abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2003 @ 16:36:37 #1
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_7954482
Ik ben het "stille" type dat het lastig vindt om met een wildvreemde een gesprek aan te knopen. Aan mijn uiterlijk en sociale vaardigheden ligt het niet; ik zie er gewoon tegenop om iemand aan te spreken.

Ik ben ook stinkend jaloers op heren die zomaar in een café/feestje/strand op een dame kunnen afstappen en dan gezellig beginnen te praten (en dan gewoon een heel verhaal ophangen).

Leer mij, waar praten jullie over!

Waar praten jullie

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_7954569
haha, koetjes en kalfjes
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_7954597
Hé, pokke weer he?
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
  vrijdag 17 januari 2003 @ 16:40:23 #4
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_7954598
Als ik begin over de koeien en kalveren kan ik me niet voor stellen dat een enkele vrouw dat ook maar als "interessant" zal aantijgen ;-)
Knuffelkikk0r
pi_7954609
over van alles en nog wat
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
  vrijdag 17 januari 2003 @ 16:42:00 #6
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_7954637
Zeg jongers, hier leer ik niets van
pi_7954642
Gewoon, van alles... Als je ergens staat en je ziet dat je slachtoffer net als jij de muziek wel leuk vind kun je daar over beginnen. Of als je ergens in een rij staat zijn mensen soms ook wat toegankelijker.. Gewoon van die spontane dingen zeg maar... Vooral niet hard je best gaan doen, go with the flow
  vrijdag 17 januari 2003 @ 16:46:46 #8
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_7954748
Ja, ja ja, als er een aanleiding (grappige gebeurtenis, lang wachten enz), dan gaat alles vanzelf.

Echter, ik ben op zoek naar de hardcore technieken om te 'cold canvassen' (om een vergelijk met sales technieken te maken).

Kom op! Ik wil uit dit weekend!

pi_7954759
Ik heb eigenlijk precies het tegenovergestelde probleem, als ik eenmaal begin te praten heb ik er moeite mee om weer op te houden. Op zich niet echt een probleem hoor, zelf vind ik het altijd wel gezellig, maar af en toe merk ik wel dat ik iemand ermee van z'n werk hou en dan moet ik mezelf echt dwingen om te zeggen: okee, tot de volgende keer dan.

Een gesprekje aanknopen hoeft echt niet moeilijk te zijn, je hoeft niet met heel verheven onderwerpen te komen. Gewoon een ditje of een datje en dat wordt dan vanzelf een gesprek. Ja, hoe leg je dat uit...

Je moet in elk geval niet bang zijn dat ze je onderwerp te saai vinden. Elk onderwerp kan een gespreksonderwerp zijn en dan loopt het daarna vanzelf wel.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7954784
wees jezelf. . .begin over dingen die jou interreseren . . .weet je ook snel genoeg of zo'n persoon bij je past. . .

ps : er zijn ook heel veel vrouwen die datzelfde probleem hebben . . als je die nou zoekt . .en daar een praatje mee begint. . .

Religion : Mankind's worst invention !
pi_7954792
Hier ff een opm. van een vrouw..
Ik ben iemand die nooit een man zal afkappen die toenadering zoekt (en dan bedoel ik niet fysieke toenadering, zoals in je kont of tiet graaien). Ik vind het altijd wel leuk om ff te babbelen, nieuw persoon leren kennen al is het maar voor 1 avond..

Maar goed over de inhoud van de gesprekken...mag best blabla zijn hoor. Ik heb ook wel eens idioot diepzinnige gesprekken met wildvreemden. En soms gewoon geinen.
Het ligt eraan, je moet eerst ff 'tunen' en dan wil het meestal wel. Of niet, maar dan ga je tog gewoon weer verder?

pi_7954809
Weet je wat ik me afvraag soms.

Dat sommige mensen hun hele leven lang continu praten. Praten praten en nog eens praten. En er zijn praters bij die niet te stoppen zijn Ooit moet er toch een moment komen dat je niets meer weet te zeggen. Of vallen ze dan gewoon in de herhaling en beginnen ze van voren af aan??

Ik praat met mate. Ligt er ook aan met wie ik praat en waarover het gaat.

pi_7954822
reageer grappig op een opmerking die wordt gemaakt doon mensen als je er langs loopt, de meeste praten zelfs terug
When does the hurting stop ? ...
  vrijdag 17 januari 2003 @ 16:49:58 #14
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_7954824
OK, niet meteen "tietgraaien", kijk daar heb ik wat aan!
pi_7954901
Ik ouwehoer met iedereen. Of ik nu in een tent sta, of bij de MacDrive. (laatst daar nog een gesprek gehad voor het 1e raampje, hoeveel die nou verdient per uur bij de Mac, of het een bijbaantje was of werkt die daar full-time) Zat onderwerpen, ook al gaan ze nergens over.

In ieder geval. Je moet lekker doen, waar je jezelf het prettigst bij voelt!

pi_7954986
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 16:49 schreef MetalMessiah het volgende:
OK, niet meteen "tietgraaien", kijk daar heb ik wat aan!
uit je profiel:
quote:
Geboortedatum 26 december 1970
Dat had je toch onderhand al moeten doorhebben, niet??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_7955014
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 16:53 schreef Merina het volgende:
Ik ouwehoer met iedereen. Of ik nu in een tent sta, of bij de MacDrive. (laatst daar nog een gesprek gehad voor het 1e raampje, hoeveel die nou verdient per uur bij de Mac, of het een bijbaantje was of werkt die daar full-time) Zat onderwerpen, ook al gaan ze nergens over.

In ieder geval. Je moet lekker doen, waar je jezelf het prettigst bij voelt!

was jij dat? en ik maar wachten terwijl ik juist zo'n trek had in zo'n Big Mac.
pi_7955054
Oh sorry, ik heb het helemaal verkeerd begrepen!

Ik dacht dat je het had over gesprekjes in het algemeen. Ik kan me wel voorstellen dat het met het aanspreken van het andere geslacht iets moeilijker is (ik had al met m'n vriend gechat, dus dat praten ging toen ook allang vanzelf).

Ik denk eerlijk gezegd niet dat zoiets valt of staat met de openingszin die je gebruikt, de eerste indruk hangt toch van andere dingen af en als zo'n meisje jou ook leuk vindt zal ze allang blij zijn dat jij de moeite neemt haar aan te spreken. Wat je dan precies zegt doet er weinig toe, alleen kom niet met van die onorigininele voorbedachte openingszinnen van het internet aanzetten of met een oversekste opmerking of zo, nee, gewoon jezelf zijn en dan maakt het eigenlijk niet uit.

Maar het blijft moeilijk, dat weet ik wel. Ik zou zelf gewoon iets eerlijks op prijs stellen, zo van 'ik zag je hier wel vaker en ik wou toch wel eens weten wie je bent' of zo. Als ze daar negatief op reageert dan is het gewoon niks, dan had een andere zin ook waarschijnlijk niet uitgemaakt. Gewoon doen eigenlijk wat er in je opkomt (behalve seksuele opmerkingen dan, die zijn erg opdringerig, gewoon iets aardigs zeggen).

Als ze je afwijst, wees dan sportief en laat je dan niet kennen door dan opeens heel lullig te gaan doen en te doen alsof je haar eigenlijk maar een lelijke trut vindt. Dat doen sommige jongens wel en ik vind zelf dat je je daarmee heel erg voor lul zet. Wees een goede verliezer, dat hoort er ook bij.

Succes!!

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7955762
Klinkt herkenbaar. Ik krijg het ook niet voor elkaar om over "niets" te praten, en al helemaal niet als er ook nog eens luide muziek wordt gedraaid. Dus dan staar ik maar in de leete en neem nog een slok van mijn biertje....
  vrijdag 17 januari 2003 @ 17:41:28 #20
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_7955763
Weet je wat ik nou echt mis in dit o zo boeiende topic...

opmerkingen die je kunt maken

Hoe ik me moet opstellen en gedragen weet ik zo onderhand wel, maar voor mensen als mij en de topic starter zit er een drempel van het moment dat je denkt die lijkt me gezellig/leuk/lief/etc. en het punt dat je denk dat je weet wat je kunt zeggen. Doe eens wat praktijk voorbeelden ofzo!

don't you know my tears will cause an inferno
pi_7955803
Ja, inderdaad dames, waar moeten we over uit onze nek lullen willen we indruk op jullie maken?
pi_7955859
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:41 schreef Wizard_of_life het volgende:
Weet je wat ik nou echt mis in dit o zo boeiende topic...

opmerkingen die je kunt maken

Hoe ik me moet opstellen en gedragen weet ik zo onderhand wel, maar voor mensen als mij en de topic starter zit er een drempel van het moment dat je denkt die lijkt me gezellig/leuk/lief/etc. en het punt dat je denk dat je weet wat je kunt zeggen. Doe eens wat praktijk voorbeelden ofzo!

Nou, dat had ik toch in mijn reactie? Gewoon zeggen: 'Ik heb je al een paar keer zien lopen en ik wil nou toch wel weten wie je bent', gewoon eerlijk zijn. Dat lijkt mij het beste, leuker dan zo'n slome openingszin uit een boekje of zo.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 17:47:24 #23
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_7955874
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:43 schreef Moorhead het volgende:
Ja, inderdaad dames, waar moeten we over uit onze nek lullen willen we indruk op jullie maken?
Je kunteen onderwerp aanroeren wat haar interesseert. Hoe kom je er achter wat haar interesseert? Juist, door vragen te stellen, oetlul!
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_7956020
Bij een concert kun je op d'r afstappen en vragen wat ze van de muziek vindt.
Gewoon in de kroeg moet je ff wachten tot ze heel even alleen staat.
Heb je meer kans dat ze openstaat voor een praatje.
Je kan ook afwachten tot er aan andere gast naar haar toekomt, en dan kijken hoe ze erop reageert, als ze zich verveelt met die gast kun je haar ff komen 'redden' zeg maar.

En ja heeeel afgezaagd maar je kan naar haar toesnellen met een vuurtje op het moment dat ze een sigaret pakt...

Maar goed eigk heb ik nog niet echt geholpen want jullie hebben er op zich geen moeite mee om op iemand af te stappen, maar het is meer wat je nou moet zeggen!

pi_7956078
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:47 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Je kunteen onderwerp aanroeren wat haar interesseert. Hoe kom je er achter wat haar interesseert? Juist, door vragen te stellen, oetlul!

Ik stelde toch een vraag! En toen zei je oetlul en toen....liet ik van schrik mijn biertje vallen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')