abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193579601
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:42 schreef knoopie het volgende:
Aangezien we bijna aan het einde van dit topic zijn, lijkt het me goed om eens even samen te vatten. Want het was weer een enerverende discussie hoor!

Allereerst natuurlijk een welgemeend Dankeschön voor de TS @:Braindead2000 die weer precies doet wat we van hem gewend zijn; tien posts achter elkaar eruit knallen om zich vervolgens niet meer te melden tot 5:00 de volgende ochtend. Deze keer ook nog een speciaal compliment voor de fotos, die het topic een mooi landelijk tintje hebben gegeven.
Ook was dit topic nooit geworden wat het nu is zonder de bezielende input van one enige echte @:vogeltjesdans natuurlijk. Nooit te beroerd om belangeloos de discussie naar zich toe te trekken en deze vervolgens te laten escaleren tot het gebruikelijke anti-links/regering/rutte/milieu/afrika/prijsneuken. Oplossing voor alle problemen is uiteraard thorium en boos zijn op alles en iedereen! Iedereen die nog het lef had inhoudelijk op zijn opmerkingen in te gaan werd uiteraard terecht op zijn plek gezet door het autoriteitsargument van onze enige echte capaciteitsmanager bij de belastingdienst!

Eervolle vermeldingen voor @:Fretwork, @:xpompompomx, @:Basp1 en @:tja77, die geprobeerd hebben zich staande te houden, maar natuurlijk geen partij waren voor het dynamische duo uit Zuid-Limburg en Rockanje.

Maar wat hebben wij geleerd in dit topic?

• Het vaanplein is een natuuroase die gered moet worden!
• De overlast van windmolens is vele malen erger dan het snelwegkruispunt waar ze naast staan. Zelfs als dat een zesbaansklaverblad is.
• Het is geoorloofd om in een krantenartikel de hoogte van de windmolens met een factor 2,5 te overdrijven om je punt kracht bij te zetten.
• Thorium gaat ons redden!
• Amplitude is het antwoord op al je vragen!

Ik hoop dat jullie er weer net zo van hebben genoten als ik, en ik kijk alweer uit naar de volgende keer!
Prachtig! ^O^ ^O^ :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')