abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 juli 2020 @ 17:36:46 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193926409
Nee, want een vrouw die enkel seks met je wil om zakelijke motieven, daar lijkt me geen drol aan.
  zaterdag 4 juli 2020 @ 20:19:18 #127
39581 Salvad0R
universal
pi_193928872
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:58 schreef incel het volgende:

[..]

Juist ja vrouwen worden willekeurig van straat geplukt door slechte mannen die zeggen "Ja jij gaat nu seks hebben in ruil voor geld!" :')

die vrouwen weten dondersgoed waar ze aan beginnen hoor
Wat lief, TS is naief. Zo gaat dat namelijk wel ja.

OT: Nee, zonde van het geld.
pi_193928921
Ik denk dat het de bedoeling was dat ik wist of dacht dat ik dat wel had gedaan.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193929304
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 07:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je betaalt een hoer niet voor seks maar om na het klaarkomen gelijk je broek op te hijsen en te vertrekken.
Ja idd, na het Klaarkomen vind ik vrouwen ook niet interessant, meer nog ik heb er een afkeer van
pi_194006809
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:45 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Ja idd, na het Klaarkomen vind ik vrouwen ook niet interessant, meer nog ik heb er een afkeer van
Hoezo dan? Die vrouw waar jij enkele minuten jouw nageslacht in blafte haat jij na de daad?
Cindy De Vuyst
pi_194007217
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:03 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Hoezo dan? Die vrouw waar jij enkele minuten jouw nageslacht in blafte haat jij na de daad?
Effectief.
pi_194008195
Vroeger een paar keer geweest.
Toen betaalde je nog vijftig gulden voor een wip bij de rooie brug in Utrecht *O*

Beetje pijpen, beetje neuken, zak leeg en weer door
pi_194026516
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:34 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Effectief.
Vreemd. Maar goed!
Cindy De Vuyst
pi_194026520
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:45 schreef GM78 het volgende:
Vroeger een paar keer geweest.
Toen betaalde je nog vijftig gulden voor een wip bij de rooie brug in Utrecht *O*

Beetje pijpen, beetje neuken, zak leeg en weer door
Nice, lekker goedkoop ook.
Cindy De Vuyst
pi_194026550
Rooie brug is vergane glorie ;( ik verwacht het nog wel af te kunnen strepen b4 the end zeg maar jeweetz
Don't follow me, I'm just a man.
  Leukste jonkie 2022 zondag 12 juli 2020 @ 00:45:30 #136
213457 engine
pi_194045963
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:36 schreef Hexagon het volgende:
Nee, want een vrouw die enkel seks met je wil om zakelijke motieven, daar lijkt me geen drol aan.
Ja dat dus. Totaal niet interessant. Lijkt me maar ongemakkelijk eigenlijk.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 12 juli 2020 @ 09:26:42 #137
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194048364
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 13:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

:D

Als je een hoer tegen haar zin in neukt, is het dan stelen of verkrachting?
Neen, volgens mij is dat flessentrekkerij, net zoals eten en slapen in een hotel en dan niet betalen.
Verkrachting is het niet, want op dat moment waren klant en prostituee tot een zakelijke overeenkomst gekomen. Stelen is iets wegnemen. Hier gaat het om het niet betalen van een dienst. Let op, ik ben geen jurist!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 12 juli 2020 @ 09:38:20 #138
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194048454
[quote]0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:03 schreef incel het volgende:

[..]

Ja en die vrouwen werden wakker en toen boem waren ze opeens seks aan het hebben in ruil voor geld.

Nogmaals: je komt echt niet zomaar in zo'n situatie zonder een stuk of 100 verkeerde afslagen te nemen
.

[quote]

Sorry Incel, maar ik denk dat je dit wat erg simpel, zwart wit ziet.
Het is een glijdende schaal van geheel zelfstandig en vrijwillig enerzijds en de als een slavin gehouden en gedwongen sexwerkster. Helaas !!
Men kan daar zijn verantwoording in nemen door de ogen en oren goed open te houden en mocht men vermoedens hebben of toch wel erg eigenaardige dingen zien of opmerken daar melding van te maken. Waar? Ik kan me voorstellen dat iemand uit veiligheidsoverwegingen maar ook naar zijn omgeving toe liever anoniem blijft, en dat kan ook. Ik meen dat politie een anonieme meldlijn heeft (niet specifiek mbt prostitutie maar algemeen). Dat heet "Meld misdaad anoniem".

https://www.meldmisdaadanoniem.nl/

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 12-07-2020 09:45:40 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 12 juli 2020 @ 09:58:23 #139
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194048665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch nergens, maar als je veelvuldig naar de hoeren gaat heb je uiteindelijk ook seks met een vrouw die er niet voor gekozen heeft.
Misschien, als je ieder keer een andere neemt. Maar je kunt ook naar pak hem beet, een selectie van een stuk of 4 gaan. (Je gaat toch ook niet ieder keer weer je brood bij een andere bakker of supermarkt halen).
En die vrouwen kies je uit en leer je ook beter kennen en dan krijg je wel door of het gedwongen is of vrijwillig.
Dat werkt ook nog positief uit op de service die jij ontvangt. En altijd praten over die andere (zonder namen te noemen uiteraard) zodat ze weten dat je ook bij de concurrent shopt. Dat houdt ze (euh) scherp!
Je zegt bv, die ander die haar XX, hoe die dat doet, is zo lekker. En dan vertel je precies hoe jij het wilt, of je zegt, ik weet niet precies wat of hoe ze dat doet, maar het is fantastisch. Maar ja, eigenlijk kom ik het liefste bij jou. Dat streelt haar ego. Nou, dan doet die beslist extra haar best om jou te behouden als klant en om je maximaal te plezieren.

Die film gezien, The red lantern. De concurrentie tussen de 4 vrouwen van die rijke Chinees ...
Mooi, heel apart, en leerzaam!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 12 juli 2020 @ 10:08:14 #140
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194048804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:15 schreef -Straw- het volgende:
Als seks alleen de platte behoefte van het lozen van je zaad is, sure.

Maar denk dat de meeste mensen ook wel op zoek zijn naar het stukje connectie en bevestiging van je aantrekkelijkheid. Dat krijg je niet van iemand die je ervoor betaald. Althans, niet oprecht.
Kun je dat op enigerlei wijze onderbouwen, spreek je bv. uit ervaring of klets je maar wat uit je nek?

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 12-07-2020 10:29:27 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194078722
het is wel een soort fantasie om na betalen te mogen doen wat ik wil. maar dat is een naief beeld.

ik zie eerder een gevoeloze daad voor mij als je niet opschiet eerder is afgelopen dan je denkt. ze zullen er alles aan doen om je niet in hun te hebben. dus beetje rukken, of droogneuken, met voldoende glijmiddel merk je het verschil nauwelijks.

en dan de vrouwen handel, vooral de buitenlandse meiden, maar ook veel Nederlandse zitten daar niet uit vrije wil, worden op de 1 of andere manier bedreigd. Ik heb een keer in mijn werk een ex prostitue begeleid die na jaren van blijf van mijn lijf huizen, en rechtzaken nog altijd achterom keek.

Nee deze fantasie blijft lekker een fantasie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')