Ik ben ook stinkend jaloers op heren die zomaar in een café/feestje/strand op een dame kunnen afstappen en dan gezellig beginnen te praten (en dan gewoon een heel verhaal ophangen).
Leer mij, waar praten jullie over!
Waar praten jullie
Echter, ik ben op zoek naar de hardcore technieken om te 'cold canvassen' (om een vergelijk met sales technieken te maken).
Kom op! Ik wil uit dit weekend!
Een gesprekje aanknopen hoeft echt niet moeilijk te zijn, je hoeft niet met heel verheven onderwerpen te komen. Gewoon een ditje of een datje en dat wordt dan vanzelf een gesprek. Ja, hoe leg je dat uit...
Je moet in elk geval niet bang zijn dat ze je onderwerp te saai vinden. Elk onderwerp kan een gespreksonderwerp zijn en dan loopt het daarna vanzelf wel.
ps : er zijn ook heel veel vrouwen die datzelfde probleem hebben . . als je die nou zoekt . .en daar een praatje mee begint. . .
Maar goed over de inhoud van de gesprekken...mag best blabla zijn hoor. Ik heb ook wel eens idioot diepzinnige gesprekken met wildvreemden. En soms gewoon geinen.
Het ligt eraan, je moet eerst ff 'tunen' en dan wil het meestal wel. Of niet, maar dan ga je tog gewoon weer verder?
Dat sommige mensen hun hele leven lang continu praten. Praten praten en nog eens praten. En er zijn praters bij die niet te stoppen zijn Ooit moet er toch een moment komen dat je niets meer weet te zeggen. Of vallen ze dan gewoon in de herhaling en beginnen ze van voren af aan??
Ik praat met mate. Ligt er ook aan met wie ik praat en waarover het gaat.
In ieder geval. Je moet lekker doen, waar je jezelf het prettigst bij voelt!
quote:uit je profiel:
Op vrijdag 17 januari 2003 16:49 schreef MetalMessiah het volgende:
OK, niet meteen "tietgraaien", kijk daar heb ik wat aan!
quote:Dat had je toch onderhand al moeten doorhebben, niet??
Geboortedatum 26 december 1970
quote:was jij dat? en ik maar wachten terwijl ik juist zo'n trek had in zo'n Big Mac.
Op vrijdag 17 januari 2003 16:53 schreef Merina het volgende:
Ik ouwehoer met iedereen. Of ik nu in een tent sta, of bij de MacDrive. (laatst daar nog een gesprek gehad voor het 1e raampje, hoeveel die nou verdient per uur bij de Mac, of het een bijbaantje was of werkt die daar full-time) Zat onderwerpen, ook al gaan ze nergens over.In ieder geval. Je moet lekker doen, waar je jezelf het prettigst bij voelt!
Ik dacht dat je het had over gesprekjes in het algemeen. Ik kan me wel voorstellen dat het met het aanspreken van het andere geslacht iets moeilijker is (ik had al met m'n vriend gechat, dus dat praten ging toen ook allang vanzelf).
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zoiets valt of staat met de openingszin die je gebruikt, de eerste indruk hangt toch van andere dingen af en als zo'n meisje jou ook leuk vindt zal ze allang blij zijn dat jij de moeite neemt haar aan te spreken. Wat je dan precies zegt doet er weinig toe, alleen kom niet met van die onorigininele voorbedachte openingszinnen van het internet aanzetten of met een oversekste opmerking of zo, nee, gewoon jezelf zijn en dan maakt het eigenlijk niet uit.
Maar het blijft moeilijk, dat weet ik wel. Ik zou zelf gewoon iets eerlijks op prijs stellen, zo van 'ik zag je hier wel vaker en ik wou toch wel eens weten wie je bent' of zo. Als ze daar negatief op reageert dan is het gewoon niks, dan had een andere zin ook waarschijnlijk niet uitgemaakt. Gewoon doen eigenlijk wat er in je opkomt (behalve seksuele opmerkingen dan, die zijn erg opdringerig, gewoon iets aardigs zeggen).
Als ze je afwijst, wees dan sportief en laat je dan niet kennen door dan opeens heel lullig te gaan doen en te doen alsof je haar eigenlijk maar een lelijke trut vindt. Dat doen sommige jongens wel en ik vind zelf dat je je daarmee heel erg voor lul zet. Wees een goede verliezer, dat hoort er ook bij.
Succes!!
opmerkingen die je kunt maken
Hoe ik me moet opstellen en gedragen weet ik zo onderhand wel, maar voor mensen als mij en de topic starter zit er een drempel van het moment dat je denkt die lijkt me gezellig/leuk/lief/etc. en het punt dat je denk dat je weet wat je kunt zeggen. Doe eens wat praktijk voorbeelden ofzo!
quote:Nou, dat had ik toch in mijn reactie? Gewoon zeggen: 'Ik heb je al een paar keer zien lopen en ik wil nou toch wel weten wie je bent', gewoon eerlijk zijn. Dat lijkt mij het beste, leuker dan zo'n slome openingszin uit een boekje of zo.
Op vrijdag 17 januari 2003 17:41 schreef Wizard_of_life het volgende:
Weet je wat ik nou echt mis in dit o zo boeiende topic...opmerkingen die je kunt maken
Hoe ik me moet opstellen en gedragen weet ik zo onderhand wel, maar voor mensen als mij en de topic starter zit er een drempel van het moment dat je denkt die lijkt me gezellig/leuk/lief/etc. en het punt dat je denk dat je weet wat je kunt zeggen. Doe eens wat praktijk voorbeelden ofzo!
quote:Je kunteen onderwerp aanroeren wat haar interesseert. Hoe kom je er achter wat haar interesseert? Juist, door vragen te stellen, oetlul!
Op vrijdag 17 januari 2003 17:43 schreef Moorhead het volgende:
Ja, inderdaad dames, waar moeten we over uit onze nek lullen willen we indruk op jullie maken?
En ja heeeel afgezaagd maar je kan naar haar toesnellen met een vuurtje op het moment dat ze een sigaret pakt...
Maar goed eigk heb ik nog niet echt geholpen want jullie hebben er op zich geen moeite mee om op iemand af te stappen, maar het is meer wat je nou moet zeggen!
quote:Ik stelde toch een vraag! En toen zei je oetlul en toen....liet ik van schrik mijn biertje vallen!
Op vrijdag 17 januari 2003 17:47 schreef zwijntje het volgende:[..]
Je kunteen onderwerp aanroeren wat haar interesseert. Hoe kom je er achter wat haar interesseert? Juist, door vragen te stellen, oetlul!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |