me vriending is 15, en ik 19, hoewel ik er eerst altijd fel tegen was ( altijd tot zoiets je zelf overkomt ) vind ik het eigenlijk wel best, niemand die er mee zit, ook haar ouders niet.
Maar ik vraag me af wat mijn ouders er van zullen vinden, ze weten wel van der af, maar hebben haar nog niet gezien, en ik heb dus ook der leeftijd niet verteld.
Iemand hier ervaringen mee?
Denk niet dat je ouders er een probleem van maken.
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:13 schreef shmoopy het volgende:
Wij kennen jouw ouders niet, dus hoe kunnen we daar nou iets over zeggen?
jij hebt wat met haar, niet je ouders. als jullie ervoor willen gaan is dat toch goed?
quote:Inderdaad. Ik verschil 5 jaar met mn vriendin (zij 19 ik 24) maar daar doet niemand moeilijk over...
quote:Nee maar 15 of 19 is anders als 19 of 24 zoals wel vaker gezegd...je moet zelf weten wat je doet natuurlijk, maar ik zelf zou zo een relatie niet beginnen (maar zoals je zelf al zegt, dat zeg ik nu, misschien denk ik daar later anders over als het mij zelf overkomt).
Op vrijdag 17 januari 2003 17:18 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Inderdaad. Ik verschil 5 jaar met mn vriendin (zij 19 ik 24) maar daar doet niemand moeilijk over...
Ziet ze er ook echt als 15 uit? Anders verzwijg je het gewoon voorlopig .
quote:lol
Op vrijdag 17 januari 2003 17:19 schreef hallo_mensen het volgende:
k vraag me af wat me ouders zeggen als k met een vriendin aankom die 4 jaar jonger is dan mij
quote:ja ok, das waar, maar als ik wist hoe ze over dat soort dingen dachten hoefde ik hier niet naar ervaringen te vragen he
tis ook omdat me zusje zo ongeveer even oud is (ouder eigenlijk) waarschijnlijk maak ik weer van niets een probleem
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 17-01-2003 19:58]
Mijn vriendin en ik schelen ook, zij is 20, ik ben 23.. Dat is geen probleem natuurlijk
voor de duidelijkheid --> ik 17 (over 2.5 maand 18) --> hij 22
dus dat kan ik je ook niet zeggen, sorry...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |