Kan alleen per user. Maximaal 5quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wat is de prijs van het hele boekwerk, of kan ik ook per user bestellen?
Wat teken je zoal?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Heb wel precies de juiste stiften voor me liggen nu
hoezo?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mijn avond duurt niet meer zo lang hoor
De afgelopen 5 kloontjes van Ash, wat vraag je er voor?quote:
Omdat ik morgen moet werken misschien?quote:
10tjequote:Op donderdag 4 juni 2020 22:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De afgelopen 5 kloontjes van Ash, wat vraag je er voor?
huh hoezo, waarom louter dat?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wanneer dan
Ik wil alleen mee naar binnen en dan joejoe
hoelaat?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik morgen moet werken misschien?
Moet morgen weer fris en fruitig op het werk verschijnen, dus later dan 0:30 zal het niet worden.quote:
hoezo? Voor anal wel?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik las anal efteling meet
Maar zeker weten van niet
Ah, best netjes.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Moet morgen weer fris en fruitig op het werk verschijnen, dus later dan 0:30 zal het niet worden.
Oh nee nvm je kan weer reserveren gewoon op de site.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:00 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
huh hoezo, waarom louter dat?
Datum nader te bepalen, word doorgaans in juli of augustus gedaan.
Of FOK! Is niemand meer vreemdquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh nee nvm je kan weer reserveren gewoon op de site.
En omdat ik er gewoon erg graag heen wil maar niet met vreemdenheb gewoon mensen waarmee ik dat kan doen.
vriende ware eens eveneens vreemde.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh nee nvm je kan weer reserveren gewoon op de site.
En omdat ik er gewoon erg graag heen wil maar niet met vreemdenheb gewoon mensen waarmee ik dat kan doen.
Ik teken vrijwel nooit meer, en voorheen gewoon visuals voor m’n opleiding. Kan nu allemaal lekker digitaalquote:
Ik ben neuroloogquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:08 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
fair. wat doe je tegenwoordig zoal noel? ga je nog wel mee naar de roatrip?
Hetzelfde hier en als ik de pen weer pak zijn het chaotische krabbels, wat ook weer wat heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik teken vrijwel nooit meer, en voorheen gewoon visuals voor m’n opleiding. Kan nu allemaal lekker digitaal![]()
Maar kan wel portretten enzo mja heb geen tijd voor.
Ga nu een paardenpiemel tekenen.
Ik kom sws ookquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:52 schreef JoshCampbell het volgende:
@ noel, jij wilde wel mee toch naar de anual efteling meet?
er word veel gecarpoold en is sowieso maar paar uurtjes hooguit toch? reis zelf is al roatrip op zich.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:14 schreef Amarantha het volgende:
Efteling lijkt me nog steeds wel keertje leuk maar het is echt aan de andere kant van het land voor mij.
Drenthe - Limburg is echt een teringeind hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:17 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
er word veel gecarpoold en is sowieso maar paar uurtjes hooguit toch? reis zelf is al roatrip op zich.
Mss kan je wel crashen bij Ashquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij ben ik echt 10 uur aan het reizen (heen en terug) om daar te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |