Wat is er nou zo leuk aan om met een paar honderd man in snikhete tentjes achter je eigen pc te gaan zitten? Ik kan me echt niet vorstellen dat het echt leuk is, nou ben ik ook geen hardcore pc gamer misschien daarom hoor maar wat is er nou zo speciaal aan zo'n LANparty?
quote:denk dat je het gewoon een keer mee moet maken joh. zelf heb ik er ook geen ervaring mee, maar ik weet dat gamen op een lan wel erg cool is.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:54 schreef erikh het volgende:
Zonder lullige reacties uit te lokken ofzo, dit is dus een serieuse vraag.
dus gamen met een heeele hoop mensen op en lan zal nog wel cooler zijn?
quote:de gezelligheid
Op donderdag 7 augustus 2003 15:54 schreef erikh het volgende:
Zonder lullige reacties uit te lokken ofzo, dit is dus een serieuse vraag.Wat is er nou zo leuk aan om met een paar honderd man in snikhete tentjes achter je eigen pc te gaan zitten? Ik kan me echt niet vorstellen dat het echt leuk is, nou ben ik ook geen hardcore pc gamer misschien daarom hoor maar wat is er nou zo speciaal aan zo'n LANparty?
groot kampvuur..
gezellige mensen
irc (is grappig omdat op irc iedereen elkaar kent maar als je dan langs elkaar loopt weet je niet wie het is
)
ja... uhh
je moet het gewoon een keer doen!
quote:Anders ga jij ff lullen als Innocent
Op donderdag 7 augustus 2003 18:12 schreef 5chaap2k het volgende:
ik mis me tentj
[ontopic]
Op campzone heb ik amper in mijn tent gezeten. Ik heb er wel 8 uur achter mijn pc gezeten en ik was er toch echt het volledige event. Het is gewoon zwaar gezellig
quote:hehehe die "e was in in het vlugge typwerk vergeten
Op maandag 11 augustus 2003 11:17 schreef Paxlie het volgende:[..]
Anders ga jij ff lullen als Innocent
[ontopic]
Op campzone heb ik amper in mijn tent gezeten. Ik heb er wel 8 uur achter mijn pc gezeten en ik was er toch echt het volledige event. Het is gewoon zwaar gezellig
ennuh wat een gaaf icoon man!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |