abonnement Unibet Coolblue
pi_193532024
Plaats hier Facebook/Twitter/Instagram/Snapchat berichten/afbeeldingen van fans, schuimpjes en (oud-)inwoners van Utopia.



Voorgaande delen:
Topicreeks: Het Grote Social Media-topic
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_193539545
Een Bats voor dit topic, altijd goed

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_193539573
Mislukt Robin



Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_193540212
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_193540458
Dikke make-up tas voor Ramona, ze gaat het extra profi aanpakken



Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_193540593
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 18:34 schreef pullup het volgende:
Dikke make-up tas voor Ramona, ze gaat het extra profi aanpakken

[ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar komt die shit vandaan vraag ik me af.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193540618
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 18:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Waar komt die shit vandaan vraag ik me af.
Kostte dikke doekoes
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_193540626
Dit is best wel brunettig

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_193540629
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 18:45 schreef pullup het volgende:

[..]

Kostte dikke doekoes
Ja dat zal best.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193540642
quote:
11s.gif Op maandag 8 juni 2020 18:45 schreef pullup het volgende:
Dit is best wel brunettig

[ afbeelding ]
Komt ze ook uit je tv kruipen als je like zegt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193540667
quote:
10s.gif Op maandag 8 juni 2020 18:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Komt ze ook uit je tv kruipen als je like zegt
:D



Jouw reactie zal er wel niet tussen hebben gestaan
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_193540716
quote:
10s.gif Op maandag 8 juni 2020 18:49 schreef pullup het volgende:

[..]

:D

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Jouw reactie zal er wel niet tussen hebben gestaan
Ik heb nog 7 dagen :o
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193543071
Nog maar een Bats dan

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 8 juni 2020 @ 22:09:40 #15
335263 freaky40
pi_193544078
Net alle filmpjes van Lotus even bekeken. Wist niet dat ze even een boekje had open gedaan. Het is eigenlijk niet anders hoe wij, in ieder geval velen met mij, er naar keken in de COS. Op 2 gedachten hinkend; als niets vermoedende kijker, zoals iedereen, en als kijker die wel weet hoe de vork in de steel zit. Lotus heeft exact verteld wat we al heel lang wisten dat het 1 doorgestoken kaart is, en ook zeer herkenbaar toen ze vertelde over die keren dat de streams 'op zwart' gingen zoals bij Jessie met zijn drankgebruik o.a. en wij de SL's kregen, dat was gewoon ook omdat de regie vaak meldingen door de speakers deden. En er waren was SL's in de laatste periode, niet normaal meer. Verklaarbaar verhaal dus. En mooi om dat ze dit nu ook bevestigt. Wat een ordinaire slangenkuil.
Dit krijgt misschien nog wel een staartje vermoed ik, mooi item voor RTL Boulevard want Shownieuws zal dit wel niet behandelen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_193548084
Lotus was live.
Ze geeft nog een klein blikje achter de schermen.
Tot nu toe heeft ze niks meer gehoord van talpa.
Ze heeft wel wat oud utopiaantjes gesproken.


[ Bericht 5% gewijzigd door ANTPQ-36 op 09-06-2020 09:49:05 ]
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_193548944
Holy Canoly, ik kende Lotus niet en haar filmpjes ook niet, maar wat een ontluisterend verhaal..

De kiem is gezaaid in DGK maar tot wat voor een proporties is het daarna uitgegroeid..

Begin DGK en begin Utopia geloof ik nog wel als echte RLS maar daarna ging het concept dus down the drain onder het mom van "TV maken"

I am shocked over wat ik hoor en ze komt oprecht over..

Leuk topic dus, wat ik zal blijven volgen ;)
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_193553147
Ik weet alleen dat zo halverwege Uto1 de streamlocks inderdaad steeds veelvuldiger en langer werden. Volgens mij hadden ze er in het eerste jaar nog nauwelijks last van. De streamlocks in DGK kwamen alleen voor als ze elkaar weer eens te lijf gingen Dat was vaneen totaal andere orde :D

Dat Uto2 heb ik niet gezien maar begreep dat de Sl's nog erger waren dan tijdens de tweede periode van Uto 1
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_193553244
Ondertussen red Ruud een lief slakje van de overreden door een truck plettings dood

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_193553267
Ook pompoentje draagt haar steentje bij

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_193553282
En is uit nijd maar naar de kapper gegaan

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 9 juni 2020 @ 16:57:55 #22
335263 freaky40
pi_193553806
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:01 schreef pullup het volgende:
Ik weet alleen dat zo halverwege Uto1 de streamlocks inderdaad steeds veelvuldiger en langer werden. Volgens mij hadden ze er in het eerste jaar nog nauwelijks last van. De streamlocks in DGK kwamen alleen voor als ze elkaar weer eens te lijf gingen Dat was vaneen totaal andere orde :D

Dat Uto2 heb ik niet gezien maar begreep dat de Sl's nog erger waren dan tijdens de tweede periode van Uto 1
Dat heb ik ook. Op de streams hoorde je in UTO2 niet eens de '...naar de zenderkamer alsjeblieft' meldingen door de speakers. Enkel de zendercheck meldingen. Nu blijkt uit het verhaal van Lotus dat eerst die zendercheck melding gegeven werd, een poging van ongeveer 3x, en als je het dan nog aan je laars lapte de melding 'zenderkamer alsjeblieft'' kwam en dat tijdens een SL. Dat verklaard het e.e.a.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:16:06 #23
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_193557159
Heb nog even gekeken naar haar vertrek, en idd Jessie staat daar niet bij.

https://streamable.com/an3xu
pi_193570455
Wat toen ook zo lekker geregisseerd tv-moment was (er zijn er meerdere) het afscheid van het hondje van Merel.. allemaal in rouwkleding en Merel maar lachen.. heel apart toen
pi_193574284
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')