte eigenlijk toch best leuke muziek
Hoe doe je dat eigenlijk, slapen om 21u? Teach me, master.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Administratie is weer bijgewerkt. Ik ga slapen
Het helpt wel om vanaf 20:00 geen informatieverwerking meer te doen. Kopje thee en vogeltjes luisteren. Of een beetje stonen of zo, ik weet niet hoe dat bij jou gaatquote:Op maandag 8 juni 2020 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk, slapen om 21u? Teach me, master.
Mijn zus had de CD geloof bij. Die heb ik nog best vaak geluisterdquote:
Eigenlijk dan ook geen schermpjes toch?quote:Op maandag 8 juni 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het helpt wel om vanaf 20:00 geen informatieverwerking meer te doen. Kopje thee en vogeltjes luisteren. Of een beetje stonen of zo, ik weet niet hoe dat bij jou gaat
Ik wil dit ook leren. Vooral omdat morgen om 4:30 weer de wekker gaatquote:Op maandag 8 juni 2020 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk, slapen om 21u? Teach me, master.
Wat zelfbevrediging is ook goed voor de aanmaak van slaaphormoon of zo.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil dit ook leren. Vooral omdat morgen om 4:30 weer de wekker gaat
Beter van niet nee. Doei!quote:Op maandag 8 juni 2020 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk dan ook geen schermpjes toch?
Mag niet van meneer pastoor.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zelfbevrediging is ook goed voor de aanmaak van slaaphormoon of zo.
Hoeft ook niet toch?quote:Op maandag 8 juni 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik om negen uur naar bed ga, lig ik tot na middernacht naar het plafond te staren
Hoe eerder ik naar bed ga hoe langer ik wakker lig.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik om negen uur naar bed ga, lig ik tot na middernacht naar het plafond te staren
Hm, dat ritme krijg ik er niet in bij mezelf. Nou wil ik dat ook niet. Ik ga nu rond middernacht naar bed en sta om half acht op. Prima.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoeft ook niet toch?
Belangrijkste is geloof ik ritme. Dus zoveel mogelijk ongeveer dezelfde tijden en 7uur per nacht.
Ik doe 7 uren en sweekends 8 uren en dat bevalt prima, ben nooit wakker.
Herkenbaarquote:Op maandag 8 juni 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe eerder ik naar bed ga hoe langer ik wakker lig.
Ja dat is toch dat ritmequote:Op maandag 8 juni 2020 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, dat ritme krijg ik er niet in bij mezelf. Nou wil ik dat ook niet. Ik ga nu rond middernacht naar bed en sta om half act op. Prima.
Ja wie zegt dat om negen uur goed is?quote:Op maandag 8 juni 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een ritme. Niet het ritme waar je om negen uur naar bed gaat
Prima. Dan zijn we er uitquote:Op maandag 8 juni 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wie zegt dat om negen uur goed is?
Als je 3-4!diepenslaapfases hebt in 7 uur slaap dan is dat veel beter. (En heb je meer aan de avond).
Niks mis meequote:Op maandag 8 juni 2020 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit plinten te zagen en ineens heb ik dit nummer in mijn hoofd![]()
De enige drank die ik ken uit Tsjechi is bier. En Becherovkaquote:Op maandag 8 juni 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke drank kan jij aanbevelen uit Tsjechi?
Je bent niet zo’n alcohol man toch?quote:Op maandag 8 juni 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige drank die ik ken uit Tsjechi is bier. En Becherovka
Nee. Maar een biertje lust ik wel.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent niet zo’n alcohol man toch?
Je kletst uit je nek.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bah, das gewoon goedkoop sloeteren. Die kunnen echt geen lekker bier maken.
Ben wel nog bij een brouwerij in Praag geweest. Die hadden nog wat lekker speciaalbier.quote:
De bieren in Praag vond ik ook lekker. Ben ook in zo'n brouwhuis geweest.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben wel nog bij een brouwerij in Praag geweest. Die hadden nog wat lekker speciaalbier.
Maar meeste in die pullen is nou niet echt geweldig Buda.
We gingen een brouwerij “bekijken” nou dat was een gang met een paar videoschermen van de brouwerij en dan kwam je na 5 min in een grote kroeg en kon je 3 uur zuipen.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bieren in Praag vond ik ook lekker. Ben ook in zo'n brouwhuis geweest.
En verder hebben de Tsjechen het verschijnsel pils uitgevonden. En dat beheersen ze nog altijd prima
prima bezichtiging tochquote:Op maandag 8 juni 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gingen een brouwerij “bekijken” nou dat was een gang met een paar videoschermen van de brouwerij en dan kwam je na 5 min in een grote kroeg en kon je 3 uur zuipen.
Ja was er wel blij mee dat de rondleiding zo gebeurt was. Kan mij het schelen in welke ketel die boel staat te prutten en het stinkt altijd in brouwerijen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |