abonnement Unibet Coolblue
pi_193459139
Er wordt een "black life" genomen in Amerika door een agent. Uiteraard verschrikkelijk en niet goed te praten.

Maar wat is de reactie van de andere "black lives"? Inderdaad. Rellen, vernielen, plunderen en vannacht zelf ook even een "black life" nemen. Geen enkel probleem, zonder schroom.

Best ironisch.

En dan heb je vervolgens downies in Nederland die lekker elkaar in het gezicht gaan staan hoesten. Hoe dom kun je wezen..... En waarom? Om al dat politiegeweld in de VS waar we hier niet mee te maken hebben, laat staan iets aan kunnen doen. Of denken ze serieus dat de politie in de VS nu zegt: "Ohh jee, we gaan nu echt oppassen met wat we doen! Want ze stonden in Nederland op de Erasmus brug en dat grijpt mij zoooo aan!! Ik ga echt goed opletten nu".

Wat een kneuzen bij elkaar :')
pi_193459142
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:21 schreef wpor het volgende:

[..]

Oja. Dus als je maar onverwacht, georganiseerd en in grote getallen ergens tegenin gaat moet er maar niet opgetreden worden? Lekker dan.
Als het in het straatje past natuurlijk.
pi_193459178
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:20 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Je bedoelt nog meer dode bejaarden?
waar, in de IC's ?
meer dan 90% had gewoon mondkapje op en ze zijn in buitenlucht
dus als deze massa massaal in de tram of bus stapt mag het ineens wel
dus als ze elkaar zonder mondkapje binnen de haren gaan knippen, dan mag het wel
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193459192
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

waar, in de IC's ?
meer dan 90% had gewoon mondkapje op en ze zijn in buitenlucht
dus als deze massa massaal in de tram of bus stapt mag het ineens wel
dus als ze elkaar zonder mondkapje binnen de haren gaan knippen, dan mag het wel
Maar geef nou eens antwoord. Alles toelaten? Stad kort en klein slaan mag? Want immers demonstranten tegen politie geweld toch!
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:24:21 #255
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193459194
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:21 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Als het in het straatje past natuurlijk.
Gelukkig is een burgemeester neutraal en staat ze boven de partijen. O-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193459207
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:24 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Gelukkig is een burgemeester neutraal en staat ze boven de partijen. O-)
Alleen boven de wet. Blijkbaar.
pi_193459220
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

waar, in de IC's ?
meer dan 90% had gewoon mondkapje op en ze zijn in buitenlucht
dus als deze massa massaal in de tram of bus stapt mag het ineens wel
dus als ze elkaar zonder mondkapje binnen de haren gaan knippen, dan mag het wel
Je snapt toch ook wel dat het niet altijd gaat om wat precies mag en wat niet mag? Denk gewoon aan het doel van die maatregelen. Alles om een nieuwe uitbraak te voorkomen.

Overigens hebben ze de regels natuurlijk ook zwaar overtreden, daar niet van.
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:26:39 #258
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193459235
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

waar, in de IC's ?
meer dan 90% had gewoon mondkapje op en ze zijn in buitenlucht
dus als deze massa massaal in de tram of bus stapt mag het ineens wel
dus als ze elkaar zonder mondkapje binnen de haren gaan knippen, dan mag het wel
Gast, je bent gewoon dom.

Oud buurman van me is door Corona overleden. Maar dat interesseert je ongetwijfeld geen ene flikker, want blank.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193459240
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:21 schreef GereDathan het volgende:
Er wordt een "black life" genomen in Amerika door een agent. Uiteraard verschrikkelijk en niet goed te praten.

Maar wat is de reactie van de andere "black lives"? Inderdaad. Rellen, vernielen, plunderen en vannacht zelf ook even een "black life" nemen. Geen enkel probleem, zonder schroom.

Best ironisch.

En dan heb je vervolgens downies in Nederland die lekker elkaar in het gezicht gaan staan hoesten. Hoe dom kun je wezen..... En waarom? Om al dat politiegeweld in de VS waar we hier niet mee te maken hebben, laat staan iets aan kunnen doen. Of denken ze serieus dat de politie in de VS nu zegt: "Ohh jee, we gaan nu echt oppassen met wat we doen! Want ze stonden in Nederland op de Erasmus brug en dat grijpt mij zoooo aan!! Ik ga echt goed opletten nu".

Wat een kneuzen bij elkaar :')
Spijker op z'n kop geslagen. :)
pi_193459243
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:24 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Maar geef nou eens antwoord. Alles toelaten? Stad kort en klein slaan mag? Want immers demonstranten tegen politie geweld toch!
Amsterdam goed verlopen, Rotterdam niet. dat zijn feiten.
Niet alles toelaten, alleen demonstraties tegen racisme toelaten, festivals verbieden.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:27:16 #261
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193459247
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:11 schreef KingRadler het volgende:
Als je dan naar Amsterdam kijkt dan heeft Halsema het goed aangepakt.
Het was de eerste demonstratie. Geen regels gesteld, zogenaamd drukker dan verwacht. Om dan niet meer in te grijpen, begrijp ik ook wel. Maar dan heb je het niet "goed aangepakt", omdat je voorafgaand keihard hebt gefaald. Op dat moment is het dan vrijwel de enige optie om deėscalatie te voorkomen.

Nu er wel duidelijke regels gesteld vooraf, waar je je als demonstrant gewoon aan hebt te houden. Als je het dan alsnog aan je laars lapt, ben je simpelweg op zoek naar confrontatie en moet je als overheid wel ingrijpen. Het kan niet zo zijn dat er een totale vrijbrief voor wangedrag gaat ontstaan, omdat er een risico is op escalatie.
pi_193459253
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 19:38 schreef asco het volgende:
Nou, de demonstratie zit er op.

Waarschijnlijk zullen vandaag een paar honderd weldenkende mensen in Nederland racisten zijn geworden.

Chapeau. :')
Dat is wel het gevolg ja als zijn winkelruiten ingooit.

Die winkeleigenaren zijn wel genezen van linkse politiek en zullen dus rechts gaan stemmen.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:27:50 #263
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193459261
quote:
4s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Dat is wel het gevolg ja als zijn winkelruiten ingooit.

Die winkeleigenaren zijn wel genezen van linkse politiek en zullen dus rechts gaan stemmen.
Zou dit het grote plan van Soros zijn?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193459266
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Amsterdam goed verlopen, Rotterdam niet. dat zijn feiten.
Niet alles toelaten, alleen demonstraties tegen racisme toelaten, festivals verbieden.
Dat zijn geen feiten. Je weet niet of Amsterdam goed is verlopen. Dat weet je pas over 2 weken. Dan zien we of er druk komt op de ziekenhuizen.
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:29:17 #265
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193459282
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Amsterdam goed verlopen, Rotterdam niet. dat zijn feiten.
Niet alles toelaten, alleen demonstraties tegen racisme toelaten, festivals verbieden.
Wat nog meer toelaten?
pi_193459290
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Amsterdam goed verlopen, Rotterdam niet. dat zijn feiten.
Niet alles toelaten, alleen demonstraties tegen racisme toelaten, festivals verbieden.
Amsterdam is goed verlopen? 4999 man die een regel overtreden? Er is geen handhaving geweest door een incompetente burgemeester.

Alles toelaten ging natuurlijk over het gedrag van de demonstranten. Daar had jij het immers ook over.

Je gaat bewust omtrekkende bewegingen maken om je antwoord te verhullen, of snap je het echt niet?
pi_193459307
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:26 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Gast, je bent gewoon dom.

Oud buurman van me is door Corona overleden. Maar dat interesseert je ongetwijfeld geen ene flikker, want blank.
wanneer is ie overleden? voor de demonstraties of na de demonstraties?
Ik ken jou buurman niet en overigens zijn de meeste slachtoffers niet blank. In de VS was onderzocht dat de doden in sommige steden meer dan de helft uit zwarten bestond, terwijl ze maar niet eens kwart van de bevolking daar uitmaakten.
ga nou niet lopen mierenneuken
de demonstratie in Rotterdam is een kwartier voor tijd stilgelegd, van mij hadden ze kwartier langer mogen staan en dan daarna zoals in Amsterdam vreedzaam naar huis kunnen gaan.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193459343
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

wanneer is ie overleden? voor de demonstraties of na de demonstraties?
Ik ken jou buurman niet en overigens zijn de meeste slachtoffers niet blank. In de VS was onderzocht dat de doden in sommige steden meer dan de helft uit zwarten bestond, terwijl ze maar niet eens kwart van de bevolking daar uitmaakten.
ga nou niet lopen mierenneuken
de demonstratie in Rotterdam is een kwartier voor tijd stilgelegd, van mij hadden ze kwartier langer mogen staan en dan daarna zoals in Amsterdam vreedzaam naar huis kunnen gaan.
Kun jij, als kenner blijkbaar, me uitleggen waarom alles in het Engels moet tijdens deze demonstraties?
pi_193459349
Ik vraag mij af of de mensen die hier lopen klagen zelf wel aan de 1,5 meter afstand houden in dagelijks leven, zoals in een supermarkt o.i.d. Zo nee, dat vind ik deze personen ..........
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:33:41 #270
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193459359
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Kun jij, als kenner blijkbaar, me uitleggen waarom alles in het Engels moet tijdens deze demonstraties?
anders begrijpen de amerikanen het niet en de rest van de wereld :Y :X
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193459363
Het positieve aan deze demonstraties is dat er weer een groep links stemmers afvalt en rechts gaat stemmen ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2020 20:34:03 ]
pi_193459364
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Kun jij, als kenner blijkbaar, me uitleggen waarom alles in het Engels moet tijdens deze demonstraties?
Misschien omdat niet iedereen Nederlands kan _O-
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:33:52 #273
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193459365
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

als de politie had opgetreden in Amsterdam, dan zou wss de schade veel groter geweest zijn dan bij niet optreden. En Amsterdam was de eerste van de demonstraties. Na Amsterdam zijn de andere steden gewaarschuwd en hebben alles kunnen afstemmen op wat te verwachten was, als je beetje doordenkt.
Je hebt helemaal gelijk. Dat is dus ook precies wat de andere steden gedaan hebben en er is nu duidelijk aangegeven wat de regels zijn. Als die aan de laars worden gelapt, moet je ingrijpen.
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:34:00 #274
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193459370
Gzellige boel in Rdam hoor ik
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193459374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

als de politie had opgetreden in Amsterdam, dan zou wss de schade veel groter geweest zijn dan bij niet optreden. En Amsterdam was de eerste van de demonstraties. Na Amsterdam zijn de andere steden gewaarschuwd en hebben alles kunnen afstemmen op wat te verwachten was, als je beetje doordenkt.
Als je een beetje doordenkt had je als burgemeester van Amsterdam natuurlijk al lang kunnen verwachten dat er meer dan een paar honderd man zouden komen. Het was lekker weer, iedereen is vrij en er hadden al duizenden mensen op facebook aangegeven dat ze zouden komen.

Als je als burgemeester dan nog steeds verrast bent heb je in ieder geval niet doorgedacht.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')