Oh, dan loop ik er nu even naartoequote:
Ze kan wel een knuffel gebruiken in deze roerige tijdenquote:
En mn maybach s650 staat in de garagequote:Op woensdag 3 juni 2020 11:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niet gewoon je reserve-BMW cabrio met automatisch schuifdak pakken dan
Ik herken deze problemen en ik leef met je meequote:Op woensdag 3 juni 2020 11:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En mn maybach s650 staat in de garage
Heeft jouw playmobile garage ook zo’n lift met een touwtje??quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En mn maybach s650 staat in de garage
Tjah sorry vriendquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:26 schreef JochemSjakie het volgende:
Waar is @:Solotovski als je hem nodig hebt!
Ook meer geneuktquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:14 schreef JochemSjakie het volgende:
Er moet meer geklaagd worden. En dan geen verzonnen kutklachten.
Dat sowieso. Maar, behalve door de mensen in dit topic dan, er wordt bijzonder weinig geneukt door KLB-gangers.quote:
Ja, Chevy en ik hebben bijvoorbeeld elke week een ander schatje.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar, behalve door de mensen in dit topic dan, er wordt bijzonder weinig geneukt door KLB-gangers.
Het gaat best snel hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:32 schreef JochemSjakie het volgende:
Voor een slowchat is dit wel een behoorlijke langzame chat.
Lekker man.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja, Chevy en ik hebben bijvoorbeeld elke week een ander schatje.
We roddelen in de VBL-SC niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:44 schreef Tjacka het volgende:
pff ik weet dat jullie mij af en toe een debiel vinden maar ik ben blij dat jullie mij toch tolereren
wat een mega debielen posten in dat klb zeg
zou niet moeten nadenken dat jullie mij daar naar toe weg pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |