abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 juni 2020 @ 13:29:10 #251
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_193521199
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:24 schreef wpor het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om hier een complete discussie van te maken maar vooruit. Een verschil is dat een zwarte piet niemand fysiek kwaad doet en dat er geen kwade bedoelingen bij komen kijken. Dat de grens ergens tussen een nazi en een piet ligt lijkt me evident, waar die dan ook precies zou moeten liggen maakt mij in dit geval niets uit.
Waar haal jij vandaan dat zwarte piet niemand fysiek kwaad doet?
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 7 juni 2020 @ 13:29:49 #252
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_193521205
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik vind het onethisch hoe snel mensen voor nazi worden uitgemaakt en geweld gelegitimeerd wordt.
Wie wordt dpor wie als nazi uitgemaakt?
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 7 juni 2020 @ 13:29:53 #253
117098 Hathor
Effe niet
pi_193521206
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:29 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat zwarte piet niemand fysiek kwaad doet?
Hoe vaak heb jij zwarte pieten mensen in elkaar zien trappen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 7 juni 2020 @ 13:31:00 #254
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193521222
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:08 schreef Mikeytt het volgende:

Snap niet waar dit vandaan komt? Intolerantie is niet per se slecht.
Je begint er zelf over he.

quote:
Slavernij was vroeger een traditie, maar gelukkig is het in sommige landen afgeschaft vanwege kritiek van buitenaf.
Ja en? Dat is het punt helemaal niet. Homo's van gebouwen gooien, doodstraf, offerfeest en weet ik het daar vinden wij misschien wel wat van maar in betreffende landen zal het ze aan hun reet roesten wat wij daarvan vinden.

quote:
Bij fascisten? Jazeker. Nogmaals, ik zal nooit oproepen tot geweld, maar zou het niet onethisch vinden.
Zou jij het onethisch vinden als iemand een nazi in 1944 in de kop trapte? Zo niet, waar trek jij de grens?
Zelfs in oorlogstijd ben je gebonden aan het HOR.
  zondag 7 juni 2020 @ 13:31:31 #255
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_193521231
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoe vaak heb jij zwarte pieten mensen in elkaar zien trappen?
Zwarte piet draagt bij aan een groter racisme probleem waar elke dag zwarte mensen de dupe van zijn.

Niet elke nazi heeft iemand in mekaar getrapt. Beetje vreemde reactie.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 7 juni 2020 @ 13:31:39 #256
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193521233
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:29 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Wie wordt dpor wie als nazi uitgemaakt?
Je bent al gauw een nazi volgens ANTIFA , als je een andere mening heb dan die van hen
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 7 juni 2020 @ 13:32:17 #257
117098 Hathor
Effe niet
pi_193521246
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:31 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Zwarte piet draagt bij aan een groter racisme probleem waar elke dag zwarte mensen de dupe van zijn.

Niet elke nazi heeft iemand in mekaar getrapt. Beetje vreemde reactie.
Het was een reactie op die debiele vraag van je.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193521253
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:29 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat zwarte piet niemand fysiek kwaad doet?
Alsjeblieft vent. Je vergelijking / vraag is totaal misplaatst. Daarom gaf ik op voorhand al aan er geen zin in te hebben, dus hier houd ik het bij.
  zondag 7 juni 2020 @ 13:34:07 #259
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193521258
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:29 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Wie wordt dpor wie als nazi uitgemaakt?
Wie niet?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193521272
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:31 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Zwarte piet draagt bij aan een groter racisme probleem waar elke dag zwarte mensen de dupe van zijn.
Hoe?
  zondag 7 juni 2020 @ 13:35:42 #261
117098 Hathor
Effe niet
pi_193521277
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:35 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Hoe?
All in the eye of the beholder.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 7 juni 2020 @ 13:36:04 #262
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 7 juni 2020 @ 13:56:18 #263
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193521489
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:31 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Zwarte piet draagt bij aan een groter racisme probleem waar elke dag zwarte mensen de dupe van zijn.

Niet elke nazi heeft iemand in mekaar getrapt. Beetje vreemde reactie.
Je bent niet goed bij je hoofd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193522897
Ik heb Nu.nl wel al een klacht gestuurd vanwege dit soort berichtgeving:

quote:
Dichter en rapper Akwasi gaat aangifte doen bij dreigende berichten aan zijn adres die daar aanleiding toe geven, laat zijn management zaterdag weten aan NU.nl. De rapper deelde zaterdag op Instagram een aantal doodsbedreigingen en verwensingen, die volgden op zijn opmerking over de fictieve figuur zwarte piet tijdens het Black Lives Matter-protest op De Dam.

Akwasi zei maandag in zijn toespraak tijdens het protest dat hij de figuur zwarte piet "hoogstpersoonlijk een trap in het gezicht" wilde verkopen. Hij kreeg op die opmerking veel kritiek, ook van PVV-leider Geert Wilders.
Het ging juist niet over een fictief figuur, maar om mensen die als Zwarte Piet verkleed gaan, dus over gewone mensen die worden bedreigd. Nu.nl maakt er een show van voor Akwasi.
pi_193523218
Mijn nichtje speelt elk jaar zwarte piet, gaat die Akwuasie haar nu kopschoppen? :{w
pi_193523533
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Met figuren als Akwasi en Airfryer wil ik inderdaad niet verbonden zijn, zo ver mogelijk uit mijn buurt blijven het liefst.
Wat mij betreft horen geesteszieken als Akwasi en Afriyie, net als anti-vaxxers en anti-5G-ers in een dwangbuis achter slot en grendel, maar helaas is de geestelijke gezondheidszorg in Nederland kapotbezuinigd. En helaas krijgen zulke totaalmalloten inmiddels niet alleen bij tokkiezenders, maar zelfs bij de NOS een podium.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_193523541
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:29 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat zwarte piet niemand fysiek kwaad doet?
Precies lees je verdorie toch eens in, in de materie man. Iedereen weet toch dat Piet stoute kinderen meeneemt in de zak naar Spanje of de roe geeft!
pi_193524124
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:29 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat zwarte piet niemand fysiek kwaad doet?
Pleur op man, mafkees
pi_193524754
Hebben de managements van de "bedreigers" al contact opgenomen met Akwasi om te duiden dat er geen sprake was van dreigen met geweld maar dreigen met verzet?
  zondag 7 juni 2020 @ 18:43:50 #270
117098 Hathor
Effe niet
pi_193524849
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 18:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Hebben de managements van de "bedreigers" al contact opgenomen met Akwasi om te duiden dat er geen sprake was van dreigen met geweld maar dreigen met verzet?
Het was satire, dat vereist geen uitleg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193525094
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 11:49 schreef Mikeytt het volgende:
Wel dus. In ieder land buiten Europa schrikken ze zich te pletter bij zwarte piet. Meest achterlijke traditie die er is.
Dit is overigens niet waar. De weerstand zit vooral in de VS en de Angelsaksische landen waarmee zij verbonden zijn.

Jezelf zwart schminken komt in tal van culturen voor:


En dan zijn er ook weer landen (bijvoorbeeld in Afrika) waar men zich wit verft:

  Miss 200.000.000! zondag 7 juni 2020 @ 19:03:15 #272
367000 roos94
pi_193525174

Extreem selectieve oordelen van instagram..

Dit is pesten of intimidatie? Maar berichten over "goedzo akwasi leer die kankerkaaskoppen wie de baas is" blijven staan terwijl ik ze rapporteer. Huh
  zondag 7 juni 2020 @ 19:56:18 #273
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193525783
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:08 schreef Mikeytt het volgende:

Slavernij was vroeger een traditie, maar gelukkig is het in sommige landen afgeschaft vanwege kritiek van buitenaf.
Ah ja, het Sinterklaasfeest en slavernij. Wel een goede vergelijking om aan te geven waarom het goed is dat bepaalde tradities zouden moeten worden afgeschaft.

Zo lijkt het mij ook een goed idee om Pasen bijvoorbeeld af te schaffen of volledig om te dopen naar Lentefeest, omdat mensen uit andere landen of culturen er aanstoot aan nemen dat het een christelijke traditie is.

Publiekelijk onthoofden en martelen was vroeger een traditie, maar gelukkig is het in sommige landen afgeschaft vanwege kritiek van buitenaf.

quote:
Bij fascisten? Jazeker. Nogmaals, ik zal nooit oproepen tot geweld, maar zou het niet onethisch vinden.
Zou jij het onethisch vinden als iemand een nazi in 1944 in de kop trapte? Zo niet, waar trek jij de grens?
Ook al zo'n uitstekende vergelijking. In 1944 ben je vier jaar in oorlog met Nazi-Duitsland, waarbij er talloze mensen zijn terechtgesteld en naar kampen zijn afgevoerd, steden zijn gebombardeerd, etc.

Als je dan de kans krijgt om een nazi te kopschoppen, is dat ethisch gezien gelijk aan het kopschoppen van bijvoorbeeld een willekeurige persoon die verkleed is als zwarte piet, omdat je die persoon een racist of fascist vindt terwijl je niet in oorlog bent of er mensen vermoord zijn door zwarte pieten.
pi_193527895
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 19:56 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ah ja, het Sinterklaasfeest en slavernij. Wel een goede vergelijking om aan te geven waarom het goed is dat bepaalde tradities zouden moeten worden afgeschaft.

Zo lijkt het mij ook een goed idee om Pasen bijvoorbeeld af te schaffen of volledig om te dopen naar Lentefeest, omdat mensen uit andere landen of culturen er aanstoot aan nemen dat het een christelijke traditie is.

Publiekelijk onthoofden en martelen was vroeger een traditie, maar gelukkig is het in sommige landen afgeschaft vanwege kritiek van buitenaf.
[..]

Ook al zo'n uitstekende vergelijking. In 1944 ben je vier jaar in oorlog met Nazi-Duitsland, waarbij er talloze mensen zijn terechtgesteld en naar kampen zijn afgevoerd, steden zijn gebombardeerd, etc.

Als je dan de kans krijgt om een nazi te kopschoppen, is dat ethisch gezien gelijk aan het kopschoppen van bijvoorbeeld een willekeurige persoon die verkleed is als zwarte piet, omdat je die persoon een racist of fascist vindt terwijl je niet in oorlog bent of er mensen vermoord zijn door zwarte pieten.
Ik zou het opgeven als ik jou was. Aan de stilte te zien heeft hij ingezien dat z'n vergelijking nogal lomp was
pi_193529490
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2020 16:00 schreef skrn het volgende:
Ik heb Nu.nl wel al een klacht gestuurd vanwege dit soort berichtgeving:
[..]

Het ging juist niet over een fictief figuur, maar om mensen die als Zwarte Piet verkleed gaan, dus over gewone mensen die worden bedreigd. Nu.nl maakt er een show van voor Akwasi.
Nu.nl heeft het bericht aangepast!
  zondag 7 juni 2020 @ 23:09:46 #276
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193529763
Ipv dat deze gigantische idioot geketterd wordt... Dit is een Afrikaan die hier in Nederland een heel goed leven heeft gekregen. Hij is geen nazaat van de negers uit onze koloniën die slaaf waren. Waar haalt ie 't lef vandaan? Waarom denkt ie dat ie ook maar enigzins recht heeft om hier te zijn, laat staan 't slachtoffer uit te hangen?

Dit laat ook zien dat deze hele beweging 't niet begrijpt. In de VS wordt zo'n kneus weggehoond omdat ie gewoon een gelukzoeker uit Afrika is. De nazaten van Amerikaanse slaven moeten die lui niet. Terecht: hun historie is compleet anders en sterker: Akwasi z'n voorouders kunnen makkelijk slaven hebben gehad en verkocht.

Ik ben misselijk.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  zondag 7 juni 2020 @ 23:23:18 #277
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193529986
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:09 schreef MissGiraffe het volgende:
Ipv dat deze gigantische idioot geketterd wordt... Dit is een Afrikaan die hier in Nederland een heel goed leven heeft gekregen. Hij is geen nazaat van de negers uit onze koloniën die slaaf waren. Waar haalt ie 't lef vandaan? Waarom denkt ie dat ie ook maar enigzins recht heeft om hier te zijn, laat staan 't slachtoffer uit te hangen?
Ah, ja. Als je vanuit Afrika hierheen bent gekomen dien je gewoon te accepteren hoe er met je om wordt gegaan. Dankbaar op je knieën en verder je bek houden!

:')
pi_193530041
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:23 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ah, ja. Als je vanuit Afrika hierheen bent gekomen dien je gewoon te accepteren hoe er met je om wordt gegaan. Dankbaar op je knieën en verder je bek houden!

:')
Zullen we de feiten even niet omdraaien? Van een deel van de organisatoren van deze debiele protesten moeten 'witten' hier met een schuldgevoel op de knieeën gaan, vooral achteraan op het plein gaan zitten en hun mond houden.
  zondag 7 juni 2020 @ 23:26:49 #279
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193530052
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:23 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ah, ja. Als je vanuit Afrika hierheen bent gekomen dien je gewoon te accepteren hoe er met je om wordt gegaan. Dankbaar op je knieën en verder je bek houden!

:')
Je hebt echt geen idee.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_193530081
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:57 schreef skrn het volgende:

[..]

Nu.nl heeft het bericht aangepast!
^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Beste debater 2022 zondag 7 juni 2020 @ 23:29:42 #281
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193530105
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zullen we de feiten even niet omdraaien? Van een deel van de organisatoren van deze debiele protesten moeten 'witten' hier met een schuldgevoel op de knieeën gaan, vooral achteraan op het plein gaan zitten en hun mond houden.
Dit dus.

Dat die vent eens een leuke hobby gaat zoeken, kennelijk heeft 'ie vrije tijd zat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 7 juni 2020 @ 23:32:27 #282
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193530135
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dit dus.

Dat die vent eens een leuke hobby gaat zoeken, kennelijk heeft 'ie vrije tijd zat.
Fucking Nicki Minaj lookalike met z'n grote bek.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  maandag 8 juni 2020 @ 07:58:09 #283
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193532548
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:23 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ah, ja. Als je vanuit Afrika hierheen bent gekomen dien je gewoon te accepteren hoe er met je om wordt gegaan. Dankbaar op je knieën en verder je bek houden!

:')
Ja, we moeten hém juist dankbaar zijn dat hij de moeite heeft genomen om ons landje te vereren met zijn komst. We zijn er zoveel beter van geworden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193533980
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:57 schreef skrn het volgende:

[..]

Nu.nl heeft het bericht aangepast!
Goed bezig en goed dat ze kritiek serieus nemen.
pi_193534010
quote:
Aangifte tegen Akwasi om geweldsoproep tegen Zwarte Piet
Bij de politie Amsterdam is aangifte gedaan tegen de rapper Akwasi naar aanleiding van zijn toespraak op de Dam op 1 juni. Akwasi zei daar dat hij bij het tegenkomen van een Zwarte Piet ’hem hoogstpersoonlijk op zijn gezicht trapt’. Meerdere aangiften volgen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ep-tegen-zwarte-piet
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 8 juni 2020 @ 10:37:44 #286
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193534047
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En de backfire is daar. :')
  maandag 8 juni 2020 @ 11:39:27 #287
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193534861
Aangifte tegen Akwasi om geweldsoproep tegen Zwarte Piet

AMSTERDAM - Bij de politie Amsterdam is aangifte gedaan tegen de rapper Akwasi naar aanleiding van zijn toespraak op de Dam op 1 juni. Akwasi zei daar dat hij bij het tegenkomen van een Zwarte Piet ’hem hoogstpersoonlijk op zijn gezicht trapt’.

Meerdere aangiften volgen.

Dat bevestigen de Amsterdamse politie en het Openbaar Ministerie Amsterdam aan De Telegraaf. ,,We hebben één aangifte binnen en meerdere aangiften worden deze week gedaan", aldus een woordvoerder.

Wie achter de aangiften zitten, wil de politie niet zeggen. Het OM Amsterdam laat weten dat het de aangiften zal bestuderen om te kijken of en wat ermee gebeurt.

Talkshow M

De uitspraken van Akwasi, de artiestennaam van Akwasi Owusu Ansah, zorgden voor een storm van verontwaardiging in Nederland, omdat ze beschouwd kunnen worden als een oproep tot geweld of het legitimeren van geweld tegen Zwarte Pieten. De rapper bagatelliseerde later zijn uitspraak.

In de NPO-talkshow M zei hij dat mensen die hem kennen, weten dat hij ’geen vlieg kwaad’ zou doen. Zwarte Piet noemde hij ‘een fictief figuur’. Zijn management zei dat de uitspraken van de rapper gezien moeten worden als ’een oproep tot verzet en niet tot geweld’.

Neerhalen standbeeld Bristol

De overwegend vreedzame protesten van Black Lives Matter kennen ook excessen. Niet alleen in Amerika, maar ook in Europa. Zo vinden er systematische plunderingen plaats en is er fors geweld van demonstranten tegen politiemensen.

Het neerhalen van een standbeeld in Bristol van een weldoener van de stad die tevens een berucht slavendrijver was en het bekladden van een standbeeld van de belangrijkste bestrijder van nazi’s, Winston Churchill, met de leus ’racist’, zorgt voor veel afschuw en afkeuring. Ook in Nederland is een standbeeld vernield, vorige week werd in Rotterdam bij een protest tegen racisme en politiegeweld een beeld van Pim Fortuyn beklad.

De voormalig directeur van het Rijksmuseum in Amsterdam en de Kunsthal Rotterdam Wim Pijbes, schreef zondagavond op Twitter dat je in een beschaafd land met je poten van beelden afblijft. En: ’Dan kunnen de Arc de Triomph en de Boog van Constantijn (en nog veel meer) ook naar de schroot.’

Kick out Zwarte Piet

Eerder twitterde frontman Jerry Afriyie van Kick out Zwarte Piet dat iedereen die kritisch was over het protest op de Dam een racist is. Ook deze uitspraak kon rekenen op felle kritiek.

De Amsterdamse Achraf El Johari, jongerenburgemeester van Amsterdam, twitterde zondagavond naar aanleiding van de vernieling van beelden in Groot-Brittannië: ’Nu nog de gevels van de vele Amsterdamse grachtenpanden’.

Telegraaf
pi_193535631
Je kunt dus ook tegelijkertijd:

1. Tegen racisme zijn
2. Protesten steunen die netjes met inachtneming van de virusmaatregelen wordenuitgevoerd
3. Tegen plunderingen en vernieling zijn
4. Het oproepen tot geweld van Akwasi crimineel vinden
5. Het afschaffen van politie in Minneapolis idioot vinden

En over twee weken is dit allemaal weer voorbij en is er weer een volgende hype. Rondom corona (hopelijk niet) de enorme economische crisis waar we al in zitten (hopelijk niet), Trump/Putin/China/Iran/Turkije (hopelijk niet) of het liefdesleven van een niet al te intelligente 'Bekende' Nederlander.
Whatever...
  maandag 8 juni 2020 @ 12:27:07 #289
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_193535652
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:26 schreef Spanky78 het volgende:
Je kunt dus ook tegelijkertijd:

1. Tegen racisme zijn
2. Protesten steunen die netjes met inachtneming van de virusmaatregelen wordenuitgevoerd
3. Tegen plunderingen en vernieling zijn
4. Het oproepen tot geweld van Akwasi crimineel vinden
5. Het afschaffen van politie in Minneapolis idioot vinden

En over twee weken is dit allemaal weer voorbij en is er weer een volgende hype. Rondom corona (hopelijk niet) de enorme economische crisis waar we al in zitten (hopelijk niet), Trump/Putin/China/Iran/Turkije (hopelijk niet) of het liefdesleven van een niet al te intelligente 'Bekende' Nederlander.
Sextape Barbie?
Maar het is een cirkel idd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 8 juni 2020 @ 23:18:02 #290
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193545250
Ik heb blacka’s die niet kunnen wachten om je te klappen
Ik heb mocro’s die rwina zetten net Badr
Ik heb maluku’s die je trein kapen, niet takken
Ik heb blacka’s die mn back hebben, tis krachtig
En ik ken blacka’s die studeren om je straks te pakken.
We komen alles hier resetten
Alles aan de kant
Ik zag van alles op de Dam
Strijders uit Palestina, Iran en Afghanistan

Ik heb indo’s die me bellen met die info voor die man.
Praat stoer, en je wordt straks nog gekinkeld door iemand

Dus ben ik klaar of ben ik klaar?

Bel je backup, want me backup staat klaar
De balkan, strapped up, staat klaar
Ik heb wat turken, en die staan allang klaar
Black lives matter.


Wat een belachelijke fantast. Die Turken staan wellicht klaar om z'n keel door te snijden. Idioot.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_193545741
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:18 schreef MissGiraffe het volgende:
Ik heb blacka’s die niet kunnen wachten om je te klappen
Ik heb mocro’s die rwina zetten net Badr
Ik heb maluku’s die je trein kapen, niet takken
Ik heb blacka’s die mn back hebben, tis krachtig
En ik ken blacka’s die studeren om je straks te pakken.
We komen alles hier resetten
Alles aan de kant
Ik zag van alles op de Dam
Strijders uit Palestina, Iran en Afghanistan

Ik heb indo’s die me bellen met die info voor die man.
Praat stoer, en je wordt straks nog gekinkeld door iemand

Dus ben ik klaar of ben ik klaar?

Bel je backup, want me backup staat klaar
De balkan, strapped up, staat klaar
Ik heb wat turken, en die staan allang klaar
Black lives matter.

Het is haast tragisch dat dergelijk geretardeerd taalgebruik feitelijk als acceptabel wordt gezien. Leuk dat je chromosoomoverschot aangekaart wordt in je liedteksten maar beter investeer je in de pil van Drion.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  dinsdag 9 juni 2020 @ 00:12:56 #292
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193545758
Michael van Zeijl konden ze ook juridisch weinig maken al die keren en die ging denk ik verder dan dit.
pi_193545772
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:18 schreef MissGiraffe het volgende:
Ik heb blacka’s die niet kunnen wachten om je te klappen
Ik heb mocro’s die rwina zetten net Badr
Ik heb maluku’s die je trein kapen, niet takken
Ik heb blacka’s die mn back hebben, tis krachtig
En ik ken blacka’s die studeren om je straks te pakken.
We komen alles hier resetten
Alles aan de kant
Ik zag van alles op de Dam
Strijders uit Palestina, Iran en Afghanistan

Ik heb indo’s die me bellen met die info voor die man.
Praat stoer, en je wordt straks nog gekinkeld door iemand

Dus ben ik klaar of ben ik klaar?

Bel je backup, want me backup staat klaar
De balkan, strapped up, staat klaar
Ik heb wat turken, en die staan allang klaar
Black lives matter.


Wat een belachelijke fantast. Die Turken staan wellicht klaar om z'n keel door te snijden. Idioot.
Kunst. Prachtig.
  Miss 200.000.000! dinsdag 9 juni 2020 @ 07:53:34 #294
367000 roos94
pi_193547037
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:18 schreef MissGiraffe het volgende:
Ik heb blacka’s die niet kunnen wachten om je te klappen
Ik heb mocro’s die rwina zetten net Badr
Ik heb maluku’s die je trein kapen, niet takken
Ik heb blacka’s die mn back hebben, tis krachtig
En ik ken blacka’s die studeren om je straks te pakken.
We komen alles hier resetten
Alles aan de kant
Ik zag van alles op de Dam
Strijders uit Palestina, Iran en Afghanistan

Ik heb indo’s die me bellen met die info voor die man.
Praat stoer, en je wordt straks nog gekinkeld door iemand

Dus ben ik klaar of ben ik klaar?

Bel je backup, want me backup staat klaar
De balkan, strapped up, staat klaar
Ik heb wat turken, en die staan allang klaar
Black lives matter.


Wat een belachelijke fantast. Die Turken staan wellicht klaar om z'n keel door te snijden. Idioot.
De cursus gedichten schrijven op de dagbesteding is ook weer gestart na de coronastop
pi_193547131
Dreigen met geweld tegen politie. Vervolgens bedreigd worden en dan janken bij de politie voor bescherming. Zo kennen we onze strijders weer.
Land of the free. Home of the brave.
  Miss 200.000.000! dinsdag 9 juni 2020 @ 08:06:31 #296
367000 roos94
pi_193547145
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:05 schreef Scarface88 het volgende:
Dreigen met geweld tegen politie. Vervolgens bedreigd worden en dan janken bij de politie voor bescherming. Zo kennen we onze strijders weer.
En honderden instagrammers die zijn kont kussen en zeggen je bent de nieuwe martin luther king je bent een held
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 9 juni 2020 @ 08:07:39 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193547153
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:18 schreef MissGiraffe het volgende:
Ik heb blacka’s die niet kunnen wachten om je te klappen
Ik heb mocro’s die rwina zetten net Badr
Ik heb maluku’s die je trein kapen, niet takken
Ik heb blacka’s die mn back hebben, tis krachtig
En ik ken blacka’s die studeren om je straks te pakken.
We komen alles hier resetten
Alles aan de kant
Ik zag van alles op de Dam
Strijders uit Palestina, Iran en Afghanistan

Ik heb indo’s die me bellen met die info voor die man.
Praat stoer, en je wordt straks nog gekinkeld door iemand

Dus ben ik klaar of ben ik klaar?

Bel je backup, want me backup staat klaar
De balkan, strapped up, staat klaar
Ik heb wat turken, en die staan allang klaar
Black lives matter.

Wat een belachelijke fantast. Die Turken staan wellicht klaar om z'n keel door te snijden. Idioot.
Wat is dit? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 juni 2020 @ 08:14:05 #298
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193547203
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 00:12 schreef Ixnay het volgende:
Michael van Zeijl konden ze ook juridisch weinig maken al die keren en die ging denk ik verder dan dit.
die is veroordeeld voor een soortgelijk iets, hoor. Alleen was het een bedreiging richting Sinterklaas ipv Zwarte Piet/
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 9 juni 2020 @ 09:23:32 #299
117098 Hathor
Effe niet
pi_193547922
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:07 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wat is dit? :')
Raptekst van Akwasimodo.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 09:24:28 #300
117098 Hathor
Effe niet
pi_193547936
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:14 schreef Tokus het volgende:

[..]

die is veroordeeld voor een soortgelijk iets, hoor. Alleen was het een bedreiging richting Sinterklaas ipv Zwarte Piet/
Is hij ook al niet enkele keren preventief opgesloten vlak voor de intocht?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')