Je ziet dat hij aan het zoeken is met zijn mobiel...quote:Op zondag 7 juni 2020 21:44 schreef illusions het volgende:
Beetje rare plaatsing van de telefoon, verwacht hij dat ze een chip in hun voorarm hebben?
Inderdaad, op de voorarm. Maargoed, wat is het punt van dit filmpje en/of topic eigenlijk?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:06 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Je ziet dat hij aan het zoeken is met zijn mobiel...
Als dit je niets zegt dan is dit topic niet voor jou.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Inderdaad, op de voorarm. Maargoed, wat is het punt van dit filmpje en/of topic eigenlijk?
Vraag me simpelweg af wat je hiermee wilt duidelijk maken, dat een bepaalde links-extremist op zoek is naar NFC chips bij agenten?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:14 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Als dit je niets zegt dan is dit topic niet voor jou.
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Vraag me simpelweg af wat je hiermee wilt duidelijk maken, dat een bepaalde links-extremist op zoek is naar NFC chips bij agenten?Ik zou hem inderdaad ook een flinke duw geven, geen medelijden.
Lijkt in scene gezet, maar goed.quote:Op maandag 8 juni 2020 01:01 schreef illusions het volgende:
Zou handig zijn als je die bedoeling in je OP zette, maar ok.
Hier iets van hetzelfde thema, maar hier hebben ze aan het begin de footage van de "agitator", het is een beetje raar dat ze dat filmmateriaal hebben.
https://www.facebook.com/(...)est/545808576089202/
Precies, wat zou dat betekenen? Dat er niet zoveel agitators zijn als gedacht wordt? Dit is namelijk precies de andere kant van het verhaal, lijkt mij.quote:
Ah, het is weer eens zo laat.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:33 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Lijkt in scene gezet, maar goed.
En ik ga niet alles voorkauwen...ik heb liever dat mensen zelf dingen onderzoeken en zelf een oordeel vellen na het zien van de video uit Boston.
Aaaaaaaand it's gone!quote:Op zondag 7 juni 2020 21:40 schreef GeneralMidi het volgende:
@:martingugino
#TooFarLeft
https://twitter.com/marti(...)oogle%7Ctwcamp%5Eser
Nou en? Verdient 'ie het daarom om tegen de grond geslagen te worden?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:41 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Aaaaaaaand it's gone!
Gelukkig hebben we nog screenshots!
https://mobile.twitter.co(...)/1270383505768316929
"Martin Gugino is a 75 year old long time radical protester that been arrested over 300 times for his radical trouble making 82 times for inciting"
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 14:34:39Buffalo protester shoved by Police could be an ANTIFA provocateur. 75 year old Martin Gugino was pushed away after appearing to scan police communications in order to black out the equipment. @OANN I watched, he fell harder than was pushed. Was aiming scanner. Could be a set up? reageer retweet
Absoluut geen medelijden met dit soort figuren. Die zouden hier vooraan staan om met KOZP te gaan protesteren. Maar wat die mongool van een Trump nou weer probeert te zeggen, snapt hij zelf niet eens waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou en? Verdient 'ie het daarom om tegen de grond geslagen te worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |