abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:43:39 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193442768
Tot mijn verbazing hoor ik net in het zesuurjournaal dat de politie niet ingrijpt bij de demonstratie op de Dam. De reden: het recht op demonstratie weegt hier zwaarder dan de coronamaatregelen. 'Huh? :? ' dacht ik toen. Alles was de afgelopen tijd verboden. Nog steeds moet iedereen anderhalve meter afstand houden, handen wassen en nu ook mondkapjes in het ov.

Eergisteren was er een demonstratie in Den Haag waarbij de politie ingreep. Was een demonstratie tegen de lockdown, 5G en nog wat dingen. Maar als je 'Racisme' roept, gelden kennelijk andere regels. Snapt iemand dit?

Overigens valt het me op dat de demonstranten het hebben over anti-zwart politiegeweld. Vinden ze het dan niet erg als blanken en dergelijke te maken met politiegeweld?

Hierbij een livestream van de Dam:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:44:58 #2
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193442792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:27 schreef EendjeTwee het volgende:
We zullen zien.
Liggen de demonstranten massaal op de IC over twee weken?
Zoja, karma.
Zonee, kunnen we die anderhalve meter mooi loslaten

Win-win
Leuk experiment
Vergeet je dan niet de mogelijkheid dat die demonstranten anderen besmetten en dat die op de IC terechtkomen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_193443035
Ik heb blacklives nog nooit iets zien opbouwen, alleen maar afbreken.
Alles moeten ze verkloten, zo ook de Corona.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  dinsdag 2 juni 2020 @ 21:15:45 #4
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193443309
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:57 schreef halfway het volgende:
Ik heb blacklives nog nooit iets zien opbouwen, alleen maar afbreken.
Alles moeten ze verkloten, zo ook de Corona.
Het komt inderdaad niet echt over als het bouwen van bruggen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_193443849
Die vuist schuin omhoog met z'n allen, waar doet dat aan denken? Onbegrijpelijk dat ze daar massaal aan meedoen. Ik krijg daar een unheimisch gevoel bij.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mondkapje op 02-06-2020 21:50:08 ]
  dinsdag 2 juni 2020 @ 22:04:09 #6
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_193444302
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
Overigens valt het me op dat de demonstranten het hebben over anti-zwart politiegeweld. Vinden ze het dan niet erg als blanken en dergelijke te maken met politiegeweld?
Elke keer als een blanke agent een zwarte man dood dan wordt het zwarte klootjesvolk lekker opgehitst door de media.

Als een zwarte agent het doet, niets aan de hand, als een blanke wordt gedood, niets aan de hand, als een blanke agent wordt gedood, niets aan de hand.

Neo-nazi's die een burgeroorlog willen hoeven helemaal niets te doen, de media regelt het voor ze.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 23:52:42 #7
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_193446273
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 22:04 schreef borealist het volgende:

[..]

Elke keer als een blanke agent een zwarte man dood dan wordt het zwarte klootjesvolk lekker opgehitst door de media.

Als een zwarte agent het doet, niets aan de hand, als een blanke wordt gedood, niets aan de hand, als een blanke agent wordt gedood, niets aan de hand.

Neo-nazi's die een burgeroorlog willen hoeven helemaal niets te doen, de media regelt het voor ze.
Neo-nazi's is nog een ding ja? Dacht dat zulk soort stromingen uitsluitend nog in hoogbewaakte Amerikaanse gevangenissen zaten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 3 juni 2020 @ 00:25:46 #8
451005 Grems
Clown World
pi_193446540
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 23:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Neo-nazi's is nog een ding ja? Dacht dat zulk soort stromingen uitsluitend nog in hoogbewaakte Amerikaanse gevangenissen zaten.
Anno 2020 is dat iedereen rechts van Antifa
pi_193446586
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 00:25 schreef Grems het volgende:

[..]

Anno 2020 is dat iedereen rechts van Antifa
WTF is Antifa nu weer?
  woensdag 3 juni 2020 @ 01:48:32 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_193446919
Black lives matter, maar de black people die demonstreren geven niets om hun eigen lives noch dat van hun naasten. Je doodt je eigen oma toch niet omdat jij zo graag wilt demonstreren?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_193447560
Blijkbaar was de Dam afsluiten halverwege de demonstratie voor Halsema óók 'gewelddadig optreden' tegen mensen waar zij zo voor was - en dat laatste speelt dan een te belangrijke rol, als burgemeester moet ze echt meer afstand hebben.

Aan de andere kant, als over drie weken blijkt dat het aantal coronabesmettingen naar nihil gaat, kunnen we weer normaal gaan doen, weg met de spastische stippen en lijnen maatschappij. Je kunt tijdens het praten e.d. anderhalve meter aanhouden, geen handen schudden, vaker handen wassen en dan is dat genoeg volgens mij.

Pak corona aan waar het echt heerst, in de slachterijen en nertsenfokkerijen.
pi_193447752
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 01:48 schreef Maanvis het volgende:
Black lives matter, maar de black people die demonstreren geven niets om hun eigen lives noch dat van hun naasten. Je doodt je eigen oma toch niet omdat jij zo graag wilt demonstreren?
Die demonstraties zijn op heel veel plaatsen in de wereld, het lijkt wel of iedereen dat hele virus ineens vergeten is.

Je wilt niet weten hoeveel mensen er alleen al in Amerika meelopen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193447812
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 07:14 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Die demonstraties zijn op heel veel plaatsen in de wereld, het lijkt wel of iedereen dat hele virus ineens vergeten is.

Je wilt niet weten hoeveel mensen er alleen al in Amerika meelopen.
In Brazilie niet denk ik.
pi_193447838
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 07:22 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

In Brazilie niet denk ik.
Nee, ik bedoelde eigenlijk meer, die mensen zijn aan het demonstreren over het feit dat "zwarte levens ertoe doen," terwijl er een virus rondwaart.

Want dat is daar in Amerika nog lang niet weg.

...en die mondkapjes doen niet zo heel veel, vermoed ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193447867
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 07:25 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde eigenlijk meer, die mensen zijn aan het demonstreren over het feit dat "zwarte levens ertoe doen," terwijl er een virus rondwaart.

Want dat is daar in Amerika nog lang niet weg.

...en die mondkapjes doen niet zo heel veel, vermoed ik.
Je kunt nu mooi onderzoeken of het demonstreren in de buitenlucht met veel geschreeuw tot uitbraken van corona leidt in deze fase. Zo niet, dan weet je weer iets meer.
pi_193447874
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 07:28 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Je kunt nu mooi onderzoeken of het demonstreren in de buitenlucht met veel geschreeuw tot uitbraken van corona leidt in deze fase. Zo niet, dan weet je weer iets meer.
Als die mensen die leuzen zo hard schreeuwen, en ze hebben dan virus, dat verspreidt het zich heel ver. Het is wel in de buitenlucht, maar het zijn ook heel veel mensen.

Ja, ik bedoel dit niet vervelend, maar dat zien we dan over twee weken wel weer.

Owh de burgemeester van Atlanta had er ook al over nagedacht ;)

https://www.parool.nl/wer(...)-protesten~b321a9dd/

[ Bericht 7% gewijzigd door tesssssssss op 03-06-2020 07:50:51 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193448221
quote:
5s.gif Op woensdag 3 juni 2020 00:33 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

WTF is Antifa nu weer?
Inderdaad, ik gebruik altijd deo en douchegel van dat merk. Wat is daar mis mee?
pi_193448237
Ik hoop niet dat we nu overal uitbraken krijgen. Overal (Frankrijk, VS, Nederland) demonstraties met duizenden mensen.

En ja ze stonden op dat malieveld dan wel een beetje uit elkaar, nog steeds is het een massabijeekomst
pi_193448429
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 08:12 schreef HPoi het volgende:
Ik hoop niet dat we nu overal uitbraken krijgen. Overal (Frankrijk, VS, Nederland) demonstraties met duizenden mensen.

En ja ze stonden op dat malieveld dan wel een beetje uit elkaar, nog steeds is het een massabijeekomst
Dat met die uitbraken zal allemaal wel meevallen. Het gaat erom dat de politiek zich zwaar autistisch gedraagt als het om terrassen, kappers, kroegen, whatever gaat en dit nu ineens wel kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2020 08:34:26 ]
pi_193448494
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 08:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat met die uitbraken zal allemaal wel meevallen. Het gaat erom dat de politiek zich zwaar autistisch gedraagt als het om terrassen, kappers, kroegen, whatever gaat en dit nu ineens wel kan.
Ja omdat het een links proyest is. Ze zijn bang om de politie in te laten grijpen en dan die beelden in de media.

Niemand wil zijn vingers daaraan branden.
Maar alle boetes voor horeca ondernemers en mensen die met 4 man bij elkaar staan mag je dan ook seponeren.

Als dit pegida ofzo was geweest was de bezem er allang door gegaan.

Nu hebben we straks een tweede golf precies wanneer alles versoepeld is.

Allemaal door die gehersenspoelde wannabee Amerikanen die even willen deugen.
  woensdag 3 juni 2020 @ 10:25:09 #21
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193449637
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 08:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat met die uitbraken zal allemaal wel meevallen. Het gaat erom dat de politiek zich zwaar autistisch gedraagt als het om terrassen, kappers, kroegen, whatever gaat en dit nu ineens wel kan.
Dit.
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 08:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja omdat het een links proyest is. Ze zijn bang om de politie in te laten grijpen en dan die beelden in de media.

Niemand wil zijn vingers daaraan branden.
Maar alle boetes voor horeca ondernemers en mensen die met 4 man bij elkaar staan mag je dan ook seponeren.

Als dit pegida ofzo was geweest was de bezem er allang door gegaan.

Nu hebben we straks een tweede golf precies wanneer alles versoepeld is.

Allemaal door die gehersenspoelde wannabee Amerikanen die even willen deugen.
En dit ook. Inderdaad, Pegida, maar ook immigratie, 5G en/of de lockdown.

[ Bericht 1% gewijzigd door Federer-fan op 03-06-2020 10:35:04 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_193451982
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 08:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja omdat het een links proyest is. Ze zijn bang om de politie in te laten grijpen en dan die beelden in de media.

Niemand wil zijn vingers daaraan branden.
Maar alle boetes voor horeca ondernemers en mensen die met 4 man bij elkaar staan mag je dan ook seponeren.

Als dit pegida ofzo was geweest was de bezem er allang door gegaan.

Nu hebben we straks een tweede golf precies wanneer alles versoepeld is.

Allemaal door die gehersenspoelde wannabee Amerikanen die even willen deugen.
Lekker makkelijk dit. Je hoeft natuurlijk niet te gaan demonstreren, maar kun je je echt niet voorstellen dat het filmpje van George Floyd (en de hele geschiedenis die eraan vooraf gaat!) mensen zo pissed off maakt dat ze iets willen doen om desnoods alleen hun boosheid kwijt te kunnen? Heeft niets met 'wannabe Amerikanen' te maken. Er zijn gelukkig nog mensen die iets geven om andermans leed.
  woensdag 3 juni 2020 @ 13:16:57 #23
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_193452029
quote:
5s.gif Op woensdag 3 juni 2020 00:33 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

WTF is Antifa nu weer?
Die bestaan al jaren hoor.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 3 juni 2020 @ 13:27:03 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193452191
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 01:48 schreef Maanvis het volgende:
Black lives matter, maar de black people die demonstreren geven niets om hun eigen lives noch dat van hun naasten. Je doodt je eigen oma toch niet omdat jij zo graag wilt demonstreren?
Het is mij anders wel opgevallen dat er op de beelden ook witte mensen inclusief de burgemeester zijn te zien. Op de Dam.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 3 juni 2020 @ 13:37:12 #25
390845 Kabuya
ik discussieer graag mee
pi_193452338
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:57 schreef halfway het volgende:
Ik heb blacklives nog nooit iets zien opbouwen, alleen maar afbreken.
Alles moeten ze verkloten, zo ook de Corona.
natuurlijk kunnen ze alleen afbreken want ze zitten in een zwak positie,bovendien het afbreken kun je niet opwegen tegen de dood van Floyd
  woensdag 3 juni 2020 @ 13:52:30 #26
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_193452537
Ik heb er nu zoveel onzin bij horen halen. Er is gewoon een dikke inschattingsfout gemaakt door de driehoek (zoals dat heet). Daar is de burgemeester er maar 1 van.

Ik kan mij zo voorstellen dat het als volgt is gegaan.

1) Er komt een verzoek binnen voor een demonstratie. Daar moet over beslist worden. Maar, er moet een hele goede reden zijn om nee te zeggen. Dus, antwoord, ja dat kan
2) Nu grootte en werkelijke plaats. Organisatie zegt 2-300 mensen. Historie leert dat als je een demonstratie organiseert tegen racisme dat er niet heel veel mensen komen. En deze demonstratie is snel gedaan, het gaat over nieuws in de US, er is geen lange tijd om veel mensen te mobiliseren, dus wat verwacht je? Laten het er 1000 worden, dat kan ws nog wel op de Dam. Was er op dat moment ook maar een inschatting gemaakt dat het er meer gingen worden, dan zou ws een ander locatie worden voorgesteld. Maar ik denk dat de organisatie ook zal hebben gezegd dat ze met die paar honderd man niet ergens weggestopt wilden worden of op een hoekje van het Museumplein wilde staan. Dus inschatting, de Dam kan dat aan.
3) En dan op de dag zelf - het wordt veel groter. Dat gebeurt gewoon sneller dan je denkt. Ik denk dat je dat in een uur of zo van tevoren ziet gebeuren als politie (politie is ook zo een deel van de driehoek). Dan gaan de alarmbellen af. Maar wat doe je dan. Afzetten met iets als dranghekken, dat kan je dan niet meer regelen. Die staan niet klaar, en ze daar krijgen, dan is het al afgelopen. Met mensen afzetten.....hoeveel zul je er dan niet nodig hebben. En waar haal je die dan vandaan? Twee agenten per straat is niet genoeg. 9 toevalswegen, 4 met redelijk wat autoverkeer ook nog eens.....reken maar uit. En hoe zorg je er dan voor dat het publiek (wat er ook lekker van de eerste dag met meer vrijheid loopt te genieten) niet vastloopt in die straten er naartoe?
4) Ingrijpen door de demonstratie uit elkaar te laten halen door opgetrommelde politie......dat is niet echt lekker als politiegeweld (wiliswaar in de US) een thema is.

Dus al die mensen van afzetten......dat kan als je er op voorbereid bent. Dat waren ze niet, en als dat wel zo was geweest, dan hadden ze beter een grotere locatie uitgekozen. Dat weten ze nu ook wel.

Halsema heeft nu gewoon pech, dat zij, als burgermeester, altijd het gezicht van de driehoek is. Das even slikken nu. Maar al het geroep over wat zij dan wel niet heeft gedaan en met welk motief....Daar zit geen enkele beslissing bij die zij persoonlijk heeft gemaakt.

En ga maar eens zoeken. Historisch komen op een goed georganiseerde demonstratie tegen racisme een paar duizend mensen. Een demonstratie over zoiets als dit, in het buitenland, en op het laatst georganiseerd...Dat heeft nog noot 5000 mensen getrokken. Waarom nu wel? Dat is een goed vraag. Is het omdat de organisatie de boel niet goed heeft ingeschat? Hebben ze andere dingen gedaan om het te promoten? Waarom worden het nu ineens 5000 man, en was dat te voorzien geweest, zeg in de loop van de morgen? Dat is de vraag. Want dan had er nog ingegrepen kunnen worden (verplaatsen, wel de dranghekken klaar hebben staan etc). Maar daar hoor ik niemand over. Laten we vooral niet uitzoeken waarom dit is misgegaan, laten we iemand lekker goed de schuld geven.

En dan al die politici, die zich, zonder ook maar enige onderbouwing, er over uitlaten in de zin van "Dit had nooit mogen gebeuren" en nog erger. Die gaan niet na afloop (als alles wel goed is bekeken en gewogen) NIET uitleegn aan het volk dat ze aan het volksmennen waren. En dan wel gek kijken als mensen op populisten stemmen..... (ik heb het nu over de politici van, nu meestal. VVD en CDA, van FvD en PVV mag je niet anders verwachten)

Ik snap heel goed waarom Ruttte even niets zegt. Dit verhaal gaat geen winnaars kennen, uiteindelijk.
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
  woensdag 3 juni 2020 @ 13:55:22 #27
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193452578
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 13:13 schreef Randier het volgende:

[..]

Lekker makkelijk dit. Je hoeft natuurlijk niet te gaan demonstreren, maar kun je je echt niet voorstellen dat het filmpje van George Floyd (en de hele geschiedenis die eraan vooraf gaat!) mensen zo pissed off maakt dat ze iets willen doen om desnoods alleen hun boosheid kwijt te kunnen? Heeft niets met 'wannabe Amerikanen' te maken. Er zijn gelukkig nog mensen die iets geven om andermans leed.
Dat is ook heel mooi. En als ze afstand hadden gehouden, had bijna niemand erover gevallen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 13:27 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het is mij anders wel opgevallen dat er op de beelden ook witte mensen inclusief de burgemeester zijn te zien. Op de Dam.
Blanke mensen. Ik vind 'witte mensen' een beetje enge NOS-term.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_193453277
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 13:13 schreef Randier het volgende:

[..]

Lekker makkelijk dit. Je hoeft natuurlijk niet te gaan demonstreren, maar kun je je echt niet voorstellen dat het filmpje van George Floyd (en de hele geschiedenis die eraan vooraf gaat!) mensen zo pissed off maakt dat ze iets willen doen om desnoods alleen hun boosheid kwijt te kunnen? Heeft niets met 'wannabe Amerikanen' te maken. Er zijn gelukkig nog mensen die iets geven om andermans leed.
Onzin, mensen geven geen fuck om kinderen in Yemen of protesten in Hong Kong.

Dit is politiek correct meeliften en deugpuntjes scoren voor grote broer Amerika.

Qua media en culturele invloed liggen wij aan de navelstreng van de VS sinds het marshallplan.

Ik vind een gebrek aan zelfrespect dat men zo onderdanig Amerika volgt.
Kick out zwarte piet en links volk willen dolgraag Amerika's rassenprobleem hierheen doortrekken en doen of de situatie hier hetzelfde is.

Flinke klap in het gezicht van al het zorgpersoneel, horecaondernemers en iedereen die zijn best deed afgelopen maanden alleen omdat zij perse willen deugen.

Feel good aktivisme en alle corona solidariteit kan overboord.
Bibbenkort weer schijnheilig klappen voor overwerkt zorgpersoneel.
pi_193453312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 13:27 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het is mij anders wel opgevallen dat er op de beelden ook witte mensen inclusief de burgemeester zijn te zien. Op de Dam.
Ja het is Amsterdam. Allemaal hipsters en woke studenten die nog in een feministische bubbel leven en maar 1 gedachte tegelijk kunnen hebben.
pi_193453751
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Onzin, mensen geven geen fuck om kinderen in Yemen of protesten in Hong Kong.

Dit is politiek correct meeliften en deugpuntjes scoren voor grote broer Amerika.

Qua media en culturele invloed liggen wij aan de navelstreng van de VS sinds het marshallplan.

Ik vind een gebrek aan zelfrespect dat men zo onderdanig Amerika volgt.
Kick out zwarte piet en links volk willen dolgraag Amerika's rassenprobleem hierheen doortrekken en doen of de situatie hier hetzelfde is.

Flinke klap in het gezicht van al het zorgpersoneel, horecaondernemers en iedereen die zijn best deed afgelopen maanden alleen omdat zij perse willen deugen.

Feel good aktivisme en alle corona solidariteit kan overboord.
Bibbenkort weer schijnheilig klappen voor overwerkt zorgpersoneel.
Nee, jij geeft geen fuck om kinderen in Yemen of protesten in Hong Kong. Wat anderen daarvan vinden weet jij niet.

De afkeer en minachting jegens deze groep mensen waar je zoveel vooroordelen over hebt, druipen van je post af. En goh, laat zo'n demonstratie nou net daarover gaan...
  Moderator woensdag 3 juni 2020 @ 15:31:01 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_193454019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Onzin, mensen geven geen fuck om kinderen in Yemen of protesten in Hong Kong.

Dit is politiek correct meeliften en deugpuntjes scoren voor grote broer Amerika.

Qua media en culturele invloed liggen wij aan de navelstreng van de VS sinds het marshallplan.

Ik vind een gebrek aan zelfrespect dat men zo onderdanig Amerika volgt.
Kick out zwarte piet en links volk willen dolgraag Amerika's rassenprobleem hierheen doortrekken en doen of de situatie hier hetzelfde is.

Flinke klap in het gezicht van al het zorgpersoneel, horecaondernemers en iedereen die zijn best deed afgelopen maanden alleen omdat zij perse willen deugen.

Feel good aktivisme en alle corona solidariteit kan overboord.
Bibbenkort weer schijnheilig klappen voor overwerkt zorgpersoneel.
Eens met het grootste gedeelte van je post.
pi_193454090
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:08 schreef Randier het volgende:

[..]

Nee, jij geeft geen fuck om kinderen in Yemen of protesten in Hong Kong. Wat anderen daarvan vinden weet jij niet.

De afkeer en minachting jegens deze groep mensen waar je zoveel vooroordelen over hebt, druipen van je post af. En goh, laat zo'n demonstratie nou net daarover gaan...
Deze mensen protesteren alleen voor de likes. Al maken ze zichzelf wijs dat het niet zo is.
Waarom protesteren ze anders niet voor kinderen in Yemen of slavernij in Qatar?

Los daarvan is het gewoon heel dom om dit midden in een pandemie te gaan doen.

Maarja gezond verstand hebben die hipsters sowieso niet.

Van mij mag die agent overigens levenslang krijgen maar om nu ten tijde van corona schijnheilig massaal black power te roepen voor iets wat 0,0 met ons te maken heeft is echt belachelijk.

En dan volgende keer weer krokodillentranen als de opa's en oma's weer stikken in hun eigen longvocht.

Maar gelukkig waren we selectief solidair met iets wat 6000km verderop gebeurde zonder dat het hielp...
  woensdag 3 juni 2020 @ 15:44:07 #33
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_193454179
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Deze mensen protesteren alleen voor de likes. Al maken ze zichzelf wijs dat het niet zo is.
Waarom protesteren ze anders niet voor kinderen in Yemen of slavernij in Qatar?

Los daarvan is het gewoon heel dom om dit midden in een pandemie te gaan doen.

Maarja gezond verstand hebben die hipsters sowieso niet.

Van mij mag die agent overigens levenslang krijgen maar om nu ten tijde van corona schijnheilig massaal black power te roepen voor iets wat 0,0 met ons te maken heeft is echt belachelijk.

En dan volgende keer weer krokodillentranen als de opa's en oma's weer stikken in hun eigen longvocht.

Maar gelukkig waren we selectief solidair met iets wat 6000km verderop gebeurde zonder dat het hielp...
Je snapt wel dat de grondwet objectieve rechten faciliteert? Die zouden mijns inziens nooit in het geding moeten komen, hoe zeer je het ook eens bent met de inhoud van het protest.

En als we dan toch richting doomsday pandemie gaan. Laat ons dan nog even een paar feestjes geven.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 3 juni 2020 @ 15:46:50 #34
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193454215
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 13:52 schreef HMS het volgende:
Ik heb er nu zoveel onzin bij horen halen. Er is gewoon een dikke inschattingsfout gemaakt door de driehoek (zoals dat heet). Daar is de burgemeester er maar 1 van.

Ik kan mij zo voorstellen dat het als volgt is gegaan.

1) Er komt een verzoek binnen voor een demonstratie. Daar moet over beslist worden. Maar, er moet een hele goede reden zijn om nee te zeggen. Dus, antwoord, ja dat kan
2) Nu grootte en werkelijke plaats. Organisatie zegt 2-300 mensen. Historie leert dat als je een demonstratie organiseert tegen racisme dat er niet heel veel mensen komen. En deze demonstratie is snel gedaan, het gaat over nieuws in de US, er is geen lange tijd om veel mensen te mobiliseren, dus wat verwacht je? Laten het er 1000 worden, dat kan ws nog wel op de Dam. Was er op dat moment ook maar een inschatting gemaakt dat het er meer gingen worden, dan zou ws een ander locatie worden voorgesteld. Maar ik denk dat de organisatie ook zal hebben gezegd dat ze met die paar honderd man niet ergens weggestopt wilden worden of op een hoekje van het Museumplein wilde staan. Dus inschatting, de Dam kan dat aan.
3) En dan op de dag zelf - het wordt veel groter. Dat gebeurt gewoon sneller dan je denkt. Ik denk dat je dat in een uur of zo van tevoren ziet gebeuren als politie (politie is ook zo een deel van de driehoek). Dan gaan de alarmbellen af. Maar wat doe je dan. Afzetten met iets als dranghekken, dat kan je dan niet meer regelen. Die staan niet klaar, en ze daar krijgen, dan is het al afgelopen. Met mensen afzetten.....hoeveel zul je er dan niet nodig hebben. En waar haal je die dan vandaan? Twee agenten per straat is niet genoeg. 9 toevalswegen, 4 met redelijk wat autoverkeer ook nog eens.....reken maar uit. En hoe zorg je er dan voor dat het publiek (wat er ook lekker van de eerste dag met meer vrijheid loopt te genieten) niet vastloopt in die straten er naartoe?
4) Ingrijpen door de demonstratie uit elkaar te laten halen door opgetrommelde politie......dat is niet echt lekker als politiegeweld (wiliswaar in de US) een thema is.

Dus al die mensen van afzetten......dat kan als je er op voorbereid bent. Dat waren ze niet, en als dat wel zo was geweest, dan hadden ze beter een grotere locatie uitgekozen. Dat weten ze nu ook wel.

Halsema heeft nu gewoon pech, dat zij, als burgermeester, altijd het gezicht van de driehoek is. Das even slikken nu. Maar al het geroep over wat zij dan wel niet heeft gedaan en met welk motief....Daar zit geen enkele beslissing bij die zij persoonlijk heeft gemaakt.

En ga maar eens zoeken. Historisch komen op een goed georganiseerde demonstratie tegen racisme een paar duizend mensen. Een demonstratie over zoiets als dit, in het buitenland, en op het laatst georganiseerd...Dat heeft nog noot 5000 mensen getrokken. Waarom nu wel? Dat is een goed vraag. Is het omdat de organisatie de boel niet goed heeft ingeschat? Hebben ze andere dingen gedaan om het te promoten? Waarom worden het nu ineens 5000 man, en was dat te voorzien geweest, zeg in de loop van de morgen? Dat is de vraag. Want dan had er nog ingegrepen kunnen worden (verplaatsen, wel de dranghekken klaar hebben staan etc). Maar daar hoor ik niemand over. Laten we vooral niet uitzoeken waarom dit is misgegaan, laten we iemand lekker goed de schuld geven.

En dan al die politici, die zich, zonder ook maar enige onderbouwing, er over uitlaten in de zin van "Dit had nooit mogen gebeuren" en nog erger. Die gaan niet na afloop (als alles wel goed is bekeken en gewogen) NIET uitleegn aan het volk dat ze aan het volksmennen waren. En dan wel gek kijken als mensen op populisten stemmen..... (ik heb het nu over de politici van, nu meestal. VVD en CDA, van FvD en PVV mag je niet anders verwachten)

Ik snap heel goed waarom Ruttte even niets zegt. Dit verhaal gaat geen winnaars kennen, uiteindelijk.
Goede tekst, maar je vergeet dat Femke Halsema een button droeg die refereerde aan het afschaffen van de slavernij!!!!!! Schandalig!
  woensdag 3 juni 2020 @ 16:21:58 #35
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_193454593
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Onzin, mensen geven geen fuck om kinderen in Yemen of protesten in Hong Kong.

Dit is politiek correct meeliften en deugpuntjes scoren voor grote broer Amerika.

Qua media en culturele invloed liggen wij aan de navelstreng van de VS sinds het marshallplan.

Ik vind een gebrek aan zelfrespect dat men zo onderdanig Amerika volgt.
Kick out zwarte piet en links volk willen dolgraag Amerika's rassenprobleem hierheen doortrekken en doen of de situatie hier hetzelfde is.

Flinke klap in het gezicht van al het zorgpersoneel, horecaondernemers en iedereen die zijn best deed afgelopen maanden alleen omdat zij perse willen deugen.

Feel good aktivisme en alle corona solidariteit kan overboord.
Bibbenkort weer schijnheilig klappen voor overwerkt zorgpersoneel.
Dit dus. En Halsema met haar button mogen ze van mij meteen de straat op wippen. Dat walgelijke gezanik over heel lang geleden verdiend totaal geen aandacht meer. Ga maar eens demonstreren voor de slavernij die nu nog plaats vind. Daar gaan niemand de straat voor op, want dat is niet hip.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_193455911
Het gaat lekker in Rotterdam, weer massaal mensen die schijt hebben aan de anderhalve meter.

Vanaf nu zou ik zeggen tegen alle kroegeigenaren, kappers etc: Houd je niet meer aan de anderhalve meter en doe wat je zelf goed acht. Mag van de overheid.
pi_193455970
Doordat het in Amsterdam is toegestaan gaat men het overal doen.
pi_193456064
Mensen die dingen roepen in de strekking 'wtf boeit een gebeurtenis in Amerika' hebben echt niet begrepen waar dit protest over gaat.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_193456106
En mensen hebben intuitief veel vertrouwen in een mondkapje. Je ziet dat ze die massaal dragen.
pi_193456915
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:01 schreef DireStraits7 het volgende:
Mensen die dingen roepen in de strekking 'wtf boeit een gebeurtenis in Amerika' hebben echt niet begrepen waar dit protest over gaat.
Ja man, het racisme hier is namelijk zo erg in Nederland dat dit het mes in de rug van zorgmedewerkers rechtvaardigt?

Het is ironisch genoeg juist extreem asociaal en egoïstisch.
Had die karmapuntjes dan online binnen gehaald of op een manier in deze tijd.
pi_193456986
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:01 schreef DireStraits7 het volgende:
Mensen die dingen roepen in de strekking 'wtf boeit een gebeurtenis in Amerika' hebben echt niet begrepen waar dit protest over gaat.
Zo'n enorme dooddoener dit. Mensen die nu roepen "mensen die roepen dat het racisme hier niet zo erg is, hebben geen idee waar dit over gaat" hebben geen idee wat echt racisme is.
  Moderator woensdag 3 juni 2020 @ 18:51:03 #42
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193457098
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:01 schreef DireStraits7 het volgende:
Mensen die dingen roepen in de strekking 'wtf boeit een gebeurtenis in Amerika' hebben echt niet begrepen waar dit protest over gaat.
https://www.trouw.nl/nieu(...)eluksdrank~b2597c9c/

Protesteer je ook voor Albino's die hun leven niet zeker zijn in Afrika?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193458087
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 08:12 schreef HPoi het volgende:
Ik hoop niet dat we nu overal uitbraken krijgen. Overal (Frankrijk, VS, Nederland) demonstraties met duizenden mensen.

En ja ze stonden op dat malieveld dan wel een beetje uit elkaar, nog steeds is het een massabijeekomst
Nou al zou dat virus niet willen uitbreken, het kan bijna niet anders
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193458118
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja man, het racisme hier is namelijk zo erg in Nederland dat dit het mes in de rug van zorgmedewerkers rechtvaardigt?

Het is ironisch genoeg juist extreem asociaal en egoïstisch.
Had die karmapuntjes dan online binnen gehaald of op een manier in deze tijd.
Ja, maar ze moest er ook een mooie foto, bij. Ons Femke.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193458271
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:02 schreef Mondkapje het volgende:
En mensen hebben intuitief veel vertrouwen in een mondkapje. Je ziet dat ze die massaal dragen.
Of ze komen gewoon met het OV naar de plek van de demonstratie
pi_193458575
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Deze mensen protesteren alleen voor de likes. Al maken ze zichzelf wijs dat het niet zo is.
Waarom protesteren ze anders niet voor kinderen in Yemen of slavernij in Qatar?

Los daarvan is het gewoon heel dom om dit midden in een pandemie te gaan doen.

Maarja gezond verstand hebben die hipsters sowieso niet.

Van mij mag die agent overigens levenslang krijgen maar om nu ten tijde van corona schijnheilig massaal black power te roepen voor iets wat 0,0 met ons te maken heeft is echt belachelijk.

En dan volgende keer weer krokodillentranen als de opa's en oma's weer stikken in hun eigen longvocht.

Maar gelukkig waren we selectief solidair met iets wat 6000km verderop gebeurde zonder dat het hielp...
Jij post dit ook alleen maar voor de likes. Al maak je jezelf wijs dat het niet zo is. Hoppa, afgeserveerd.
pi_193458977
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 19:56 schreef Randier het volgende:

[..]

Jij post dit ook alleen maar voor de likes. Al maak je jezelf wijs dat het niet zo is. Hoppa, afgeserveerd.
Ik zie geen likes? Jammer van de ad hominem trouwens. Reageer dan inhoudelijk erop waarom het slim is dit te doen in deze tijd?
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:17:45 #48
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193459066
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Je snapt wel dat de grondwet objectieve rechten faciliteert? Die zouden mijns inziens nooit in het geding moeten komen, hoe zeer je het ook eens bent met de inhoud van het protest.

[...]
De lockdown betekende toch ook de inperking van allerlei grondrechten?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_193459289
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

De lockdown betekende toch ook de inperking van allerlei grondrechten?
Ja, je gaat toch niet demonstreren tijdens een pandemie. Zonder maatregelen te nemen.

Das echt zo van " ja, jongens ga maar lekker demonstreren hoor, dat door jullie straks heel veel andere mensen ziek worden dat geeft niks....

......die mensen in de zorg werken graag over....tot ze er zelf bij neervallen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:32:11 #50
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193459330
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:29 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, je gaat toch niet demonstreren tijdens een pandemie. Zonder maatregelen te nemen.

Das echt zo van " ja, jongens ga maar lekker demonstreren hoor, dat door jullie straks heel veel andere mensen ziek worden dat geeft niks....

......die mensen in de zorg werken graag over....tot ze er zelf bij neervallen.
Precies. En als je al demonstreert, dan volgens dezelfde regels waaraan iedereen zich moet houden. En het valt me wel op dat de groepen die zichzelf als achtergesteld zien vaak niet gelijke rechten lijken te willen maar speciale rechten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:36:14 #51
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_193459416
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

De lockdown betekende toch ook de inperking van allerlei grondrechten?
Dat klopt. En daarom heb ik ook bepaalde ideeën over de lockdown.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_193459424
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:32 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Precies. En als je al demonstreert, dan volgens dezelfde regels waaraan iedereen zich moet houden. En het valt me wel op dat de groepen die zichzelf als achtergesteld zien vaak niet gelijke rechten lijken te willen maar speciale rechten.
Volgens mij ging het in Den Haag wel gewoon volgens de regels.

Femke Halsema vergeet dat ze voor heel Amsterdam burgemeester moet zijn en niet alleen voor links.

Of voor de mooie foto's van " kijk eens hoe heel erg verschikkelijk veel ik deug"

Ik ben zelf niet zo een hele grote fan van Femke. :N
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193459460
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ik zie geen likes? Jammer van de ad hominem trouwens. Reageer dan inhoudelijk erop waarom het slim is dit te doen in deze tijd?
Ik zie ook geen likes op De Dam. Terechte reactie van mijn kant verder. Als je duizenden protesterende mensen op basis van geen enkel argument wegzet als aandachtsgeil, ben je wmb geen inhoudelijke reactie waard.
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:38:32 #54
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_193459465
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:36 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Volgens mij ging het in Den Haag wel gewoon volgens de regels.

Femke Halsema vergeet dat ze voor heel Amsterdam burgemeester moet zijn en niet alleen voor links.

Of voor de mooie foto's van " kijk eens hoe heel erg verschikkelijk veel ik deug"

Ik ben zelf niet zo een hele grote fan van Femke. :N
Wat is nu in jezusnaam een protest volgens de regels?

Als ik die beelden zie ook: allemaal mensen op de knieën en mondkapjes op :')

Komt wel erg stevig over ja.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_193459589
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat is nu in jezusnaam een protest volgens de regels?

Als ik die beelden zie ook: allemaal mensen op de knieën en mondkapjes op :')

Komt wel erg stevig over ja.
Ja, alleen ons Femke zelf had geen mondkapje op want ze wilde zeker weten dat iedereen haar zou herkennen omdat ze zo deugt :)

Als je het hebt over de protesten in Amerika, die mensen lopen allemaal een hele grote kans om ziek te worden of erger.. Die mondkapjes helpen minimaal, sterker nog als ze nat worden kunnen ze zelfs gevaarlijk zijn. Die andere mondkapjes werken niet omdat ze niet afsluiten, daar kan nog een volwassen kakkerlak doorheen.

Bovendien stoot je bij het constant scanderen van die leuzen het virus (als je het draagt) heel ver uit.

Ik zou zoveel risico gewoon uitsluiten en niet gaan demonstreren.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193459611
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat is nu in jezusnaam een protest volgens de regels?

Als ik die beelden zie ook: allemaal mensen op de knieën en mondkapjes op :')

Komt wel erg stevig over ja.
Wat wil je dan ? Chaos en wanorde ? Ruiten van etalages eruit ? Plunderingen van hard werkende mkb-ers ? Rellen met de politie ? Gewonden en misschien wel doden ? Waar hint je naar ?
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:50:32 #57
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_193459690
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:46 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Wat wil je dan ? Chaos en wanorde ? Ruiten van etalages eruit ? Plunderingen van hard werkende mkb-ers ? Rellen met de politie ? Gewonden en misschien wel doden ? Waar hint je naar ?
Hadden ze het maar gedaan. Dan hadden wij deze symboolpolitiek wat nu gaande is niet gehad.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_193459730
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 04-06-2020 08:57:28 ]
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_193459736
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:51 schreef F1gamer het volgende:

[..]

https://www.trouw.nl/nieu(...)eluksdrank~b2597c9c/

Protesteer je ook voor Albino's die hun leven niet zeker zijn in Afrika?
Wat een slappe reactie weer... Typisch weer voor de mentaliteit van velen. 'Als je niet ook voor X protesteert neem ik je niet serieus'. :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_193459747
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zo'n enorme dooddoener dit. Mensen die nu roepen "mensen die roepen dat het racisme hier niet zo erg is, hebben geen idee waar dit over gaat" hebben geen idee wat echt racisme is.
Uit de categorie 'Honger? In Afrika hebben ze pas honger!'
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_193459787
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 04-06-2020 08:53:12 (Dit soort verwijten gebruiken we hier niet.) ]
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_193459806
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:38 schreef Randier het volgende:

[..]

Ik zie ook geen likes op De Dam. Terechte reactie van mijn kant verder. Als je duizenden protesterende mensen op basis van geen enkel argument wegzet als aandachtsgeil, ben je wmb geen inhoudelijke reactie waard.
Wel voor de likes op social media. Ze zijn ook aandachtsgeil, triest en geven geen fuck om zorgmedewerkers.
Jij ook niet blijkbaar?
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:09:18 #63
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_193460055
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:05 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Ja dat doe je wel. Misschien is er je enigszins iets ontgaan de afgelopen maanden, maar er zijn regels opgesteld waarnaar iedereen zich dient te gedragen. Dan kan je hier als een dappere dodo gaan doen, maar dan nog gelden de regels ook voor jou en anders blijf je maar op je zolderkamertje.
Het zou andersom moeten zijn. Wie vrees heeft voor corona blijft maar lekker op zijn zolderkamertje.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_193460101
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Wel voor de likes op social media. Ze zijn ook aandachtsgeil, triest en geven geen fuck om zorgmedewerkers.
Jij ook niet blijkbaar?
Volgens mij zijn er talloze mensen in dit land die geen anderhalve meter afstand houden. Wat dat betreft was de demonstratie op De Dam, waarbij een groot deel zich wèl en een groot deel zich niét aan de regels hielden, een mooie afspiegeling van de samenleving.

En nogmaals: je baseert je uitspraken mbt likes nergens op. Blaat.
pi_193460125
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het zou andersom moeten zijn. Wie vrees heeft voor corona blijft maar lekker op zijn zolderkamertje.
Nee, je houdt je aan de regels. Je kan zelf wel denk, ahh fok dat Corona, maar je kan er dus ook anderen mee besmetten en dat is dus waar een stukje verantwoording bij komt kijken. Hou afstand en/of draag een mondkapjes daar waar je geen 1,5 kan aanhouden. Kan je die verantwoording niet aan? Jammer dat je daar dan nog niet volwassen genoeg voor bent en blijf maar lekker op je zolderkamertje.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_193460129
Het idee dat mensen deze protesten doen voor de likes op social media. Dan heb je gewoon écht niet in de gaten wat er gebeurt in de wereld. 8)7

Ik zou het zelfs omdraaien: dat men júíst in deze tijd zo en mass over straat gaat laat zien hoe hoog dit zit. Daarmee keur ik het niet goed, maar die mensen staan daar echt niet om een beetje te rellen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_193460171
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:13 schreef DireStraits7 het volgende:
Het idee dat mensen deze protesten doen voor de likes op social media. Dan heb je gewoon écht niet in de gaten wat er gebeurt in de wereld. 8)7

Ik zou het zelfs omdraaien: dat men júíst in deze tijd zo en mass over straat gaat laat zien hoe hoog dit zit. Daarmee keur ik het niet goed, maar die mensen staan daar echt niet om een beetje te rellen.
Als je tijdens een pandemie gaat demonstreren dat heeft die Derek Chauvin straks nog meer mensen vermoord dan alleen George Floyd.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:16:43 #68
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_193460194
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:13 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Nee, je houdt je aan de regels. Je kan zelf wel denk, ahh fok dat Corona, maar je kan er dus ook anderen mee besmetten en dat is dus waar een stukje verantwoording bij komt kijken. Hou afstand en/of draag een mondkapjes daar waar je geen 1,5 kan aanhouden. Kan je die verantwoording niet aan? Jammer dat je daar dan nog niet volwassen genoeg voor bent en blijf maar lekker op je zolderkamertje.
Ik kan anderen besmetten? Ja sorry hoor ik kan niet immuun worden voor iedereen. Als je dat als criterium neemt kun je niets meer. Dan moet ik de auto ook maar laten staan want straks komt er een fietser van rechts.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_193460215
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik kan anderen besmetten? Ja sorry hoor ik kan niet immuun worden voor iedereen. Als je dat als criterium neemt kun je niets meer. Dan moet ik de auto ook maar laten staan want straks komt er een fietser van rechts.
Dan kan je ook beter niet meer het internet opgaan, want dat is ook gevaarlijk.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193460235
Nee ik snap het niet. Het toont aan dat slinks een ontzettende grip heeft op het politieke bestuur.
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:18:56 #71
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_193460238
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, dan heb je heel veel geluk als je tussen vijfduizend mensen gaat staan die allemaal zonder mondkapje staan te schreeuwen ;)

Een hele goede beschermengel.
Ach ja, natuurlijk. Geluk, een beschermengel. En natuurlijk de ballen om er te gaan staan, met een goed immuunsysteem.

Tot voor kort stonden we met tienduizenden tegelijk in straten. Eng hoor.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_193460269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:18 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ach ja, natuurlijk. Geluk, een beschermengel. En natuurlijk de ballen om er te gaan staan, met een goed immuunsysteem.

Tot voor kort stonden we met tienduizenden tegelijk in straten. Eng hoor.
Ja, wie houdt je dan tegen om naar Amerika te gaan, en mee te gaan demonstreren ? ;)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193460297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:18 schreef BlackpillTruth het volgende:
Nee ik snap het niet. Het toont aan dat slinks een ontzettende grip heeft op het politieke bestuur.
Wel lache dat de grootste partijen rechts zijn, dat links z'n zaakjes al jaren amper op orde heeft, maar dat ze toch zo zijn doorgedrongen in alles dat ze hele systemen kunnen infecteren...
pi_193460316
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik kan anderen besmetten? Ja sorry hoor ik kan niet immuun worden voor iedereen. Als je dat als criterium neemt kun je niets meer. Dan moet ik de auto ook maar laten staan want straks komt er een fietser van rechts.
Nu ga je het bagatelliseren door er stomme voorbeelden bij te halen. Als je gevraagd wordt om dingen te doen om de verspreiding terug te dringen, is wat er gevraagd wordt het minste wat je kunt doen. Was je op school ook zo recalcitrant tegen leraren ?

Overigens zou ik inderdaad niet in de auto stappen als ik jou was, als je de fietser geen voorrang verleend. Is immers ook weer een regel waar je aan moet houden.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_193460369
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:11 schreef Randier het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er talloze mensen in dit land die geen anderhalve meter afstand houden. Wat dat betreft was de demonstratie op De Dam, waarbij een groot deel zich wèl en een groot deel zich niét aan de regels hielden, een mooie afspiegeling van de samenleving.

En nogmaals: je baseert je uitspraken mbt likes nergens op. Blaat.
Gebaseerd op het deugvolk wat er op af komt. Zelfde typetjes die met tranen in de ogen een heel verhaal posten over zorg en staan te klappen.
Zelfde typetjes die nu keihard een mes in de rug van de zorg steken.

Stel dat er 5000 pegida kneuzen op elkaar stonden maandag. Zou je dat prima vinden met oog op de zorg/horeca ondernemers en het blij toejuichen? Of heb je er dan wel ineens problemen mee?
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:26:07 #76
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_193460373
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:20 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, wie houdt je dan tegen om naar Amerika te gaan, en mee te gaan demonstreren ? ;)
Gooi liever de kroegen weer open.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_193460412
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Gooi liever de kroegen weer open.
Doe dat dan ook maar in Amsterdam.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193460425
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Gooi liever de kroegen weer open.
Die zijn open met regels. Dus hou je er aan !
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:33:24 #79
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_193460505
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:28 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Die zijn open met regels. Dus hou je er aan !
Dit is exact het soort strijdlust waarmee wij door de eeuwen heen bepaalde grondrechten hebben verworven.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_193460546
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:13 schreef DireStraits7 het volgende:
Het idee dat mensen deze protesten doen voor de likes op social media. Dan heb je gewoon écht niet in de gaten wat er gebeurt in de wereld. 8)7

Ik zou het zelfs omdraaien: dat men júíst in deze tijd zo en mass over straat gaat laat zien hoe hoog dit zit. Daarmee keur ik het niet goed, maar die mensen staan daar echt niet om een beetje te rellen.
Verveling door corona, overgewaaide white guilt, feel good aktivisme en identity politics.

Ze doen het om deugpunten te scoren. Goed mens als we schijnheilig klappen voor de zorg, gaat overboord wanneer er punten zijn te scoren voor iets wat 6k km verder op gebeurd.

Het is triest hoe gehersenspoeld men door de invloed van de VS is.
Slavernij in Qatar, hoor je niemand over...

Bommen op kindjes in yemen, muisstil....

Maar voor dit is het: sorry overwerkt zorgpersoneel, wannabee Amerikanen hier zijn ook woke, het is hier immers net zo erg als daar. Wij hadden immers mitch Rodriguez 5 jaar terug dus zitten we in hetzelfde schuitje als de VS qua rassenprobleem. Ongeloofelijk dat mensen dit nog recht lopen te praten.

3 weken geleden nog boos op 5g demonstranten. De vrijheid van de één gaat niet boven de gezondheid van een ander, weetje nog?

Maakt overigens geen fuck uit of het pegida is,anti 1,5m of de grote clown bijeenkomst. Je gaat niet in corona tijd met 5k mensen massaal demonstreren.

Maar omdat het sjw'ers zijn moet het prima kunnen?
Uit dan op een verantworde manier.
pi_193461322
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:53 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Uit de categorie 'Honger? In Afrika hebben ze pas honger!'
Achja, het zal allemaal wel.
pi_193461368
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:13 schreef DireStraits7 het volgende:
Het idee dat mensen deze protesten doen voor de likes op social media. Dan heb je gewoon écht niet in de gaten wat er gebeurt in de wereld. 8)7

Ik zou het zelfs omdraaien: dat men júíst in deze tijd zo en mass over straat gaat laat zien hoe hoog dit zit. Daarmee keur ik het niet goed, maar die mensen staan daar echt niet om een beetje te rellen.
Deze Turkse idioten een paar jaar geleden stonden er ook niet om een beetje te rellen, maar puur voor het doel dat volgens hén goed was, net als jouw geliefde racisme-strijders nu ook strijden voor een doel dat hen "hoog zit". Er gebeurt van alles in de wereld, maar blijkbaar is dit nu ineens heel belangrijk ofzo. Omdat de Nederlandse en Amerikaanse cultuur oh zo vergelijkbaar is, kuch kuch.



[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2020 22:24:00 ]
pi_193462856
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Verveling door corona, overgewaaide white guilt, feel good aktivisme en identity politics.

Ze doen het om deugpunten te scoren. Goed mens als we schijnheilig klappen voor de zorg, gaat overboord wanneer er punten zijn te scoren voor iets wat 6k km verder op gebeurd.

Het is triest hoe gehersenspoeld men door de invloed van de VS is.
Slavernij in Qatar, hoor je niemand over...

Bommen op kindjes in yemen, muisstil....

Maar voor dit is het: sorry overwerkt zorgpersoneel, wannabee Amerikanen hier zijn ook woke, het is hier immers net zo erg als daar. Wij hadden immers mitch Rodriguez 5 jaar terug dus zitten we in hetzelfde schuitje als de VS qua rassenprobleem. Ongeloofelijk dat mensen dit nog recht lopen te praten.

3 weken geleden nog boos op 5g demonstranten. De vrijheid van de één gaat niet boven de gezondheid van een ander, weetje nog?

Maakt overigens geen fuck uit of het pegida is,anti 1,5m of de grote clown bijeenkomst. Je gaat niet in corona tijd met 5k mensen massaal demonstreren.

Maar omdat het sjw'ers zijn moet het prima kunnen?
Uit dan op een verantworde manier.
Het grote verschil met kinderen in Yemen en een aantal andere voorbeelden die je noemt, is dat racisme zoals in de VS weldegelijk een probleem is hier in NL. Dat tonen diverse onderzoeken ook aan. De premier erkende het vanavond ook. Vrij logisch dus dat er veel mensen op zo'n demonstratie afkomen, want het treft ze persoonlijk. Je kunt zeggen dat dat bullshit is, maar dat is puur jouw gevoel en nergens anders op gebaseerd.

En zoals iemand anders al zei: deze mensen riskeren in de eerste plaats hun eigen gezondheid door daar te gaan staan. Je denkt serieus dat ze dat doen voor 'deugpunten'? Want die zijn veiliger en makkelijker te scoren wanneer je gewoon een zwart vlak of MLK-quote op Twitter plaatst hoor.

Ik voel me zelf verder niet echt aangesproken door de rest van je post. Als er 5000 man wil demonstreren tegen 5g of whatever Pegida bezigt op het moment: van mij mogen ze. Denk niet dat ze de aantallen bij elkaar gaan krijgen, maar be my guest.

Aan het begin van de coronacrisis werd al bekend dat meer dan een miljoen werknemers op een onveilige werkvloer moeten werken waar 1.5m afstand houden onmogelijk is. Niemand die daar iets aan doet of heeft gedaan, zelfs de inspectie niet. Dan ga ik mij niet druk maken om een paar duizend man in mondkapjes in de buitenlucht dat - per ongeluk, onvoorzien en onmoedwillig, in de meeste gevallen - geen afstand kan houden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Randier op 03-06-2020 23:49:12 ]
pi_193465026
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 23:41 schreef Randier het volgende:

[..]

Het grote verschil met kinderen in Yemen en een aantal andere voorbeelden die je noemt, is dat racisme zoals in de VS weldegelijk een probleem is hier in NL. Dat tonen diverse onderzoeken ook aan. De premier erkende het vanavond ook. Vrij logisch dus dat er veel mensen op zo'n demonstratie afkomen, want het treft ze persoonlijk. Je kunt zeggen dat dat bullshit is, maar dat is puur jouw gevoel en nergens anders op gebaseerd.

En zoals iemand anders al zei: deze mensen riskeren in de eerste plaats hun eigen gezondheid door daar te gaan staan. Je denkt serieus dat ze dat doen voor 'deugpunten'? Want die zijn veiliger en makkelijker te scoren wanneer je gewoon een zwart vlak of MLK-quote op Twitter plaatst hoor.

Ik voel me zelf verder niet echt aangesproken door de rest van je post. Als er 5000 man wil demonstreren tegen 5g of whatever Pegida bezigt op het moment: van mij mogen ze. Denk niet dat ze de aantallen bij elkaar gaan krijgen, maar be my guest.

Aan het begin van de coronacrisis werd al bekend dat meer dan een miljoen werknemers op een onveilige werkvloer moeten werken waar 1.5m afstand houden onmogelijk is. Niemand die daar iets aan doet of heeft gedaan, zelfs de inspectie niet. Dan ga ik mij niet druk maken om een paar duizend man in mondkapjes in de buitenlucht dat - per ongeluk, onvoorzien en onmoedwillig, in de meeste gevallen - geen afstand kan houden.
De mensen die daar protesteren zetten ook de gezondheid van anderen op het spel. Het gaat hier om een virus, he?

https://www.parool.nl/ams(...)-op-de-dam~b8462f72/
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193465147
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 23:41 schreef Randier het volgende:

[..]

Het grote verschil met kinderen in Yemen en een aantal andere voorbeelden die je noemt, is dat racisme zoals in de VS weldegelijk een probleem is hier in NL. Dat tonen diverse onderzoeken ook aan. De premier erkende het vanavond ook. Vrij logisch dus dat er veel mensen op zo'n demonstratie afkomen, want het treft ze persoonlijk. Je kunt zeggen dat dat bullshit is, maar dat is puur jouw gevoel en nergens anders op gebaseerd.

En zoals iemand anders al zei: deze mensen riskeren in de eerste plaats hun eigen gezondheid door daar te gaan staan. Je denkt serieus dat ze dat doen voor 'deugpunten'? Want die zijn veiliger en makkelijker te scoren wanneer je gewoon een zwart vlak of MLK-quote op Twitter plaatst hoor.

Ik voel me zelf verder niet echt aangesproken door de rest van je post. Als er 5000 man wil demonstreren tegen 5g of whatever Pegida bezigt op het moment: van mij mogen ze. Denk niet dat ze de aantallen bij elkaar gaan krijgen, maar be my guest.

Aan het begin van de coronacrisis werd al bekend dat meer dan een miljoen werknemers op een onveilige werkvloer moeten werken waar 1.5m afstand houden onmogelijk is. Niemand die daar iets aan doet of heeft gedaan, zelfs de inspectie niet. Dan ga ik mij niet druk maken om een paar duizend man in mondkapjes in de buitenlucht dat - per ongeluk, onvoorzien en onmoedwillig, in de meeste gevallen - geen afstand kan houden.
Maar het helpt helemaal niet, het maakt de polarisatie alleen maar groter. Er komen hierdoor echt niet meer docenten voor de klas in moeilijkere wijken.
pi_193465169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 06:49 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

De mensen die daar protesteren zetten ook de gezondheid van anderen op het spel. Het gaat hier om een virus, he?

https://www.parool.nl/ams(...)-op-de-dam~b8462f72/
Thanks voor de link.

Politie wist van de drukte en gaf het netjes door aan de leiding van de politie, waar verder niets mee gedaan is?

Goed geregeld daar in onze nationale "huiskamer".
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193465185
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 07:24 schreef Salina het volgende:

[..]

Thanks voor de link.

Politie wist van de drukte en gaf het netjes door aan de leiding van de politie, waar verder niets mee gedaan is?

Goed geregeld daar in onze nationale "huiskamer".
Graag gedaan :)

Femke zit inderdaad in een lastig parket.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193465200
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 07:27 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Graag gedaan :)

Femke zit inderdaad in een lastig parket.
Femke mag straks wellicht verstoten worden uit de huiskamer en mag boete doen in het donkere hoekje van de zolderkamer of de kelder.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193465237
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 07:29 schreef Salina het volgende:

[..]

Femke mag straks wellicht verstoten worden uit de huiskamer en mag boete doen in het donkere hoekje van de zolderkamer of de kelder.
Wat mij betreft geheel terecht.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193465278
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 07:37 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Wat mij betreft geheel terecht.
Ik denk dat haar huwelijk hiermee gered is - haar man is vast trots op haar dat ze tegen de stroom is ingegaan - maar of haar politieke carriere het ook houdt is de vraag.
pi_193465318
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door capricia op 04-06-2020 14:13:00 ]
  donderdag 4 juni 2020 @ 08:41:08 #92
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193465607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat klopt. En daarom heb ik ook bepaalde ideeën over de lockdown.
Die heb ik ook. Ik heb het idee dat het het best zou zijn geweest als ze een korte lockdown hadden gedaan voor ouderen en zwakkeren.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 4 juni 2020 @ 08:43:09 #93
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193465620
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat is nu in jezusnaam een protest volgens de regels?

Als ik die beelden zie ook: allemaal mensen op de knieën en mondkapjes op :')

Komt wel erg stevig over ja.
Ja. En in de VS gingen ze op hun buik liggen met hun handen op hun rug. :') ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_193465669
Demonstreren is een recht, maar misschien zouden we in een pandemie creatiever moeten zijn in welke vorm we dan demonstreren.

Het zijn massabijeenkomsten welke niet gewenst zijn tijdens een pandemie, zelfs die zogenaamde goed verlopen demonstratie in Den Haag is een besmettingsrisico. Dat zag er nl. echt niet uit als genoeg afstand houden, wat ook niet kan met duizenden mensen.

Wellicht kleinschalige acties in de vorm van een bezetting of het toespreken van het binnenhof met een geluidswagen, you name it, iets wat minder massaal is. Ga voor mijn part voor een tram liggen.
  donderdag 4 juni 2020 @ 09:31:36 #95
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_193466092
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Deze Turkse idioten een paar jaar geleden stonden er ook niet om een beetje te rellen, maar puur voor het doel dat volgens hén goed was, net als jouw geliefde racisme-strijders nu ook strijden voor een doel dat hen "hoog zit". Er gebeurt van alles in de wereld, maar blijkbaar is dit nu ineens heel belangrijk ofzo. Omdat de Nederlandse en Amerikaanse cultuur oh zo vergelijkbaar is, kuch kuch.

[ afbeelding ]
Prima post :)
pi_193466215
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 09:31 schreef fetX het volgende:

[..]

Prima post :)
Dankje, dat waardeer ik. :)
  zaterdag 6 juni 2020 @ 08:49:07 #97
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 11 juni 2020 @ 15:07:23 #98
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_193584649
Iemand nog het debat van gisteren gevolgd op AT5......? De soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend. En het was ongemakkelijk om te zien hoe de VVD zich in de hoek praatte met hun motie van wantrouwen. Daar gaan zo niet veel plezier aan beleven in de toekomst (dat ze het gedaan hebben)
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')