abonnement Unibet Coolblue
pi_193478944
Hallo,

Ik handel al heel wat jaartjes op de OTC in Amerika.
De OTC is de laagste beurs van Amerika en de bedrijven daar zijn vaak start ups, maar zeker niet allemaal.
De aandelen waar ik in handel zijn vaak minder waard dan 1 cent, sterker nog er zijn aandelen bij van 0.0001 cent.
Dat is dan wel gelijk het allerlaagste wat er bestaat, maar je hebt al een miljoen stocks voor 100 dollar.
Ik heb menigmaal zo,n aandeel zien stijgen naar 1dollarcent/share wat betekend dat er een winst kan worden gemaakt van 9900%
dit komt een paar keer/jaar voor, maar net zo vaak komt er een split en ben je je inleg grotendeels kwijt.
De OTC staat bekend om z,n volatiliteit, stijgingen/dalingen van bijvoorbeeld 10% per dag daar kijk ik niet eens naar.
Ik handel op momentum, maar ik kijk zeker ook technisch, steun en weerstand moet ik op z,n minst weten net als de sharestructure.
Ik ben dit begonnen als hobby, omdat je met relatief weinig geld toch met honderdduizenden aandelen kan schuiven, en de winsten kunnen gigantisch zijn, maar uiteraard kan je ook makkelijk verliezen.
Ik ga eigenlijk nooit long, op 1 uitzondering na, ik ben meer een daghandelaar geworden, met af een toe een swing.
Als de beurs om half 4 open gaat zit ik naar 3 schermen te staren met charts en allerlei fora en telegram, twitter enz.
Ik ben nieuwsgierig of er meer mensen zijn die op de OTC handelen.
Disclaimer:
Als je zomaar gaat beginnen op de OTC wordt je geknipt en geschoren, dit even als waarschuwing.
pi_193493185
Interessant dat je enkel focust op één soort trade. Hoe winstgevend zou een portfolio met enkel pennystocks zijn die enorm gediversificeerd is op de lange termijn? Geen daghandel dus maar puur Buy & Hold.
One man's trash, another man's treasure.
pi_193499367
Account aangemaakt speciaal om dit te komen melden? Ik gok dat het volgende bericht een affiliate link naar een handige site of newsletter gaat worden om ons te helpen om ook op dit succesverhaal in te springen.
  zaterdag 6 juni 2020 @ 18:53:08 #4
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_193507519
Ik krijg het rare idee dat ts niet echt veel ervaring heeft met pennystocks.
pi_193699956
Sorry ik was dit topic een tijdje kwijt geraakt.
Maar hier de antwoorden:
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:40 schreef Arkai het volgende:
Interessant dat je enkel focust op één soort trade. Hoe winstgevend zou een portfolio met enkel pennystocks zijn die enorm gediversificeerd is op de lange termijn? Geen daghandel dus maar puur Buy & Hold.
Die zal je niet veel winst geven omdat veel bedrijven het gewoon niet redden op lange termijn.
Ik heb nog maar weinig bedrijven zien doorstoten naar de Nasdaq, al gebeurt het natuurlijk wel.
Ik heb een paar duizend in een bedrijf zitten waar ik vertrouwen heb dat het gaat lukken op lange termijn.
Dit is uiterst onzeker, maar de risk/reward ratio staat mij heel erg aan.
Pennystock daytraden doe je op momentum en T.A omdat F.A er bijna niet is.

[ Bericht 0% gewijzigd door GerritGordijnstok op 19-06-2020 17:22:58 ]
pi_193699980
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 05:00 schreef jaco het volgende:
Account aangemaakt speciaal om dit te komen melden? Ik gok dat het volgende bericht een affiliate link naar een handige site of newsletter gaat worden om ons te helpen om ook op dit succesverhaal in te springen.
Welnee man, ik waarschuw juist dat mensen er niet zomaar aan moeten gaan beginnen, omdat het dan tot mislukken gedoemd is.
Als mensen het willen proberen is het verstandig om te papertraden op bijv. tradingview ofzo.
Dan zal je zien wat voor wereld dit is, en je zult je blijven verbazen over de grote winsten/verliezen die je daar dagelijks ziet.
pi_193699981
Je werkt maar tot 3 uur?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193699990
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 18:53 schreef Hahug13 het volgende:
Ik krijg het rare idee dat ts niet echt veel ervaring heeft met pennystocks.
Fout idee, ik doe dit al 10 jaar, met na een moeilijk begin, een mooi rendement heden.
pi_193700062
Sorry ik was dit topic een tijdje kwijt geraakt.
Maar hier de antwoorden:
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:40 schreef Arkai het volgende:
Interessant dat je enkel focust op één soort trade. Hoe winstgevend zou een portfolio met enkel pennystocks zijn die enorm gediversificeerd is op de lange termijn? Geen daghandel dus maar puur Buy & Hold.
Die zal je niet veel winst geven omdat veel bedrijven het gewoon niet redden op lange termijn.
Ik heb nog maar weinig bedrijven zien doorstoten naar de Nasdaq, al gebeurt het natuurlijk wel.
Ik heb een paar duizend in een bedrijf zitten waar ik vertrouwen heb dat het gaat lukken op lange termijn.
Dit is uiterst onzeker, maar de risk/reward ratio staat mij heel erg aan.
Pennystock dytraden doe je op momentum en T.A omdat F.A er bijna niet is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 17:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
Je werkt maar tot 3 uur?
Ik werk heel onregelmatig, dus ik kan de meeste dagen gewoon de Amerikaanse beur volgen.
Via m,n telefoon doe ik niet meer, omdat er vaak vrij snel gereageerd moet worden, en dat werkt niet lekker.
Daar komt bij dat de eerste helft van de handelsdag het meest gebeurt, dus ik hou het vaak rond 20.00uur Nederlandse tijd voor gezien.
pi_193701445
Ik moet nog even wennen aan hoe het allemaal werkt hier, dat is wel duidelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')