ben ook onder de indrukquote:Op maandag 8 juni 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow dat ging best vlot, naar Buda-maatstaven
Was nog sneller gegaan als ik niet na een halve minuut pas door had dat ik de lapo hadquote:Op maandag 8 juni 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow dat ging best vlot, naar Buda-maatstaven
Kan ik dat ergens lezen?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende: [..] Nee die was toen al volwassen, intrigerende en prachtige vrouw is dat zeg qua uiterlijk. Dat verhaal van haar is vrij misselijkmakend
![]()
Welquote:
Dit jaquote:Op maandag 8 juni 2020 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben ook helemaal klaar met dat moeizame gedoe, maar zo moeilijk zijn deze regeltjes ook weer niet. Supermarktpersoneel heeft er ook niet om gevraagd.
Dit is wel een beetje discriministisch om te zeggen hoor.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Chinezen en vriendelijk?
Ze bestaan wel maar het zit niet echt in de aard van het beestje zeg maar![]()
Centjes vinden ze wel leuk
Belgen centjes jaquote:Op maandag 8 juni 2020 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Chinezen en vriendelijk?
Ze bestaan wel maar het zit niet echt in de aard van het beestje zeg maar![]()
Centjes vinden ze wel leuk
ze mieren noemen mag wel?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje discriministisch om te zeggen hoor.
Een topic heeft inmiddels 302 posts als standaard?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lopen ze tegen mij te klagen dat ik traag was, maar eigenlijk was jij de slak
Ja ik was bezig de Geflambeerde Gerbil weer in ere te herstellen.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lopen ze tegen mij te klagen dat ik traag was, maar eigenlijk was jij de slak
zal jouw es flamberenquote:Op maandag 8 juni 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was bezig de Geflambeerde Gerbil weer in ere te herstellen.
Die benoeming is dan ook meer dan welverdiend en dat ligt lekker helemaal aan henzelfquote:Op maandag 8 juni 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje discriministisch om te zeggen hoor.
Soms ga ik nog langer doorquote:Op maandag 8 juni 2020 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Een topic heeft inmiddels 302 posts als standaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |