abonnement Unibet Coolblue
pi_193515504
Beste allemaal,

Ik ben Willemijn, een studente van 20 jaar in Rotterdam en woon samen met 2 andere meiden in Kralingen. Een week geleden stond er uit het niets een man voor de deur, hij had via Marktplaats een stoel gekocht en kwam die bij ons afhalen. Het gekke is alleen, wij hebben heel die stoel niet en geen van allen hebben we die stoel op Marktplaats gezet. Vervolgens die vent netjes uitgelegd dat er een misverstand moest zijn, want wij hadden de stoel niet en we hebben de stoel ook nooit in ons bezit gehad. Die man helemaal teleurgesteld, want hij was uit Nieuwegein gekomen.

Om een lang verhaal kort te maken, dit is deze week nog 3x voorgevallen. Iemand 'verkoopt' spullen via een veilingssite (Facebook, Marktplaats, enz.) en vertelt die mensen vervolgens dat zij het contant af kunnen komen rekenen bij onze deur en dat het dan meegegeven wordt. Die persoon die dit doet verdient er niks aan, het lijkt alleen alsof diegene het doet om ons te pesten. We hebben de sites waarop het gebeurt al gecontacteerd en die zeggen ermee bezig te zijn.

Vandaag was er echter wéér iemand aan de deur en het begint langzamerhand echt heel vermoeiend en tijdrovend te worden (één mevrouw snapte na een half uur nog niet dat wij de verkopers niet waren). Vanavond hebben we met z'n drieën besloten dat er meer gedaan moet worden om dit in de toekomst te voorkomen. Iemand tips?
pi_193515514
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 00:52 schreef Trindade99 het volgende:
Iemand tips?
Voorzichtiger omgaan met informatie over je privé-leven te delen openbaar op internet ;( Waarom begint je topic met "Ik ben Willemijn, een studente van 20 jaar in Rotterdam en woon samen met 2 andere meiden in Kralingen."? Da's wel lief, maar voegt niks toe.
pi_193515522
Niet iemand van jullie die recent hun relatie heeft verbroken en nu een wrange ex heeft?
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 7 juni 2020 @ 00:55:38 #4
408813 crew  trein2000
pi_193515543