quote:volgend jaar met meer mensen
Op woensdag 6 augustus 2003 17:37 schreef Doodmetaal het volgende:
catering sucksrest ok
campzone
![]()
quote:Security wannabe, genoeg van die gastjes zien lopen en daar keek ik alleen maar over heen, dus nee die heb ik niet gezien. Was niet echt onder de indruk van security.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:17 schreef miss_bleu het volgende:
1 van me clanleden die snachts liepen in die mooie gele shirts
Ik denk dat je hem niet gezien hebt
quote:jij bent dus een van die lui die zich niets van de security aantrok?
Op woensdag 6 augustus 2003 19:28 schreef PS het volgende:[..]
Security wannabe, genoeg van die gastjes zien lopen en daar keek ik alleen maar over heen, dus nee die heb ik niet gezien. Was niet echt onder de indruk van security.
Beterschap voor de jongen en lach maar lief tegen hem dan heb je die cam eerder. Kan me niet voorstellen dat een jongen jouw glimlach kan weerstaan.
bah!
quote:* PS was op bezoek, had dus geen muziek of pc bij zich. Heeft geen herrie kunnen maken behalve buiten zijn eigen stem. En ging altijd netjes op tijd slapen (you wish). Heeft netjes kaartje gekocht (zelfs gereserveerd). En heeft zich zelfs afgemeld bij miss_bleu.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:25 schreef 5chaap2k het volgende:[..]
jij bent dus een van die lui die zich niets van de security aantrok?
bah!
Maar ik was niet onder de indruk van de security. Je kon eigenlijk zo binnenlopen zonder te betalen. En erg indrukwekend waren ze niet. Ik denk dat 80% kleiner en jonger was dan mij. Een voor de volle 100% kan je eigenlijk bang worden van Chris. Of ben ik nou zo'n badass? ![]()
Als ik muziek aan had en jij (je zat in de security) komt bij mij langs om het zachter of uit te zetten. Dan gaat het ook uit, ik heb opvoeding genoten. Maar echt onder de indruk zal ik niet zijn. Ik zal niet rennen en me meteen 20 keer opdrukken voor meneer. Sorry just not impressed.
quote:Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt van hoe en wat een securityteam van een evenement als CZ moet zijn.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:34 schreef PS het volgende:Als ik muziek aan had en jij (je zat in de security) komt bij mij langs om het zachter of uit te zetten. Dan gaat het ook uit, ik heb opvoeding genoten. Maar echt onder de indruk zal ik niet zijn. Ik zal niet rennen en me meteen 20 keer opdrukken voor meneer. Sorry just not impressed.
quote:Neuh hoor in princiepe ben ik ook voor klere kasten en niet van die kleine mannetjes van 15
Op woensdag 6 augustus 2003 22:52 schreef Breuls het volgende:[..]
Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt van hoe en wat een securityteam van een evenement als CZ moet zijn.
quote:ik ben op campzone 16 geworden
Op woensdag 6 augustus 2003 22:53 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Neuh hoor in princiepe ben ik ook voor klere kasten en niet van die kleine mannetjes van 15

Prijzen voor een compo

Ik met perry

Ikkuh met kimmie
Boven op demozone wagen om goodies weg te geven!
Ik wil terug!!
quote:nog maar 11 maandjes wachten
Op donderdag 7 augustus 2003 00:37 schreef miss_bleu het volgende:
Ik wil terug!!
quote:Hm nee heb ik geen verkeerd beeld over, ik weet niet wat jou definitie van security (SC) is, maar mannekes van 15??
Op woensdag 6 augustus 2003 22:52 schreef Breuls het volgende:[..]
Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt van hoe en wat een securityteam van een evenement als CZ moet zijn.
miss_bleu
Ga ik weg van CZ en dan trek je opeens dat toppie van GPN aan? En je had nog zo gezegt dat ie heel CZ niet aan ging....
Nee ik wil nu ook gelijk...
volgend jaar: Megabit!!!
quote:heee
Op donderdag 7 augustus 2003 12:07 schreef Ingridh007 het volgende:
Ben t wel eens met die post over security, verder roelt campzone...als j bezoeker bentvolgend jaar: Megabit!!!
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:34 schreef markvleth het volgende:
Nee dit klinkt echt allemaal geweldig, je gaat op vakantie. Dan neem je je PC meeDan zit je ook nog is een beveiligd camp
En dan is die beveiliging ook niet goed
Tussen de 1500 boys die zich hitsig op de drie aanwezige dames storten
Nee ik wil nu ook gelijk...
quote:Sorry promotie moest het topje aan
Op donderdag 7 augustus 2003 11:24 schreef PS het volgende:
miss_bleuGa ik weg van CZ en dan trek je opeens dat toppie van GPN aan? En je had nog zo gezegt dat ie heel CZ niet aan ging....
quote:Zeker geen megabit als het tegelijk weer valt met campzone
Op donderdag 7 augustus 2003 12:07 schreef Ingridh007 het volgende:
Ben t wel eens met die post over security, verder roelt campzone...als j bezoeker bentvolgend jaar: Megabit!!!
Maar idd, er liepen er een paar rond die nevernooit indruk op mij zouden maken. Gelukkig deden andere mensen van de security ook als ze geen dienst hadden gewoon hun werk, dus is er gelukkig niet veel gezeur geweest. En anders werd hoofd-security erbij gehaald en als die boos werd had je het gedaan ![]()
* Paxlie rent terug naar campzone ![]()
ik mis het.......
quote:* PS denkt terug aan Pax.......jep goede verbetering, vooral in je camping pak. Chris boos maken is niet goe nee.
Op donderdag 7 augustus 2003 13:00 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie is volgend jaar wel security danMaar idd, er liepen er een paar rond die nevernooit indruk op mij zouden maken. Gelukkig deden andere mensen van de security ook als ze geen dienst hadden gewoon hun werk, dus is er gelukkig niet veel gezeur geweest. En anders werd hoofd-security erbij gehaald en als die boos werd had je het gedaan
* Paxlie rent terug naar campzone
ik mis het.......
Wil ook wel terug naar CZ, was wel gaaf.
quote:Je komt gewoon naar de hcc/gameXpo dagen en the party 2!!!
Op donderdag 7 augustus 2003 14:39 schreef PS het volgende:[..]
* PS denkt terug aan Pax.......jep goede verbetering, vooral in je camping pak. Chris boos maken is niet goe nee.
Wil ook wel terug naar CZ, was wel gaaf.
quote:Yeah! hcc dagen
Op donderdag 7 augustus 2003 14:57 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Je komt gewoon naar de hcc/gameXpo dagen en the party 2!!!
wanneer is dat ook al weer?
Ik ben dus niet gegaan, dat kwam doordat de jongens al op vakantie gingen met de familie mee, we zijn wel van plan volgend jaar te gaan, daar gaan we het uitvoerig over houden volgende week als er een Lan party bij mij is ![]()
Zijn allemaal leuke foto's in dit topic, was ik er nou maar bij
quote:November.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:00 schreef junkiesietze het volgende:[..]
Yeah! hcc dagen
wanneer is dat ook al weer?
quote:* PS is geen computer fan die games speelt (heel soms beken ik). CZ was gaaf omdat het outdoor is. Mij opsluiten in een groot hok met alleen maar pc fanaten gaat volgens mij niet goed komen. Zou niet weten wat ik er allemaal moet doen.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:57 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Je komt gewoon naar de hcc/gameXpo dagen en the party 2!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |