Of we doen dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
Of je houdt gewoon je bek als je wit bent.
Doe ermee wat je wil.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 03:24 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben zo blij met mijn ouders. Mijn opa was Joods. Mijn vader was protestants, mijn moeder was katholiek. Ik kreeg van alles een beetje mee. Ik ben atheïst. Bewust voor gekozen zelf. Ik vind veel geloven iets moois hebben en toch geloof ik niet in een God, ik geloof in mensen.
De Indianen hebben daar mooi de white en the black wolf voor.
Mijn opa heeft in een van de ergste concentratiekampen gezeten, maar hij was nuttig schijnbaar en hij heeft het overleefd (er zijn boeken waar hij in staat, die ga ik niet linken hier, maar heb ik ooit wel gedaan op Viva).
Mensen moeten veranderen.
Allemaal, nee niet allemaal, maar velen.
Society moet veranderen.
Black and white
Men women
Rich poor.
Het klinkt allemaal erg cliche, maar hey:
Of wat bedoelde je hier eigenlijk? Ik vind namelijk ook dat de black community echt wel iets mag zeggen over hun eigen gedrag in hun community.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
Of je houdt gewoon je bek als je wit bent.
Ah ja, de shut up!quote:
Jij kan zoveel vinden, totaal niet belangrijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 03:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Of wat bedoelde je hier eigenlijk? Ik vind namelijk ook dat de black community echt wel iets mag zeggen over hun eigen gedrag in hun community.
Wat ik hierboven zei is dus wél belangrijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij kan zoveel vinden, totaal niet belangrijk.
Alsof er zoiets bestaat als een “black community”.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 03:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat ik hierboven zei is dus wél belangrijk.
Surinaamse community dan in jouw geval.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alsof er zoiets bestaat als een “black community”.
Zo dom dit. De meeste Surinamers zijn geen neger.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 03:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Surinaamse community dan in jouw geval.
Waar heb ik het over negers?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 04:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo dom dit. De meeste Surinamers zijn geen neger.
Ah, met de black community bedoel je zeker de Chinezen en Javanen.quote:
Dat vraag ik me ook wel eens af als ik de postings op dit forum lees of op internet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 04:03 schreef KillemWieft het volgende:
En wat hebben Surinamers met de plunderingen in de VS te maken?
Nouja Suriname is wel erg Chinees momenteelquote:Op zaterdag 6 juni 2020 04:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, met de black community bedoel je zeker de Chinezen en Javanen.
Trustenquote:
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 04:42 schreef IxCalypso het volgende:
Don't sleep until the sunrise, listen to the falling rain
Don't worry about tomorrow, don't worry about your pain
Don't cry unless you're happy, don't smile unless you're blue
Never let that lonely monster take control of you
Be glad that you are free
Free to change your mind
Free to go most anywhere, anytime
There's many a man who's not
Be glad for what you had, baby, what you've got
Be glad for what you've got
I know your heart is beating, my drummer tells me so
If you take your life for granted, your beating heart will go
So don't sleep until you're guilty, because sinners all are we
There's others doing far worse than us, so be glad that you are free
Free to change your mind
Be glad for what you had, baby, what you've got
Be glad for what you've got
Soldiers are a-marching, they're writing brand new laws
Will we all fight together for the most important cause?
Will we all fight for the right to be free?
Free
(Be glad that you are free)
Free to change my mind
(Free to change your mind)
(Free to go most anywhere, anytime)
I'm just glad, I'm just glad I'm free, yeah
(There's many a man who's not)
Glad for what I had, baby
(Be glad for what you had and)
Glad for what I got, oh yeah
(For what you've got)
Oh I'm just glad, I'm just glad I'm free, yeah
Free to change my mind
(Free to change your mind)
(Free to go most anywhere, anytime)
(There's many a man who's not)
I'm so...
(Be glad for what you had and for)
(What you've got)
En alles daarna... alleen minder mainstream. Vaak beter zelfs.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 04:56 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Alles van zeker z'n begin/midtijd is geniaal
Ik ben meer into de eerdere periodes, simpelweg omdat er meer weg in zat.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 04:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En alles daarna... alleen minder mainstream. Vaak beter zelfs.
Wat een materiaal er nog ligt.... laat maar komen.
Ultiemquote:
Programmed to the internet/phone.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 05:08 schreef IxCalypso het volgende:
Volgens mij staan veel mensen nu op de automatic mode.
Copy Paste Follow.
Volgens mij heb jij geen idee hoe mensen nu denken,voelen,wat ze vinden en hoe ze staan/postenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 05:08 schreef IxCalypso het volgende:
Volgens mij staan veel mensen nu op de automatic mode.
Copy Paste Follow.
Stray vond juist dat ik gelijk had. Gek ^^quote:Op zaterdag 6 juni 2020 05:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee hoe mensen nu denken,voelen,wat ze vinden en hoe ze staan/posten
Je vindt van alles over anderen en je slaat altijd de plank mis.
Niet meer doen dus.
Jíj vind juist vanalles over anderen, met je UTOquote:Op zaterdag 6 juni 2020 05:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Stray vond juist dat ik gelijk had. Gek ^^
En dit is precies wat zo nasty is aan jou : je zet mensen tegen elkaar op , vult in en komt altijd met wat namen van derden die jou gelijk gevenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 05:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Stray vond juist dat ik gelijk had. Gek ^^
Ik kom nooit met namen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 05:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dit is precies wat zo nasty is aan jou : je zet mensen tegen elkaar op , vult in en komt altijd met wat namen van derden die jou gelijk geven
Want daar gaat het jou om : gelijk willen hebben.
Hou het bij jezelf, en kap eens met die smerige spelletjes om anderen in jouw posts te betrekken /af te zeiken , dingen van mensen te gebruiken / /te beschuldigen en te manipuleren .
Triest wijf
Nee?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Omdat ik hiervan een nat broekje krijg.
Alleen jammer dat de solo veeeeel te kort duurt evenals het lied zelf, maar goed, je kan niet alles hebben.
De toon is alweer gezet; fijne zaterdag!![]()
#PindaLivesMatter
Blijft goed die ui van jouquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Omdat ik hiervan een nat broekje krijg.
Alleen jammer dat de solo veeeeel te kort duurt evenals het lied zelf, maar goed, je kan niet alles hebben.
De toon is alweer gezet; fijne zaterdag!![]()
#PindaLivesMatter
Serieus?!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:26 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Blijft goed die ui van jou(heb ik nog gemaakt
).
quote:
Met kerst ofzo toenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:30 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Serieus?!Dat weet ik niet meer, maar nog steeds bedankt! Ja, hij is episch!
![]()
Het nummer van John ook, deze wordt gedraaid als ik de pijp uitga. Heb ik laten vastleggen bij Dela.![]()
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:32 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Met kerst ofzo toen![]()
Ik heb deze laten vastleggen bij Dela![]()
Ja met kerst, dat weet ik nog dat ik lichtgevende tieten wou.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:32 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Met kerst ofzo toen![]()
Ik heb deze laten vastleggen bij Dela![]()
quote:
Haha, ja! Om de zoveel tijd aanpassen en veranderen, pff..quote:
lolquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Haha, ja! Om de zoveel tijd aanpassen en veranderen, pff..
Maarja, altijd nog beter als dat iemand anders de regie neemt. Krijg je dit;
![]()
![]()
44 jaar later..quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
44 jaar later..Kim!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekkere chick!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat maakt het niet minder lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Haha Thx. Ach. wat heet lekker he? I dont give a fuck> als de muziek maar lekker is!!!
Das ook weer waar!quote:
Doet ie bij mij ook , moet je ff F5 en dan kan je weerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Al ik een video wil aanklikken via Fok! doet tie niks..was dat voor een shit?
Daar heeft toch niemand zin in? Pff..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doet ie bij mij ook , moet je ff F5 en dan kan je weer
Nee , het is irritantquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:08 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Daar heeft toch niemand zin in? Pff..
Op de GGZ afdeling wellicht..quote:
Kwek kwekquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Op de GGZ afdeling wellicht..![]()
#HornyLivesMatter
Dan maar meteen goed:quote:
Tering wat een verlepte zombies zijn dat gewordenquote:
Ken je deze nog terug?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een verlepte zombies zijn dat geworden
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een verlepte zombies zijn dat geworden
Zeker wel, Ann vond/vind ik een van de mooiste vrouwen qua gezicht ooitquote:
Klinkt lekkerquote:
Drupje speeksel?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik heb een uitgedroogde joint in huis. Wat een kutzooi.
Nee..een hele joint en een heel pak shag..vanaf dat ik geen lucht meer kreeg niet meer aangeraakt. Maar ohhh, ik snak er naar. maar ook alleen als ik op FOK ben..quote:
Nou vooruit dan ...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee..een hele joint en een heel pak shag..vanaf dat ik geen lucht meer kreeg niet meer aangeraakt. Maar ohhh, ik snak er naar. maar ook alleen als ik op FOK ben..![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee..een hele joint en een heel pak shag..vanaf dat ik geen lucht meer kreeg niet meer aangeraakt. Maar ohhh, ik snak er naar. maar ook alleen als ik op FOK ben..![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat dus...![]()
Het is echt werken aan jezelf...maar nu ff niet![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:51 schreef Kim-Holland het volgende:
De rest van de week loop/ren ik..rook niet> drink niet. geen AD...niks meer..?alleen maar gefocust op een gezond leven..Had nooit verwacht dat ik dit zou kunnen maar doe het toch maar!
You go Kimmie!!!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:51 schreef Kim-Holland het volgende:
De rest van de week loop/ren ik..rook niet> drink niet. geen AD...niks meer..?alleen maar gefocust op een gezond leven..Had nooit verwacht dat ik dit zou kunnen maar doe het toch maar!
Respect meisjequote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Alleen dan leuker en gezonder en langer levendequote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:23 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Och, voor de rest blijf ik hetzelfde..hoop ik..![]()
Ik hoef niet per se langer te leven als t kut is....quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen dan leuker en gezonder en langer levende
Volhouden meisjequote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se langer te leven als t kut is....
Blijft over; een leuker mens,; maar dat ben ik al!! IRL..![]()
k ben van mening dat het leven zonder ´social media´ echt beter is
Verslavingen zijn een bitchquote:Op zondag 7 juni 2020 00:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Mijn broer heeft dezelfde skills als Jimmy Page en Eddie van Halen..alleen hij zuipt zich dood.......en ziet zichzelf als Keith Moon...
Jullie willen persoonlijke verhalen om een lied...hier heb je n verhaal..
Mijn zusje was een gerenommeerde arts maar ook jarenlang een alcoholist, roker en drugsgebruiker, ze is nu 8 jaar van de kutzooi af maar nu heeft ze 6 flinke tumoren in haar keel van het zuipen en het roken tegelijkertijd, maandag begint ze met chemo en bestralingen en het is zo'n mooie, sterke en lieve vrouwquote:Op zondag 7 juni 2020 00:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Mijn broer heeft dezelfde skills als Jimmy Page en Eddie van Halen..alleen hij zuipt zich dood.......en ziet zichzelf als Keith Moon...
Jullie willen persoonlijke verhalen om een lied...hier heb je n verhaal..
Dat is nogal watvquote:Op zondag 7 juni 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje was een gerenommeerde arts maar ook jarenlang een alcoholist, roker en drugsgebruiker, ze is nu 8 jaar van de kutzooi af maar nu heeft ze 6 flinke tumoren in haar keel van het zuipen en het roken tegelijkertijd, maandag begint ze met chemo en bestralingen en het is zo'n mooie, sterke en lieve vrouw
quote:Op zondag 7 juni 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje was een gerenommeerde arts maar ook jarenlang een alcoholist, roker en drugsgebruiker, ze is nu 8 jaar van de kutzooi af maar nu heeft ze 6 flinke tumoren in haar keel van het zuipen en het roken tegelijkertijd, maandag begint ze met chemo en bestralingen en het is zo'n mooie, sterke en lieve vrouw
Aaah lief, knuffel voor jou en degenen die je aan het hart gaanquote:Op zondag 7 juni 2020 00:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Ik weet wat het is om je dierbaren naar de klote te zien gaan. Incluis jezelf..
Ik kan alleen maar wensen dat de pijn een ieder bespaard blijft..maar helaas...
Ik voel mee met je zus..en de familie, het is een harde wereld..
Sterkte..
Je bent niet alleen.
voor jou!quote:Op zondag 7 juni 2020 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah lief, knuffel voor jou en degenen die je aan het hart gaan
Volgens mij is het bij deze opname geweest dat ik als zwaar overtuigd atheïst bij Art Garfunkel dacht heeeeyyyy engelen bestaanquote:
Nee, dat dacht je toen je mij zag postenquote:Op zondag 7 juni 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij deze opname geweest dat ik als zwaar overtuigd atheïst bij Art Garfunkel dacht heeeeyyyy engelen bestaan
Heeeyyyy drugverslaafde priegel, hoest man?quote:Op zondag 7 juni 2020 00:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, dat dacht je toen je mij zag posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |