abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 juni 2020 @ 22:38:09 #76
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193608026
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:12 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Heb je Covid-19?
Nee. Gebeten door een mug.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 22:56:36 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193608404
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 22:38 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Nee. Gebeten door een mug.
Wat verschrikkelijk. Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193608522
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 22:38 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Nee. Gebeten door een mug.
Wow ga je het overleven?
pi_193608529
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:14 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat lekker! *O*

Had je eerder een vakantie geboekt of dat niet?
Nee :) we blijven sowieso meestal thuis
pi_193609257
@Patapon, idd een heel mooi pakket, lief gebaar hoor *;
@Sumppi, wat leuk, veel plezier morgen met je vriendin! *O*
@Sarabi, geniet van jullie vakantie weekje *O*

Ik ga in augustus met 5 vrienden kamperen in NL, ben normaal totaal niet van het kamperen in een tent, altijd alleen in stacaravans op camping gestaan en meestal gewoon in hotel/appartement. Dus hoop ook dat dan beetje mooi weer is en we niet de tent uitdrijven, maar ben heel benieuwd hoe het zal zijn haha :D Heb ook totaal geen kampeerspullen ofzo, dus moet nog veel regelen voor die tijd. Maar komt vast goed :D
  zaterdag 13 juni 2020 @ 00:14:58 #81
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193609581
Tentjes. O+

Toegegeven, tien jaar geleden had ik iedereen uitgelachen, maar sinds ik kamperen met een fijne, ruime tent geprobeerd heb. O+

Al had het jaren zeventig tentje ook wel zijn charme, alleen een ramp om netjes op te zetten en best klein. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 13 juni 2020 @ 00:51:45 #82
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193609967
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow ga je het overleven?
Denk het wel.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_193611133
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:46 schreef _Hestia_ het volgende:
@:Patapon, idd een heel mooi pakket, lief gebaar hoor *;
@:Sumppi, wat leuk, veel plezier morgen met je vriendin! *O*
@:Sarabi, geniet van jullie vakantie weekje *O*

Ik ga in augustus met 5 vrienden kamperen in NL, ben normaal totaal niet van het kamperen in een tent, altijd alleen in stacaravans op camping gestaan en meestal gewoon in hotel/appartement. Dus hoop ook dat dan beetje mooi weer is en we niet de tent uitdrijven, maar ben heel benieuwd hoe het zal zijn haha :D Heb ook totaal geen kampeerspullen ofzo, dus moet nog veel regelen voor die tijd. Maar komt vast goed :D
Kamperen is niet voor mij, heel benieuwd hoe je het gaat vinden :D
Wel leuk met vrienden.
pi_193611219
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:46 schreef _Hestia_ het volgende:
@:Patapon, idd een heel mooi pakket, lief gebaar hoor *;
@:Sumppi, wat leuk, veel plezier morgen met je vriendin! *O*
@:Sarabi, geniet van jullie vakantie weekje *O*

Ik ga in augustus met 5 vrienden kamperen in NL, ben normaal totaal niet van het kamperen in een tent, altijd alleen in stacaravans op camping gestaan en meestal gewoon in hotel/appartement. Dus hoop ook dat dan beetje mooi weer is en we niet de tent uitdrijven, maar ben heel benieuwd hoe het zal zijn haha :D Heb ook totaal geen kampeerspullen ofzo, dus moet nog veel regelen voor die tijd. Maar komt vast goed :D
Superleuk! Welke provincie gaan jullie heen? Als de anderen wel al het een en ander hebben, zoals een tent en kookspullen valt het wel mee met wat je nodig hebt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Tentjes. O+

Toegegeven, tien jaar geleden had ik iedereen uitgelachen, maar sinds ik kamperen met een fijne, ruime tent geprobeerd heb. O+

Al had het jaren zeventig tentje ook wel zijn charme, alleen een ramp om netjes op te zetten en best klein. :+
Wij hebben onze ruime tent vorig jaar weggedaan, omdat het onhandig was met het rondtrekken en wildkamperen. Maar voor een gewone camping en als je er wat langer staat is het heel fijn om die ruimte te hebben. :Y

Deze zomer komt mijn nicht met haar gezin bij ons in de tuin staan. Ze trekken rond op de fiets en dan is dit wel een handige, gezellige tussenstop. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193611248
De eerste keer dat mijn man (toen vriend) en ik gingen kamperen hadden we een tentje uit de opruimbak gehaald. Met ons gammele Peugeotje en onze nieuwe bloemetjestent zijn we toen naar het Zwarte Woud gereden. Die eerste vakantie met hem staat nog steeds in mijn top drie van vakanties. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193611291
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 08:55 schreef Sumppi het volgende:
De eerste keer dat mijn man (toen vriend) en ik gingen kamperen hadden we een tentje uit de opruimbak gehaald. Met ons gammele Peugeotje en onze nieuwe bloemetjestent zijn we toen naar het Zwarte Woud gereden. Die eerste vakantie met hem staat nog steeds in mijn top drie van vakanties. :D
O+

Wel zo handig als je beide hetzelfde soort vakantie leuk vindt.
pi_193611340
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 08:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kamperen is niet voor mij, heel benieuwd hoe je het gaat vinden :D
Wel leuk met vrienden.
Haha ja ik ben ook heel benieuwd, want ik hou normaal gesproken wel van wat meer luxe. Maar met deze groep is het wel heel gezellig, dus daarom dat ik toch wel mee wil :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 08:50 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Superleuk! Welke provincie gaan jullie heen? Als de anderen wel al het een en ander hebben, zoals een tent en kookspullen valt het wel mee met wat je nodig hebt.
[..]

Wij hebben onze ruime tent vorig jaar weggedaan, omdat het onhandig was met het rondtrekken en wildkamperen. Maar voor een gewone camping en als je er wat langer staat is het heel fijn om die ruimte te hebben. :Y

Deze zomer komt mijn nicht met haar gezin bij ons in de tuin staan. Ze trekken rond op de fiets en dan is dit wel een handige, gezellige tussenstop. :D
We gaan hierheen: http://www.klein-frankrijk.nl/
Had van de week al bij mn moeder gevraagd en bij mn ex-stiefvader liggen als het goed is nog 2 tentjes op zolder en mn moeder heeft een luchtbed en slaapzak. En idd, als anderen al wel van alles hebben dan hoef ik dat niet te regelen. 6 Luchtbedpompen is niet echt nodig ofzo :P
De helft van de groep wilde wildkamperen en echt back to basic, de andere helft, waaronder ik dus, wilde wel gewoon sanitair en stroom hebben. Dus toen op dit compromis uitgekomen ^O^

Dat klinkt idd gezellig van je nicht :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 08:55 schreef Sumppi het volgende:
De eerste keer dat mijn man (toen vriend) en ik gingen kamperen hadden we een tentje uit de opruimbak gehaald. Met ons gammele Peugeotje en onze nieuwe bloemetjestent zijn we toen naar het Zwarte Woud gereden. Die eerste vakantie met hem staat nog steeds in mijn top drie van vakanties. :D
Dat klinkt wel heel idyllisch en romantisch O+
pi_193611344
Hij heeft zich aan mij aangepast. Eerst het kamperen en nu het rondtrekken. Rondtrekken wilde hij tot een aantal jaar terug niet, maar dat is gelukkig ook veranderd. Nu gaat hij er zelfs verder in dan ik. :D

Als hij een andere vriendin had gehad, die er niet van had gehouden was hij er denk ik nooit aan begonnen.

Alleen een fietsvakantie zie ik hem niet doen. Daarvoor heb ik mijn hoop op de kinderen gezet.

Wat was jullie leukste, mooiste, gaafste vakantie?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193611364
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:11 schreef Sumppi het volgende:
Hij heeft zich aan mij aangepast. Eerst het kamperen en nu het rondtrekken. Rondtrekken wilde hij tot een aantal jaar terug niet, maar dat is gelukkig ook veranderd. Nu gaat hij er zelfs verder in dan ik. :D

Als hij een andere vriendin had gehad, die er niet van had gehouden was hij er denk ik nooit aan begonnen.

Alleen een fietsvakantie zie ik hem niet doen. Daarvoor heb ik mijn hoop op de kinderen gezet.

Wat was jullie leukste, mooiste, gaafste vakantie?
Meeste vakanties die ik heb gedaan waren gewoon zomervakanties in Europa of Turkije, niet heel bijzonder. Maar in 2006 met het gezin ( op mn broer na) 3 weken door de VS rondgereden. San Francisco-Los Angeles-Las Vegas- Palm Springs- Yosemite Park-San Francisco. Dat was wel echt heel gaaf om te doen en zijn in Las Vegas ook nog naar de musical Mamma Mia geweest en we zijn naar Disneyland in Anaheim geweest. Dus dat was wel een reis met ervaringen die ik nooit meer vergeet. Maar wat een cultuurshock, zou er echt niet willen wonen iig :P
pi_193611368
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:11 schreef Sumppi het volgende:


Wat was jullie leukste, mooiste, gaafste vakantie?
Poe denk dat ik vaak de laatste zou zeggen. Afgelopen december in Groningen en schiermonnikoog was wel heel mooi. Als het tenminste over een vakantie samen met mij man gaat.

Zonder hem dan misschien de vakantie in Polen. Naar Auschwitz geweest, toch wel heel bijzonder.

Zoals je ziet ben ik niet zo'n standaard vakantiemens :+ 9 van de 10x blijven we thuis.


Zo ook met onze 'huwelijksreis' en toch had ik die bijna benoemd als mooiste. Want toen won Dumoulin de Giro O+ (mijn man neemt meestal vakantie in de weken van de grote wielerrondes zodat we daar helemaal in kunnen duiken).
pi_193621837
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:11 schreef Sumppi het volgende:

Wat was jullie leukste, mooiste, gaafste vakantie?
Noorwegen met mijn ouders en zussen was echt prachtig.
Meest bijzondere vakantie was met mijn vriend, schoonouders en schoonbroers door Java en Bali. De opa van vriend was daar geboren, we zijn naar plekken uit zijn jeugd gegaan, hebben zoveel gezien en meegemaakt. Echt een fantastische reis waar ik nog heel vaak aan terug denk.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 14 juni 2020 @ 00:59:24 #92
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193622527
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:11 schreef Sumppi het volgende:
Wat was jullie leukste, mooiste, gaafste vakantie?
Raad eens
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_193623593
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:15 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Meeste vakanties die ik heb gedaan waren gewoon zomervakanties in Europa of Turkije, niet heel bijzonder. Maar in 2006 met het gezin ( op mn broer na) 3 weken door de VS rondgereden. San Francisco-Los Angeles-Las Vegas- Palm Springs- Yosemite Park-San Francisco. Dat was wel echt heel gaaf om te doen en zijn in Las Vegas ook nog naar de musical Mamma Mia geweest en we zijn naar Disneyland in Anaheim geweest. Dus dat was wel een reis met ervaringen die ik nooit meer vergeet. Maar wat een cultuurshock, zou er echt niet willen wonen iig :P
Nu ben ik wel benieuwd naar de cultuurshock. Wat maakte dat je er niet zou willen wonen?

De natuur lijkt me erg indrukwekkend daar. En dan als contrast Las Vegas en Disneyland. Dat zou voor mij een reis zijn waar ik dagen van bij moet komen.

Mijn man is wel in San Fransisco geweest voor zijn werk en dan plakte hij er dagen aan om motor te kunnen rijden door de woestijn en om de stad te verkennen. Moest ik het doen met de foto's. Maar wat een omgeving. _O_

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Poe denk dat ik vaak de laatste zou zeggen. Afgelopen december in Groningen en schiermonnikoog was wel heel mooi. Als het tenminste over een vakantie samen met mij man gaat.

Zonder hem dan misschien de vakantie in Polen. Naar Auschwitz geweest, toch wel heel bijzonder.

Zoals je ziet ben ik niet zo'n standaard vakantiemens :+ 9 van de 10x blijven we thuis.

Zo ook met onze 'huwelijksreis' en toch had ik die bijna benoemd als mooiste. Want toen won Dumoulin de Giro O+ (mijn man neemt meestal vakantie in de weken van de grote wielerrondes zodat we daar helemaal in kunnen duiken).
Zelf ben ik nooit buiten Europa geweest en vaak in Nederland op reis geweest. We wonen in een hartstikke mooi land. O+ Ik denk dat ik ook nooit verder dan Europa zal komen, daar heb ik helemaal niet zo'n behoefte aan.

Auschwitz zou ik ook willen bezoeken.

Had je altijd al interesse in wielrennen of heeft je man je aangestoken?

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 23:51 schreef LeSage het volgende:

[..]

Noorwegen met mijn ouders en zussen was echt prachtig.
Meest bijzondere vakantie was met mijn vriend, schoonouders en schoonbroers door Java en Bali. De opa van vriend was daar geboren, we zijn naar plekken uit zijn jeugd gegaan, hebben zoveel gezien en meegemaakt. Echt een fantastische reis waar ik nog heel vaak aan terug denk.
Noorwegen staat hier ook op het lijstje. :Y

En wat een bijzondere reis hebben jullie gemaakt naar Java en Bali. Daar zit heel wat geschiedenis achter, denk ik zo?

Mijn opa is op Java overleden in 1946 door een stom ongeluk. Ze zouden een mijn uitschakelen, toen de helm van een vooroverbuigende collega op de struikeldraad viel. :{ Af en toe zoek ik dat verhaal op in de gedenkrol van de Koninklijke Marine. Ik vind het jammer dat er niemand meer leeft om me te vertellen waarom hij daarheen is gegaan. Zo jong ook nog, 24 jaar, terwijl hij een vrouw en peuter thuis had. Ik weet niet of hij zich vrijwillig heeft opgegeven of dat hij beroepsmilitair was. Daar is vast achter te komen, maar ik had het graag van m'n oma of andere familieleden gehoord.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193623596
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 00:59 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Raad eens
Hoe kan ik dat nu raden?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193624051
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2020 07:03 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Hoe kan ik dat nu raden?
:D ja hey slecht hoor dat je dat niet weet
pi_193624093
En we waren allebei al helemaal into sport :) ik zelfs iets meer omdat ik het van huis uit meegekregen heb.
Onze eerste date hebben we ook uren over sport gepraat, gelukkig vonden we dezelfde sporters leuk :) heb toch het idee dat dat veel zegt over iemands karakter.
pi_193624407
Noorwegen is echt een enorme aanrader, Summpi, maar stel je wel in op een vakantie met heel veel natuur en maar een heel klein beetje cultuur. De natuur die je dan ziet is wel overweldigend _O_

Java/Bali was inderdaad heel bijzonder. We zijn toen naar het graf van de overgrootvader van mijn vriend geweest, een oorlogskerkhof, prachtig bijgehouden, heel indrukwekkend.

Wat een verhaal van je opa :o
De opa van vriend heeft schipbreuk geleden bij de slag op de Javazee, is na 3 dagen uit het water gevist en heeft toen een tijd in een Jappenkamp gezeten. Wat een verhalen waren dat ;(
Maar die heeft het dus overleefd.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_193626463
Hoihoi!

Mijn leukste vakantie was naar Londen met mijn beste vriendin. Eerste zelfstandige vakantie, ook nog naar het buitenland en vliegen. Prachtig
Wanneer alles weer normaal is wil mijn moeder er met me heen... Kan niet wachten

Hier een heerlijk lui weekend. Crea en lezen, wat wil een mens nog meer :) ik voel me oprecht heel gelukkig nu
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 14 juni 2020 @ 17:26:56 #99
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193628875
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2020 07:03 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Hoe kan ik dat nu raden?
Kleine hint: haaien.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_193636363
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 17:26 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Kleine hint: haaien.
Het leefgebied van haaien is ontzettend groot.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')