Nou nee dankje.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mss kan je wel crashen bij Ash
Kaatsheuvel ligt in Brabantquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drenthe - Limburg is echt een teringeind hoor.
Nee dat is idd heel veel dichterbij..quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kaatsheuvel ligt in Brabant
Klopt ja. Mja blijf wel stiften kopen dus ja de uitlijning staat al op papier inmiddelsquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hetzelfde hier en als ik de pen weer pak zijn het chaotische krabbels, wat ook weer wat heeft.
Dat zei ik er niet bijquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat is idd heel veel dichterbij..
Maar dacht altijd dat Efteling in Limburg isquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dacht altijd dat Efteling in Limburg ismaar ja kom er dan ook nooit.
Kan ik ergens jouw kunstwerken bewonderen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt ja. Mja blijf wel stiften kopen dus ja de uitlijning staat al op papier inmiddels
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dacht altijd dat Efteling in Limburg ismaar ja kom er dan ook nooit.
Met heel FOK! is wel een beetje veel he.. Misschien beginnen met een SC..quote:
De sc is voor mij heel fokquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met heel FOK! is wel een beetje veel he.. Misschien beginnen met een SC..
Ik heb het gewoon verkeerd onthouden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen. Had altijd wel het idee dat dat wel common knowledge is
Nee heb dat nergens op het net opgeslagen en ook niet op de foto gezet ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kan ik ergens jouw kunstwerken bewonderen?
Bewaar die paardenpenor maar voor Rozevla
Ah jammer.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee heb dat nergens op het net opgeslagen en ook niet op de foto gezet ofzo.
Ligt nu achter de schot ook, maar k doe het nooit serieus dus is sws een mager bestand.
Er is wel een vuistregel voor en die gaat als volgt: is het leuk? Ja? Dan is het niet in Limburg.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon verkeerd onthouden.
Zou met jou wel de attracties willen bestierenquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee heb dat nergens op het net opgeslagen en ook niet op de foto gezet ofzo.
Ligt nu achter de schot ook, maar k doe het nooit serieus dus is sws een mager bestand.
Hmm daar heb je ook wel weer gelijk in ja.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is wel een vuistregel voor en die gaat als volgt: is het leuk? Ja? Dan is het niet in Limburg.
Ik denk zo over beide provincies.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:38 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja zo kun je ook denken over Brabant Kid.
grapje toch? Limburg heeft hier niets mee van doen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drenthe - Limburg is echt een teringeind hoor.
Oud nieuws inmiddels.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:44 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
grapje toch? Limburg heeft hier niets mee van doen.
wat houd dat in?quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb een 100% score als het gaat om meets
maastricht.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is wel een vuistregel voor en die gaat als volgt: is het tof? Ja? Dan is het niet in Limburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |