abonnement Unibet Coolblue
pi_193954264
Innerlijk, volgens m'n vriendinnen date ik altijd beneden m'n stand en ik snap waarom ze dat zeggen. Ik let altijd als eerst op energie/klik, daarna komt het uiterlijk pas. Misschien komt het door m'n autisme ofzo.

Dus lelijke mannen; Ook knappe vrouwen vallen op jullie! *O*
pi_193958147
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 08:47 schreef Brybry het volgende:
Innerlijk, volgens m'n vriendinnen date ik altijd beneden m'n stand en ik snap waarom ze dat zeggen. Ik let altijd als eerst op energie/klik, daarna komt het uiterlijk pas. Misschien komt het door m'n autisme ofzo.

Dus lelijke mannen; Ook knappe vrouwen vallen op jullie! *O*
Jij bent een knapperd? :@
pi_193981058
mijn reactie is verwijderd zie ik
ok, ik ga geen merken noemen, misschien daardoor verwijderd
uiterlijk= auto carrosserie uitstekend maar motorisch mechanisch elektrisch niet in orde
innerlijk= carrosserie is lelijk, geen velgen, oud model etc. maar motorisch mechanisch en elektrisch helemaal in orde. Alles werkt goed.
Dan is de keuze snel gemaakt denk ik
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193981106
Met lelijke mensen is het vaak zo dat hoe vaker je ze ziet, hoe minder de lelijkheid je opvalt.
Dus doe mij dan maar de leuke lelijkerd.
pi_193981161
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Met lelijke mensen is het vaak zo dat hoe vaker je ze ziet, hoe minder de lelijkheid je opvalt.
Dus doe mij dan maar de leuke lelijkerd.
komt eraan
kan ik u nog met wat anders van dienst zijn?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193981651
Beide. Absoluut. :Y Als ik me bij een van beide niet aangetrokken voel, komt er geen verliefdheid. In the long run telt innerlijk, maar dan zijn we al een tijd voorbij het verliefd worden en een relatie willen aangaan.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 8 juli 2020 @ 14:18:39 #107
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193989823
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 15:29 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, naast innerlijk en uiterlijk is er ook zoiets als taal: Plat Vlaams of Limburgs is een directe afknapper. :P
Ah zo ... o|O
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_193991052
Uiterlijk, innerlijk telt alleen voor lelijke mensen als primaire optie.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_193991070
Innerlijk straalt over het algemeen door naar uiterlijk. Sprekende ogen en een spontane vibe zijn zeer aantrekkelijk.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193991162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 15:30 schreef Aiciu het volgende:
Uiterlijk, innerlijk telt alleen voor lelijke mensen als primaire optie.
pi_193991547
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 15:29 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, naast innerlijk en uiterlijk is er ook zoiets als taal: Plat Vlaams of Limburgs is een directe afknapper. :P
good one! In mijn geval dan: innerlijk + uiterlijk + Fries = jackpot *O*
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 8 juli 2020 @ 16:14:01 #112
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_193991714
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 15:29 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, naast innerlijk en uiterlijk is er ook zoiets als taal: Plat Vlaams of Limburgs is een directe afknapper. :P
En stemgeluid! Een hoge piepstem bij een man vind ik toch minder aantrekkelijk. Verder wel zowel innerlijk als uiterlijk, maar wel met het zwaartepunt op innerlijk, zeker voor een lange termijn partner (uiterlijk is vergankelijk).
Maar bv uiterlijke verzorging en uitstraling zijn ook belangrijk. Gaat toch wel om het totaalpakket :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_194037379
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 08:47 schreef Brybry het volgende:
Innerlijk, volgens m'n vriendinnen date ik altijd beneden m'n stand en ik snap waarom ze dat zeggen. Ik let altijd als eerst op energie/klik, daarna komt het uiterlijk pas. Misschien komt het door m'n autisme ofzo.

Dus lelijke mannen; Ook knappe vrouwen vallen op jullie! *O*
Toon eens wat fotos van die lelijke mannen waar je mee neemt.

Aan ts definieer eerst 'iets lelijker' voordat ik een antwoord kan geven. Want de vraagstelling is te onduidelijk. Je geeft teveel speelruimte.
Je hebt mensen die beweren met een lelijke echtegnoot te hebben maar dan blijkt het toch een bovengemiddeld uitziende man te zijn. Dus die antwoorden daar kun je niet zo heel erg van op aan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Hoofdkraker_ op 11-07-2020 15:51:41 ]
gs0bkfBl..
  Moderator zaterdag 11 juli 2020 @ 17:48:42 #114
441859 crew  Lenny77
pi_194039377
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 15:44 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

Je hebt mensen die beweren met een lelijke echtegnoot te hebben maar dan blijkt het toch een bovengemiddeld uitziende man te zijn.
Ja maakt dat uit? In hun ogen is hij/zij lelijk.
Dat een ander hem/haar knap vindt wil niets zeggen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194039749
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:14 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

En stemgeluid! Een hoge piepstem bij een man vind ik toch minder aantrekkelijk. Verder wel zowel innerlijk als uiterlijk, maar wel met het zwaartepunt op innerlijk, zeker voor een lange termijn partner (uiterlijk is vergankelijk).
Maar bv uiterlijke verzorging en uitstraling zijn ook belangrijk. Gaat toch wel om het totaalpakket :)
Bottom line :s)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_194040645
Geld! ;) :D
pi_194041598
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 15:32 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Innerlijk straalt over het algemeen door naar uiterlijk. Sprekende ogen en een spontane vibe zijn zeer aantrekkelijk.
Een spontane vibe is inderdaad erg belangrijk, maar ook dan heb ik wel een soort minimum aan uiterlijke eisen hoor. En dat hoeft echt geen Sylvie Meis te zijn, maar ik zie het ook echt wel als iemand een onaantrekkelijk gezicht heeft.
pi_194045565
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 20:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Een spontane vibe is inderdaad erg belangrijk, maar ook dan heb ik wel een soort minimum aan uiterlijke eisen hoor. En dat hoeft echt geen Sylvie Meis te zijn, maar ik zie het ook echt wel als iemand een onaantrekkelijk gezicht heeft.
Jawel ben ik wel met je eens. Maar de knapste koppies kunnen nog steeds heel lelijk overkomen.
Don't follow me, I'm just a man.
  zondag 12 juli 2020 @ 08:29:53 #119
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194048032
Ach er zijn maar weinig vrouwen puur fysiek zo grafelijk dat ze onder geen beding aantrekkelijk zijn.

Een groot deel van je uiterlijk plooit naar je karakter. Dus die associatie speelt veel mee in de mate waarin in vrouwen aantrekkelijk vind.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 12-07-2020 08:55:19 ]
pi_194048070
Karakter is belangrijk, maar je moet er ook mee over straat kunnen :9
pi_194049562
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Je valt als eerste natuurlijk op het uiterlijk, maar het innerlijk is wel echt nodig voor de langere termijn.
Uiterlijk ook ;)

Als je iemand ziet en je hebt daar geen fysiek gevoel mee, dan gaat dat al helemaal niet iets worden. Dan kan iemand wel zo'n goed innerlijk hebben, het moet ook gewoon fysiek klikken.

En met uiterlijk zeg ik uitstraling.
pi_194049653
Deze is wel toepasselijk voor dit topic :D

  zondag 12 juli 2020 @ 20:44:51 #123
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_194058786
Totaalplaatje maar als ze lelijk is ben ik niet geinteresseerd in haar innerlijk.
pi_194060977
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Met lelijke mensen is het vaak zo dat hoe vaker je ze ziet, hoe minder de lelijkheid je opvalt.
Dus doe mij dan maar de leuke lelijkerd.
Rimpels vallen op. Ik wijs mannen af, omdat ik niet tegen hun rimpels kan. Veel zijn dezelfde leeftijd, maar toch lijken ze tot 20 jaar ouder dan ik. Teveel gesport, te mager, geen gezichtscreme gesmeerd, incorrecte leeftijd? enz.

Het maakt mij dan niet meer uit hoe diegene is enz. Het moet niet storend zijn.
pi_194062900
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 22:09 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Rimpels vallen op. Ik wijs mannen af, omdat ik niet tegen hun rimpels kan. Veel zijn dezelfde leeftijd, maar toch lijken ze tot 20 jaar ouder dan ik. Teveel gesport, te mager, geen gezichtscreme gesmeerd, incorrecte leeftijd? enz.

Het maakt mij dan niet meer uit hoe diegene is enz. Het moet niet storend zijn.
Alleen rimpels kun jij je al aan storen. Zeer opmerkelijk. Heb je een vriend?
gs0bkfBl..
pi_194064354
Persoonlijkheid ‘schijnt’ zeker door het uiterlijk heen.
Genoeg mensen die op het eerste gezicht een knappe kop hebben maar qua persoonlijkheid helemaal niet zo bijzonder zijn. Daar ben je dan al gauw niet meer van onder de indruk.

Andersom dus ook. Lui die niet direct opvallen vanwege hun uiterlijk, kunnen toch stukken aantrekkelijker worden wanneer ze gewoon heel leuk zijn. Uitstraling hebben. O+ :9
Kan je toch van een onopvallende gast naar een god gaan. :P
pi_194065864
Uiterlijk is leuk, maar innerlijk zal het op de lange termijn altijd winnen.
pi_194067058
Innerlijk

Mijn vriendin bijvoorbeeld vond ik in het begin helemaal niet zo knap. Maar hoe meer ik haar zag en leuker ik haar vond, hoe meer ik me ook aangetrokken ging voelen.
pi_194078655
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 23:42 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Alleen rimpels kun jij je al aan storen. Zeer opmerkelijk. Heb je een vriend?
Geen vriend nee, want veel mensen hebben (ook) dubbele kin 🙊

Rimpels valt alleen initieel op, maar het beeld van dubbele kin blijft hangen 😬
pi_194078672
Geen inhoud met een niet al te best innerlijk staat niet in verhouding tot een iets minder uiterlijk.

Iets minder uiterlijk = innerlijk

Als het echt een lelijke grafkop heeft dan liever vrijgezel.
pi_194078678
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 01:41 schreef Yiwei het volgende:
Geen vriend nee, want veel mensen hebben (ook) dubbele kin 🙊

Rimpels valt alleen initieel op, maar het beeld van dubbele kin blijft hangen 😬
Moet altijd lachen om jouw reacties. Dit soort dingen mogen idd ook wel eens gezegd worden. Je moet gewoon moeite doen om niet oppervlakkig te zijn en die moeite is niet vanzelfsprekend, ook al doet iedereen van wel omdat het zogenaamd heel vaak echte liefde op het eerste gezicht is van beiden kanten.
Maar niet iedereen heeft vaak zulke positieve gevoelens en zonder dat een en ander met de mantel der liefde wordt bedekt is dating gewoon kut.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194086225
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 01:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Moet altijd lachen om jouw reacties. Dit soort dingen mogen idd ook wel eens gezegd worden. Je moet gewoon moeite doen om niet oppervlakkig te zijn en die moeite is niet vanzelfsprekend, ook al doet iedereen van wel omdat het zogenaamd heel vaak echte liefde op het eerste gezicht is van beiden kanten.
Maar niet iedereen heeft vaak zulke positieve gevoelens en zonder dat een en ander met de mantel der liefde wordt bedekt is dating gewoon kut.
Soms moet je iets wel twintig keer lezen en dan zeg je pas verrek!
gs0bkfBl..
pi_194086715
Liefde op het eerste gezicht geloof ik niet in. Hooguit lust.
pi_194086734
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:32 schreef vencodark het volgende:
Liefde op het eerste gezicht geloof ik niet in. Hooguit lust.
Is lust geen vorm van liefde?
gs0bkfBl..
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:34:32 #135
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194086737
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:32 schreef vencodark het volgende:
Liefde op het eerste gezicht geloof ik niet in. Hooguit lust.
Jammer voor je
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194086789
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:34 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Is lust geen vorm van liefde?
Hm, liefde voor het uiterlijk? Ja, kan!
pi_194086833
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:34 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Is lust geen vorm van liefde?
Lastig punt. Dan zouden vooral knappe mensen heel veel liefde ervaren.
pi_194086838
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:01 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
Soms moet je iets wel twintig keer lezen en dan zeg je pas verrek!
Ja ik bedoel dus niet dat men elkaar gewoon fysiek aantrekkelijk vind want dat is sowieso al geen liefde. Maar dat men denkt “nou, niet echt aantrekkelijk maar ik houd van diegene dus laat ik het maar door de vingers zien voor dat hogere doel”
Maar ja dat komt alsnog veel voor of zo.. als mensen heel eenzaam zijn of snel een gezin willen.., dat gevoel mis ik zelf, dus ik snap het zelf niet. Helaas?

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Jammer voor je
Hoe gaat het dan volgens jou?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194185511
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:32 schreef vencodark het volgende:
Liefde op het eerste gezicht geloof ik niet in. Hooguit lust.
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hm, liefde voor het uiterlijk? Ja, kan!
Zo tegenstrijdig dit :')
gs0bkfBl..
pi_194187803
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 00:00 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]


[..]

Zo tegenstrijdig dit :')
Liefde voor het uiterlijk is gewoon lust, hè. :+
pi_194188632
Ja, precies.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194259317
Toch wel meer innerlijk. Ik val voor de girl next door types. Om de een of andere reden heb ik venustrafobie denk ik :') Bij vrouwen of meisjes die objectief gezien als mooi zijn, verdenk ik ze altijd onbewust neer te kijken op de gemiddelde man en arrogantie.

Een innerlijk aangenaam iemand die toch iets heeft, daar ga ik voor.
  zondag 26 juli 2020 @ 19:28:54 #143
11170 jerney
catlady 4life
pi_194270217
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 15:29 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, naast innerlijk en uiterlijk is er ook zoiets als taal: Plat Vlaams of Limburgs is een directe afknapper. :P
:D!

Ik vond Vlaams ook altijd behoorlijk gruwelijk, maar uiteindelijk heb ik het toch het langst uitgehouden met mijn Vlaming. Ik ben er nu zo aan gewend dat ik zelfs in Antwerpen ben blijven hangen. :P Als je echt verliefd bent, storen dat soort dingen een stuk minder.. Hoewel plat Antwerps of gigantisch West-Vlaams misschien toch ook niet zo sexy is. 🤭

Een leuk koppie is altijd een bonus natuurlijk, maar iemands innerlijk maakt diegene toch het meest aantrekkelijk. En wanneer bepaalde grenzen vaak genoeg zijn overschreden, wordt iemand die ik voorheen prachtig vond ook echt woest onaantrekkelijk in mijn ogen. Kan er dan niks meer mee. :’)
  maandag 27 juli 2020 @ 08:08:26 #144
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_194275403
Ik zal niet heilig lopen spelen en zeggen dat ik niet naar een mooi uiterlijk kijk. Maar als ik naar mijn relaties kijk dan ging het het beste als ik eerst iemand aardig / leuk / interessant vond. Zelfs als er dan geen aantrekkings kracht was kwam dat bij mij na een aantal maanden eigenlijk altijd vanzelf en begon ik dr toch mooi te vinden.

Andersom iemand die beeldschool was maar echt geen inhoud of aansluitingspunten ben ik binnen een week zat. Zelfs puur op de seks lukt het dan niet. Tot soms mijn grote spijt...

quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 19:28 schreef jerney het volgende:

[..]

:D!

Ik vond Vlaams ook altijd behoorlijk gruwelijk, maar uiteindelijk heb ik het toch het langst uitgehouden met mijn Vlaming. Ik ben er nu zo aan gewend dat ik zelfs in Antwerpen ben blijven hangen. :P Als je echt verliefd bent, storen dat soort dingen een stuk minder.. Hoewel plat Antwerps of gigantisch West-Vlaams misschien toch ook niet zo sexy is. 🤭

Een leuk koppie is altijd een bonus natuurlijk, maar iemands innerlijk maakt diegene toch het meest aantrekkelijk. En wanneer bepaalde grenzen vaak genoeg zijn overschreden, wordt iemand die ik voorheen prachtig vond ook echt woest onaantrekkelijk in mijn ogen. Kan er dan niks meer mee. :’)
Hmm ik kom zelf uit het zuiden en vind juist veel Vlaamse accenten best wel sexy, alleen dat Vlaams kust accent (wat om de een of andere reden voor mij half Drents klinkt) vind ik niets.
  maandag 27 juli 2020 @ 21:22:25 #145
11170 jerney
catlady 4life
pi_194285081
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 08:08 schreef verbijstering het volgende:
Ik zal niet heilig lopen spelen en zeggen dat ik niet naar een mooi uiterlijk kijk. Maar als ik naar mijn relaties kijk dan ging het het beste als ik eerst iemand aardig / leuk / interessant vond. Zelfs als er dan geen aantrekkings kracht was kwam dat bij mij na een aantal maanden eigenlijk altijd vanzelf en begon ik dr toch mooi te vinden.

Andersom iemand die beeldschool was maar echt geen inhoud of aansluitingspunten ben ik binnen een week zat. Zelfs puur op de seks lukt het dan niet. Tot soms mijn grote spijt...
[..]

Hmm ik kom zelf uit het zuiden en vind juist veel Vlaamse accenten best wel sexy, alleen dat Vlaams kust accent (wat om de een of andere reden voor mij half Drents klinkt) vind ik niets.
Dat inderdaad ja.

Mja ik ben een randstadtrutje dus dan is het verschil ook al wat groter. En dat is dus West-Vlaams ja, is wel een van de mindere.. samen met dat van Aalst. :P Maar ach, als iemand lief genoeg is, ga je het ws nog schattig vinden ook. :’)
pi_194339580
Innerlijk.

En of iemand lelijk is (en wat er dan precies zo lelijk is) is iets subjectiefs. Wat ik lelijk vind, hoeft iemand anders niet zo te ervaren. Gelukkig maar :D Het ergste zijn mensen die heel goed weten dat ze knap zijn. Brrr.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:03:53 #147
11170 jerney
catlady 4life
pi_194339642
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:56 schreef Natalie het volgende:
Innerlijk.

En of iemand lelijk is (en wat er dan precies zo lelijk is) is iets subjectiefs. Wat ik lelijk vind, hoeft iemand anders niet zo te ervaren. Gelukkig maar :D Het ergste zijn mensen die heel goed weten dat ze knap zijn. Brrr.
Ze mogen het best weten, als ze er maar niet de klojo van gaan uithangen. :P
pi_194339662
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:03 schreef jerney het volgende:

[..]

Ze mogen het best weten, als ze er maar niet de klojo van gaan uithangen. :P
Touché :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:13:14 #149
11170 jerney
catlady 4life
pi_194339759
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:05 schreef Natalie het volgende:

[..]

Touché :D
Maar da’s best een afknapper inderdaad, van die macho haantjes. :P
pi_194339885
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:13 schreef jerney het volgende:

[..]

Maar da’s best een afknapper inderdaad, van die macho haantjes. :P
Van die types die zichzelf bewonderen in iedere winkelruit :X
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')