Maar dan gebruik je een en hetzelfde nummer daarvoor?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:24 schreef Sometimes het volgende:
Ik heb maar een stukje antwoord voor je.
Met 2 telefoons lopen wil ik ook niet, dus ik heb op mijn werktelefoon (geen dual sim) Whatsapp 2 keer geïnstalleerd (de gewone en Whatsapp for Business, wat dezelfde app is maar met een andere naam).
Dat werkt prima.
Als het alleen om WhatsApp gaat een prima oplossing.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:47 schreef bonke het volgende:
gewoon die dual sim doenje kan dan kiezen welke sim je gebruikt als je wil bellen of opnemen en whatsappen
De data zelf niet, maar ze mogen wel de accounts en data van de werk telefoon wissen bijvoorbeeld. De data kan ook niet, want ze hebben dan geen wachtwoorden van mijn prive accounts.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:28 schreef Megumi het volgende:
Je geeft zelf al aan zakelijk en privé gescheiden te willen houden dan gaat het om meer dan WhatsApp. Maar ook om data. Voorbeeld bedrijven hebben mogelijk middelen om data op afstand te wissen bij ontslag wil je dat ze dat ook met je privé data kunnen? Niet wellicht ideaal zou het toch bij twee toestellen houden een privé en een zakelijk.
ik heb ook twee whatsapps er op staan, met twee verschillende nummersquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar dan gebruik je een en hetzelfde nummer daarvoor?
Hoe werkt die interface dan? Stel je zakelijk account is je hoofdaccount en je priveaccount in parallel space. Als je een appje binnenkrijgt op je priveaccount krijg je dan wel gewoon een notificatie?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:32 schreef Joppy het volgende:
Ik heb parallel space geinstallleerd, waarbinnen dan het 2e account van Whatsapp draait. Werkt voor mij prima.
De gewone en de WhatsApp business dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook twee whatsapps er op staan, met twee verschillende nummers
Mooi! Dan kan ik dus met een reguliere dual sim uit de voetenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:09 schreef MXgooner het volgende:
Ik heb ook de gewone whatsapp met prive nummer en de whatsapp for business met zakelijk nummer. Dit op een iPhone met dual sim.
Werkt perfect!
mijn s8 had een mogelijkheid om twee keer whatsapp geinstalleerd te hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:56 schreef sanger het volgende:
[..]
De gewone en de WhatsApp business dan?
eSim heet dat geloof ik dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn s8 had een mogelijkheid om twee keer whatsapp geinstalleerd te hebben.
dus 1 keer met mn privenummer gewoon
en de simkaart van mn andere nummer heb ik in een simpele oude telefoon zitten en dat nummer staat op de tweede whatsapp
neuj ik heb geen mogelijkheid om via dat andere nummer te bellen en gebeld worden op mijn S8quote:
Kan iemand dit nog bevestigen? Dat is wel echt een voorwaarde voor mij namelijk. Op verschillende pagina's zie ik tegenstrijdige info hierover...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:13 schreef sanger het volgende:
Klopt het dat je telefonisch wel gewoon bereikbaar bent als je mobiel internet (4G of 5G) gebruikt?
Dit dus dan: https://androidworld.be/t(...)e-whatsapp-accounts/ ?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik heb geen mogelijkheid om via dat andere nummer te bellen en gebeld worden op mijn S8
puur de whatsapp die ik geïnstalleerd heb met dat nummer
Nee, 2 nummers. Werk en privé komt op 2 verschillende apps binnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar dan gebruik je een en hetzelfde nummer daarvoor?
Ja hoor, geen probleem mee.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Kan iemand dit nog bevestigen? Dat is wel echt een voorwaarde voor mij namelijk. Op verschillende pagina's zie ik tegenstrijdige info hierover...
En heb je dan dual sim stand-by of dual sim active? Welke telefoon?quote:
Samsung S9 edge.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:54 schreef sanger het volgende:
[..]
En heb je dan dual sim stand-by of dual sim active? Welke telefoon?
Mijn prive telefoon heeft bv. dual sim stand-by maar is eigenlijk aan vervanging toe.
ja zoiets iddquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit dus dan: https://androidworld.be/t(...)e-whatsapp-accounts/ ?
Wat voor data bedoel je?quote:
Je kunt niet kiezen of je op werk of privé surft. Maar je kunt wel 2 accounts instellen op outlook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop