abonnement Unibet Coolblue
pi_193515114
Vandaag appte mijn broer om te melden dat het uit was tussen hem en zijn vriendin. Blijkbaar was er iets gebeurt en gaf hij aan niks meer voor haar te voelen.

Omdat ik altijd goed overweeg kon met zijn toenmalige vriendin heeft ze mij gebeld om erover te praten en kreeg ik haar kant horen.

Blijkbaar is het samen uitgegaan door een hevige discussie en kwam blijkbaar zelfs de politie langs nadat m’n broer die had gebeld om haar te laten wegsturen.

Nu probeert ze constant contact te zoeken met m’n broer en vind ze heel stom dat het uit is, en geeft aan zelfs aan zelfmoord te denken.

Nu heb ik dus de halve avond met haar gepraat in de hoop haar uit de zelfmoord gedachte te halen en probeerde haar ook door te verwijzen naar de zelfmoord hulp lijn.

Ze geeft nu aan dat het niet meer nodig is, maar ik maak me toch nog steeds zorgen om haar.

Ik weet dat dit iets is tussen m’n broer en z’n ex, maar omdat hij haar niet wilt spreken zoekt ze nu steun bij mij en ik kan het niet over m’n hart verkrijgen om al het contact met haar te verbreken.
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 00:44:56 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193515387
Hm, oke, maar, wat wil je met dit topic? :) Want dat soort opmerkingen uit emotie kan ik me voorstellen, maar zou ze het ook echt doen?
Breitling - Instruments for Professionals
  Vis een optie? zondag 7 juni 2020 @ 00:48:28 #3
70532 loveli
N
pi_193515453
Politie bellen.
crap in = crap out
pi_193515548
gewoon no contact gaan

jij en je broer

smerig manipulatief wijf dat emotioneel probeert te chanteren met zelfmoord
pi_193515737
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 00:44 schreef CoolGuy het volgende:
Hm, oke, maar, wat wil je met dit topic? :) Want dat soort opmerkingen uit emotie kan ik me voorstellen, maar zou ze het ook echt doen?
Ik was benieuwd naar advies, want ik heb echt totaal geen ervaring met mensen die misschien suïcidale gedachten hebben.

Ze geeft aan deze gedachten nooit eerder te hebben gehad, maar dat ze deze nu wel heeft gekregen door wat er is gebeurt.
pi_193515752
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 00:48 schreef loveli het volgende:
Politie bellen.
Daar zat ik ook aan te denken. Alleen wonen ze allebei in een andere provincie dan ik.

Verder weet ik ook haar adres niet en woont ze bovendien nog thuis.
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 01:15:36 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193515835
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 01:08 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik was benieuwd naar advies, want ik heb echt totaal geen ervaring met mensen die misschien suïcidale gedachten hebben.

Ze geeft aan deze gedachten nooit eerder te hebben gehad, maar dat ze deze nu wel heeft gekregen door wat er is gebeurt.
Ah, oke. Tja, weet je, in emotie kun je zoiets roepen, maar, wat ze ook doet, het is linksom of rechtsom niet jouw schuld. En als ze echt met dat soort gedachtes rondloopt, dan gaat wat 'huis tuin en keuken'-hulp (klinkt veel botter dan ik het bedoel) van jou niet helpen.

Dat is dan echt serieuze problematiek en dan heeft ze ook serieuze hulp nodig.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193515893
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 01:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah, oke. Tja, weet je, in emotie kun je zoiets roepen, maar, wat ze ook doet, het is linksom of rechtsom niet jouw schuld. En als ze echt met dat soort gedachtes rondloopt, dan gaat wat 'huis tuin en keuken'-hulp (klinkt veel botter dan ik het bedoel) van jou niet helpen.

Dat is dan echt serieuze problematiek en dan heeft ze ook serieuze hulp nodig.
Ik heb toen ook tegen haar gezegd dat ze contact moet opnemen met de hulplijn daarvoor. Alleen gaf ze toen aan dat het niet nodig was.

Ik vind het gewoon lastig om los te laten, want ergens ben ik bang dat ze misschien wel zichzelf iets zou aan doen.
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 01:29:45 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193515980
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 01:20 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb toen ook tegen haar gezegd dat ze contact moet opnemen met de hulplijn daarvoor. Alleen gaf ze toen aan dat het niet nodig was.

Ik vind het gewoon lastig om los te laten, want ergens ben ik bang dat ze misschien wel zichzelf iets zou aan doen.
Maar ALS ze dat doet, dan is dat niét jouw schuld.

Vind jij haar stiekem een beetje leuk? Dat is niet bedoelt als vervelende vraag, maar oprecht. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193516021
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 01:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar ALS ze dat doet, dan is dat niét jouw schuld.

Vind jij haar stiekem een beetje leuk? Dat is niet bedoelt als vervelende vraag, maar oprecht. :)
Nee ik heb totaal geen gevoelens voor haar of wat dan ook.

Maar ik heb al eens zelfmoord meegemaakt toen een buurjongen zelfmoord pleegde. En ik heb gezien wat dat deed met die familie.
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 01:40:58 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193516089
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 01:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee ik heb totaal geen gevoelens voor haar of wat dan ook.

Maar ik heb al eens zelfmoord meegemaakt toen een buurjongen zelfmoord pleegde. En ik heb gezien wat dat deed met die familie.
Ja, ik snap het als je het linkt aan een eerdere gebeurtenis, maar, je kunt haar niet helpen. Je kunt naar d'r luisteren, en d'r voor d'r zijn, sure, maar dan wordt je er wel in mee getrokken. Ik snap je uitleg, maar, als zij écht door zo'n diep dal gaat, dan heeft ze hulp nodig.

Van de andere kant, ik ken ook wel mensen in mijn sociale omgeving die dit hebben geroepen na een relatie die voorbij ging. Het is een uiting van hevige emotie op dat moment, maar niemand die het ten uitvoer heeft gebracht.

ik probeer er maar mee aan te geven dat een dergelijke uitspraak mij niet vreemd voorkomt na het verbreken van een relatie als in, ik heb dat wel eens eerder gehoord (meer dan 1x). Maar, dat zegt niets over dit geval.

Het is lastig. Maar ze geeft zelf al aan dat ze geen 'echte' hulp nodig heeft, ja, wat wil je dan nog doen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193516127
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 01:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, ik snap het als je het linkt aan een eerdere gebeurtenis, maar, je kunt haar niet helpen. Je kunt naar d'r luisteren, en d'r voor d'r zijn, sure, maar dan wordt je er wel in mee getrokken. Ik snap je uitleg, maar, als zij écht door zo'n diep dal gaat, dan heeft ze hulp nodig.

Van de andere kant, ik ken ook wel mensen in mijn sociale omgeving die dit hebben geroepen na een relatie die voorbij ging. Het is een uiting van hevige emotie op dat moment, maar niemand die het ten uitvoer heeft gebracht.

ik probeer er maar mee aan te geven dat een dergelijke uitspraak mij niet vreemd voorkomt na het verbreken van een relatie als in, ik heb dat wel eens eerder gehoord (meer dan 1x). Maar, dat zegt niets over dit geval.

Het is lastig. Maar ze geeft zelf al aan dat ze geen 'echte' hulp nodig heeft, ja, wat wil je dan nog doen?
Ja ik geef je gelijk.

En hopelijk trekt ze gewoon bij. Maar het is toch iets waar je dan van schrikt.
pi_193516435
Ik denk dat dit veel voorkomt. Voor wat het waard is ik was 2x “suicidaal” na uitgaan oppervlakkige neprelatie. Ging uiteindelijk weer over, de ene keer na een dag al, de andere keer na wat weken/maanden (kan me niet meer precies herinneren). Dus het zal hopelijk wel niets voorstellen. Als ik er zelf aan terugdenk dan denk ik alleen maar wtf.
Misschien kun je met haar praten over waarom ze zich precies zo voelt, wat je broer voor haar betekende, waarom ze denkt dat hij de enige is die bij haar past enz. Grote kans dat ze misschien zelf dan ook wel inziet dat als ze zo’n heftige discussie hadden hij toch niet de ware voor haar was.
Wel goed dat je alert blijft, want iemand die er echt een einde aan wil maken gaat natuurlijk niet om hulp vragen of zeggen dat het nog steeds slecht gaat. Daarom was het bij mij ook niet echt, ik lichtte anderen er expres over in en wou me vrijwillig laten opnemen (wat natuurlijk niet kon omdat ik 7671313000000ste ofzo was op de prioriteiten en wachtlijst, dus toen was ik er uiteindelijk met een mix van wat drugs vanaf gekomen)
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 7 juni 2020 @ 08:02:07 #14
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_193517799
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 00:30 schreef Solid-Snake het volgende:
Omdat ik altijd goed overweeg kon met zijn toenmalige vriendin heeft ze mij gebeld om erover te praten en kreeg ik haar kant horen.
Kan ze niet beter jouw vriendin worden?
pindazakje
pi_193517802
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 01:09 schreef Solid-Snake het volgende:

Verder weet ik ook haar adres niet en woont ze bovendien nog thuis.
Kan ze niet beter steun zoeken bij haar ouders dan bij jou? Of desnoods een goede vriendin?

Met zelfmoordgedachten aankloppen bij de broer van je ex ruikt wel naar manipulatie. Al weet je het nooit 100% zeker.

Zoek desnoods contact met haar ouders en zeg dat ze het zwaar heeft en steun nodig heeft. Je hoeft niet te vertellen over haar suïcidale gedachten; als die er echt zijn kan ze daar ook zelf over vertellen. Zowel voor haar als voor jou lijkt het me beter als jullie afstand nemen.
pi_193517849
Niet jouw probleem
pi_193517971
Waar ging die discussie over dan? Over wel of niet afschaffen van Zwarte Piet? Beetje vaag zo.

Overigens zijn die zelfmoord dreigementen zo vlak na een gebeurtenis veelal chantage/aandacht tactieken. Veel zelfmoordenaars kondigen dat niet zo nadrukkelijk aan.
pi_193518499
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:
gewoon no contact gaan

jij en je broer

smerig manipulatief wijf dat emotioneel probeert te chanteren met zelfmoord
Ja of he... of ze voelt zich gewoon echt wanhopig en depressief. Het is niet altijd voor de aandacht of om te manipuleren. Iemand die echt in crisis is kan dat maar beter aangeven zo te voelen, lijkt mij.

Al is het niet aan TS om daar iets mee te moeten. Zal toch proberen om dat andere mensen in te schakelen, haar familie bijv die haar op kunnen vangen.
pi_193518653
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 08:02 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Kan ze niet beter steun zoeken bij haar ouders dan bij jou? Of desnoods een goede vriendin?

Met zelfmoordgedachten aankloppen bij de broer van je ex ruikt wel naar manipulatie. Al weet je het nooit 100% zeker.

Zoek desnoods contact met haar ouders en zeg dat ze het zwaar heeft en steun nodig heeft. Je hoeft niet te vertellen over haar suïcidale gedachten; als die er echt zijn kan ze daar ook zelf over vertellen. Zowel voor haar als voor jou lijkt het me beter als jullie afstand nemen.
Ja dat vertelde ik haar ook. Ik ken haar ouders ook verder niet eens.

Dit was trouwens ook haar eerste relatie. En ze vond het daardoor ook raar dat m’n broer eerst tegen haar zei dat hij van haar hield etc en het dan nu uitmaakt.
pi_193519158
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2020 08:02 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Kan ze niet beter jouw vriendin worden?
Haha, nee echt niet.
pi_193519164
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 08:31 schreef Cockwhale het volgende:
Waar ging die discussie over dan? Over wel of niet afschaffen van Zwarte Piet? Beetje vaag zo.

Overigens zijn die zelfmoord dreigementen zo vlak na een gebeurtenis veelal chantage/aandacht tactieken. Veel zelfmoordenaars kondigen dat niet zo nadrukkelijk aan.
Ja dat is nu ook duidelijk voor mij. Ze probeert nu constant iets te zoeken in de hoop dat m'n broer misschien van gedachten veranderd.
pi_193519183
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 09:35 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Ja of he... of ze voelt zich gewoon echt wanhopig en depressief. Het is niet altijd voor de aandacht of om te manipuleren. Iemand die echt in crisis is kan dat maar beter aangeven zo te voelen, lijkt mij.

Al is het niet aan TS om daar iets mee te moeten. Zal toch proberen om dat andere mensen in te schakelen, haar familie bijv die haar op kunnen vangen.
Van wat ik begrijp is ze veelste afhankelijk geweest van m'n broer. In het begin vond hij dit geweldig omdat hij daardoor precies kon bepalen wanneer ze gingen afspreken. Alleen nu zie je dus wat er kan gebeuren als je zo iemand date.

Ik ken haar familie totaal niet, dus ik kan daar ook geen contact mee opnemen.
  zondag 7 juni 2020 @ 11:06:13 #23
92409 Twinky
Little star.
pi_193519408
Besef je vooral dat jij gereedschap bent voor haar. Ze zoekt veel contact met je broer, jij bent daar onderdeel van. De boodschappen die ze jou geeft verwacht ze natuurlijk dat je ze doorspeelt naar je broer.

Dit is niet jouw strijd, en op deze manier plaats je jezelf tussen die twee en wordt het uiteindelijk alleen maar vervelender. Dit is tussen je broer en haar, en dat is nu voorbij. Door jezelf op te werpen als luisterend oor ga je ertussen staan, en daarmee lijk je iets te repareren wat niet te repareren valt.

Stap hier zsm uit, want als zij niet krijgt wat ze wil (aandacht van broer) gaat ze alleen maar meer aan je trekken en steeds dramatischer zijn. En aan de andere kant staat je broer die waarschijnlijk helemaal niet staat te wachten op contact met haar, en die krijg je ook over je heen omdat jij uiteindelijk zult gaan zeggen dat hij iets moet doen ofzo.

Stop hiermee. Wees niet de held in de dramadriehoek. Jij hebt geen enkele verantwoordelijkheid naar haar.

En sorry dat ik zo hard ben, maar ik wou dat iemand dit tegen mijn broertje had gezegd.
pi_193519506
Wat Twinky zegt.

Zo lang je contact houdt, houdt zij hoop dat ze via jou je broer terug kan krijgen.

Ze heeft hulp en troost nodig maar die moet in het teken staan van afstand nemen.
  zondag 7 juni 2020 @ 11:15:48 #25
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_193519538
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:

smerig manipulatief wijf dat emotioneel probeert te chanteren met zelfmoord
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 11:27:15 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193519678
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 11:06 schreef Twinky het volgende:
Besef je vooral dat jij gereedschap bent voor haar. Ze zoekt veel contact met je broer, jij bent daar onderdeel van. De boodschappen die ze jou geeft verwacht ze natuurlijk dat je ze doorspeelt naar je broer.

Dit is niet jouw strijd, en op deze manier plaats je jezelf tussen die twee en wordt het uiteindelijk alleen maar vervelender. Dit is tussen je broer en haar, en dat is nu voorbij. Door jezelf op te werpen als luisterend oor ga je ertussen staan, en daarmee lijk je iets te repareren wat niet te repareren valt.

Stap hier zsm uit, want als zij niet krijgt wat ze wil (aandacht van broer) gaat ze alleen maar meer aan je trekken en steeds dramatischer zijn. En aan de andere kant staat je broer die waarschijnlijk helemaal niet staat te wachten op contact met haar, en die krijg je ook over je heen omdat jij uiteindelijk zult gaan zeggen dat hij iets moet doen ofzo.

Stop hiermee. Wees niet de held in de dramadriehoek. Jij hebt geen enkele verantwoordelijkheid naar haar.

En sorry dat ik zo hard ben, maar ik wou dat iemand dit tegen mijn broertje had gezegd.
Ik vind dit wel een goede post eigenlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 7 juni 2020 @ 11:28:48 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193519710
Misschien moet je gewoon een vent zijn die achter z'n bloedeigen broer blijft staan en niet als een achterbakse bitch stiekem met z'n ex bellen. Karaktertestje dit.
pi_193519894
Misschien las ik er overheen hoor, maar het is mij niet duidelijk of je broer weet dat zij contact met jou zoekt en of jij contact met haar hebt?
Dat is punt 1, want dat lijkt me bijv. niet chill als je broer dat niet weet.

Tweede punt, je kunt haar wel willen helpen en en voor haar zijn maar het klinkt mij in de oren alsof ze issues heeft die ze zelf op moet lossen, waar jij EN je broer geen zak aan kunnen helpen of veranderen. Iemand gaat normaliter niet zomaar met zelfmoord dreigen vanwege een verbroken relatie, dan zit er al iets niet goed in de bovenkamer.
pi_193520802
Is manipuleren. Als ze het echt wel doet ze het wel. Als ze aandacht wil van haar ouders zegt ze het bij haar ouders.

Nu wil ze aandacht van jou.

Zijn ook mensen die altijd enge ziektes hebben voor aandacht.

Voordeel is dat als ze het wel doet, ze het niet nog een keer kan doen.
pi_193521236
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:00 schreef Jardis het volgende:
Is manipuleren. Als ze het echt wel doet ze het wel. Als ze aandacht wil van haar ouders zegt ze het bij haar ouders.

Nu wil ze aandacht van jou.

Zijn ook mensen die altijd enge ziektes hebben voor aandacht.

Voordeel is dat als ze het wel doet, ze het niet nog een keer kan doen.
_O-
pi_193521296
Even een update. M'n ouders zijn er ook van op de hoogte en m'n moeder zou via prive bellen contact met haar opnemen om te zorgen dat ze de juiste hulp krijgt.

Ik heb aangeven haar te blokkeren op social media zodat ik er niet meer tussen sta. Ergens voelt het kut haar op deze manier te kwetsen, maar het is niet anders.

Bedankt voor alle reacties :)
pi_193521324
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 11:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Misschien las ik er overheen hoor, maar het is mij niet duidelijk of je broer weet dat zij contact met jou zoekt en of jij contact met haar hebt?
Dat is punt 1, want dat lijkt me bijv. niet chill als je broer dat niet weet.

Tweede punt, je kunt haar wel willen helpen en en voor haar zijn maar het klinkt mij in de oren alsof ze issues heeft die ze zelf op moet lossen, waar jij EN je broer geen zak aan kunnen helpen of veranderen. Iemand gaat normaliter niet zomaar met zelfmoord dreigen vanwege een verbroken relatie, dan zit er al iets niet goed in de bovenkamer.
Ja m'n broer wist van het contact. Hij bood ook z'n excuses aan dat ik hierin werd meegenomen, omdat hij niet had verwacht dat het zo heftig zou gaan.
pi_193523766
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja m'n broer wist van het contact. Hij bood ook z'n excuses aan dat ik hierin werd meegenomen, omdat hij niet had verwacht dat het zo heftig zou gaan.
Ah oke. Dan zit dat dus gelukkig wel goed.
pi_193523775
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:37 schreef Solid-Snake het volgende:
Even een update. M'n ouders zijn er ook van op de hoogte en m'n moeder zou via prive bellen contact met haar opnemen om te zorgen dat ze de juiste hulp krijgt.

Ik heb aangeven haar te blokkeren op social media zodat ik er niet meer tussen sta. Ergens voelt het kut haar op deze manier te kwetsen, maar het is niet anders.

Bedankt voor alle reacties :)
Ik denk dat dit een goede keuze is.
pi_193524289
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja m'n broer wist van het contact. Hij bood ook z'n excuses aan dat ik hierin werd meegenomen, omdat hij niet had verwacht dat het zo heftig zou gaan.
Je broer had haar ouders kunnen contacteren en vertellen dat ze even wat waakzamer over hun dochter moeten zijn. Niet nodig om jou of jullie moeder daarbij te betrekken, maar wel aardig van jullie.
  zondag 7 juni 2020 @ 18:23:33 #36
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193524632
In before: Aanbieden een handje te helpen :+

Dit is zoals meerdere al gezegd hebben niet iets dat jij op je schouders zou moeten nemen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 7 juni 2020 @ 18:52:28 #37
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_193524980
Borderlinegenot _O_
pi_193529553
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2020 18:52 schreef Nobu het volgende:
Borderlinegenot _O_
Zo ver ik weet heeft ze geen borderline. Alleen had ze buiten mijn broer verder weinig contacten waar ze terecht kon, dus zakt de grond weg onder haar fouten toen ze hem kwijt raakte.
pi_193529837
Waarom is het uitgegaan dan?
pi_193529924
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:45 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja dat is nu ook duidelijk voor mij. Ze probeert nu constant iets te zoeken in de hoop dat m'n broer misschien van gedachten veranderd.
En jij moet er voor waken niet dat 'iets' te worden. Haar manier om via jou toch in het leven van je broer te blijven.
"Pools are perfect for holding water"
pi_193529936
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 11:06 schreef Twinky het volgende:
Besef je vooral dat jij gereedschap bent voor haar. Ze zoekt veel contact met je broer, jij bent daar onderdeel van. De boodschappen die ze jou geeft verwacht ze natuurlijk dat je ze doorspeelt naar je broer.

Dit is niet jouw strijd, en op deze manier plaats je jezelf tussen die twee en wordt het uiteindelijk alleen maar vervelender. Dit is tussen je broer en haar, en dat is nu voorbij. Door jezelf op te werpen als luisterend oor ga je ertussen staan, en daarmee lijk je iets te repareren wat niet te repareren valt.

Stap hier zsm uit, want als zij niet krijgt wat ze wil (aandacht van broer) gaat ze alleen maar meer aan je trekken en steeds dramatischer zijn. En aan de andere kant staat je broer die waarschijnlijk helemaal niet staat te wachten op contact met haar, en die krijg je ook over je heen omdat jij uiteindelijk zult gaan zeggen dat hij iets moet doen ofzo.

Stop hiermee. Wees niet de held in de dramadriehoek. Jij hebt geen enkele verantwoordelijkheid naar haar.

En sorry dat ik zo hard ben, maar ik wou dat iemand dit tegen mijn broertje had gezegd.
Ja, precies dit dus. Goed verwoord.
"Pools are perfect for holding water"
pi_193530132
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zo ver ik weet heeft ze geen borderline. Alleen had ze buiten mijn broer verder weinig contacten waar ze terecht kon, dus zakt de grond weg onder haar fouten toen ze hem kwijt raakte.
Wat heeft ze verkeerd gedaan?
pi_193530236
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:19 schreef probeer het volgende:

[..]

En jij moet er voor waken niet dat 'iets' te worden. Haar manier om via jou toch in het leven van je broer te blijven.
Ja ik heb haar al geblokkeerd op alle social media.
pi_193530248
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:13 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom is het uitgegaan dan?
M’n broer voelde niks meer voor haar. En haar afhankelijkheid was ook een oorzaak.
pi_193530268
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:32 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Wat heeft ze verkeerd gedaan?
Ze heeft opzich niks verkeerds gedaan. Alleen ze begon te dreigen dat ze zelfmoord zou plegen als m’n broer haar niet terug zou nemen.

Alleen hij voelt niks meer voor haar, dus dan houdt het op.
pi_193530305
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ze heeft opzich niks verkeerds gedaan. Alleen ze begon te dreigen dat ze zelfmoord zou plegen als m’n broer haar niet terug zou nemen.

Alleen hij voelt niks meer voor haar, dus dan houdt het op.
Nogal wat dat hij dan de politie belt.. heb zelf het idee dat hij het ook niet helemaal goed heeft aangepakt om het zo maar even te zeggen vandaar dat ik het vroeg
pi_193530336
Mensen die zelfmoord willen plegen die dreigen niet, maar die doen het gewoon.
De dreigers zijn aandachttrekkers.
pi_193530657
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:46 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nogal wat dat hij dan de politie belt.. heb zelf het idee dat hij het ook niet helemaal goed heeft aangepakt om het zo maar even te zeggen vandaar dat ik het vroeg
Van wat ik begreep liep hun discussie uit de hand. Hij heeft verder niet alle precieze details gegeven.
  maandag 8 juni 2020 @ 01:08:10 #49
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193530905
Heel goed dat hij de politie heeft gebeld. Die weten precies hoe ze in zulke gevallen moeten reageren, bij wie ze het moeten melden enz..
Zal wel de huisarts worden, of ze nemen contact op met de ouders .....

Is verder niet je broers zaak en zeker niet jouw zaak. Zou mooi zijn, zou de truc van het jaar worden. Iedereen gaat dreigen met zelfmoord om zijn zin door te drijven.
Papa. ik wil die barbypop, anders pleeg ik zelfmoord. Een nieuwe auto. Dat je met mij trouwt. Dat je me nu oraal bevredigd. Tja, volwassen worden kan soms grillig verlopen.

Over 5 jaren lachen jullie er samen mee, inclusief dat meisje zelf !!
En over 50 jaar zeggen jullie, wat was dat toch leuk, die puppy-love periode vroeger.

:B *O* -O-

Klik op de titel onder de afbeelding om het lied te beluisteren!

[ Bericht 9% gewijzigd door LeesFoknl op 08-06-2020 01:14:06 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_193531123
Heb zelf ook een ex gehad die hiermee dreigde, en zichzelf in het ziekenhuis heeft gewerkt –tenminste op basis van de foto's die ze mij stuurde... Voor mij was de enige oplossing inderdaad blokkeren. De keren dat ik haar bij zinnen probeerde te krijgen maakte het alleen maar erger. Ik denk ook dat de hulp die zo'n persoon moet krijgen niet van een direct betrokkene afkomstig moet zijn, maar eerder van iemand die op flinke afstand staat (of dat nu een professioneel is of een vriend).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')