Op dát moment danquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Ik moest aan dit nummer denken toen mijn zoon net de kat zat te etteren en ik me bedacht dat het soms helemaal niet cool was om een kat te zijn.
Maar hij zal ook wel eens half dood geknuffeld worden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Ik moest aan dit nummer denken toen mijn zoon net de kat zat te etteren en ik me bedacht dat het soms helemaal niet cool was om een kat te zijn.
quote:
Nou ja, dat is het ook wel eigenlijk. Maar dan niet op de juiste manier.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar hij zal ook wel eens half dood geknuffeld worden.
Heet jij spijkerbroek dan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik volgens mij helemaal niet gezegd
quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het ook wel eigenlijk. Maar dan niet op de juiste manier.
Past er wel prima bij, ja.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Deze vond ik er wel mooi bij passen:Madness - My Girl
Het was weer een bazenverzoekje. Je dient maar zelden verzoekjes in waarvan ik denk:quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Nee...... jij zei dat je dacht dat jij de alcoholist van R49 was.quote:
Dopha - September Till June
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |