abonnement Unibet Coolblue
pi_193470566
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

XandervdWulp twitterde op donderdag 04-06-2020 om 14:21:00 Wisseling tussen Halsema en Grapperhaus afgelopen maandag. Commentaar: wow! https://t.co/EAUElo2BBH reageer retweet
Wow. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193470577
Dat appverkeer tussen Grapperhaus en Femke, die laatste is dus vooral bezig hoe ze in de pers en voor het publiek overkomt en maakt die opmerking over de WOB ook doelbewust omdat ze wist dat deze conversatie wel openbaar zou worden.

En en passant ook nog ever rechts nederland over de kling jagen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport donderdag 4 juni 2020 @ 14:40:28 #78
274204 crew  Mexicanobakker
pi_193470581
Ik sluit niet uit dat Ome Ferd ook in het geding komt.

Gelukkig zijn we draaien wel gewend van het CDA.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_193470611
quote:
FH (00:02): Ook volgtijdelijk klopt dit niet. Dit was lang nadat je mij aan de lijn had gehad. In stormen moeten we soms pal staan. En ik begrijp goed dat rechts nederland een gouden kans ziet. Maar soms moet je ook voor je lokale bestuurders gaan staan. Zo’n demonstratie vindt nu eenmaal niet plaats in wijk bij duurstede. Ik had graag gezien dat je me niet in de jou had gezet.
Wow.

Kritiek op haar functioneren framed Halsema meteen als "rechts". Wat voor bord heb je dan voor je kop?
pi_193470617
Bijzonder ook nog even die uithalen naar rechts Nederland...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193470627
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:42 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Wow.

Kritiek op haar functioneren framed Halsema meteen als "rechts". Wat voor bord heb je dan voor je kop?
Ja precies, zo iemand kan toch niet aanblijven in een stand waar ook rechtse mensen wonen. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193470635
Femke staat er weer mooi op.
SOONY
  donderdag 4 juni 2020 @ 14:43:53 #83
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193470637
quote:
16s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Bijzonder ook nog even die uithalen naar rechts Nederland...
Oprotten met dat mens, zij is overduidelijk niet geschikt voor haar functie met zulke uitspraken.
pi_193470639
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dan nog slaat jouw vergelijking nergens op. Zeg dan dat het hetzelfde is als zeggen dat het op het lokale popfestival met coverbandjes beter is gegaan na een onrustige nacht op, zeg, Lowlands.
Ik vergelijk Amsterdam met andere grote steden, ook wereldwijd.
Volgens mij zijn veel mensen boos dat er geen rellen zijn uitgebroken in Amsterdam, want dan zouden ze schuimbekkend dat gaan veroordelen met beelden en al.
Helaas pindakaas.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193470644
quote:
FH (23:43): Deze wilde je vastleggen voor de wob.
Ze heeft wel voorspellend vermogen, behalve als het om het inschatten van aantallen gaat.
  Redactie Sport donderdag 4 juni 2020 @ 14:44:18 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_193470646
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:42 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Wow.

Kritiek op haar functioneren framed Halsema meteen als "rechts". Wat voor bord heb je dan voor je kop?
Mee eens, al zie je hetzelfde framen de andere kant op ook gebeuren in deze hele discussie. Mensen die beweren dat ze zich zo zou hebben gedragen en 'links Nederland zich weer zo toont' of iets in vergelijkbare woorden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_193470650
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:42 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Wow.

Kritiek op haar functioneren framed Halsema meteen als "rechts". Wat voor bord heb je dan voor je kop?
Ja die gaat wel definitief af door de zijdeur _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193470662
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:44 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ze heeft wel voorspellend vermogen, behalve als het om het inschatten van aantallen gaat.
Ze maakte deze opmerking zelf ook voor de WOB... het feit alleen al dat ze daar over nadenkt zegt genoeg :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193470670
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:44 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ze heeft wel voorspellend vermogen, behalve als het om het inschatten van aantallen gaat.
Volgens mij had ze daar meer een momentje van I've fucked up nadat ze doorheeft dat het wel eens openbaar kon worden. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193470676
Prachtig, dat inkijkje in die appjes.

Ik zou toch echt, als ik Femke was, vandaag nog mijn spulletjes pakken en heel snel in de vergetelheid willen raken.
pi_193470685
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Prachtig, dat inkijkje in die appjes.

Ik zou toch echt, als ik Femke was, vandaag nog mijn spulletjes pakken en heel snel in de vergetelheid willen raken.
Ja nu zeker, het is een grote clusterfuck aan het worden, politie die wel signalen heeft gegeven van drukte, nu dit weer, het idee dat ze alleen met geweld in had kunnen grijpen... :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193470695
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

XandervdWulp twitterde op donderdag 04-06-2020 om 14:21:00 Wisseling tussen Halsema en Grapperhaus afgelopen maandag. Commentaar: wow! https://t.co/EAUElo2BBH reageer retweet
Nou Femke, dat waren twee geweldige jaren.
En nu optiefen. :W
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  donderdag 4 juni 2020 @ 14:48:32 #93
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193470697
Oeps dacht Femke
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193470699
Op zich is het van de kant van Grapperhaus wel vrij helder toch, zij begint haar verhaal dat het uit de hand loopt en dat de 1,5 meter niet gehandhaafd wordt, maar tegelijkertijd dat er ook allerlei crowdcontrolmaatregelen worden gehanteerd om het niet verder uit de hand te laten lopen (waarvan ik me dan weer afvraag of dat ook echt zo was :P ) . Daar is hij het vervolgens mee eens nadat ze de telefoon niet oppakt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 4 juni 2020 @ 14:48:56 #95
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193470704
quote:
16s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wow. :')
Dit geeft nog maar eens de totale incompetentie aan van deze Grorenlinkse burgemeester. Dat krijg je ervan als je een politieke activiste benoemd op die post in plaats van een ervaren bestuurder.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  donderdag 4 juni 2020 @ 14:49:26 #96
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193470707
quote:
16s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja nu zeker, het is een grote clusterfuck aan het worden, politie die wel signalen heeft gegeven van drukte, nu dit weer, het idee dat ze alleen met geweld in had kunnen grijpen... :N
Het probleem is natuurlijk wel dat deze groep die op de dam gestaan heeft vaker problemen heeft veroorzaakt en niet vies is van geweld. Alleen geef je ze op deze manier gewoon een vrijbrief en de indruk dat intimidatie werkt.
pi_193470720
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Op zich is het van de kant van Grapperhaus wel vrij helder toch, zij begint haar verhaal dat het uit de hand loopt en dat de 1,5 meter niet gehandhaafd wordt, maar tegelijkertijd dat er ook allerlei crowdcontrolmaatregelen worden gehanteerd om het niet verder uit de hand te laten lopen (waarvan ik me dan weer afvraag of dat ook echt zo was :P ) . Daar is hij het vervolgens mee eens nadat ze de telefoon niet oppakt.
Ja ik snap die draai van Ferd ook wel nadat je haar doodleuk op die demonstratie ziet lopen en hoort oordelen over de inhoud gevolgd met dat er ineens 5000 man staan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193470724



"Daar stond je dan vanavond"

pi_193470725
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:48 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Dit geeft nog maar eens de totale incompetentie aan van deze Grorenlinkse burgemeester. Dat krijg je ervan als je een politieke activiste benoemd op die post in plaats van een ervaren bestuurder.
Ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193470734
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het probleem is natuurlijk wel dat deze groep die op de dam gestaan heeft vaker problemen heeft veroorzaakt en niet vies is van geweld. Alleen geef je ze op deze manier gewoon een vrijbrief en de indruk dat intimidatie werkt.
We moeten niet buigen voor die fascisten, als er een groep neonazi's komt protesteren gaan we geheel terecht ook niet alles toestaan uit angst.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')