Ik ben ook stinkend jaloers op heren die zomaar in een café/feestje/strand op een dame kunnen afstappen en dan gezellig beginnen te praten (en dan gewoon een heel verhaal ophangen).
Leer mij, waar praten jullie over!
Waar praten jullie
Echter, ik ben op zoek naar de hardcore technieken om te 'cold canvassen' (om een vergelijk met sales technieken te maken).
Kom op! Ik wil uit dit weekend!
Een gesprekje aanknopen hoeft echt niet moeilijk te zijn, je hoeft niet met heel verheven onderwerpen te komen. Gewoon een ditje of een datje en dat wordt dan vanzelf een gesprek. Ja, hoe leg je dat uit...
Je moet in elk geval niet bang zijn dat ze je onderwerp te saai vinden. Elk onderwerp kan een gespreksonderwerp zijn en dan loopt het daarna vanzelf wel.
ps : er zijn ook heel veel vrouwen die datzelfde probleem hebben . . als je die nou zoekt . .en daar een praatje mee begint. . .
Maar goed over de inhoud van de gesprekken...mag best blabla zijn hoor. Ik heb ook wel eens idioot diepzinnige gesprekken met wildvreemden. En soms gewoon geinen.
Het ligt eraan, je moet eerst ff 'tunen' en dan wil het meestal wel. Of niet, maar dan ga je tog gewoon weer verder?
Dat sommige mensen hun hele leven lang continu praten. Praten praten en nog eens praten. En er zijn praters bij die niet te stoppen zijn Ooit moet er toch een moment komen dat je niets meer weet te zeggen. Of vallen ze dan gewoon in de herhaling en beginnen ze van voren af aan??
Ik praat met mate. Ligt er ook aan met wie ik praat en waarover het gaat.
In ieder geval. Je moet lekker doen, waar je jezelf het prettigst bij voelt!
quote:uit je profiel:
Op vrijdag 17 januari 2003 16:49 schreef MetalMessiah het volgende:
OK, niet meteen "tietgraaien", kijk daar heb ik wat aan!
quote:Dat had je toch onderhand al moeten doorhebben, niet??
Geboortedatum 26 december 1970
quote:was jij dat? en ik maar wachten terwijl ik juist zo'n trek had in zo'n Big Mac.
Op vrijdag 17 januari 2003 16:53 schreef Merina het volgende:
Ik ouwehoer met iedereen. Of ik nu in een tent sta, of bij de MacDrive. (laatst daar nog een gesprek gehad voor het 1e raampje, hoeveel die nou verdient per uur bij de Mac, of het een bijbaantje was of werkt die daar full-time) Zat onderwerpen, ook al gaan ze nergens over.In ieder geval. Je moet lekker doen, waar je jezelf het prettigst bij voelt!
Ik dacht dat je het had over gesprekjes in het algemeen. Ik kan me wel voorstellen dat het met het aanspreken van het andere geslacht iets moeilijker is (ik had al met m'n vriend gechat, dus dat praten ging toen ook allang vanzelf).
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zoiets valt of staat met de openingszin die je gebruikt, de eerste indruk hangt toch van andere dingen af en als zo'n meisje jou ook leuk vindt zal ze allang blij zijn dat jij de moeite neemt haar aan te spreken. Wat je dan precies zegt doet er weinig toe, alleen kom niet met van die onorigininele voorbedachte openingszinnen van het internet aanzetten of met een oversekste opmerking of zo, nee, gewoon jezelf zijn en dan maakt het eigenlijk niet uit.
Maar het blijft moeilijk, dat weet ik wel. Ik zou zelf gewoon iets eerlijks op prijs stellen, zo van 'ik zag je hier wel vaker en ik wou toch wel eens weten wie je bent' of zo. Als ze daar negatief op reageert dan is het gewoon niks, dan had een andere zin ook waarschijnlijk niet uitgemaakt. Gewoon doen eigenlijk wat er in je opkomt (behalve seksuele opmerkingen dan, die zijn erg opdringerig, gewoon iets aardigs zeggen).
Als ze je afwijst, wees dan sportief en laat je dan niet kennen door dan opeens heel lullig te gaan doen en te doen alsof je haar eigenlijk maar een lelijke trut vindt. Dat doen sommige jongens wel en ik vind zelf dat je je daarmee heel erg voor lul zet. Wees een goede verliezer, dat hoort er ook bij.
Succes!!
opmerkingen die je kunt maken
Hoe ik me moet opstellen en gedragen weet ik zo onderhand wel, maar voor mensen als mij en de topic starter zit er een drempel van het moment dat je denkt die lijkt me gezellig/leuk/lief/etc. en het punt dat je denk dat je weet wat je kunt zeggen. Doe eens wat praktijk voorbeelden ofzo!
quote:Nou, dat had ik toch in mijn reactie? Gewoon zeggen: 'Ik heb je al een paar keer zien lopen en ik wil nou toch wel weten wie je bent', gewoon eerlijk zijn. Dat lijkt mij het beste, leuker dan zo'n slome openingszin uit een boekje of zo.
Op vrijdag 17 januari 2003 17:41 schreef Wizard_of_life het volgende:
Weet je wat ik nou echt mis in dit o zo boeiende topic...opmerkingen die je kunt maken
Hoe ik me moet opstellen en gedragen weet ik zo onderhand wel, maar voor mensen als mij en de topic starter zit er een drempel van het moment dat je denkt die lijkt me gezellig/leuk/lief/etc. en het punt dat je denk dat je weet wat je kunt zeggen. Doe eens wat praktijk voorbeelden ofzo!
quote:Je kunteen onderwerp aanroeren wat haar interesseert. Hoe kom je er achter wat haar interesseert? Juist, door vragen te stellen, oetlul!
Op vrijdag 17 januari 2003 17:43 schreef Moorhead het volgende:
Ja, inderdaad dames, waar moeten we over uit onze nek lullen willen we indruk op jullie maken?
En ja heeeel afgezaagd maar je kan naar haar toesnellen met een vuurtje op het moment dat ze een sigaret pakt...
Maar goed eigk heb ik nog niet echt geholpen want jullie hebben er op zich geen moeite mee om op iemand af te stappen, maar het is meer wat je nou moet zeggen!
quote:Ik stelde toch een vraag! En toen zei je oetlul en toen....liet ik van schrik mijn biertje vallen!
Op vrijdag 17 januari 2003 17:47 schreef zwijntje het volgende:[..]
Je kunteen onderwerp aanroeren wat haar interesseert. Hoe kom je er achter wat haar interesseert? Juist, door vragen te stellen, oetlul!
quote:Okee! Now we're talking
Op vrijdag 17 januari 2003 17:57 schreef Moorhead het volgende:[..]
Ik stelde toch een vraag! En toen zei je oetlul en toen....liet ik van schrik mijn biertje vallen!
Dan vraag ik me af waarom ie niet naar me toekomt (heeft al een vriendin, of is ie verlegen of vind ie mij niks).
En nieuwsgierig als ik ben, zal ik dan ff naar hem toelopen en ff een gesprekje aanknopen. Ik heb ook geen super social skills maar een beetje aanpappen met mannen lukt mij eigenlijk vrijwel altijd!
quote:Als ik nou aanbied om je een drankje te halen en voor mezelf een nieuw biertje, ben ik dan geslaagd?
Op vrijdag 17 januari 2003 17:59 schreef zwijntje het volgende:[..]
Okee! Now we're talking
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 16:48 schreef lamaris het volgende:
Hier ff een opm. van een vrouw..
Ik ben iemand die nooit een man zal afkappen die toenadering zoekt (en dan bedoel ik niet fysieke toenadering, zoals in je kont of tiet graaien). Ik vind het altijd wel leuk om ff te babbelen, nieuw persoon leren kennen al is het maar voor 1 avond..
quote:dan ben je er in ieder geval in geslaagd een gesprek aan te knopen, en dat is alvast een goed begin. Daarna is het aanknopingspunten vinden, dit kan vanalles zijn, muziek, werk, vrije tijd....
Op vrijdag 17 januari 2003 18:01 schreef Moorhead het volgende:[..]
Als ik nou aanbied om je een drankje te halen en voor mezelf een nieuw biertje, ben ik dan geslaagd?
quote:Neuken?
Op vrijdag 17 januari 2003 18:07 schreef zwijntje het volgende:[..]
dus niet alleen maar een eind weg lullen maar [open] vragen stellen.
Een beetje plagen kan, maar ben niet te expliciet sexueel of drammerig.
quote:Ja graag.
Op vrijdag 17 januari 2003 18:13 schreef paricos het volgende:[..]
Neuken?
ik ben dan ook geen goed voorbeeld he?
quote:zoals je zelf al zei, ieder persoon heeft een andere aanpak nodig
Op vrijdag 17 januari 2003 18:14 schreef zwijntje het volgende:[..]
Ja graag.
ik ben dan ook geen goed voorbeeld he?
quote:Kunstenaar, mode-fotograaf, acteur/model, "iets" bij de film/tv/radio, party-organisator, of gewoon stinkend rijk
Op vrijdag 17 januari 2003 19:00 schreef reem het volgende:
zeg gewoon dat je dj bent ofzo.. werkt altijd
quote:Dat is een hele goede!!! Dat is een beetje vleien, en ieder meisje vindt het wel leuk om gevleid te worden. Wat altijd een goed openingswoord blijft is toch gewoon: "hoi" En als je dat zinnetje er achteraan gooit kan het gewoon bijna niet stuk.
Op vrijdag 17 januari 2003 17:46 schreef Angeles het volgende:Gewoon zeggen: 'Ik heb je al een paar keer zien lopen en ik wil nou toch wel weten wie je bent', gewoon eerlijk zijn. Dat lijkt mij het beste, leuker dan zo'n slome openingszin uit een boekje of zo.
quote:Niet te veel vleien, anders heeft zo'n meid ook zoiets van.
Op vrijdag 17 januari 2003 19:10 schreef Luusje het volgende:[..]
Dat is een hele goede!!! Dat is een beetje vleien, en ieder meisje vindt het wel leuk om gevleid te worden. Wat altijd een goed openingswoord blijft is toch gewoon: "hoi" En als je dat zinnetje er achteraan gooit kan het gewoon bijna niet stuk.
Reactie: Hou je bek slijmbal. Je kunt me niet eens en tief maar op klootzak. Hoe weet jij nu hoe ik ben, je hebt me niet eens eerder gesproken.
quote:Het was me een genoegen
Op zondag 19 januari 2003 08:35 schreef yingyang het volgende:
Volgens mij ben jij een super aardige, leuke en spontane meid zeg. Ik zie het al aan je uitstraling. Damn ik word spontaan verliefd op je. Wil je een keer afsprekenReactie: Hou je bek slijmbal. Je kunt me niet eens en tief maar op klootzak. Hoe weet jij nu hoe ik ben, je hebt me niet eens eerder gesproken.
(.. volgende keer beter .. )
en het is ook wel een hele slechte opening
Wat zie jij er leuk uit zeg!
Wat kun je goed dansen
Wat ruik je lekker
bla bla
erg afgezaagd maar het hoort erbij.
Meestal reageer ik zelf terug:
Ik weet het
nee hoor grapje!!!
En dan is het ijs gebroken
ik ben een kletskous van hier tot Tokiyo, helaas heb ik al een boyfriend.
quote:Zal je vriend blij mee zijn om te lezen
Op maandag 20 januari 2003 22:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
helaas heb ik al een boyfriend.
quote:NEEEEEEEEE
Op maandag 20 januari 2003 22:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Je MOET beginnen met een complimentje:Wat zie jij er leuk uit zeg!
Wat kun je goed dansen
Wat ruik je lekker
bla bla
erg afgezaagd maar het hoort erbij.
quote:Bij jou niet nee, maar er zijn er genoeg die er wel voor gaan
Op maandag 20 januari 2003 22:59 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
NEEEEEEEEE
bahbahbah
[Dit bericht is gewijzigd door M4stermind op 21-01-2003 02:09]
Ik noem iets: ze moest gisteravond werken en ik ook. dus wij aan de telefoon: "hoe was het op je werk?" en toen ging ze vertellen dat er dus iemand niet was komen opdagen... daar haak je dan weer op in door bijvoorbeeld te vragen wat de baas daarvan zei.
(dit is meer iets voor als je iemand beter kent)
ofwel, gewoon praten over wat je vandaag gedaan hebt, praat over hobby's over van wat voor muziek ze houdt (daar haak je dan weer op in met het onderwerp uitgaan). En als het stil wordt, zeg je gewoon: "En toen was het stil", en daar kun je dan ook weer over verder praten.
Een veelgehoorde tip is gewoon (om te beginnen) op straat aan iemand vragen hoe laat het is! Is toch heel normaal? echt niemand zal je raar aankijken. Als je dan toevallig zo'n humeurig typ tegenkomt die niets terugzegt ligt het heus niet aan jou hoor.
volgensmij praat ik helemaal langs het onderwerk op :\
quote:jij gaat dus ook over inlegkruisjes praten als je een meisje aanspreekt
Op dinsdag 21 januari 2003 10:39 schreef EggsTC het volgende:[..]
OEHHHHHHHH
quote:Als ik jouw zouw aanspreken zou ik dat niet durven
Op dinsdag 21 januari 2003 10:47 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
jij gaat dus ook over inlegkruisjes praten als je een meisje aanspreekt
lijkt me erg leuk gesprek
quote:*schaamschaam* ik kan me foto's niet kleiner maken ik ben niet zo'n held met een computer...alle standaard dingen willen nog, maar foto's verkleinen wil nog niet, ik zal thuis wel ff kijken
Op dinsdag 21 januari 2003 10:49 schreef EggsTC het volgende:[..]
Als ik jouw zouw aanspreken zou ik dat niet durven
Ohja, moet nog steeds je msn toevoegen![]()
Wanneer maak je is een fotoboek aan
quote:Vaak zoeken we een aanleiding om met een dame te gaan praten. De plaatst waar we op dat moment zijn, iets grappigs wat net is gebeurt, whaever! In principe is alles een goed onderwerp, zolang je maar zelfvertrouwen uitstraalt, want je kun nog zo'n interressant verhaal ophangen, als je niet uitstraalt dat je wat voorsteld haken ze af.
Op vrijdag 17 januari 2003 16:36 schreef MetalMessiah het volgende:
Ik ben het "stille" type dat het lastig vindt om met een wildvreemde een gesprek aan te knopen. Aan mijn uiterlijk en sociale vaardigheden ligt het niet; ik zie er gewoon tegenop om iemand aan te spreken.Ik ben ook stinkend jaloers
op heren die zomaar in een café/feestje/strand op een dame kunnen afstappen en dan gezellig beginnen te praten (en dan gewoon een heel verhaal ophangen).
Leer mij, waar praten jullie over!
Waar praten jullie
Zul je nu vragen: Hoe kan ik wat uitstralen?!?! Nou, zorg dat je content met jezelf bent en dan straal je vanzelf iets uit.
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 10:51 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
*schaamschaam* ik kan me foto's niet kleiner maken ik ben niet zo'n held met een computer...alle standaard dingen willen nog, maar foto's verkleinen wil nog niet, ik zal thuis wel ff kijken
en ja ik zit te hele tijd te wachten tot ik word toegeveogd maar nee hoor, beetje jammer
quote:Hoi, wat kijk je geil
Op dinsdag 21 januari 2003 11:09 schreef Frenkie het volgende:
Iemand aanspreken is toch niet zo moeilijk.
"Hoi, heb je het naar je zin?"
"Hoi, wat kijk je vrolijk/boos/lief, alles goed?"
weet ik het verzin gewoon iets, het is hardstikke makkelijk.
quote:ja dat kan ook
Op dinsdag 21 januari 2003 11:10 schreef EggsTC het volgende:
Hoi, wat kijk je geil
quote:In deze 2 allinea's spreek je jezelf wel tegen vind ik. Als jij genoeg sociale vaardigheden had, dan had je deze vraag niet gesteld.
Op vrijdag 17 januari 2003 16:36 schreef MetalMessiah het volgende:
Ik ben het "stille" type dat het lastig vindt om met een wildvreemde een gesprek aan te knopen. Aan mijn uiterlijk en sociale vaardigheden ligt het niet; ik zie er gewoon tegenop om iemand aan te spreken.Ik ben ook stinkend jaloers
op heren die zomaar in een café/feestje/strand op een dame kunnen afstappen en dan gezellig beginnen te praten (en dan gewoon een heel verhaal ophangen).
Je begint losjes met een leuke vraag. Als de andere partij daarop reageert dan zou dat genoeg moeten zijn om een gesprek te beginnen. Ze zal immers bij een goede vraag die ze waardeert een antwoord teruggeven waar jij weer wat mee kan. Luisteren dus.
quote:vereisd wel veel zelfvertrouwen
Op dinsdag 21 januari 2003 11:20 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja dat kan ook
quote:Sjagrijn!
Op dinsdag 21 januari 2003 11:42 schreef sabientje het volgende:
Ik kan niet echt concreet zeggen wat ik denk dat je als 'tekst' zou moeten zeggen om het goed te doen bij een meisje.
Ik kan je wel vertellen dat 'wat kijk je boos, vindt je het niet gezellig?' of ' je mag wel lachen hoor'
quote:Ze heb wel gelijk,... afgezaagde shit.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:33 schreef kamagurka het volgende:[..]
Sjagrijn!
![]()
Ik doe dat wellis expres.. die afgezaagde shit, erg overdreven. Niet zozeer omdat ik haar dan wil versieren, meer om om haar reactie te lachen (als het mee zit lacht ze mee).
4 Keer om vuur vragen binnen een kwartier ofzo.
quote:Heej mijn zinnen zijn never nooit afgezaagd
Op dinsdag 21 januari 2003 13:01 schreef EggsTC het volgende:
Ze heb wel gelijk,... afgezaagde shit.
quote:idd.
Op maandag 20 januari 2003 23:06 schreef Miwe het volgende:[..]
Bij jou niet nee, maar er zijn er genoeg die er wel voor gaan
quote:pecies, maak het een vrouw makkelijk, we hebben het al zo moeilijk!!
Op dinsdag 21 januari 2003 17:14 schreef Merina het volgende:
Inderdaad, opmerkingen als: wat kijk je boos en vind je het hier niet gezellig, ga je nu al weg, zijn hardstikke fout.
quote:OK, ik leg volgende keer wel gelijk mijn lul op de bar
Op dinsdag 21 januari 2003 22:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
pecies, maak het een vrouw makkelijk, we hebben het al zo moeilijk!!
quote:Mensen beginnen dezelfde verhalen net iets anders en vaak mooier te vertellen naarmate de tijd verstrijkt.
Op vrijdag 17 januari 2003 16:49 schreef yingyang het volgende:
Weet je wat ik me afvraag soms.Dat sommige mensen hun hele leven lang continu praten. Praten praten en nog eens praten. En er zijn praters bij die niet te stoppen zijn
Ooit moet er toch een moment komen dat je niets meer weet te zeggen. Of vallen ze dan gewoon in de herhaling en beginnen ze van voren af aan??
Ik zeg altijd: Maakt bijna niet uit wat je zegt, het gaat erom dat je het met overtuiging zegt...
Je kan gerust over de oogst van kiwi's dit jaar praten met een meisje praten, maar speel dan ook overtuigend dat je het daarover wil hebben.
quote:Die reacties komen op je popi-uiterlijk Frenkie, dat weet jij ook wel
Op dinsdag 21 januari 2003 13:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
Heej mijn zinnen zijn never nooit afgezaagd
Tenminste ik krijg altijd positieve reacties..
quote:Met dát uiterlijk in een skihut... ja, dan hoef je het woord "biertje?" niet eens meer uit te spreken
Op woensdag 22 januari 2003 10:43 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Die reacties komen op je popi-uiterlijk Frenkie, dat weet jij ook wel
quote:Hmm dacht al dat ik niet de enige was...
Op woensdag 22 januari 2003 10:45 schreef kamagurka het volgende:[..]
Met dát uiterlijk in een skihut... ja, dan hoef je het woord "biertje?" niet eens meer uit te spreken
T is daar allang voor ge-arrangeert
quote:ik hou ook van jou
Op woensdag 22 januari 2003 11:10 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Hmm dacht al dat ik niet de enige was...
quote:had het niet over jouw, lees van mijn reactie de quotes naar boven.
Op dinsdag 21 januari 2003 13:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
Heej mijn zinnen zijn never nooit afgezaagd
Tenminste ik krijg altijd positieve reacties..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |