abonnement Unibet Coolblue
pi_193720498
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 08:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja natuur herstel is een befaamd stokpaardje en met miljoenen extra "investeren"

Terwijl er gewoon veel te veel strontboeren zijn, dat is het hele probleem
Of te veel stront eigenlijk
Ga die stront mechanische verwerken en de probleem is opgelost
gewoon niet meer oer het land uitrijden
Volgens Nederland dan. Hier rondom mij heen liggen talloze landbouwlanden. Deze zijn al weer en worden weer met stront bemest. Jaar in en jaar uit.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zondag 21 juni 2020 @ 09:50:51 #27
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193720827
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 08:51 schreef cempexo het volgende:

[..]

Volgens Nederland dan. Hier rondom mij heen liggen talloze landbouwlanden. Deze zijn al weer en worden weer met stront bemest. Jaar in en jaar uit.
koeienstront uitrijden , dat is de oorzaak van de stikstof neerslag

dar moeten we mee ophouden of 20% koeien opruimen
Nederland heeft veel te veel koeien boeren
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193720867
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 09:50 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja dat is de oorzaak van de stikstof neerslag

dar moeten we mee ophouden of 20% koeien opruimen
Aldus Nederland dan !

RIVM...het troetelkind van de geselecteerde belanghebbenden, zoals de Nederlandse overheid.

Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zondag 21 juni 2020 @ 09:55:56 #29
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193720869
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 09:55 schreef cempexo het volgende:

[..]

Aldus Nederland dan !

RIVM...het troetelkind van de geselecteerde belanghebbenden, zoals de Nederlandse overheid.

Aldus RIVM ja
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 24 juni 2020 @ 14:58:14 #30
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193768620
Hebben de vrouwelijke Groen Linkse Foksters nog een aparte kamer voor deze 28 gezinnen?

https://www.telegraaf.nl/(...)-aankomst-op-sicilie

De migranten waren na hun aankomst ondergebracht en getest op het quarantaineschip Moby Zazà, dat voor de kust van Porto Empedocle op Sicilië ligt. De regionale president van Sicilië, Nello Musumeci, bevestigde de infecties.

quote:
Het schip Sea Watch 3 kreeg zondag toestemming om de haven van Sicilië binnen te varen. Sinds de coronacrisis moeten migranten die op dit soort schepen in Italië aankomen twee weken in quarantaine verblijven op een ander schip, zoals de veerboot Moby Zazà.

De Sea Watch 3 had van de Italiaanse autoriteiten groen licht gekregen om op zondag in Sicilië aan te leggen nadat de bemanning 209 migranten had opgepikt op zee voor de kust van Libië in drie afzonderlijke operaties binnen 48 uur
.
13e colonne dit, allemaal Maghrebi. Donderstraal toch een keer torpedo's op die ''hulporganisaties" en die ''vluchtelingen''!
  woensdag 24 juni 2020 @ 15:24:46 #31
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193768933
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:58 schreef Ciclon het volgende:
Hebben de vrouwelijke Groen Linkse Foksters nog een aparte kamer voor deze 28 gezinnen?

https://www.telegraaf.nl/(...)-aankomst-op-sicilie

De migranten waren na hun aankomst ondergebracht en getest op het quarantaineschip Moby Zazà, dat voor de kust van Porto Empedocle op Sicilië ligt. De regionale president van Sicilië, Nello Musumeci, bevestigde de infecties.
[..]

13e colonne dit, allemaal Maghrebi. Donderstraal toch een keer torpedo's op die ''hulporganisaties" en die ''vluchtelingen''!
wat ben je stuurs vandaag jongen

is je vriendin weggelopen ?/
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 24 juni 2020 @ 15:26:12 #32
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193768949
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 15:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

wat ben je stuurs vandaag jongen

is je vriendin weggelopen ?/
Ja, ik had gehoopt op 28 vrouwelijke Magrebi's, maar helaas..
pi_193809144
quote:
Dat is misschien wel het grootste misverstand over krimp”, reageert Milikowski. „Dat het het equivalent zou zijn van leegte en verval. Terwijl: krimp treft net zo goed prachtige stadjes en lommerrijke dorpen. Het betekent slechts dat het bevolkingsaantal afneemt.” Krimp in Nederland laat zich bovendien het best vergelijken met een lappendeken, vertelt ze verder. „Binnen een krimpregio kunnen grote verschillen bestaan. Tussen welvarende bewoners in het buitengebied bijvoorbeeld en verarmde stadscentra. De mensen die je hier op een terrasje ziet zitten zijn de mensen die zich dat kunnen veroorloven. Maar in de flats die vlak naast het centrum staan is het weer een ander verhaal.”

Sloop en verval
Krimp heeft volgens Milikowski overal weer een ander gezicht. Soms is dat een gezicht van sloop en verval, zoals in Delfzijl waar al duizenden woningen zijn gesloopt en waar voorzieningen verdwijnen. Of in Heerlen, waar de teloorgang van de mijnbouw tot een vrijwel permanente identiteits- en bestuurscrisis geleid heeft. Maar misschien zie je het wel het best in de wanhoopspogingen om koste wat kost het tij te keren. Dat laat ze graag zien in Wildlands Zoo, de nieuwe dierentuin die pal naast het hart van Emmen ligt. Dit park is onderdeel van het Atalanta-project, een stadsvernieuwingsproject dat anderhalf keer de gemeentebegroting (zo’n 500 miljoen euro) gekost heeft.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)de-sterkste-a4004056
pi_193827253
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:58 schreef Ciclon het volgende:
Hebben de vrouwelijke Groen Linkse Foksters nog een aparte kamer voor deze 28 gezinnen?

https://www.telegraaf.nl/(...)-aankomst-op-sicilie

De migranten waren na hun aankomst ondergebracht en getest op het quarantaineschip Moby Zazà, dat voor de kust van Porto Empedocle op Sicilië ligt. De regionale president van Sicilië, Nello Musumeci, bevestigde de infecties.
[..]

13e colonne dit, allemaal Maghrebi. Donderstraal toch een keer torpedo's op die ''hulporganisaties" en die ''vluchtelingen''!
In de zomer is de zee meestal kalmer.
quote:
Nu terug naar de Middellandse Zee. Daar lopen twee conflicten uit de hand. Ten eerste de oorlog in Libië. Europa wil dat er een staakt-het-vuren komt, en vredesonderhandelingen. Maar Libië is in tweeën gedeeld. De ene helft is van de internationaal erkende regering van premier al-Sarraj, gesteund door Turkije en Italië. De andere helft houdt generaal Haftar bezet, met hulp van de Emiraten, Rusland en Frankrijk. Europese landen voeren daar oorlog tegen elkaar. NAVO-landen ook. Er vechten duizenden Syriëgangers in Libië – what can go wrong?

Het tweede conflict draait om Cyprus. Cyprus, Griekenland, Egypte en andere landen doen er gasboringen in zee. Turkije heeft de langste kustlijn in het oost-mediterrane gebied, en bezet een stuk Cyprus. Het voelt zich buitengesloten en eist zijn deel. Het boort nu ook, en sluit deals met Libië om een corridor op zee te forceren. Europa heeft sancties afgekondigd tegen Turkije.

De kans op ongelukken is gigantisch. Militaire ongelukken. Europese landen staan – denk aan Otto – aan twee kanten van het conflict. Ze hebben geen strategie. Extra attractie: de vluchtelingenkraan gaat weer wijd open.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-gigantisch-a4004174
pi_193827872
Even de olifant in de kamer vermelden;

Religie!

Zolang men maar blijft fokken voor het geloof (welke sprookje dan ook maakt niet uit).

Zal het alleen maar erger worden.

Reliooten komen nooit tot inzicht dus zullen ze nooit aan geboortebeperking doen.

De oplossing, religie verbieden maar ja daar ben ik zelf ook op tegen omdat iedereen in mijn optiek zijn/haar hobby mag hebben.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 28 juni 2020 @ 11:55:54 #36
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193827963
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 11:49 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Even de olifant in de kamer vermelden;

Religie!

Zolang men maar blijft fokken voor het geloof (welke sprookje dan ook maakt niet uit).

Zal het alleen maar erger worden.

Reliooten komen nooit tot inzicht dus zullen ze nooit aan geboortebeperking doen.

De oplossing, religie verbieden maar ja daar ben ik zelf ook op tegen omdat iedereen in mijn optiek zijn/haar hobby mag hebben.
Opleiding + sociaal vangnet, zie Jerry Coyne, maja regel dat maar eens in India, Afrika, etc.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193828490
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 08:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Zolang we in de EU blijven er een vrij verkeer van goederen en personen is in ons land zal de trek van zuid naar noord doorgaan

De oorzaak is de economische groei , dank zij de euro , die voor Nederland en Duitsland een voordeel is en voor het zuiden en oosten een nadeel
voor de arbeiders in het zuiden inderdaad, maar niet voor de rijkere elite.
Vroeger werd de lire, peso (dacht ik?) of drachme gedevalueerd als de export tegen viel. Bedrijven die importeerde gingen failliet, bij nlse bedrijven steeg de wanbetaling dan van geleverde goederen (daar waren speciale verzekeringen voor). De export steeg dan weer in die zuidelijke landen totdat die weer daalde en dan devalueerde ze weer. Zo hoefde ze hun economie niet conform marktomstandigheden te hervormen, want ze makten kunstmatig hun producten goedkoper. Ze werden de arbeiders "beschermd".
Nu kan dat niet meer, maar hervormen willen ze nog steeds niet....
Goed voor nlse bedrijven, want de wanbetalingen zijn nu weg, wij exporteren meer, omdat de producten die wij verkopen niet meer kunstmatig in prijs stijgen in die landen....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 28 juni 2020 @ 12:48:23 #38
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193828684
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

voor de arbeiders in het zuiden inderdaad, maar niet voor de rijkere elite.
Vroeger werd de lire, peso (dacht ik?) of drachme gedevalueerd als de export tegen viel. Bedrijven die importeerde gingen failliet, bij nlse bedrijven steeg de wanbetaling dan van geleverde goederen (daar waren speciale verzekeringen voor). De export steeg dan weer in die zuidelijke landen totdat die weer daalde en dan devalueerde ze weer. Zo hoefde ze hun economie niet conform marktomstandigheden te hervormen, want ze makten kunstmatig hun producten goedkoper. Ze werden de arbeiders "beschermd".
Nu kan dat niet meer, maar hervormen willen ze nog steeds niet....
Goed voor nlse bedrijven, want de wanbetalingen zijn nu weg, wij exporteren meer, omdat de producten die wij verkopen niet meer kunstmatig in prijs stijgen in die landen....
Nee die valuta werd niet gedevalueerd, dat gebeurde pas toen de EEG de EMS valutaslang had ingevoerd waarbij de EEG valuta niet meer dan 2,5 % mochten afwijken van de vastgestelde koers
Het vaststellen van een nieuwe EMS richtkoers noemende men devalueren / revalueren

Dat devalueren gebeurde pas onder druk, nadat hedgefondsen met miljarden dollars begonnen te speculeren tegen de
EMS slang met long op de D mark en short op de It Lira / SP pesos

Daarvoor werd de koers vastgesteld door vraag en aanbod en kon toen vrij fluctueren

De EMS valutaslang was een testcase voor een gezamenlijke munt ,
het mislukken van de testcase was geen enkel beletsel voor de EU om de Euro er toch door te drukken

Je zegt ook niet, we gaan de dollar devalueren to de Euro of de Roebel , het zijn dagkoersen van valuta

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 28-06-2020 13:01:01 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193828983
Centrale banken kunnen valuta gewoon beinvloeden hoor. Wat ook nu nog grootschalig gebeurd.

Als het nodig was werd dit gewoon gedaan om de export te beinvloeden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 28 juni 2020 @ 13:16:17 #40
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193829083
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
Centrale banken kunnen valuta gewoon beinvloeden hoor. Wat ook nu nog grootschalig gebeurd.

Als het nodig was werd dit gewoon gedaan om de export te beinvloeden.
waardering van valuta word bepaald door vraag en aanbod van banken en Handel

Als jij weinig vertrouwen hebt in Erdogan dan verkoop je de Turkse valuta en koop je de Euro of de Dollar terug als Valuta handelaar zijnde

zie de Turkse Lira waardering de laatste tien jaar

De centrale bank kan alleen rente verhogen om de aantrekkelijkheid van valuta te beïnvloeden
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193829090
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

waardering van valuta word bepaald door vraag en aanbod
Als jij weinig vertrouwen hebt in Erdogan dan verkoop je de Turkse valuta en koop je de Euro of de Dollar terug als Valuta handelaar zijnde

zie de Turkse Lira waardering de laatste tien jaar

De centrale bank kan alleen rente verhogen om de aantrekkelijkheid van valuta te beïnvloeden
gelukkig bedoelen we hetzelfde maar met andere woorden ^O^
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 28 juni 2020 @ 14:53:13 #42
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193830817
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

gelukkig bedoelen we hetzelfde maar met andere woorden ^O^
Maar ja

Nu staan alle geldkranen open en geld creatie is er volop , hoe moet je nu de stabiele koers berekenen ??
Welke idioot leent er geld uit tegen 0% die de ander vervolgens omzet in goud of zilver ?
Antwoord,: de eigen centrale bank , die koopt de eigen schulden op 8)7
En onze pensioenfondsen, , want dat moet van de regering , minimaal 30% en de overheid gaat dan korten op de opgebouwde aanspraak wegens de lage rente _O-

Er is dus al hyperinflatie , maar doordat de overheden het binnen hun eigen systeem houden en iedereen het doet zit niemand het en hoeft de rente niet omhoog
Alleen aan de goudprijs is het te zien
https://www.ad.nl/economi(...)nge-regels~aed6e5d0/
https://www.telegraaf.nl/(...)n-om-risico-s-corona






[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 28-06-2020 19:17:54 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193834005
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 11:49 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

De oplossing, religie verbieden maar ja daar ben ik zelf ook op tegen omdat iedereen in mijn optiek zijn/haar hobby mag hebben.
Jij bent echt woke, Broer.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193834079
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 11:55 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Opleiding + sociaal vangnet, zie Jerry Coyne, maja regel dat maar eens in India, Afrika, etc.
Ja het hele opvang en pensioenregelingen of het ontbreken daarvan verhaal.

Ik ben rechts maar wat een zooi kun je voorkomen door de hoogste 1 %.
80 % van hun vermogen te laten verdelen onder de armste 30 % van de wereldbevolking.

En de top 1 % qua vermogen (niet inkomen maar vermogen).
Gaat er geen boterham minder om eten.

Wel jammer voor de asielindustrie want die stort dan per direct in.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_193834137
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2020 19:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

Jij bent echt woke, Broer.
* Boks
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_193834254
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 11:49 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Even de olifant in de kamer vermelden;

Religie!

Zolang men maar blijft fokken voor het geloof (welke sprookje dan ook maakt niet uit).

Zal het alleen maar erger worden.

Reliooten komen nooit tot inzicht dus zullen ze nooit aan geboortebeperking doen.

De oplossing, religie verbieden maar ja daar ben ik zelf ook op tegen omdat iedereen in mijn optiek zijn/haar hobby mag hebben.
Voor atheïsten schadelijke hobby's mogen wat mij betreft direct worden verboden. Aangezien een van die hobby's is het verhinderen van gesprekken tussen medemensen, waardoor er geen eenheid kan ontstaan in het voordeel van atheïsten. Dat men de dwazen nog steeds de voordelen gunt is niet te bevatten.
pi_193834294
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 19:32 schreef torentje het volgende:

[..]

Voor atheïsten schadelijke hobby's mogen wat mij betreft direct worden verboden. Aangezien een van die hobby's is het verhinderen van gesprekken tussen medemensen, waardoor er geen eenheid kan ontstaan in het voordeel van atheïsten. Dat men de dwazen nog steeds de voordelen gunt is niet te bevatten.
Ik ben wat milder juist omdat ik niet wil dat ik zelf vrijheden moet inleveren voor het algemeen goed.

Het algemeen goed is namelijk trendonderhevig en dus onvoorspelbaar.

* Al is overbevolking zeer goed voorspelbaar en al vele eeuwen bekend (behalve bij politici die missen soms wat cruciale informatie..).

Communicatie of meer het ontbreken daarvan is een goed punt.

Maar ik weet niet hoe dit opgelost kan worden helaas.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_193835532
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 19:37 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ik ben wat milder juist omdat ik niet wil dat ik zelf vrijheden moet inleveren voor het algemeen goed.

Het algemeen goed is namelijk trendonderhevig en dus onvoorspelbaar.

* Al is overbevolking zeer goed voorspelbaar en al vele eeuwen bekend (behalve bij politici die missen soms wat cruciale informatie..).

Communicatie of meer het ontbreken daarvan is een goed punt.

Maar ik weet niet hoe dit opgelost kan worden helaas.
De oplossing is om daar een hechte eenheid proberen tegen te krijgen, om daarmee religieuzen te verplichten om condooms te gebruiken. Want anders wordt het nooit een veilige leefbare wereld voor ieder mens.
  zondag 28 juni 2020 @ 21:21:51 #49
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193835555
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 21:20 schreef torentje het volgende:

[..]

De oplossing is om daar een hechte eenheid proberen tegen te krijgen, om daarmee religieuzen te verplichten om condooms te gebruiken. Want anders wordt het nooit een veilige leefbare wereld voor ieder mens.
Nee, gewoon een neukvergunning , dan ben je al een heel eind

Dus eerst aanvragen bij de gemeente, dan komt er een ambtenaar met een vergunning langs en kan je je wip doen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193845079
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 21:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nee, gewoon een neukvergunning , dan ben je al een heel eind

Dus eerst aanvragen bij de gemeente, dan komt er een ambtenaar met een vergunning langs en kan je je wip doen
Tja, maar dat is een oplossing waar atheïsten niets aan hebben. De religieuze druktemakers blijven dan gewoon kinderen produceren waar atheïsten niets aan hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')